کود شوک

زمان کوددهی | ۰۷ نکته برای زمان استفاده کود دهی برای هر درخت!

زمان کوددهی | 07 نکته برای زمان استفاده کود دهی برای هر درخت!

زمان کوددهی | کود شوک | به گفته بهسازان کشت یکی از رایج ترین دلایلی که مردم به درختان در باغ خود نیاز دارند. سایه است. فقط به این دلیل است که مردم دوست دارند کمی حریم خصوصی را به دنیای باغ خود بیاورند. راه های زیادی برای دستیابی به این غربالگری وجود دارد. برخی ترکیبی از درختان مکمل و بهترین زمان کوددهی را انتخاب می کنند.

در حالی که برخی دیگر گیاهان استراتژیک همیشه سبز یا نیمه همیشه سبز را انتخاب می کنند.یکی از پرطرفدارترین گزینه ها. پرایوت است. سبز یا رنگارنگ. پریوت گیاهی مقاوم است که می تواند در شرایط و مکان های مختلف مقاومت کند و آن را برای کارهای غربالگری همه کاره و ایده آل می کند.

می‌توان آن را به‌عنوان یک درخت کاشت و به‌عنوان یک موپینگ بزرگ ساخت. یا می‌توان آن را به‌عنوان «پرچین روی پایه‌ها» با بهترین زمان کوددهی نگهداری و هرس کرد. که در هر صورت غربالگری مفیدی را فراهم می‌کند. تنها محدودیتی که باید در نظر گرفت این است که آنها از نظر فنی نیمه همیشه سبز هستند.

بنابراین در پایان زمستان مانند بسیاری از انواع همیشه سبز کمی پراکنده و “چوبی” به نظر می رسند. از دیگر درختان مناسب برای این کاشت به شیوه بهسازان کشت می توان به رابین قرمز. لورل پرتغالی و لور گیلاس اشاره کرد که همه آنها پس از زمستان با توجه به زمان کوددهی کود شوک کمی پژمرده به نظر می رسند.

فهرست تصاویر

کودشوک ۱ | بهترین زمان برای کود دهی درختان

کودشوک ۲ | نکاتی برای کاشت درختان

کودشوک ۳ | کاشت درختان و چرخه طبیعی

تاریخ۱۴۰۲.۰۵.۰۹
عنوانزمان کوددهی
نویسندهsir vahid ebrahimi
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۱۸۹۵
زمان خوانش۱۸ دقیقه

بنابراین بهترین زمان کوددهی برای انجام این کار چگونه و چه زمانی است؟

بهترین زمان کوددهی برای کود شوک . بعد از آخرین یخبندان در فصل بهار است. زیرا هرس باعث تشویق و ترویج رشد جدید می شود. که اگر سرمای دیرهنگام وجود داشته باشد ممکن است در اثر سرما آسیب ببیند. این معمولاً شما را در پنجره ای قرار می دهد که از ماه می شروع می شود و باید تا پایان جولای تکمیل شود.

در حالت ایده آل زمان کوددهی. زودتر از دیرتر. زیرا بهتر است به درخت اجازه دهید تا از ماه های تابستان برای رشد جدید استفاده کامل کند. هرس را می توان با دست و با قیچی یا قیچی یا به سادگی با قیچی پرچین انجام داد. دستگاه های قیچی بر روی گیاهانی با برگ های کوچکتر کار می کنند.

کودشوک | بهترین زمان برای کود دهی درختان

کودشوک | بهترین زمان برای کود دهی درختان

کودشوک ۱ | بهترین زمان برای کود دهی درختان

زیرا در هنگام کوتاه کردن برگ های بزرگتر با این روش. خطر باقی ماندن برخی از برگ های نیمه بریده یا نیمه بریده وجود دارد. شجاعانه هرس کن! شگفت آور است که چگونه این درختان می توانند از این وضعیت بهبود یابند و اغلب برای بهتر شدن. در هفته های بعد از هرس و زمان کوددهی. ممکن است در نظر داشته باشید

که برای اطمینان از اینکه رشد جدید شما تا حد امکان غلیظ و کامل است. کمی به آنها کمک کنید. به طور کلی در بهسازان کشت توصیه می کنیم که هرس را پس از گذراندن یک فصل رشد کامل درخت برای استقرار سیستم ریشه خود شروع کنید. لطفاً با تیم ما تماس بگیرید تا در صورت نیاز مشاوره دقیق تری به شما ارائه دهند.

در چه زمانی باید درخت خود را برای بهترین زمان کوددهی آماده کنید؟

بهار زمان بسیار خوبی برای زمان کوددهی درختان است. عجله برای تولید برگ های جدید نیاز به مواد مغذی دارد و اگر کود همه منظوره در ماه مه و اوایل ژوئن استفاده شود. رشد آن افزایش یافته و به حداکثر می رسد. اطمینان حاصل کنید که کود شما حاوی عناصر کمیاب مانند منگنز و منیزیم و همچنین اجزای اصلی مانند نیتروژن. فسفر و پتاسیم باشد. زیرا برخی از گیاهان (مانند لور معمولی) برای رنگ خوب برگ به این عناصر وابسته هستند.

