مشخصات و قیمت کود ۱۰x شوک آمریکایی

قیمت کود ۱۰x شوک آمریکایی: کود ده ایکس شوک یکی از کاملترین و قوی ترین کود های وارداتی موجود در بازار است که بیش از ده عنصر غذایی را برای گیاه تامین می کند این کود به صورت محلول پاشی و کود ابیاری ( تزریق در سیستم ابیاری) قابل استفاده است. کود شوک ده ایکس با تکنولوژی نانو تولید شده و ذرات بسیار ریزی دارد از مزایای مهم این کود جذب و انتقال سریع در گیاه به خاطر ذرات ریز آن است.  کود ۱۰x  شوک تاثیر بسیار خوبی روی رشد و افزایش تناژ داشته و برای انواع گیاهان زراعی و باقی مناسب می باشد و به دلیل کامل بودن این کود در طول فصل رشد قبل استفاده است. قیمت کود ۱۰x شوک آمریکایی با توجه به اثر گذاری بالای آن نسبت به دیگر کود های مشابه قیمت مناسب تری دارد و با خرید کود شوک ۱۰x  دیگر به برخی  از کود ها از جمله هیومیک اسید، فولیک اسید، کلسیم، جلبک دریایی، اهن، آمینو اسید نیست و به همین دلیل هزینه های تولید با مصرف این کود به شدت  کاهش می یابد.

قیمت کود 10x شوک آمریکایی

تاثیر کود شوک ده ایکس در گیاهان مختلف

کود ۱۰x  شوک برای همه گیاهان زراعی از جمله غلات، سبزی و صیفی، حبوبات، گیاهان روغنی، گیاهان علوفه ای، دارویی، گلخانه، گیاهان ریشه ای و همچنین درختان میوه، فضای سبز، و گیاهان زینتی قابل استفاده است. تاثیر بی نظیر در افزایش رشد رویشی، افزایش گلدهی و افزایش تناژ محصول از مهمترین اثرات این کود در گیاهان مختلف است. در فیلم زیر به برخی از مشخصات کود شوک ده ایکس اشاره شده است

آنالیز کود کامل ۱۰x شوک آمریکایی

کود کامل ۱۰x  شوک با تکنولوژی نانو تولید شده و درصد خلوص بالایی دارد این کود  بیش از ده عنصر غذایی را برای گیاه تامین می کند علاوه بر عناصر غذایی دارای هیومیک اسید، جلبک دریایی، امینو اسید فولویک اسید نیز می باشد. خلوص بالا، جذب سریع و کامل بود از مهمترین ویژگیهای موثر این کود است. قیمت کود ۱۰x شوک با توجه به انالیز،  درصد ترکیبات  و تاثیر گذاری آن مناسب بوده ودر کمترین زمان مورد توجه استقبال بسیاری از کشاورزان در سراسر کشور قرار گرفته است.

مزیای استفاده از کود ده ایکس شوک

کود کامل ۱۰ x  شوک یک کود کامل مایع تقویتی است که محصول کشور امریکا می‌باشد و  گزینه مناسب برای تمام محصولات باغی و زراعی است؛ این کود مایع می تواند تمام عناصر غذایی مورد نیاز برای افزایش تناژ محصول را فراهم کند.

غلظت زیاد ماده موثره و کیفیت  از دیگر مزایای کود کامل ۱۰ x  شوک است که در افزایش راندمان کوددهی تاثیر گذار است  به دلیل کامل بودن این کود به اغلب کود های شیمیایی بی نیاز خواهید بود کود مایع شوک دارای بیش از ۱۰ عنصر مهم  مورد نیازگیاه است که افزایش عملکرد و افزایش کیفیت محصول نقش اساسی دارد. قیمت کود ۱۰x شوک آمریکایی بسیار مناسب بوده و یکی از بهترین انتخاب ها است.

