کود شوک

کود سانسوریا | ۰۷ عنوان برای پا جوش دهی و رشد گیاه سانسوریا!

کود سانسوریا | 07 عنوان برای پا جوش دهی و رشد گیاه سانسوریا!

کود سانسوریا | کود شوک | سانسوریا  که بیشتر به عنوان گیاه مار در بهسازان کشت شناخته می شود. گیاهی مقاوم است که کمتر از شرایط محیطی کامل را بهتر از هر گیاه آپارتمانی دیگری تحمل می کند. این یکی از ساده‌ترین گیاهان در جهان برای نگهداری است گه نیاز به کود سانسوریا و هر کسی می‌تواند با یکی از آن‌ها فضای سبز را به فضای خود اضافه کند. سانسوریا  اخیراً به عنوان بخشی از جنس سانسوریا  طبقه بندی شده است. به گفته بهسازان کشت آنها دارای تنوع گسترده ای از تنوع و الگوهای رشد در سرتاسر جنس هستند و به آرامی رشد می کنند و در نور روشن رشد می کنند.

با این حال. توانایی آنها برای زنده ماندن در شرایط نور بسیار کم است که آنها را بسیار محبوب می کند و حتی می توانند تنها با چراغ های فلورسنت زنده بمانند. هنگام قرار دادن سانسوریا . مطمئن شوید که در مسیر مستقیم هیچ دریچه ای قرار ندارد و سعی کنید مکانی را انتخاب کنید که مقداری نور غیرمستقیم و کود شوک یا کود سانسوریا بهسازان کشت مناسب را دریافت کند.

فهرست تصاویر

کودشوک ۱ | سانسوریا چیست

کودشوک ۲ | نحوه مراقبت از گیاهان سانسوریا

کودشوک ۳ | مراقبت از این گیاه

تاریخ۱۴۰۲.۰۵.۱۰
عنوانکود سانسوریا
نویسندهsir vahid ebrahimi
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۱۵۸۱
زمان خوانش۱۵ دقیقه

سانسوریا چیست و چگونه باید آن را پرورش داد؟

سانسوریا  گیاهی مقاوم است که به نور زیادی نیاز ندارد و آبیاری نامنظم را تحمل می کند. این گیاه به لطف شاخ و برگ های زیبای خود. انتخابی عالی برای تزیین منزل یا محیط کار است.  سانسوریا  بومی آفریقا و کشورهای گرمسیری است و به عنوان زبان زن (مادرشوهر) یا گیاه مار در ORGANIC-AGRI نیز شناخته می شود و کاشت آن با کود سانسوریا است.

کودشوک | سانسوریا چیست

کودشوک | سانسوریا چیست

کودشوک ۱ | سانسوریا چیست

سانسوریا  بسیار کند رشد می کند و بسته به نوع آن به ارتفاع ۳۰ تا ۱۵۰ سانتی متر می رسد. نوع خاک برای این گیاه بسیار مهم است و باید در خاکی سبک و با زهکشی مناسب کشت شود. سانسوریا  از آن دسته گیاهان سرپوشیده است که برای رشد به نور مستقیم خورشید نیاز ندارد و نور کم و کود سانسوریا برای رشد آن عالی است. با این حال. سانسوریا  در محیط های خنک تر و کوددهی کود شوک مناسب رشد می کند.

چگونه گیاه سانسوریا  را پرورش دهیم و از آن مراقبت کنیم

اگر جایزه ای برای سخت ترین گیاه وجود داشت. احتمالاً به سانسوریا  تعلق می گرفت. می توانید دو تا سه هفته سانسوریا  را بدون آب رها کنید. اما این گیاه طراوت خود را حفظ می کند و نگهداری از سانسوریا  با کود سانسوریا بسیار آسان است. سانسوریا می تواند از کم آبی. نور کم و هجوم آفات جان سالم به در ببرد. حسگرها به تمیز کردن هوای خانه و مبارزه با سموم هوا کمک می کنند. به زبان ساده. سانسوریا  بهترین گیاهان آپارتمانی هستند. اگر شما هم از طرفداران سانسوریا  هستید. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با نحوه کاشت سانسوریا  در گلخانه همراه با کود سانسوریا. خانه و فضای باز بیشتر آشنا شوید.

