کود شوک

بهترین کود | ۰۸ نکته برای نحوه کوددهی برای درختان انگور در تاکستان!

بهترین کود | 08 نکته برای نحوه کوددهی برای درختان انگور در تاکستان!

بهترین کود | کود شوک | حفظ یک باغ سالم با تامین مواد مغذی مورد نیاز گیاهان بهسازان کشت . به ویژه گیاهان یکساله پرتغذیه آغاز می شود. ممکن است از دنیای کودها ترسیده باشید و تعجب کنید که اعداد به چه معنا هستند یا واقعاً حاوی چه چیزی هستند! خوشبختانه کودها به راحتی برای درک آسان دسته بندی می شوند. برای کمک به شما. دو نوع کود وجود دارد: آلی و معدنی. در حالی که کودهای آلی ممکن است سازگارتر با محیط زیست باشند. اغلب از مواد ناخوشایند مانند بهترین کود . مواد ریخته گری کرم و گل ساخته می شوند. همیشه مراقب کودهای آلی باشید که به شما نمی گویند از چه چیزی ساخته شده اند.

فهرست تصاویر

کودشوک ۱ | باغبانی گیاهان در گلخانه ها

کودشوک ۲ | ارزیابی خاک برای قابلیت کوددهی

کودشوک ۳ | نحوه آبیاری تاک برای زمان کوددهی

تاریخ۱۴۰۲.۰۵.۰۸
عنوانبهترین کود
نویسندهsir vahid ebrahimi
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۱۷۷۳
زمان خوانش۱۷ دقیقه

در صنعت باغبانی گیاهان را در گلخانه ها هم پرورش دادند

هر روز کود شوک بهسازان کشت را در مخازن بزرگ مخلوط می کردند تا رشد سریع در زیر نور خورشید را افزایش دهند. در این مورد. لقاح دائمی برای سالم نگه داشتن قلمه ها و کمک به رشد هر چه سریعتر آنها برای تامین عرضه و تقاضا ضروری است. اما در اکثر شرایط منظره داخلی با نور کم که گیاهان منبع نور اولیه خود را از نور فلورسنت بالای سر دریافت می کنند. چطور؟ صاحب اولین شرکت محوطه سازی داخلی که خریداری کردم به من آموخت که به هر گالن آبی که برای حساب های نگهداری استفاده می شود. چند قطره از بهترین کود اضافه کنند.

کودشوک | باغبانی گیاهان در گلخانه ها

کودشوک | باغبانی گیاهان در گلخانه ها

کودشوک ۱ | باغبانی گیاهان در گلخانه ها

در حالی که به نظر می رسد این هیچ ضرری ندارد. متوجه شده اند که به نظر می رسد هیچ فایده ای هم ندارد. به نظر آنها. چیزی بیش از زمان و مواد اضافی نیست که بتوان در زمینه های دیگر کسب و کار بهترین کود صرف کرد. آنها مطمئناً نمی‌خواهند وقت خود را صرف حذف رشد جدید کنند. اگر گیاه قبلاً برای فضا اندازه شده باشد. از آنجایی که نیروی کار یکی از بزرگ‌ترین هزینه‌هایی است که متحمل می‌شویند. راه‌های دیگری برای برنامه‌ریزی مجدد این ساعات غیرضروری برای کمک و کوددهی کود شوک بهسازان کشت به گیاهان سالم و قوی پیدا می‌کنند.

بهترین کود آلی مواد مغذی را برای خاک و گیاهان فراهم می کنند

مدت زمان بیشتری برای کار کردن نیاز دارند. بهترین کود غیر آلی بیشتر در فروشگاه ها یافت می شوند و شبیه ویتامین های گیاهان هستند. با مواد مغذی سریع و قابل هضم آن می توانید از رشد سریع گیاه لذت ببرید. اینها کودهای مؤثرتری با محتوای نیتروژن. فسفر و پتاسیم بالاتر هستند. بیشتر کودهای معدنی برای حیوانات خانگی بی ضرر و غیر سمی هستند.

چرا باید ریشه و خاک اطراف تاک و مو را مرطوب نگه دارید.

برای کمک به حفظ رطوبت و کاهش آبیاری دستی. از یک مالچ ارگانیک استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که خیساندن عمیق با دفعات کمتر بسیار بهتر از پاشیدن فقط کمی آب در اطراف انگورها در هر روز است. انگورهایی که در فصل خواب زمستانی کاشته می شوند. زمانی که به طور فعال رشد نمی کنند و تبخیر آنها کند شده است. به آب بسیار کمتری نیاز دارند.