ویژگی ها و قیمت کود ۱۰x شوک

  • تامین بیش از ده عنصر غذایی
  • کود تقویتی مناسب همه محصولات کشاورزی   
  • جذب سریع از طریق برگ و ریشه
  • تولید شده با تکنولوژی نانو
  • مناسب بودن قیمت کود ده ایکس شوک نسبت به دیگر محصولات
  • کمک به بهبود خاک های ضعیف
  • قابل استفاده به روش بذر مال و افزایش درصد جوانه زنی
  • حفظ تعادل عناصر غذایی در گیاه
  • افزایش کیفیت دانه و  دانه میوه  
  • بهبود طعم و رنگ میوه
  • افزایش مقاومت را در برابر تنش های محیطی  
  • افزایش فتوسنتز و در نایت افزایش سطح برگ
ویژگی های کود شوک ده ایکس

قیمت کود ۱۰x شوک آمریکایی مناسب است؟

قیمت  یک کود بر اساس  نوع ترکیب، درصد عناصر غذایی، درصد خلوص میزان حلالیت و میزان اثر گذاری کود تعیین می شود استفاده از کود های بی کیفیت  علاوه بر تاثیر گذاری کم باعث تخریب خاک های کشاورزی نیز می گردد. کود کامل مایع ۱۰ ایکس شوک هیچ تاثیر منفی بر روی خاک و گیاه نداشته و به خوبی روی رشد و افزایش تناژ نیز تاثیر می گذارد. قیمت کود ۱۰x شوک آمریکایی با توجه به افزایش تناژی که در مزرعه و باغات ایجاد می کند بسیار مقرون به صرفه بوده و کم هزینه می باشد. علاوه بر این با خرید کود ده ایکس شوک دیگر نیازی به استفاده از برخی از کود ها  از جمله هیومیک اسید، فولویک اسید، اهن، کلسیم و جلبک دریایی نمی باشد.

تاثیر کود شوک ۱۰x در کشت زیر پلاستیک لوبیا

یکی از روش های جدید کاشت لوبیا برای صرفه جویی در مصرف آب که در برخی مناطق رواج یافته، کشت لوبیا به صورت پشته ای و زیر پلاستیک است در این روش به دلیل کشت پشته ای تراکم پایین تری نسبت به کشت کرتی یا ردیفی دارد. کود ده ایکس شوک در مزرعه لوبیای آقای دهقانپور در شمال فارس استفاده شده در فیلم زیر افزایش سریع رشد رویشی طی ۱۵ تا ۲۰ روز به خوبی قابل مشاهده است و در پایان فصل افزایش ۸۰ درصدی عملکرد را در مزرعه شاهد بودیم. 

تشخیص کود شوک ده ایکس اصل از تقلبی

کود های با کیفیت زمانی که تاثیر گذاری خوبی داشته باشند، مورد استقبال کشاورزان قرار می گیرد. ممکن است برخی افراد سود جود از این فرصت استفاده کرده و کود های بی کیفیت و تقلبی را با ظاهری مشابه و غیر قابل تشخیص وارد بازار کنند. خوشبختانه طی چند سالی که کود شوک وارد بازار شده مورد استقبال بی نظیر کشاورزان سراسر کشور قرار گرفته است. این محصول نیز همانند برخی از محصولات باکیفیت دیگر مورد سوء استفاده افراد سود جود قرار  گرفته و محصولی بی کیفیت به نام شوک و  فاقد هر گونه عناصر غذایی وارد بازار کرده اند.

یکی از مواردی که برای اطمینان از خرید کود ده ایکس شوک اصلی بایستی مورد بررسی قرار گیرد قیمت آن است. قیمت کود ده ایکس شوک تقلبی بسیار پایین تر از کود ده ایکس شوک اصلی است و مقایسه قیمت کود ده ایکس در زمان خرید ضروری می باشد. درصورتی که با پیشنهاد یک قیمت پایین روبرو شدید  حتما به اصل بودن کود شک کند.

برای اطمینان از خرید کود شوک ده ایکس اورجینال از نمایندگی ها و سایت های فروشگاهی معتبر خریداری نمایید. شرکت بهسازان کشت نماینده انحصاری محصولات شوک و بمب در سراسر کشور می باشد و تمامی محصولات شوک  از جمله کود ۱۰ x  شوک با قیمت مناسب در فروشگاه اینترنتی اورگانیک اگری نیز عرضه می گردد.   

