بذر بادمجان

بذر بادمجان | ۱۰ راه برای مدیریت بازدیدکنندگان ناخواسته باغ بدون آفت کش!

بذر بادمجان | 10 راه برای مدیریت بازدیدکنندگان ناخواسته باغ بدون آفت کش!

بذر بادمجان | اگر باغی با هر شکل یا اندازه ای دارید. احتمال اینکه آفات مزاحم دانه های ارگانیک  ۱ نیز داشته باشید. خوب است. بله. شته‌ها و راب‌ها. سوسک‌های ژاپنی و حشرات بدبو متأسفانه بذر خربزه بهسازان کشت زیبای شما را به‌عنوان بوفه‌ای غنی می‌بینند که می‌توانید با آن جشن بگیرید.

تاریخ۱۴۰۲.۰۲.۱۱
عنوان۱۰ راه برای مدیریت بازدیدکنندگان ناخواسته باغ بدون آفت کش!
نویسندهsir vahid ebrahimi
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۱۳۰۰
زمان خوانش۰۰:۱۳:۰۰

آنچه در این مقاله از نظر شما خواهد گذشت

بیشتر آفات باغ برای بذربادمجان سالهاست که وجود دارند

برای یک برداشت عالی بذرخربزه در خاک سالم کشت کنید.

با گیاهان سالم برای یک کاشت عالی شروع کنید.

نقاط بهینه را برای بذربادمجان خود انتخاب کنید.

تفاوت بین آفات و حشرات مفید را برای کاشت بذرخربزه بیاموزید.

پرندگان و حشرات مفید را برای کمک به کاشت اغوا کنید.

گوجه فرنگی و نستورتیوم ترکیبی برنده را ایجاد می کنند.

گل همیشه بهار. گل همیشه بهار را برای کمک به بذربادمجان بکارید.

روی پوشش ردیف شناور برای کاشت بذرخربزه سرمایه گذاری کنید.

نتیجه باغ خود را عاری از بیماری نگه دارید.

سوالات متداول در خصوص و با مضمون انواع بذرها

گالری تصاویر

دانه های ارگانیک  ۱ | آفات باغ برای بذر

دانه های ارگانیک  ۲ | گوجه فرنگی و نستورتیوم ترکیبی برنده

بیشتر آفات باغ برای بذر بادمجان سالهاست که وجود دارند.

باغبانان روشهای آزمایش شده بهسازان کشت و واقعی را برای مبارزه با آنها بدون تکیه بر آفت کش های بذر خربزه پیدا کرده اند. بیایید برخی از بهترین راه‌ها را برای مدیریت طبیعی بازدیدکنندگان ناخواسته باغ و نگهداری گیاهان شاد. سالم. زیبا و مولد بررسی کنیم. و به یاد داشته باشید. بهترین راه برای مدیریت آفات این است که در وهله اول از هجوم آنها به باغ خود جلوگیری کنید!

بذر بادمجان | آفات باغ برای بذر

بذر بادمجان | آفات باغ برای بذر
بهسازان کشت

دانه های ارگانیک  ۱ | آفات باغ برای بذر

برای یک برداشت عالی بذر خربزه در خاک سالم کشت کنید.

قبلاً گفته‌ایم. و باز هم می‌گوییم – خاک سالم بذر بادمجان باعث ایجاد گیاهان سالم می‌شود و گیاهان سالم بهتر می‌توانند در برابر آفات و بیماری‌ها مقاومت کنند. بسیاری از دفاتر ترویج محلی آزمایش هایی را ارائه می دهند که خاک شما را از نظر pH. مواد آلی و درشت مغذی هایی مانند نیتروژن. فسفر و پتاسیم تجزیه و تحلیل می کنند. در این ویدئو از چهل و دومین کنفرانس سالانه ما. از کیت رو. هماهنگ‌کننده گلخانه‌های بورس ذخیره‌کنندگان بذر خربزه بهسازان کشت . و برنان آلزورث. تکنسین مزرعه. درباره سلامت خاک بیشتر بیاموزید. دسترسی به تمامی برنامه های کنفرانس از اینجا در دسترس است.

با گیاهان سالم برای یک کاشت عالی شروع کنید.

قبل از انتقال بذر خربزه که شروع کرده اید (یا خریداری کرده اید) به باغ خود. مطمئن شوید که سالم هستند. آیا آنها برگ ها و شاخه های قوی. ساقه های محکم و سیستم ریشه ای ثابت دارند؟ برای محافظت بیشتر در برابر آفات. به دنبال انواع مقاوم در برابر بیماری و حشرات باشید.

نقاط بهینه را برای بذر بادمجان خود انتخاب کنید.

هرچه دانه های ارگانیک  ۲ شما سالم تر باشند. بهتر می توانند در برابر هجوم آفات و بیماری ها مقاومت کنند. و یکی از راه‌های ارتقای سلامت بذر بادمجان organic-agri این است که گیاهان خود را در جایی قرار دهید که رشد کنند: گیاهانی را که به آفتاب کامل نیاز دارند در مناطقی با آفتاب کامل قرار دهید و گیاهانی را که به آب بیشتری نیاز دارند در مناطقی قرار دهید که رطوبت را برای مدت طولانی‌تری حفظ می‌کنند.

تفاوت بین آفات و حشرات مفید را برای کاشت بذر خربزه بیاموزید.

همه باغ ها حشرات را جذب می کنند. برخی مفید و برخی دیگر مضر. حشرات مختلف را بشناسید که بذر خربزه در باغ شما جذب می شوند تا بتوانید تشخیص دهید که با کدام حشرات مبارزه کنید و کدام را پرورش دهید

پرندگان و حشرات مفید را برای کمک به کاشت اغوا کنید.