پس مواظب باشید در زمستان زیاد برای بهترین کود organic-agri آبیاری نکنید! بعد از آن هنگامی که انگور ایجاد می شود. انگور به آب کمتری نیاز دارد. اما زمانی که انگور روی درختان انگور وجود دارد. خاک همیشه مرطوب را ترجیح می دهند. برای کمک به حفظ رطوبت. گیاهان را به خوبی مالچ نگه دارید.

نحوه کود دهی بهترین کود و آبیاری انگور باید چگونه باشد؟

به طور کلی. تاک ها به بهترین کود زیادی نیاز ندارند. و زمانی که رشد می کنند به کود زیادی نیاز ندارند. کود زیاد باعث تحریک رشد چوب و شاخ و برگ می شود نه میوه. مصرف متوسط ​​کود در سال اول و دوم پس از کاشت به تحریک نهال ها برای تولید میوه زودرس کمک می کند. همیشه هنگام تغذیه هر گیاهی که سر میز شام قرار می گیرد. مسیر ارگانیک را طی می کند. تاکستان‌های ارگانیک روش‌های ارگانیک را برای به دست آوردن قوی‌ترین و غنی‌ترین انگور ممکن با کمترین تأثیر بهترین کود بر محیط‌زیست انتخاب می‌کنند و انگور آن نشان‌دهنده تعهد به کیفیت است.

خاک را برای قابلیت کوددهی برای درخت مو و تاک ارزیابی کنید

قبل از کود دهی بهترین کود انگور. همیشه ایده خوبی است که شرایط خاک را ارزیابی کنید. درخت انگور در مورد نوع خاک خیلی شلوغ نیست و می تواند طیف گسترده ای از خاک ها را تحمل کند. همانطور که گفته شد. آنها خاک غنی و با زهکشی خوب و غنی از مواد آلی را ترجیح می دهند. آنها اغلب خاک باتلاقی یا خیس را دوست ندارند. هنگام کاشت در خاک رس سنگین یا خاک فقیر و نابارور. مخلوط کردن مقداری مواد آلی به شکل کمپوست قدیمی یا بهترین کود کمپوست شده بسیار مفید است.

کودشوک | ارزیابی خاک برای قابلیت کوددهی

کودشوک | ارزیابی خاک برای قابلیت کوددهی

کودشوک ۲ | ارزیابی خاک برای قابلیت کوددهی

PH خاک را برای بهترین کود و کاشت تاک و مو آزمایش کنید

تاک ها در خاک های اسیدی تا کمی اسیدی با pH 5.5 تا ۶.۵ بهترین رشد را دارند. اگر در مورد pH خاک خود مطمئن نیستید. بهتر است آن را آزمایش کنید.pH خاک معیاری برای اندازه گیری قلیایی یا اسیدی خاک در مقیاس ۱-۱۴ است که ۷ علامت خنثی است. هر اندازه گیری زیر ۷ نشان دهنده شرایط اسیدی خاک و هر اندازه گیری بالاتر از ۷ شرایط قلیایی خاک را نشان می دهد. اگر از pH خاک خود مطمئن نیستید یا برای کاشت انگور مناسب است. بهتر است برای بهترین کود PH منطقه رشد را آزمایش کنید.

سرویس توسعه محلی شما ممکن است خدمات آزمایش خاک را ارائه دهد. یا می توانید pH خاک را خودتان با یک پروب تست pH خاک ارزان قیمت آزمایش کنید. برای افزایش PH (قلیایی تر کردن آن). می توانید سنگ آهک دانه ای را به خاک اضافه کنید. برای کاهش PH (ایجاد اسید بیشتر). می توانید از گوگرد خاک. سولفات آلومینیوم یا آهن کلات استفاده کنید. افزودن بهترین کود ارگانیک organic-agri به خاک هنگام کاشت و به طور منظم به عنوان مالچ نیز به افزایش اسیدیته و حفظ شرایط اسیدی خاک کمک می کند.

هنگام کاشت چه مواردی را باید برای پرورش در نظر داشت؟

هنگام کاشت. غذاهای گیاهی ارگانیک را طبق دستورالعمل روی برچسب اضافه کنید و/یا با مقداری از بهترین کود یا مواد آلی (مانند کمپوست یا کمپوست قارچ) به میزان ۲۵ درصد از خاک بومی گرفته شده از چاله کاشت مخلوط کنید. کمپوست مخصوصاً برای تهویه خاک های رسی سنگین که می توانند رطوبت اضافی را در طول فصل مرطوب حفظ کنند و در فصل خشک به سختی آجر تبدیل شوند. مفید است. مواد آلی کمپوست را با خاک رس بومی به نسبت ۵۰/۵۰ کاملاً مخلوط کنید.