جهت اطلاع از قیمت کود ۱۰x شوک و نحوه خرید با کارشناسان فروشگاه اورگانیک اگری شرکت بهسازان تماس بگیرید.

نتایج استفاده از کود شوک ده ایکس

در طی چند سال اخیر که کود ۱۰x شوک به بازار عرضه شده به دلایل تاثیر گذاری سریع روی رشد، قیمت مناسب و افزایش تناژ محصول به خوبی مورد استقبال کشاورزان عزیز قرار گرفته است این کود به سرعت بازار ایران در بر گرفته و در سال گذشته پر فروش ترین کود تقویتی وارداتی بوده است.

تاثیر کود کامل ده ایکس شوک در غلات

زمانی که قیمت کود ۱۰x شوک آمریکایی را با دیگر کود های مشابه مقایسه شود بایستی میزان افزایش تناژ به دست آمده در پایان فصل را نیز در این محاسبه در نظر بگیرید. این محصول حداقل ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش عملکرد بیشتری نسبت به کود های دیگر موجود در بازار به شما می دهد.

تاثیر کود شوک ده ایکس در مزرعه برنج

کود ده ایکس شوک در مزرعه برنج آقای بکایی در لرستان مورد استفاده قرار گرفت این مزرعه در ابتدای فصل بعد از کاشت نشا با کاهش رشد و زردی روبرو شد پس از مصرف ده ایکس شوک شاهد افزایش سریع رشد و کاهش زردی بودیم افزایش حداقل دوبرابری عملکرد نسبت به سال گذشته از نتایج مصرف کود شوک در این مزرعه می باشد. این موضوع در فیلم زیر به خوبی قابل مشاهد است.

تاثیر کود شوک ۱۰x در درختان میوه

کود شوک ۱۰ ایکس علاوه بر مزارع در باغات میوه نیز قابل استفاده است جلوگیری از ریزش گل، تبدیل گل به میوه جوگیری از ریزش میوه، افزایش سطح برگ و افزایش سایز میوه از اثرات کود ده ایکس شوک در باغات میوه است.

تاثیر کود شوک ۱۰ ایکس در سبزی و صیفی

صیفی جات از جمله محصولاتی است که در ابتدای فصل نیاز به سطح برگ بالایی دارد و در زمان کوتاهی بایستی بوته به حداکثر سطح برگ ایده ال برسد تا در ادامه فصل بتوان میوه های درشتی را از هر بوته برداشت کرد یکی از مشکلات عمده صیفی کاران پایین بودن سرعت رشد رویشی در ابتدای فصل رشد است. کود شوک با تامین بیش از ده عنصر به خوبی می تواند نیاز گیاه را تامین کند و سرعت رشد بوته را به حداکثر برساند. تاثیر کود شوک ده ایکس در مزارع صیفی در فیلم زیر قابل مشاهده است.

قیمت کود ۱۰x شوک آمریکایی

قیمت کود ۱۰x شوک آمریکایی بستگی به میزان سفارش و نوع بسته بندی متغییر می باشد فروشگاه اینترنتی اورگانیک اگری شرکت بهسازان کشت تامین کننده اصلی محصولات برند شوک تخفیف ویژه ای را برای خریداران عزیز در نظر گرفته است.
از امتیاز مهم خرید کود شوک ده ایکس از نمایندگی اصلی علاوه بر قیمت مناسب، تضمین اصل بودن کالا، ارسال سریع به سراسر کشور (طی حداکثر دو تا سه روز کاری) می باشد.

قیمت کود ۱۰x شوک آمریکایی یک لیتری

کود ده ایکس شوک یک لیتری به دلیل حجم کم آن بیشتر برای مصارف خانگی، گلخانه ها و مزارع کوچک و فضای سبز قبل استفاده است. فروشگاه اینترنتی اورگانیک اگری شرکت بهسازان، شوک ده ایکس یک لیتری را با قیمت مناسب عرضه می کند. قیمت کود ده ایکس شوک یک لیتری بسته به میزان خرید متغییر می باشد همچنین قیمت کود ۱۰x شوک آمریکایی یک لیتری پنج لیتری و بیست لیتری به ازای هر لیتر یکسان نمی باشد.
جهت اطلاع از قیمت کود ده ایکس شوک یک لیتری و اطلاع از تخفیفات میتوانید با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید.

