بذر کدو

بذر کدو و سنگ کلیه و ۳بیماری دیگر و راهکار #درمان

مزرعه- بذر کدو- ارگانیک اگری

بذر کدو و سیب زمینی (به خصوص خام) سبزیجاتی هستند که بسیار غنی از نشاسته هستند که به کاهش خطر ابتلا به سرطان کولورکتال کمک می کند. همچنین یک ماده غذایی با فیبر زیاد است که برای پیشگیری از یبوست و باز هم در کاهش خطر سرطان روده بزرگ مفید است. فواید بذر گوجه برای سلامتی به همین جا ختم نمی شود زیرا باعث کاهش التهاب، پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی و کاهش سطح کلسترول می شود. ارگانیک اگری در خدمت شماست.

فهرست عناوین

آیا می‌دانستد که خواص مرطوب کنندگی مخصوص گوجه است.

گوجه فرنگی علاوه بر خوشمزه بودن به پوست کمک می کند

در برابر سنگ کیسه صفرا و فشار خون بالا

پاسخ سوالات متداول خود را در مطالب بالا مطالعه کنید.

فهرست تصاویر

گوجه ۱ رسیده

گوجه ۲ باغبان

آیا می‌دانستد که خواص مرطوب کنندگی مخصوص گوجه است

گوجه فرنگی واقعی یک سبزی تابستانی است: این خوب است زیرا بسیار غنی از آب است. آب در واقع ۹۰ تا ۹۳ درصد از ترکیبات آن را تشکیل می دهد – که آن را در بین ۱۰ غذایی که آبرسانی بیشتری دارند قرار می دهد. در ادامه گوجه ۱ رسیده را ببیند.

عنوانبذر کدو
نویسندهفلاحت
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۹۰۰ کلمه
مدت مطالعه۹ دقیقه

یک مزیت غیرقابل انکار زیرا به افرادی که کم می نوشند، مانند افراد مسن، این امکان را می دهد که فقط با مصرف چند عدد گوجه فرنگی در روز، آب بیشتری به بدن خود برسانند. ارگانیک اگری بهترین محصولات مناسب شما را دارد.

مزرعه- بذر کدو- ارگانیک اگری

مزرعه- بذر کدو- ارگانیک اگری

گوجه ۱ رسیده

گوجه فرنگی علاوه بر خوشمزه بودن به پوست کمک می کند

تا از خود در برابر اشعه های خورشید محافظت کند. همچنین به افزایش ملانین کمک می کند که باعث برنزه شدن پوست می شود (البته این بدان معنا نیست که باید ضد آفتاب را فراموش کنید!).پوست زیباتر: مصرف زیاد گوجه فرنگی نیز بافت و رنگ پوست را بهبود می بخشد و پوست ما را بذر کدو زیباتر می کند!

متحد لاغری!:گوجه فرنگی با تنها ۱۵ کالری در هر ۱۰۰ گرم، یک غذای بسیار کم انرژی است. با این حال، این بدان معنا نیست که ویتامین و مواد معدنی آن کم است! در مقابل، ۱۰۰ کالری گوجه فرنگی ۶۰ میلی گرم کلسیم، ۶۷ میلی گرم منیزیم، ۲.۷ میلی گرم آهن، ۱.۳ میلی گرم روی را تامین می کند: جمعیت های “شکننده” (زنان باردار، افراد مسن، کودکان و همچنین افراد کم خون) نباید باشند. محدود به بذر کدو!

سهولت هضم:گوجه فرنگی ارگانیک اگری سرشار از فیبر است که به عنوان تسهیل کننده حمل و نقل روده شناخته می شود: بیشترین غلظت آنها در پوست و در دانه های میوه یافت می شود. در ادامه گوجه ۲ باغبان را ببیند.

در برابر سنگ کیسه صفرا و فشار خون بالا

پتاسیم و آب موجود در گوجه فرنگی به عملکرد صحیح کلیه ها کمک می کند (در نتیجه باعث حل شدن سنگ های صفراوی می شود). با این حال، عملکرد خوب کلیه به کاهش فشار خون کمک می کند. یک آنتی اکسیدان قوی: در برابر پیری بذر کدو دارای ۳ تا از بهترین آنتی اکسیدان های شناخته شده (ویتامین C، ویتامین E و بتاکاروتن) است که آن را به یک آنتی اکسیدان قوی تبدیل می کند.

مزرعه- بذر کدو- ارگانیک اگری

مزرعه- بذر کدو- ارگانیک اگری

گوجه ۲ باغبان

به مبارزه با سرطان کمک کنید: گوجه فرنگی organic-agri.ir  همچنین سرشار از لیکوپن است که علاقه آن به پیشگیری از سرطان اکنون در سراسر جهان شناخته شده است. این لیکوپن که رنگ قرمز بذر گوجه را می‌دهد، به رادیکال‌های آزاد که مسئول پیری، بیماری‌های عروق کرونر و برخی سرطان‌ها بذر کدو هستند، حمله می‌کند. و در واقع، بسیاری از مطالعات نشان داده اند که مصرف منظم گوجه فرنگی با نرخ کمتر سرطان مرتبط است.

پاسخ سوالات متداول خود را در مطالب بالا مطالعه کنید.

۱- چگونه گوجه باعث لاغری است؟
پیاز کم کالری اما با قدرت سیری بالا معجزه می کند که آیا می خواهید وزن کم کنید.
بر اساس بسیاری از مطالعات، پیاز سنگر خوبی در برابر سرطان است، که در مراحل مختلف بیماری استفاده می شود، عصاره پیاز از رشد سلول های سرطانی بذر گوجه  جلوگیری می کند.

۲- چگونه سرمایه استخوان را تقویت می کند؟
پیاز حاوی سیلیس است که باعث تثبیت کلسیم استخوان ها و تقویت آن ها می شود.
در برابر عفونت های مجاری ادراری عمل می کند
پیاز باعث انتقال بهتر سموم می شود که به ویژه از عفونت های دستگاه ادراری جلوگیری می کند.
تنفس را  organic-agri.ir بهبود می بخشد
پیاز به دلیل داشتن گوگرد، مجاری تنفسی را از بین می برد. از این رو از آن برای تسکین آسم استفاده می شود.
بذر گوجه فشار خون را متعادل کنید
پیاز حاوی پتاسیم است که فشار خون را بهبود می بخشد. بنابراین افرادی که اغلب آن را مصرف می کنند، کمتر دچار سکته مغزی می شوند.

۳- چرا محرکی برای سیستم ایمنی بدن است؟
پیاز اولین سبزی نیست که وقتی به ویتامین C فکر می کنیم تصور می کنیم، اما حاوی آن و به مقدار قابل توجهی است! یک دارایی انرژی organic-agri.ir مهم برای مبارزه با میکروب ها.

بذر گوجه سرشار از آنتی اکسیدان است: فلفل به دلیل داشتن ۲ جزء آن یعنی لوتئولین و کورستین (که فلاونوئیدها هستند)، از سلول های ما در برابر اثر مخرب رادیکال های آزاد محافظت می کند. فلفل قرمز سرشار از ویتامین است
ویتامین A (بتاکاروتن): اثر بر روی پوست، مجاری تنفسی، مجاری ادراری
ویتامین B6: اثر بر گلبول های قرمز و سیستم ایمنی بدن بذر گوجه
ویتامین C: اثر بر دندان ها، استخوان ها، غضروف، التیام بخش، جذب آهن، عفونت ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.