کود شوک

کود شوک ۱۰x شش ۰۶ مورد برای تاثیر استفاده از کودشوک بر مرکبات!

کود شوک 10x | شش 06 مورد برای تاثیر استفاده از کودشوک بر مرکبات!

کود شوک ۱۰x | کود شوک | پرورش مرکبات در بهسازان کشت راهی عالی برای اطمینان از داشتن میوه تازه است. لیمو. لیموترش و پرتقال در بسیاری از دستور العمل ها. از پخت و پز گرفته تا پخت و پز و حتی کوکتل استفاده می شود. اما پرورش درختان مرکبات چیزی بیش از قرار دادن آنها در زمین است. درک کامل شرایط که گیاه بجز کود شوک به چه شرایطی نیاز دارد و زمان کاشت آن. مراحل مهمی برای بهسازان کشت در رشد درختان مرکبات سالم و بارده است.

فهرست تصاویر

کودشوک ۱ | استفاده از کودشوک در گیاهان

کودشوک ۲ | کودشوک استفادهدر فضای باز

کودشوک ۳ | شرایط مراقبت از مرکبات

تاریخ۱۴۰۲.۰۵.۰۱
عنوانکود شوک ۱۰x
نویسندهsir vahid ebrahimi
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۱۶۶۰
زمان خوانش۱۶ دقیقه

بهترین زمان برای کاشت مرکبات توسط کود شوک ۱۰x چه زمانی است؟

اکثر باغبانان استاد کاشت مرکبات را همراه با کود شوک در پاییز برای بهترین نتیجه توصیه می کنند. کاشت درختان در این زمان به درخت اجازه می دهد تا یک سیستم ریشه عمیق با کود شوک ۱۰x در زمستان ایجاد کند. فقط باید مطمئن شوید که زمین از یخ خالی است و دما در محدوده انجماد نیست. نکته مهم در مورد برخی از انواع مرکبات. فراوانی آنها است. حتی در آب و هوای کمتر از ایده آل. یک مثال خوب درخت لیمو مایر است.

که می تواند دمای کمتر از ۲۰ درجه فارنهایت را تحمل کند. اگر در منطقه گرم تری زندگی می کنید. پرورش مرکبات می تواند ظاهری استوایی به باغ شما ببخشد. اما حتی در مناطق خنک‌تر. می‌توانید به سادگی آنها را در گلدان با استفاده از کود شوک ۱۰x بهسازان کشت پرورش دهید و زمانی که هوا سرد شد آنها را به داخل خانه منتقل کنید. این گیاه همچنین در این دوره خنک‌تر به آبیاری کمتر نیاز دارد زیرا به خواب می‌رود.

کودشوک | استفاده از کودشوک در گیاهان
کودشوک | استفاده از کودشوک در گیاهان

کودشوک ۱ | استفاده از کودشوک در گیاهان

چگونه یک گلدان یا ظرف در فضای باز انتخاب کنم؟

قبل از اینکه تصمیم بگیرید درخت مرکبات خود را در بیرون بکارید یا در یک ظرف قابل جابجایی مانند کاشت. باید در مورد منطقه رشد خود تحقیق کنید. بیشتر انواع مرکبات نمی توانند دمای زیر ۲۸ درجه فارنهایت را تحمل کنند. بنابراین دمای متوسط ​​منطقه رشد و اندازه کود شوک ۱۰x یکی از مواردی است که باید در نظر گرفت. هنگام در نظر گرفتن مناطق.

هر کسی در شمال منطقه باید درختان مرکبات را در گلدان با کود شوک ۱۰x بکارد تا از آسیب دائمی سرمازدگی جلوگیری کند. افرادی که در منطقه  زندگی می کنند به طور کلی می توانند با خیال راحت مرکبات را در زمین پرورش دهند اگر گیاهان مرکبات برای محافظت در ضلع جنوبی یا جنوب شرقی ساختمان قرار داشته باشند.

هر کسی که در منطقه ۹ یا بالاتر زندگی می کند. می تواند درخت مرکبات را در زمین بدون هیچ گونه نگرانی یا محافظت اضافی پرورش دهد. همه درختان با کوددهی منظم بهتر رشد می کنند و مرکبات نیز از این قاعده مستثنی نیستند. مانند همه گیاهان. درختان مرکبات برای رشد به مواد مغذی و کود شوک ۱۰x organic-agri نیاز دارند

و اگر می خواهید برداشت خوبی داشته باشید. باید آنها را به طور مرتب با کود شوک ۱۰x کود دهید. درختان مرکبات می توانند گیاهان سختی باشند. اما تفاوت بین یک درخت مرکباتی که به طور منظم بارور می شود و درختی که نمی تواند به راحتی قابل مشاهده باشد.