کود ORGANIC-AGRI که مصرف می‌کنید باید به خوبی آبیاری شود تا ریشه‌ها بتوانند کود را جذب کرده و آن را در سرتاسر گیاه توزیع کنند. در این زمان کوددهی. کاهش فعالیت برگ گیاه با رشد متناظر ریشه ها هماهنگ است. بنابراین مقدار کمی کود به موقع می تواند رشد گیاه را تا حد زیادی تقویت کند و گیاه را برای باقی مانده فصل آماده کند. کودهای آهسته رهش ما را بررسی کنید که هر آنچه درختان شما نیاز دارند و در کیت کاشت شما گنجانده شده است.

چرا با طولانی شدن آخرین رزو ژوئن کود دهی اثر ندارد؟

گیاهانی که به خوبی در زمان کوددهی تغذیه شده اند بهتر می توانند در برابر آفات چند ساله مقاومت کنند. اما با ورود به طولانی ترین روز ژوئن. ادامه کوددهی فایده چندانی ندارد زیرا درختان فعالیت خود را برای آماده شدن برای خواب کاهش داده اند. فصل پاییز. نیتروژن بیش از حد در درختان درنده مانند افرا در تابستان می تواند باعث شکسته شدن سلول ها در یخبندان های اولیه شود

زیرا دیواره سلولی آنها در اثر گرسنگی مواد مغذی به جای سفت شدن در زمستان برای محافظت از خود در برابر آسیب ضعیف می شود. دمای انجماد ساقه و تنه درختان تازه کاشته شده در بهترین زمان کوددهی به دلیل یخ زدن ناگهانی سلول های پر از آب غنی از مواد مغذی می توانند ترک بخورند.

در کنار زمان کوددهی. آبیاری بخش مهمی از رژیم مراقبت پس از درختان کاشته شده در چند سال گذشته است. نادر و مکرر بهترین راه برای شبیه سازی بارندگی و دادن زمان کافی به خاک برای گرفتن آن است. آبپاش باغی برای این منظور به خوبی کار می کند. یا یکی از کیسه های آب درخت ما برای تحویل آهسته آب به خوبی کار می کند.

چه نکاتی را باید برای کاشت درختان و زمان کوددهی در نظر گرفت؟

هنگام در نظر گرفتن بهترین درختان برای کاشت برای محیط زیست. درختانی را در نظر بگیرید که طولانی‌ترین و بزرگ‌ترین درختان را عمر می‌کنند. هرچه درخت بزرگتر باشد. کربن بیشتری می تواند ذخیره کند تا اثرات تغییرات آب و هوایی را کاهش دهد. برای اینکه درختان به پتانسیل خود برسند. آنها را در یک سایت زهکشی آزاد در فاصله ۲۰ متری از یکدیگر با بهترین زمان کوددهی کاشت می کنند و ظرفیت خاک کافی را برای آنها فراهم می کند تا به حداکثر پتانسیل خود بپردازند. ما در ORGANIC-AGRI همچنین سندی را برای زمین پیشنهاد کردیم که از توسعه آینده آن برای حداقل ۳۰۰ سال جلوگیری کند.

مگر اینکه ثمره کار شما مدت ها پس از رفتن شما محافظت شود. مهم است که جنس های وسیع را انتخاب کنید تا اگر یک جنس دچار آفت یا فاجعه مرتبط با بیماری شود. بقیه کاشت شما تحت تأثیر قرار نگیرد. درختان زیر می توانند ستون فقرات برنامه افست کربن شما را با بهترین زمان کوددهی تشکیل دهند. اگر می‌خواهید دید فوری‌تری از روز داشته باشید. می‌توانید درختان کوتاه‌تری مانند توس یا آلو را در بین آنها بکارید. اما برنامه شما این است که تا ۵۰ تا ۱۰۰ سال دیگر آنجا نباشند و تا آن زمان در منظره درختان بریتانیا نباشند. درختان سنگین وزن با عمر طولانی می توانند این درختان را تصاحب کنند.

کودشوک | نکاتی برای کاشت درختان

کودشوک | نکاتی برای کاشت درختان

کودشوک ۲ | نکاتی برای کاشت درختان

چه نکاتی را باید برای کاشت درختان زینتی در نظر داشت؟

ما معتقدیم که درختان زینتی نقش مهمی در کاشت های آینده دارند تا ترکیبی متنوع به اندازه کافی برای مقاومت در برابر سختی های تغییرات آب و هوایی ایجاد کنند. دولت های آینده مردم را برای انجام این نوع کشت با بهترین زمان کوددهی تشویق خواهند کرد. حالا بدانید که اگر زمین خالی و بدون استفاده دارید. این کار درستی است. یک درخت واقعاً از یک چرخه رشد ۳۰ ساله به بعد شروع به تأثیر مثبت بر جبران کربن می کند. بنابراین این کار به نفع شما نیست. بلکه برای نسل های آینده است.

