بذر هندوانه

بذر هندوانه و ۷ویژگی این میوه بسیار %خوشمزه را بدانید.

بذر هندوانه وقتی تابستان فرا می رسد و روزها گرمتر می شوند، همه ما می خواهیم وزن کم کنیم، سالم بمانیم و در صورت احساس تشنگی تشنگی خود را برطرف کنیم. هندوانه ای وجود دارد که به همه این نکات پاسخ می دهد که بیشتر به هندوانه معروف است. ما قصد داریم همه چیز را در مورد فوایدی که هندوانه می تواند برای سلامتی شما به همراه داشته باشد را برای شما توضیح دهیم. ارگانیک اگری در خدمت شماست تا انواع بذر ذرت و بقیه گیاهان را تهیه کنید.

فهرست عناوین

هندوانه می تواند گوشت قرمز، زرد، صورتی یا سفید داشته باشد. گوشت شامل:

فواید هندوانه برای سلامتی را در ادامه مطلب زیر مطالعه فرمائید.

هندوانه حاوی لیکوپن است که یک کاروتنوئید کاهش دهنده کلسترول است.

هندوانه حاوی مقدار زیادی سیترولین است که یک اسید آمینه است.

دانستن اینکه چگونه هندوانه خود را انتخاب کنید یک هنر است.

پاسخ سوالات متداول خود را در مطلب پائین بخوانید.

فهرست تصاویر

هندوانه  ۱ مغذی

هندوانه  ۲ آبدار

هندوانه می تواند گوشت قرمز، زرد، صورتی یا سفید داشته باشد. گوشت شامل:

  • یک آنتی اکسیدان
  • لیکوپن
  • ویتامین سی
  • قند کم

بنابراین، هندوانه organic-agri.ir به محافظت در برابر چندین بیماری و حفظ سلامتی بهتر کمک می کند. کالری و مواد مغذی موجود در هندوانه: کالری کمی که در هندوانه وجود دارد آن را به یک غذای عالی برای افزایش وزن تبدیل می کند. بذر هندوانه برای ۱۰۰ گرم گوشت هندوانه، مقدار متوسطی از موارد زیر وجود دارد:

۳۸.۹ کالری

پروتئین ۰.۶۹ گرم

۸.۳۳ گرم کربوهیدرات

۰.۱ گرم لیپید

۰.۵ گرم فیبر رژیمی

هندوانه هنوز منبع ویتامین های B5، B6، منیزیم و مس است.

عنوانبذر ذرت
نویسندهفلاحت
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۱۱۰۰ کلمه
مدت مطالعه۱۱ دقیقه

فواید هندوانه برای سلامتی را در ادامه مطلب زیر مطالعه فرمائید.

چندین مطالعه علمی قبلاً نشان داده اند که مصرف میوه و سبزیجات به مقدار زیاد خطر ابتلا به برخی سرطان ها، بیماری های مزمن و بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد. بذر هندوانه به دلیل وجود آنتی اکسیدان های موجود در آن یکی از آنهاست. برای سرطان ها، مصرف هندوانه به مقدار زیاد روی پروستات اثر می گذارد. برای تنش شریانی، مصرف هندوانه به مقدار کافی فشار خون را کاهش می دهد.

محتوای کاروتین (که آنتی اکسیدان های موجود در هندوانه و به ویژه لیکوپن است) به محافظت در برابر خطر برخی سرطان ها کمک می کند. در ادامه هندوانه  ۱ مغذی را ببینید.

هندوانه حاوی لیکوپن است که یک کاروتنوئید کاهش دهنده کلسترول است.

بذر هندوانه این آنتی اکسیدان به ویژه در جلوگیری از التهاب و تشکیل سلول های سرطانی خاص مانند سلول های مرتبط با پروستات یا بیماری های قلبی عروقی موثر است. لازم به ذکر است که در حال حاضر اطلاعات کافی در مورد میزان مصرف روزانه لیکوپن وجود ندارد که مصرف آن برای تاثیرات مفید آن ضروری باشد، اما مشخص شده است که نصف فنجان هندوانه معادل مقدار متوسط ​​است. گوجه فرنگی در مورد لیکوپن از سوی دیگر، لیکوپن مانند سایر کاروتنوئیدها در بدن به ویتامین بذر هندوانه A تبدیل نمی شود.