از چه نوع کود شوک ۱۰x  درخت مرکبات استفاده کنم؟

خبر خوب این است که همه درختان مرکبات نیاز به کود شوک ۱۰x دارند – لازم نیست نوع خاصی مانند کود درخت پرتقال یا کود درخت ساتسوما را جستجو کنید. یک کود همه منظوره درخت مرکبات. چه در فضای باز یا در گلدان کشت شود. سرشار از نیتروژن است و حاوی سطوح بالایی از ریزمغذی ها از جمله بور. مس. آهن. منگنز. منیزیم و روی است.

مرکبات در خاک های کمی اسیدی بهتر رشد می کنند و کودهای اسیدی مانند کودهای مخصوص کاکتوس ها و ساکولنت ها نیز ممکن است مفید باشند. بهترین کودهای درخت مرکبات. فرموله شده فقط برای درختان مرکبات. کود شوک ۱۰x  از کیت خاک و مراقبت.

کودشوک | کودشوک در فضای باز
کودشوک | کودشوک در فضای باز

کودشوک ۲ | کودشوک استفاده در فضای باز

چه زمانی باید به درخت مرکبات کود داد؟

وقتی صحبت از مرکبات به میان می آید. مردم اغلب دو سوال مشابه را می پرسند: چه زمانی به درخت کود شوک ۱۰x  دهیم و چند وقت یکبار؟ زمان مهم است. در دوره هایی که درختان مرکبات غیرفعال هستند (یعنی پاییز و زمستان). بهتر است کاری انجام ندهید که رشد یا فعالیت درخت مرکبات را تشویق کند. از جمله کوددهی و هرس. درختان جوان را می توان هر ۲-۳ ماه یکبار در حالی که خواب هستند کود داد. اما درختان مرکبات بالغ فقط باید در بهار و تابستان. تقریباً هر ۱-۲ ماه یکبار با کود شوک ۱۰x کوددهی شوند چیزهای بسیار خوب در مورد کوددهی نیز صدق می کند

 به خاطر داشته باشید که اگر درخت مرکبات خود را اغلب کود شوک ۱۰x دهید. ممکن است میوه های کمتر یا میوه های با کیفیت پایین تری داشته باشید. برای اینکه بدانید هر چند وقت یک بار باید به درخت مرکبات کود بدهید. ظاهر آن را دنبال کنید – درختی سالم با برگ‌های سبز تیره و میوه‌ای که به راحتی نمی‌ریزد. نیازی به کود دادن به درختی با برگ‌های کم‌تر. رنگ‌های روشن‌تر و میوه‌ای که قبل از رسیدن می‌ریزد. ندارد. صرف نظر از ظاهر. زمانی که درخت «گرسنه‌ترین» است. یعنی زمانی که در حال شکوفه دادن است. با کود شوک ۱۰x کوددهی کنید.

چگونه درخت مرکبات را با کود شوک ۱۰x  بارور کنیم؟

کوددهی با کود شوک ۱۰x   فرآیند پر کردن درخت در حال رشد با مواد مغذی جذب شده در خاک است. به طور خلاصه. وقتی درخت مرکبات را کود organic-agri می دهید. به آن غذا می دهید. فرآیند کود دهی درختان مرکبات برای همه گونه ها یکسان است. کود مرکبات را همیشه طبق دستور روی بسته کود بمالید.

 یعنی کود شوک ۱۰x  را روی شاخ و برگ درخت مرکبات پاشیده و یا کود را در اطراف ریشه و تا سایبان پخش کنید. کود را در نزدیکی تنه درختان قرار ندهید. اگر کود مخصوص مرکبات را پیدا نکردید. از کود کاملا اسیدی مانند غذای آزالیا استفاده کنید. از کودهایی که برای چمن‌ها یا علف‌های چمن تهیه می‌شوند خودداری کنید. زیرا کود شوک ۱۰x حاوی درصد بیشتری از نیتروژن هستند و می‌توانند درختان سبز زیبایی با گل‌ها و میوه‌های بسیار کمتر تولید کنند.

مراقبت در هوای سرد برای نگهداری و از بین نرفتن مرکبات

مهم نیست که درختان مرکبات شما در کجا توسط کود شوک ۱۰x رشد می کنند. اگر در یک منطقه خنک زندگی می کنید که امکان انجماد وجود دارد. باید اقدامات احتیاطی را در مورد گیاهان خود انجام دهید. هر زمان که احتمال یخ زدن وجود دارد. مرکبات گلدانی را به داخل خانه منتقل کنید تا از آب و هوای نامناسب محافظت کنید. هنگامی که مرکبات را در فضای باز  با کود شوک ۱۰xپرورش می دهید و انتظار دارید یخ بزنند. باید اقدامات بیشتری برای محافظت از گیاهان خود انجام دهید.