قیمت کود شوک ده ایکس یک لیتری
قیمت کود شوک 10 ایکس 5 لیتری

قیمت کود ۱۰x شوک آمریکایی ۵ لیتری

قیمت کود ۱۰x شوک آمریکایی ۵ لیتری نسبت به بسته ای یک لیتری مناسب تر می باشد کشاورزانی که حداقل یک هکتار باغ یا مزرعه زیر کشت دارند برای صرفه جویی در هزینه بهتر است گالن های ۵ لیتری شوک را خریداری کنند. ارسال گالن های ۵ لیتری از دفتر نمایندگی محصولات شوک به سراسر کشور رایگان می باشد. قیمت کود شوک ده ایکس ۵ لیتری بسته به حجم سفارشات متغییر می باشد. در حجم خرید بالا تخفیفات ویژهای برای کشاورزان عزیز و توزیع کننده گان در نظر گرفته شده است جهت اطلاع از قیمت کود ده ایکس شوک و نحوه ثبت سفارش با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید.

تلفن ارتباط با کارشناسان فروش شرکت

واتساپ: ۰۹۱۷۹۱۶۶۰۱۸

تماس:۰۹۱۷۳۵۲۳۸۷۱

قیمت کود ۱۰x شوک آمریکایی بیست لیتری

کود شوک ۱۰ ایکس به اذعان بسیاری از کشاورزان عزیز با کیفیت ترین و کامل ترین کود مایعی است که تا کنون به کشور وارد شده است یکی از راه های تشخیص اصل بودن کود گرفتن است اما سریع ترین و بهترین راه تعیین کیفیت کود بررسی نتیجه حاصل از مصرف کود توسط کشاورزان می باشد. نتیجه مصرف کود های با کیفیت پس از استفاده در مزرعه بایستی حداکثر پس از یک ده روز به خوبی در رشد گیاه قابل مشاهده باشد ما با اطمینان کیفیت کود را تضمین می کنیم البته استقبال بی نظیر کشاورزان عزیز از این کود این موضوع را به خوبی تایید می کند.

قیمت کود ده ایکس شوک بیست لیتری بهترین قیمت را در بین بسته بندی های مختلف را دارد هزینه پر کردن و قیمت بسته یک لیتری و گالن پنج لیتری بالا بوده و به همین دلیل هزینه تمام شده هر لیتر آنها بیشتر از قیمت ده ایکس شوک بیست لیتری است. کشاورزانی که سطح زیر کشت بالایی دارند بهترین گزینه برای انها گالن های بیست لیتری است. شرکت بهسازان برای خرید ۱۰x شوک بیست لیتری در تعداد بالا تخفیف ویژه ای در نظر گرفته است جهت اطلاع از قیمت کود ۱۰x شوک آمریکایی بیست لیتری و نحوه ثبت سفارش یا دریافت مشاوره با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید.

قیمت کود 10x شوک بیست لیتری

نمایندگی کود شوک ده ایکس اصل آمریکایی

چشم اندازی که شرکت بهسازان کشت و مجموعه اورگانیک اگری برای خود ترسیم کرده و با هدف دستیابی کشاورزان عزیز به کود های با کیفیت و کاهش خسارت ناشی از خرید کود های بی کیفیت و همچنین جهت دست یافت به اهداف شرکت شرایط ویژه ای برای خرید مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی، نمایندگان این شرکت در سراسر کشور و توزیع کنندگان عزیز در نظر گرفته شده است. اعطای نمایندگی و عاملیت فروش محصولات شوک با شرایط ویژه برای همه همکاران عزیز فزاهم می باشد جهت اطلاع از قیمتکود ده ایکس شوک و نحوه دریافت نمایندگی یا عاملیت فروش لطفا با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید.