آیا می دانستید که پرندگان و بسیاری از زنبورها. مگس ها و سوسک ها آفاتی مانند شته ها. حشرات بدبو و سوسک های ژاپنی را می خورند؟ پرندگان عاشق یک حمام پرنده خوب یا تغذیه پرنده هستند. برای جذب حشرات مفید به باغ خود. همراه با بذر بادمجان گل هایی پرورش دهید که شهد و گرده گل را فراهم می کنند.

گوجه فرنگی و نستورتیوم ترکیبی برنده را ایجاد می کنند.

کاشت همراه organic-agri را تمرین کنید. کاشت محصولات منتخب نزدیک به یکدیگر بارها و بارها ثابت کرده است که آفات باغ را از بین می برد. به عنوان مثال. پیاز به عنوان دفع کننده بسیاری از حشرات مضر شناخته شده است. در حالی که تربچه سوسک ها را از لوبیا. نخود. کدو. خربزه و خیار باز می دارد.

لوبیاهای بوته ای کاشته شده در نزدیکی سیب زمینی به محافظت از آن سیب زمینی ها در برابر سوسک سیب زمینی کلرادو کمک می کند – که نه فقط در کلرادو یافت می شود و نه فقط روی سیب زمینی ها! – در حالی که سیب زمینی ها به نوبه خود. دانه های بوته ای را در برابر سوسک لوبیای مکزیکی ایمن نگه می دارند.

گل‌های نستورتیوم نه تنها با گوجه‌فرنگی کاشته شده‌اند. بلکه به عنوان محصولی برای شته‌هایی که ممکن است آنها را آلوده کنند نیز عمل می‌کنند. عطر رزماری از سوسک های لوبیا. پروانه کلم و مگس هویج جلوگیری می کند. (توجه: در مورد مدیریت آفات. ترکیبات گیاهی برنده بسیاری وجود دارد؛ این لیست فقط یک شروع است!)

بذر بادمجان | گوجه فرنگی و نستورتیوم ترکیبی برنده

بذر بادمجان | گوجه فرنگی و نستورتیوم ترکیبی برنده بهسازان کشت

دانه های ارگانیک  ۲ | گوجه فرنگی و نستورتیوم ترکیبی برنده

گل همیشه بهار. گل همیشه بهار را برای کمک به بذر بادمجان بکارید.

گل همیشه بهار حشرات مفیدی مانند سوسک های بانو را جذب می کند که به نوبه خود حشرات را شکار می کنند که می توانند به بذر بادمجان آسیب برسانند. نستورتیوم ها مگس های سفید. حشرات کدو حلوایی. شته ها و کلم ها را دفع می کنند. گل همیشه بهار اضافه کاری به عنوان یک “محصول تله” کار می کند – شته ها و سایر آفات را با ترشح یک شیره چسبنده و جذاب شکار می کند.

روی پوشش ردیف شناور برای کاشت بذر خربزه سرمایه گذاری کنید.

پوشش ردیف شناور چند منظوره و آسان برای استفاده. نور را به داخل می‌دهد و از آفاتی مانند سوسک‌های ژاپنی. سوسک‌های سیب‌زمینی. کرم‌های کلم و معدنچیان برگ جلوگیری می‌کند. همچنین از بذر بادمجان شما در برابر سرما و باد محافظت می کند.

نتیجه باغ خود را عاری از بیماری نگه دارید.

همانطور که قبلاً ذکر شد. گیاهان سالم بهتر در برابر حشراتی که می خواهند در باغ شما ویران کنند مقاومت می کنند. از ضدعفونی کردن ابزار باغبانی گرفته تا چرخاندن محصولات باغی. بسیاری از شیوه های رایج می تواند به جلوگیری از بیماری در فضای باغ شما کمک کند. این راهنمای SSE را برای نکات بیشتر در مورد عاری از بیماری بذر خربزه organic-agri باغ خود بررسی کنید.

سوالات متداول در خصوص و با مضمون انواع بذرها

۰۱ آیا پروبیوتیک های دانه باعث نفخ می شوند؟

بنابراین بله. پروبیوتیک ها می توانند باعث ایجاد گاز شوند (در میان سایر عوارض جانبی پروبیوتیک) و در ابتدا تا حدودی طبیعی است. عوارض جانبی پروبیوتیک ممکن است شامل گاز. نفخ و سردرد باشد – اما باید پس از مصرف مداوم پروبیوتیک برای چند هفته از بین بروند.

۰۲ بعد از مصرف پروبیوتیک بذر چه مدت باید صبر کنم تا غذا بخورم؟

پروبیوتیک ها زمانی موثر هستند که با معده خالی مصرف شوند. مصرف پروبیوتیک ها حداقل ۳۰ دقیقه قبل از غذا زمان ورود باکتری های خوب به روده را کاهش می دهد. پروبیوتیک ها مکمل های غذایی حاوی باکتری های مفید هستند که به طور طبیعی در دستگاه روده شما وجود دارند.

۰۳ آیا باید مصرف پروبیوتیک ها را در صورت نفخ کردن من متوقف کنم؟

اگر گاز. نفخ یا هر عارضه جانبی دیگری برای بیش از چند هفته ادامه یافت. مصرف پروبیوتیک را قطع کرده و با پزشک متخصص مشورت کنید. برخی از افراد با شروع مصرف پروبیوتیک ها افزایش گاز. نفخ. یبوست یا تشنگی را تجربه می کنند. این عوارض جانبی باید ظرف چند هفته از بین بروند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.