نحوه مراقبت از گیاهان سانسوریا همراه با کود سانسوریا

توصیه می شود هر هفته گرد و غبار انباشته شده روی برگ های سانسوریا  را با دستمال مرطوب پاک کنید و برگ های آسیب دیده را از گلدان خارج کرده و دور بیندازید. بهتر است سانسوریا  را هفته ای یکبار آبیاری کنید تا در این هفته خاک گلدان همراه با کود سانسوریا کاملا خشک شود. سانسوریا خشکسالی را به خوبی تحمل می کند.

اما در برابر آب اضافی بسیار آسیب پذیر است و به سرعت پوسیده می شود. علاوه بر این. بهتر است آب در گلدان جمع نشود و هر چند وقت یکبار خاک و کود اضافه کنید. به یاد داشته باشید که گلدان سانسوریا خود را هر سه یا چهار سال یکبار همراه با کود سانسوریا تازه تعویض کنید. زیرا فضای گلدان ممکن است برای ریشه های گیاه تنگ شود.

فواید رشد گیاهان سانسوریا که با کود سانسوریا کشت شود؟

در حالی که ما از ویژگی های تزئینی این گیاه قدردانی می کنیم و برای زیبایی و اثربخشی آن در دکوراسیون منزل و محل کار خود هزینه زیادی را صرف نهال های و کود سانسوریا می کنیم. این گیاه فواید زیادی برای سلامتی دارد. سانسوریا تمام تلاش خود را می کند تا رطوبت خانه ما را تنظیم کند تا پوست. چشم و دستگاه تنفسی ما نیز از وجود آن بهره مند شود.

سموم موجود در هوا را به اکسیژن تبدیل کنید

سانسوریا  همچنین سموم و مواد مضر را به اکسیژن تبدیل می کند و در عین حال بسیار مقاوم است و نیازی به آب و نور ندارد. این گیاه کویری برای فضاهای آپارتمانی مناسب است و در آپارتمان کوچک ما بسیار سودمند است. در زمان های مناسب از کود سانسوریا استفاده کنید.

کودشوک | نحوه مراقبت از گیاهان سانسوریا

کودشوک | نحوه مراقبت از گیاهان سانسوریا

کودشوک ۲ | نحوه مراقبت از گیاهان سانسوریا

آیا تصفیه کننده هوا یک از فواید گیاه سانسوریا است؟

به گفته ORGANIC-AGRI.  سانسوریا یک فیلتر هوا است؛ طبق مطالعه هوای پاک .  سانسوریا برای تبدیل سمومی مانند تولوئن. زایلن. اکسیدهای نیتروژن و فرمالدئید به اکسیژن تعیین شده است. اگر در محل کار یا خانه با مواد شیمیایی سروکار دارید. کاشت گیاهان سانسوریا  را به دلیل خاصیت پاک کنندگی هوا همراه با کود سانسوریا توصیه می کنیم. شاید بپرسید هدف ناسا از آزمایش سانسوریا  چیست. باید گفت که ناسا در ابتدا به دنبال تصفیه هوا برای ایستگاه فضایی بود و به این ویژگی گیاه سانسوریا  برخورد کرد.

این گیاه می تواند با سندرم SBS و آلرژی مبارزه می کند

یک راه آسان برای کنترل علائم آلرژی استفاده از یک گیاه حسی است. زیرا هوا را مرطوب می کند و سموم موجود در آن را به اکسیژن تبدیل می کند. گاهی اوقات کیفیت پایین هوای اطراف شما می تواند علائمی مانند خارش. سوزش. حالت تهوع. سرگیجه و درد عضلانی ایجاد کند. البته این به این معنی نیست که شما بیمار هستید و اگر آن را در محیط رها کنید. علائم شما بلافاصله از بین می رود. شما فقط سندرم SBS دارید. شما از علاقه مندان به کاشت گیاه همراه با کود سانسوریا هستید و اگر از گیاهان سانسوریا  در آن محیط استفاده شود. علائم این سندرم ناپدید می شود.