نحوه خرید کود شوک ده ایکس آمریکایی

خرید کود ده ایکس شوک اصلی آمریکایی از نمایندگی های معتبر سراسر کشور امکان پذیر هست جهت اطلاع از نمایندگی های محصولات شوک در سراسر کشور با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید.
شرکت بهسازان کشت تامین کننده اصلی محصولات برند شوک امکان خرید انلاین کود ۱۰ ایکس شوک را برای مشتریان عزیز از همین سایت فروشگاهی فراهم کرده است سایت فروشگاهی ارگانیک اگری زیر مجموعه بهسازان کشت تامین کننده محصولات شوک، سابقه ۱۰ ساله در فروش انلاین را دارد. این فروشگاه اینترنتی دارای مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد. اینماد از تحت نظارت مرکز تجارت توسعه الکترو نیک می باشد و کاملا معتبر است. این شرکت همچنین امکان خرید محصولات شوک را از فروشگاه های اینترنتی معتبر ترب، دیجی کالا، باسکول و باسلام فراهم کرده است.
خرید کود ده ایکس شوک از فروشگاه ارگانیک اگری به دلیل خرید بی واسطه با تخفیف ویژه همراه است.
جهت اطلاع از تخفیفات قیمت کود ۱۰x شوک آمریکایی در شرایط فروش ویژه با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

طریقه مصرف کود شوک ۱۰x

کود ده ایکس شوک به دو روش محلول پاشی و کود ابیاری قابل استفاده است در روش کود ابیاری کود به میزان توصیه شده با مقداری آب ( نسبت یک لیتر در ده لیتر اب ) ترکیب و در سیستم ابیاری تزریق شود. شیر مخزن به گونه ای تنظیم شود که محلول کود در پایان آبیاری در کل مزرعه به طوری مساوی توزیع شود. در روش کود ابیاری این کود برای تمامی روش های ابیاری از جمله نواری، قطره ای، مه پاش، بارانی، غرقابی، شره ای، زیر سطحی قابل استفاده است.
در روش محلول پاشی مقدار توصیه شده از کود را در مخزن سمپاش ریخته و با نازل مه پاش سمپاشی را انجام دهید. در این روش از پهباد، سمپاش پشت تراکتوری یا سمپاش پشتی قابل استفاده است. قبل از مصرف حتما از کارشناسان شرکت مشاوره بگیرید.

مقدار مصرف

مقدار مصرف کود بسته به نوع گیاه، بافت خاک، کیفیت خاک، نوع سیستم ابیاری و سن گیاه متغییر می باشد. جهت اطلاع از قیمت کود ۱۰x شوک آمریکایی با ما تماس بگیرید.

جدول مقدار مصرف کود ده ایکس شوک

نوع محصولمحلول پاشیکود ابیاریزمان مصرف
گیاهان زراعی۳ لیتر در هکتار۱۰ لیتر در هکتارمرحله چند برگی تا ۲۰ روز قبل از برداشت
سبزی و صیفی۳ لیتر در هکتار۵ تا ۱۵ لیتر در هکتارمرحله چند برگی تا ۲۰ روز قبل از برداشت
گلخانه۴  لیتر در هکتار۲ لیتر در هزار متر مربعطول فصل رشد
گیاهان زینتی۴ سی سی در یک لیتر اب۱۰ تا ۲۰ سی سی برای هر گلدانطول فصل رشد
درختان مثمر۴ در هزارهر درخت ۵۰ تا ۲۰۰ سی سیاز زمان اب استارت تا زمان درشت شدن میوه
نهال۳ در هزارهر درخت۳۰ تا ۵۰ سی سیطول فصل رشد

مقدار مصرف توصیه شده در جدول بالا عمومی می باشد میزان مصرف در شرایط مختلف متغییر می باشد قبل از مصرف حتما ازکارشناسان شرکت مشاوره بگیرید تا بهترین نتیجه را از مصرف و قیمت کود ۱۰x شوک آمریکایی  دریافت کنید.