چرا فصل رشد شروع خیلی سختی برای کشاورزان و زمان کوددهی می باشد؟

شروع سختی برای فصل رشد بوده است. با نوسان آب و هوا از یک افراطی به دیگری. ما در ابتدا زمستان بسیار مرطوبی داشتیم. سپس یک ماه مارس و آوریل خشک و گرم داشتیم که باعث شروع زودرس رشد شد. به دنبال آن یک دوره خشک طولانی مدت با یخبندان شدید در اواسط می و در نهایت بادهای خارج از فصل رخ داد. معمولاً در زمستان به بادهای شدید محدود می شود. تغییرات آب و هوایی در بهترین زمان کوددهی مقابل چشمان ما اتفاق می افتد…

نقش در تمام این رویدادها. کرم شب از همه مهمتر است.

در دوره‌های خشک. می‌توانید آن را با آبیاری دستی و زمان کوددهی مناسب جبران کنید. اما زمانی که دچار یخبندان دیررس و یخبندان‌های گسترده می‌شوید. کار زیادی نمی‌توانید انجام دهید. گزارش‌هایی از مشتریان در یورکشایر داشتیم مبنی بر اینکه درختان میزبانشان سوخته است؛ شاخ و برگ‌های جدید همه درخت‌های تازه کاشته‌شده و تأسیس‌شده را سوزانده است؛

البته در بچام نهال های ما را سوزاندند. جنس هایی که به ویژه در معرض آسیب سرمازدگی هستند شامل خاکستر. بلوط. گردو. شاه بلوط شیرین. توت و گلابی و غیره هستند. گیاهان زینتی مانند پائولونیا. کاتالپا. سرو. ماگنولیا. افرا و درخت کبوتر نیز نیاز به سندبلاست و زمان کوددهی مناسب دارند.

نتیجه برای زمان کوددهی و چرخه طبیعی در ماه می؟

با این حال برای زمان کوددهی . همه اینها بخشی از چرخه طبیعی است. حدود ۱۰ سال پیش. دمای -۶ درجه سانتیگراد در ماه مه حتی گندم را در مزارع همسایه سیاه کرد. اما ناامید نشو! اگرچه رشد فصل بعد از یخبندان های دیررس به خوبی رشد نمی کند. درختان در اواسط تابستان به ظاهر خوب خود باز می گردند. رهبران جدید بزرگ شدند. امواج جدید رشد جایگزین میراث تاریک می شد. برای افزایش آسیب. تنها ۴ میلی متر باران در ماه می بارید.

به جای میانگین ۵۰ میلی متر. و این روند در بسیاری از نقاط کشور در حال فراگیری است. در این دوره بحرانی رشد. اگر کمبود بارندگی تکمیل نشود. برگهای جدید معمولاً کوچک بوده و رشد برگ جدید کند است. وزش باد شدید هفته گذشته به برگهای قرمز جدید آسیب زد و ممرزها (ممرزها) به شدت آسیب دیدند. ما در ORGANIC-AGRI به تازگی یک باران بسیار خوش آمد داشته ایم و اکنون همه ما مشتاقانه منتظر یک سه ماه جامد هستیم تا درختان در نهایت بتوانند بدون وقفه با زمان کوددهی مناسب رشد کنند!

کودشوک | کاشت درختان و چرخه طبیعی

کودشوک | کاشت درختان و چرخه طبیعی

کودشوک ۳ | کاشت درختان و چرخه طبیعی

سوالات متداول در خصوص و با مضمون کود دهی درختان

۰۱ بهترین زمان کوددهی درختان چه زمانی است؟

برای همه درختان و درختچه ها.

در صورت نیاز. بهترین زمان برای کوددهی اواخر آوریل یا اوایل اردیبهشت یا اواخر پاییز پس از خواب گیاه است. کود توصیه شده باید به طور مساوی در سطح خاک پخش شود. مقدار نیتروژن واقعی اعمال شده باید ۳ پوند در هر ۱۰۰۰ فوت مربع باشد.

۰۲ چه زمانی نباید به درخت کود داد؟

از کود دهی درختان و درختچه های تحت فشار خشکسالی در ماه های تابستان خودداری کنید. اگر آب در دسترس نیست. به هیچ وجه کود ندهید زیرا گیاهان قادر به جذب مواد مغذی نیستند.

۰۳ هر چند وقت یک بار بهترین زمان کوددهی به درختان می باشد؟

باغبانان سبزیجات می توانند هر ماه یک بار با کود زود رهش یا تقریباً یک بار در فصل با کود کند رهش به بستر باغچه خود کود دهند. برخی از باغبانان ترجیح می دهند هر یک تا دو هفته یک بار گل ها و گیاهان خود را با غذای گیاهی محلول در مایع تغذیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.