کود شوک

کود کشاورزی | ۰۷ عنوان برای کاربرد و فواید کود در صنعت کشاورزی!

کود کشاورزی | 07 عنوان برای کاربرد و فواید کود در صنعت کشاورزی!

کود کشاورزی | کود شوک | در بهسازان کشت کسانی که گیاهان آپارتمانی دارند در دو گروه مجزا قرار می گیرند: کسانی که گیاهان را با نیت خوب می کشند و کسانی که اجازه می دهند گیاهان از غفلت رنج ببرند. وقتی نوبت به کود دهی می رسد. متوجه شده ام که کمتر. بیشتر است. گیاهانی که بیش از حد بارور می شوند. می توانند به سرعت از گلدان و فضا پیشی بگیرند یا در موارد شدید. رشد کنند و یا حتی بمیرند. استفاده از مقدار مناسب کود شوک بهسازان کشت در زمان مناسب سال برای ارتقای سلامت گیاهان شما حیاتی است.

فهرست تصاویر

کودشوک ۱ | زمان سنجی برای ارائه این نوع از خدمات

کودشوک ۲ | برنامه زمان بندی برای کود

کودشوک ۳ | تغذیه و کود مناسب

تاریخ۱۴۰۲.۰۵.۰۷
عنوانکود کشاورزی
نویسندهsir vahid ebrahimi
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۱۵۵۵
زمان خوانش۱۵ دقیقه

زمان سنجی برای ارائه این نوع از خدمات به گیاه

در طول زمستان. بیشتر گیاهان آپارتمانی دوره استراحت را پشت سر می گذارند. رشد در این ماه ها کند می شود زیرا گیاهان در معرض دماهای سردتر و نور طبیعی کمتری قرار می گیرند. به عنوان یک قاعده کلی. کود شوک بهسازان کشت را فقط زمانی انجام دهید که گیاهان آپارتمانی به طور فعال رشد می کنند. زیرا گیاهان فقط از مواد مغذی اضافی استفاده می کنند که برگ ها. ریشه ها و غیره جدید ایجاد می کنند. این به معنای عدم کوددهی کود کشاورزی از اکتبر تا بهار است. اسفند زمان مناسبی برای شروع کود دهی است و اکثر گیاهان آپارتمانی بسته به فرمول مورد استفاده هر ۱ تا ۳ ماه از کوددهی سود می برند.

کودشوک | زمان سنجی برای ارائه این نوع از خدمات

کودشوک | زمان سنجی برای ارائه این نوع از خدمات

کودشوک ۱ | زمان سنجی برای ارائه این نوع از خدمات

کود کشاورزی مناسب را برای گیاهان آپارتمانی خود انتخاب کنید

کودهای تجاری زیادی وجود دارند که برای گیاهان آپارتمانی به خوبی کار می کنند. هنگام انتخاب خود. به دنبال محصولاتی با نسبت های متعادل از سه عنصر درشت مغذی باشید: نیتروژن (N). فسفر (P) و پتاسیم (K). نکته دیگر این است که چقدر طول می کشد تا کود کشاورزی در دسترس گیاهان قرار گیرد.

بیشتر کودهای مایع یا پودری مواد مغذی را فراهم می کنند که گیاهان می توانند بلافاصله جذب کنند. در حالی که برخی از کودهای دانه ای “آهسته رهایش” هستند و به تدریج طی هفته ها یا ماه ها تجزیه می شوند. مهم نیست از چه محصولی استفاده می‌کنید. حتماً دستورالعمل‌ها را دنبال کنید و هرگز از مخلوطی قوی‌تر از آنچه روی برچسب کود کشاورزی organic-agri پیشنهاد شده است استفاده نکنید.

قبل از استفاده کودها در گیاهان آپارتمانی آنها را باید شستشو داد

بسیاری از کود کشاورزی سرشار از نمک های محلول هستند که می توانند در طول زمان در خاک رسوب کنند. کود دهی زیاد یا زیاد می تواند به گیاه آسیب برساند. هنگامی که نمک بیش از حد در خاک وجود دارد. جذب آب مورد نیاز گیاهان برای گیاهان دشوار است. نمک اضافی حتی می‌تواند نوک‌های حساس ریشه و حاشیه برگ‌ها را بسوزاند و گیاهان را با رشد ضعیف و توقف رشد مواجه کند. خوشبختانه با شسته کردن گلدان هر چهار ماه یا بیشتر می توان از این مشکلات جلوگیری کرد.