نحوه تکثیر و مصرف قلمه سانسوریا که با کود سانسوریا کشت شود

روش های مختلفی برای تکثیر و قطع سانسوریا  وجود دارد که در زیر به طور جداگانه به این روش ها می پردازیم:

قلمه سانسوریا  در خاک همراه با کود سانسوریا

مرحله ۱: یک یا چند برگ بزرگ و سالم را انتخاب کنید و ته آن را جدا کنید.

مرحله ۲: برگ های بریده شده را به قطعات کوچک ۱۰-۸ سانتی متری تقسیم کنید و در دمای اتاق بگذارید تا قسمت های بریده شده خشک شوند.

مرحله ۳: پس از خشک شدن قسمت بریده شده. برگ را به صورت عمودی در ماسه با کود سانسوریا قرار دهید. از جایی که برش زده شده است.

مرحله ۴: قلمه ها را آبیاری کنید و سپس روی گلدان را با یک کیسه پلاستیکی بپوشانید تا محیط مرطوب تری برای قلمه ها ایجاد شود و اجازه دهید قلمه ها سریع رشد کنند.

مرحله پنجم: گلدان را به مدت دو تا سه هفته در این حالت نگه دارید تا قلمه ها ریشه دار شوند. پس از ریشه دهی آنها را در گلدان های جداگانه با خاک سبک و با زهکشی مناسب  همراه با کود سانسوریا بکارید و منتظر جوانه های گل باشید.

قلمه سانسوریا  در آب

      مرحله ۱: یکی از برگ های تازه رسیده سانسوریا  را انتخاب کرده و با یک چاقوی تیز برش دهید.

      مرحله ۲: برگ های بریده شده را به مدت دو روز در دمای اتاق بگذارید تا برش ها خشک شوند.

      مرحله ۳: قلمه ها را در آب قرار دهید و صبر کنید تا ریشه دار شوند.

      مرحله ۴: هنگامی که قلمه سانسوریا  شما در آب ریشه دوانید. آن را در خاک کمی زهکشی شده همراه با کود سانسوریا بکارید و منتظر جوانه های زیبایش باشید.

نتیجه آخرین جمله ای که می توان در مورد مراقبت از این گیاه گفت

اگر سانسوریا شماست برش شما باید به شکل هشت فارسی باشد و قسمت برش خورده را تا نیمه برگ در ماسه قرار دهید. به این ترتیب ممتحنان شما نیز گول خواهند خورد. در این مقاله نحوه نگهداری. تکثیر و هرس گیاهان سانسوریا را توضیح می دهیم. شرایط کشت برش و نگهداری سانسوریا  در گلخانه با کود سانسوریا نیز یکسان است. اگر قصد ساخت گلخانه سانسوریا  را دارید با مشاورین ما در ORGANIC-AGRI تماس بگیرید.

کودشوک | مراقبت از این گیاه

کودشوک | مراقبت از این گیاه

کودشوک ۳ | مراقبت از این گیاه

سوالات متداول در خصوص و با مضمون گیاه سانسوریا

۰۱ آیا مراقبت از سانسوریا  آسان است؟

سانسوریا  که بیشتر به عنوان گیاهان مار شناخته می شود. نمونه های مقاومی هستند که تقریباً از هر گیاه آپارتمانی دیگری در برابر شرایط محیطی ناقص تحمل می کنند. یکی از ساده‌ترین گیاهان در جهان برای مراقبت از آن. هر کسی می‌تواند با یکی از گیاهان سبز به فضای خود اضافه کند.

۰۲ اینها! آیا سانسوریا  به نور خورشید نیاز دارد؟

 در حالی که سانسوریا s می تواند مقداری نور مستقیم خورشید را تحمل کند. بهتر است آنها را در شرایط غیر مستقیم یا کم نور نگه دارید.

۰۳ گیاهان سانسوریا  چه شرایطی را دوست دارند؟

مراقبت از سانسوریا  بسیار آسان است زیرا آنها به آب زیادی نیاز ندارند. آنها در نور روشن و فیلتر شده بهترین رشد را خواهند داشت. علاوه بر این. آنها شرایط نور جزئی را نیز تحمل می کنند. بنابراین اگر در گوشه تاریک خانه ما قرار دارند. نیازی به نگرانی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.