 می توانید درخت را با یک ملحفه یا پتو بپوشانید تا تعمیر آسان شود. با این حال. آن را تنها زمانی که درجه حرارت زیر ۳۶ درجه فارنهایت است. باید روی گیاهان بگذارید. اگر چندین شب سرد را پشت سر هم پیش‌بینی می‌کنید. در نظر بگیرید که یک گلخانه مینیاتوری از لوله PVC بسازید. درخت را محصور کنید و آن را با پتو یا پلاستیک بپوشانید. فقط مطمئن شوید که مالچ به برگها برخورد نمی کند. صرف نظر از روش. پس از کشت با کود شوک ۱۰x دمای پایین تر اغلب باعث می شود درخت برگ های خود را از دست بدهد. اما این معمولاً مشکلی نیست.

نتیجه | وضعیت و شرایط مراقبت از مرکبات توسط کود شوک ۱۰x

با هر یک از این گیاهان. چه در گلدان و چه در زمین. بهتر است یک نقطه آفتابی و اندازه مناسب کود شوک ۱۰x برای زندگی آنها انتخاب کنید. از آنجایی که آنها به طور طبیعی گیاهان گرمسیری هستند. برای رشد و میوه دادن به آفتاب کامل نیاز دارند. بنابراین حتی به مناطق نیمه سایه فکر نکنید. این گیاهان در طول روز به آفتاب کامل نیاز دارند. قبل از کاشت درختان مرکبات. خاک باید آماده شود. شما به خاک سست تری نیاز دارید تا نهال ها بتوانند به سرعت سیستم ریشه ای عمیق و قوی ایجاد کنند.

این منطقه خاک اختصاصی. چه در زمین و چه در گلدان. باید حداقل ۱.۵ تا ۲ برابر اندازه گلدانی باشد که درخت در آن قرار دارد.

این سوراخ همچنین به ریشه ها اجازه می دهد تا باز شوند و به درخت اجازه می دهد قوی تر شود. همچنین. برای کمک به رشد گیاهان. مقدار متوسطی از کود شوک ۱۰x را به خاک اضافه کنید. حدود یک سطل برای هر درخت. این ماده می تواند کود حیوانی پوسیده. کمپوست باغی یا حتی خاک سطحی گلخانه محلی شما باشد.

 آن را با خاکی که در حال کاشت هستید مخلوط کنید تا رشد درخت را بیشتر تشویق کنید. این خاک نیز باید به خوبی زهکشی کند. هر خاک خیس برای ریشه درخت خوب نیست و می تواند قبل از اینکه درخت فرصتی پیدا کند باعث پوسیدگی شود. در حالی که گیاهان مرکبات به رطوبت و کود شوک ۱۰x organic-agri نیاز دارند. آنها غرق شدن را دوست ندارند.

کودشوک | شرایط مراقبت از مرکبات
کودشوک | شرایط مراقبت از مرکبات

کودشوک ۳ | شرایط مراقبت از مرکبات

سوالات متداول در خصوص و با مضمون شوک گیاه

۰۱ چگونه از کود شوک ۱۰x گیاهی جلوگیری می کنید؟

گیاهان را به خوبی آبیاری کنید. از آنها در برابر بادهای شدید محافظت کنید. در یک روز ابری یا در صورت امکان در شب بکارید تا گیاهان بتوانند از آفتاب شدید خارج شوند. مقدار کمی محلول غذایی و کود شوک ۱۰x به ریشه ها بدهید. به خصوص محلول هایی که دارای فسفر بالایی هستند.

۰۲ کود شوک ۱۰x در فرآیند پیوند چقدر طول می کشد؟

آخرین مرحله در یک فرآیند پیوند موفق. صبر است! برخی از درختان دو یا چند سال طول می کشد تا از شر تمام علائم استرس خلاص شوند. گاهی اوقات. حتی ممکن است ۵ سال طول بکشد تا درختان به طور کامل بهبود یابند. در بیشتر موارد. یک سال یا بیشتر طول می کشد تا درختان شوک پیوند را از بین ببرند

۰۳ هر چند وقت یکبار باید از سنبله کود شوک ۱۰x استفاده کرد؟

سنبله ها را یک بار در بهار و یک بار در پاییز زمانی که زمین نرم و مرطوب است استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.