برای فیلتر کردن گیاهان آپارتمانی. گلدان را با آب شیرین فراوان بشویید تا آب از ته گلدان آزادانه تخلیه شود. یک روش خوب کوددهی کود کشاورزی این است که گیاهان را در یک سینک یا وان حمام قرار دهید. اجازه دهید آب روی گلدان ها جاری شود و سپس اجازه دهید تا کاملاً تخلیه شوند. اگر گیاهان شما برای حرکت خیلی بزرگ هستند. می توانید با ریختن آب فراوان در گلدان ها و خالی کردن سریع نعلبکی ها. آنها را خیس کنید.

اگر گیاهان آپارتمانی شما کوتاه به نظر می رسند یا برگ های زرد یا بنفش دارند. به احتمال زیاد کود کشاورزی متعادل زیادی نیاز دارند. در حالی که ممکن است کود به تنهایی برای جوان سازی گیاهان کافی نباشد. اما باید رشد آنها را در شروع فصل رشد افزایش دهد.

به یک برنامه زمان بندی برای کود کشاورزی به گیاهان آپارتمانی پایبند باشید

بسیاری از مردم از این که می‌دانند گیاهان آپارتمانی برای حفظ سلامتی آنها فقط به یک بارور کردن سه ماهه نیاز دارند شگفت زده می‌شوند. کوددهی کود کشاورزی به ویژه در هنگام استفاده از محصولات شیمیایی مانند بیشتر کودهای معروف صادق است – استفاده بیش از حد می تواند بیشتر از اینکه مفید باشد آسیب برساند. بر خلاف گیاهان فضای باز که دوره های طولانی نور طبیعی خورشید را دریافت می کنند. گیاهان داخلی نور بسیار کمتری را برای فتوسنتز دریافت می کنند.

فتوسنتز کندتر به این معنی است که مواد مغذی کمتری مورد نیاز است. در حالی که بیشتر موارد از برنامه کود دهی سه ماهه استفاده می کن. استثناهایی وجود دارد که گیاهان در مکان های خاص به مواد مغذی بیشتری در کوددهی کود کشاورزی نیاز دارند. به عنوان مثال. گیاهان در مناطقی با نور طبیعی زیاد – یک نمایندگی خودرو با پنجره های بزرگ نمایشگاه. یک دهلیز با سقف نورگیر. یا یک ساختمان بلند که نور خورشید را در طول روز دریافت می کند

باید بیش از چهار بار در روز بارور شوند. سال در این مناطق. اگر لقاح افزایش نیابد. شاخ و برگ اغلب رنگ پریده می شود. این معمولاً اولین سرنخ است که گیاه مواد مغذی کافی برای حفظ رنگ طبیعی خود را دریافت نمی کند. مکان گیاه نقش مهمی در دفعات کوددهی کود کشاورزی organic-agri دارد و در نظر گرفتن محیط آن هنگام برنامه ریزی برنامه کوددهی برای طول عمر گیاه بسیار مهم است.

کود کشاورزی | برنامه زمان بندی برای کود

کود کشاورزی | برنامه زمان بندی برای کود

کودشوک ۲ | برنامه زمان بندی برای کود

نحوه درخواست را برای خرید به خدمات ارائه دهنده انتخاب کنید

اکثر برندهای معروف کود کشاورزی ترکیبی از مواد مغذی شیمیایی هستند و استفاده بیش از حد می تواند باعث سوختگی شیمیایی شود. اگرچه پودر یا مایع است. اما به راحتی می توان آن را مستقیماً به بطری اسپری اضافه کرد. صاحب اولین کسب و کار محوطه سازی داخلی من از یک تکنیک کوددهی منحصر به فرد برای اضافه کردن کود مایع به آب قبل از هر بار استفاده استفاده کرد. در حالی که من هرگز متوجه نشدم که روش او باعث سوختگی شیمیایی می شود. دوست ندارم هر بار که دوباره پر می کنم این مرحله اضافی را طی کنم.