چه زمانی باید انگورها را با بهترین کود کود دهی کرد؟

انگورهای مستقر را در اوایل بهار. زمانی که رشد جدید شروع شد. با بهترین کود کود دهید. و دوباره حدود یک ماه بعد. اما نه بعد از اواسط تابستان. کود دهی خیلی دیر در فصل رشد جدید و لطیفی را تشویق می کند که به راحتی در اثر یخبندان یا یخبندان زودهنگام آسیب می بیند و سلامت کلی تاک را به خطر می اندازد.

کود انگور آیا تفاوتی با دیگر کودهای گیاهان در صنعت کشاورزی دارد

به طور کلی. انگورها به یک بهترین کود متعادل مانند ۱۰-۱۰-۱۰ به خوبی پاسخ می دهند. گفتنی است. هرگاه به گیاهانی که میوه‌ای را که می‌خواهم بخورم. تغذیه می‌کنم. مسیر ارگانیک را طی می‌کنم و طبق دستورالعمل روی برچسب محصول از غذاهای گیاهی ارگانیک استفاده می‌کنم.

علاوه بر این. من یک لایه ۲ اینچی از علف کاج یا مالچ چوب خرد شده در اطراف انگورها اضافه کردم. همانطور که این مالچ ها تجزیه می شوند. مواد آلی را به خاکی که تاک های شما دوست دارند اضافه می کنند.

از استفاده از خاک اره تازه یا تراشه های چوب تا زمانی که حداقل به مدت ۶ ماه در توده ها خشک نشده اند. خودداری کنید.توجه: از کود دهی بیش از حد خودداری کنید. زیرا کود بیش از حد می تواند به راحتی به درختان انگور آسیب برساند. اگر از بهترین کود ارگانیک استفاده می کنید. لازم نیست نگران سوختن گیاهان خود باشید.

نتیجه | نحوه آبیاری تاک برای زمان کوددهی با بهترین کود

انگورها خاک مرطوب اما با زهکشی خوب را دوست دارند. اگرچه انگورها نسبتاً به خشکی مقاوم هستند. اما وقتی انگور روی انگور وجود دارد. رطوبت را دوست دارند. اما به طور مداوم خاک مرطوب یا خیس نیستند. که می تواند مشکل ساز باشد. بلافاصله پس از کاشت انگور با بهترین کود . خاک منطقه کاشت از جمله ساقه ریشه را تا عمق سوراخ کاشت عمیق خیس کنید.

استفاده از محرک مانند بهترین کود organic-agri ریشه باعث تقویت بیشتر. تحریک تشکیل ریشه و رشد قوی تر ریشه می شود. محرک ریشه شوک پیوند را کاهش می دهد و گیاهان سبزتر و قوی تر را ترویج می کند. در خاک معمولی باغ. لازم نیست هر روز تاک های تازه کاشته شده را آبیاری کنید. اغلب. این منجر به خاک خیس یا خیس می شود که می تواند منجر به پوسیدگی ریشه و سایر بیماری های گیاهی شود. در صورت بارندگی ناکافی. فقط آبیاری لازم است

کودشوک | نحوه آبیاری تاک برای زمان کوددهی

کودشوک | نحوه آبیاری تاک برای زمان کوددهی

کودشوک ۳ | نحوه آبیاری تاک برای زمان کوددهی

سوالات متداول در خصوص و با مضمون کود دهی برای گیاهان

۰۱ هر چند وقت یک بار نیاز به کود دادن به گیاهان دارید؟

باغبانان سبزیجات می توانند هر ماه یک بار با کود زود رهش یا تقریباً یک بار در فصل با کود کند رهش به بستر باغچه خود کود دهند. برخی از باغبانان ترجیح می دهند هر یک تا دو هفته یک بار گل ها و گیاهان خود را با غذای گیاهی محلول در مایع تغذیه کنند.

۰۲ چه مدت قبل از کاشت باید کود دهی کنم؟

برای گیاهان گلدار چند ساله. قبل از شروع رشد در بهار کوددهی کنید. صبر کنید تا زمین دیگر یخ نزند و تاریخ آخرین یخبندان شما فقط یک هفته یا بیشتر باشد. این تضمین می‌کند که شانس کمتری برای رشد تازه‌ای که به‌وسیله کود بلافاصله در اثر یخ زدگی از بین می‌رود. وجود دارد.

۰۳ چقدر طول می کشد تا اثرات کود روی گیاهان را ببینیم؟

عوامل زیادی در کمک به سلامت و رشد گیاه نقش دارند: نوع گیاه. خاک. دما. رطوبت. موقعیت مکانی در خانه و زمان سال. در فصل زمستان. نتایج فوق العاده ای را به سرعت نخواهید دید. اما در بهار باید در یک یا دو هفته نتایج قابل توجهی را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.