هندوانه  ۱ مغذی

هندوانه حاوی مقدار زیادی سیترولین است که یک اسید آمینه است.

این سیترولین با جذب بدن به آرژنین تبدیل می شود. آرژنین  organic-agri.ir  یک آمینو اسید ضروری است که نقش مهمی در سیستم ایمنی و قلب و عروق و همچنین در عروق دارد. هندوانه با گوشت نارنجی بیشترین مقدار را دارد.

برای داشتن بالاترین سطح لیکوپن هندوانه مصرف کنید: برای حفظ سطح لیکوپن بالا هنگام مصرف هندوانه، لازم است گوشت آن را تکه تکه کنید و در چهار روز اول مصرف کنید و بقیه بذر هندوانه را خنک نگه دارید. فراتر از آن، سطح لیکوپن ۶ تا ۱۱ درصد کاهش می یابد.

دانستن اینکه چگونه هندوانه خود را انتخاب کنید یک هنر است.

انتخاب هندوانه بسیار دشوار است. از طرفی بهترین ها نسبت به سایزشان سنگین ترین هستند و باید پوستشان براق باشد. اگر متوجه شدید که قسمتی از پوست کمی زرد است، چیزی نیست، برعکس، این رنگ نشان دهنده رسیده بودن هندوانه است. در ادامه هندوانه  ۲ آبدار را ببینید.

نگهداری هندوانه در شرایط مطلوب: برای اینکه هندوانه شانس بیشتری برای حفظ ویتامین ها و سایر مواد مغذی بذر ذرت خود که برای سلامتی شما مفید است داشته باشد، باید بدانید که چگونه آن را در شرایط خوبی نگه دارید. پس حواستان باشد که او سرما را زیاد دوست ندارد. هندوانه اگر در ابتدا خیلی رسیده نباشد، حدود ده روز بین ۱۵ تا ۲۰ درجه بهترین حالت را دارد. اگر مکانی خنک مانند سرداب دارید، نگهداری آن در بهترین شرایط ارگانیک اگری  ایده آل خواهد بود. در غیر این صورت، بهتر است هندوانه را به مکعب یا ورقه های بزرگ برش دهید و آن را فریز کنید. همچنین می توانید بذر ذرت را از آبمیوه گیری رد کرده و فریز کنید.

هندوانه  ۲ آبدار

پاسخ سوالات متداول خود را در مطلب پائین بخوانید.

  • هندوانه با هسته یا بدون دانه را ترجیح می دهید؟

۸۰ سال است که هندوانه های بی دانه وجود دارد. از سوی دیگر، توصیه می شود هندوانه با دانه انتخاب کنید، زیرا سرشار از لیپید، پروتئین و کربوهیدرات است. در برخی از کشورها مانند هند، آرد با این دانه ها برای تهیه نان درست می شود. آسیایی ها آنها را کباب می کنند و نمک زده می خورند. بذر ذرت سایر اقوام از آن روغن خوراکی می گیرند. این به شما بستگی دارد که آیا می خواهید این پیپ های برشته شده را مصرف کنید یا سایرین برای مزایایی که می توانند برای شما organic-agri.ir به ارمغان بیاورند.

  • موارد منع مصرف هندوانه چیست؟

هندوانه را تقریبا همه می توانند بخورند، زیرا موارد منع مصرف بسیار کمی وجود دارد. با این حال، مراقب مبتلایان به آلرژی باشید، زیرا هندوانه می تواند واکنش های خاصی ایجاد کند. اگر فردی دچار هیپرآرژینینمی شود، توصیه می شود بذر ذرت مصرف نکند. اگر فردی بعد از مصرف هندوانه دچار آلرژی شد باید خیلی سریع با پزشک مشورت کند.

  • هنداونه چه مصارفی دیگری دارد؟

آسیایی ها آنها را کباب می کنند و نمک زده می خورند. سایر اقوام از آن روغن خوراکی می گیرند. این به شما بستگی دارد که آیا می خواهید این پیپ های برشته شده را مصرف کنید یا سایرین برای مزایایی که می توانند برای شما به ارمغان بیاورند. ارگانیک اگری برای شما و تمامی باغداران بذر ذرت را بببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.