زمان مصرف کود شوک در زراعت

کود شوک ده ایکس یک کود کاملی است که در تمام مراحل رشد و زمان تشکیل میوه و دانه قابل استفاده است استفاده از این کود در مرحله قبل از گلدهی وری افزایش گلدهی و افزایش تعداد میوه در بوته تاثیر می گذارد.

زمان مصرف کود شوک در درختان میوه

مرحله شکوفه دهی در باغات میوه بسیار اهمیت دارد استفاده از این کود در مرحله قبل از گلدهی (اب استارت) در افزایش تبدیل گل به میوه موثر است. کود شوک در درختان میوه از زمان گلدهی تا مرحله پس از تشکیل میوه قابل استفاده است این کود همچنین باعث افزایش تعداد و سایز میوه می گردد.

تعهد وارد کننده کود ۱۰X شوک

هزینه واردات نهاده های کشاورزی بسیار بالا است و این هزینه ها بر قیمت کود ۱۰x شوک آمریکایی اضافه می شود وارد کنندگان بایستی متعهد باشند که با کیفیت ترین محصولات را در سبد محصولات خود داشته باشند. این شرکت متعهد است تا در فرایند واردات محصولات خود نظارت کافی داشته باشد تا بهترین و باکیفیت ترین نهاده های کشاورزی را به دست مصرف کنند برساند.
در راستای اهداف شرکت تلاش کرده ایم بهترین محصولات وارداتی دنیا را با قیمت مناسب در سبد محصولات خود داشته باشیم. نتایج حاصل از مصرف محصولات وارداتی شرکت از جمله کود ده ایکس شوک این موضوع را به اثبات رسانده است. قیمت کود ده ایکس شوک و تاثیر گذاری این محصول در افزایش تناژ باعث افزایش بهروری در کشاورزی شده است.
از اینکه توانسته ایم نقشی مهم در افزایش تولید و کاهش هزینه نهاد های کشاورزی داشته باشیم بسیار خرسندیم. یکی از مهمترین دغدغه کشاورزان عزیز دستیابی به کود های باکیفیت و با قیمت مناسب است. با اعتماد کشاورزان به مجموعه بهسازان کشت و تلاش و پشتکار شبانه روزی تمامی همکاران عزیز در سراسر کشور این امر محقق شد و امروز با اطمینان خواهیم گفت کود کامل ده ایکس شوک بهترین، قوی ترین و کامل ترین کود وارداتی ایران است که توانسته رضایت ۱۰۰ درصدی را در بین مصرف کنندگان ایجاد کند. اولین و مهمترین هدف مجموعه بهسازان کشت کسب رضایت صد درصدی مشتریان عزیز است. جهت اطلاع از قیمت کود ۱۰x شوک آمریکایی با ما تماس بگیرید.

                                  رسالت ما تامین باکیفیت ترین نهاده های کشاورزی با هدف کاهش هزینه ها و دست یافتن  به حداکثر عملکرد  است.

 

ارتباط با واحد فروش کود ده ایکس شوک

از مزایای خرید کود ده ایکس شوک از مجموعه بهسازان کشت پشتیبانی فعال، ارسال سریع محصول، تضمین اصل بودن کالا و قیمت مناسب می باشد. کارشناسان کشاورزی شرکت تا پایان فصل برداشت در کنار شما خواهند بود تا بهترین برداشت را در سال جاری تجربه کنید.

جهت ارتباط سریع با واحد فروش می توانید با شماره های زیر در ارتباط داشته باشید.

کارشناس فروش

واتساپ: ۰۹۱۷۹۱۶۶۰۱۸

تماس:۰۹۱۷۳۵۲۳۸۷۱

جهت دریافت مشاوره کشاورزی و اطلاع از قیمت کود ۱۰x شوک آمریکایی با شماره های زیر تماس بگیرید.

کارشناس شرکت بهسازان کشت

مهندس بیگی: ۰۹۹۳۹۱۴۷۲۰۰

مهندس حسنی:  ۰۹۳۸۵۴۸۳۸۷۱