هنگامی که شما نیاز به پوشش مناطق بزرگ دارید. کودهای آبیاری دستی می توانند پروژه ای بسیار وقت گیر باشند. من در این فضاها از گرانول های کند رهش استفاده می کنم. اما افزودن گرانول به سطح خاک به نفع گیاهان نیست. شما باید گلوله ها را در خاک مخلوط کنید تا ریشه ها بتوانند مواد مغذی در کود کشاورزی را جذب کنند. در حالی که این یک قاتل زمان است. انتشار آهسته آن شش ماه یا بیشتر طول می کشد و نیاز به لقاح را به نصف کاهش می دهد.

اگر در اندازه گیری دقیق کودها خوب نیستید. مارک های ارگانیک یا کاملا طبیعی ایمن تر هستند. اضافه کردن بیش از حد باعث سوختگی شیمیایی نمی شود. نکته منفی این است که محصولات طبیعی معمولاً گران‌تر هستند. که وقتی باید صدها گیاه را چهار بار یا بیشتر در سال کود کشاورزی دهید. باید در نظر بگیرید.

خاک را برای گرفتن بهترین نتجه در گیاهان آپارتمانی اضافه یا جایگزین کنید

افزودن خاک تازه گلدان یکی دیگر از روش های کوددهی کود کشاورزی است که به نظرم مفید است. به خصوص در مورد گیاهان مسن. من اسنادی از گیاهان بیش از بیست ساله دارم و آنها یادگارهای زنده ای هستند که مردم به آنها دلبسته اند. وقتی این گیاهان قدیمی شروع به محو شدن می کنند. ابتدا خاک را بررسی می کنم.

من معمولا فقط رنگ های خاکی. سخت و شنی پیدا می کنم. بیست سال بعد. بیشتر مواد مغذی از بین می روند. از آنجایی که این گیاهان قدیمی برای مشتریان من مهم هستند. من وقت می گذارم تا یک خاک گلدان با کیفیت خوب را با گیاهان قدیمی مخلوط کنید یا به طور کامل گیاهان را دوباره با کوددهی کود کشاورزی مناسب بکارید. به زودی پس از انجام این کار. رشد جدید با رنگ روشن ظاهر می شود.

 نتیجه | گیاهان باید با تغذیه و کود کشاورزی مناسب رشد می کنند

برخلاف گیاهانی که در فضای باز زندگی می‌کنند و می‌توانند ریشه‌های خود را برای دسترسی به منابع جدید مواد مغذی گسترش دهند. برگ‌های گلدانی ما برای زنده ماندن تنها به قطر ۱۰ تا ۱۴ اینچ خاک نیاز دارند. به همین دلیل در کوددهی کود کشاورزی organic-agri . ما باید نقش مادر طبیعت را به عهده بگیریم. یک محیط خاک سالم و مقدار مناسب مواد مغذی منجر به گیاهان سالم‌تر و چشم‌انداز داخلی شکوفا برای سال‌های آینده خواهد شد.

کود کشاورزی | تغذیه و کود مناسب

کود کشاورزی | تغذیه و کود مناسب

کودشوک ۳ | تغذیه و کود مناسب

سوالات متداول در خصوص و با مضمون کوددهی به گیاهان

۰۱ بین هر کوددهی کود کشاورزی چمن چقدر باید صبر کرد؟

کود چمن اواخر بهار را یک بار بین آوریل و ژوئن. ۶ تا ۸ هفته پس از تغذیه اوایل بهار. استفاده کنید.

۰۲ آیا کود ممکن است منقضی شود؟

بسته به نوع. کوددهی کود کشاورزی می تواند سال ها در انبار ماندگار شود. کودهای مایع می توانند تا ۱۰ سال دوام بیاورند و کود دانه ای تاریخ انقضا محدودی ندارد. این فقط ترکیب شیمیایی این محصولات نیست که بر طول عمر آنها تأثیر می گذارد – ذخیره سازی مناسب کلید اصلی آن است.

۰۳ سه نوع کود اصلی کدامند؟

  • کودهای نیترات. کوددهی کود کشاورزی مبتنی بر نیتروژن. بزرگترین و مهمترین گروه. مراحل مختلفی را برای ساختن انجام می دهند. …
  • کودهای فسفر. این گروه از کودها از سنگ فسفات. یک سنگ معدن استخراج شده به دست می آیند. …
  • کودهای پتاسیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.