بذر فلفل

بذر فلفل | ۰۶ گام برای صرفه جویی در دانه فلفل برای کاشت!

بذر فلفل | 06 گام برای صرفه جویی در دانه فلفل برای کاشت!

بذر فلفل | بسیاری از باغداران دانه های ارگانیک  ۱ در ماه آگوست برداشت های زیادی فلفل بهسازان کشت دریافت می کنند. شاید شما هالاپینو یا موز شیرین پرورش داده اید و آنها را ترشی می کنید. یا فلفل ادویه ای آجی دولچه و دارید آنها را خشک می کنید. و شاید دارید شگفتی های کارولینایی را منجمد می کنید. در هر صورت. ممکن است بخواهید بذر بادمجان را نیز ذخیره کنید. این یک فرآیند ساده است. فلفل یک محصول عالی برای صرفه جویی در دانه های مبتدی است.

تاریخ۱۴۰۲.۰۲.۱۰
عنوان۰۶ گام برای صرفه جویی در دانه فلفل برای کاشت!
نویسندهsir vahid ebrahimi
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۱۱۰۰
زمان خوانش۰۰:۱۱:۰۰

آنچه در این مقاله از نظر شما خواهد گذشت

فاصله های ایزوله را برای بذرفلفل در نظر بگیرید

اندازه جمعیت را برای بذرفلفل در نظر بگیرید

بذرفلفل را زمانی که کاملا بالغ شدند برداشت کنید

بذربادمجان | در روند کاشت در مکانی با تهویه خوب کار کنید.

بذربادمجان | خشک شدن بذر را چگونه می توان توجیح کرد

بذربادمجان | به درستی انواع دانه ها را ذخیره کنید

سوالات متداول در خصوص و با مضمون انواع کاشت بذر

گالری تصاویر

دانه های ارگانیک  ۱ | فاصله های ایزوله برای بذر

دانه های ارگانیک  ۲ | به درستی انواع دانه ها را ذخیره کنید

فاصله های ایزوله را برای بذر فلفل در نظر بگیرید

بذر فلفل گاهی گرده افشانی متقابل می کنند. به این معنی که اگر می‌خواهید دانه‌های فلفل تند ستاره‌ماهی برزیلی را ذخیره کنید و سال آینده همان فلفل را تولید کند. باید آن‌ها را از سایر فلفل‌های باغتان جدا نگه دارید. توصیه می کنیم انواع شیرین را با فاصله ۱۵۰ فوت و انواع گرم و شیرین را با فاصله ۳۰۰ فوتی جدا کنید.

بذر فلفل | فاصله های ایزوله برای بذر

بذر فلفل | فاصله های ایزوله برای بذر
بهسازان کشت

دانه های ارگانیک  ۱ | فاصله های ایزوله برای بذر

 روش دیگری که ممکن است بخواهید امتحان کنید گرده افشانی دستی است. می‌توانید با پوشاندن گل‌ها با کیسه‌های گرده‌افشانی و گرده‌افشانی دستی بذر فلفل بهسازان کشت از همدیگر جلوگیری کنید و مطمئن شوید که فقط با فلفل‌هایی که می‌خواهید گرده‌افشانی می‌شوند. البته. ما همچنین در مورد مزایای گرده افشانی بذر بادمجان بی رویه در وبلاگ صحبت کرده ایم.

هیچ قانونی نمی گوید نمی توان بذر را از فلفل هایی که کاملا جدا نشده اند نجات داد. ممکن است فلفل هایی داشته باشید که تغییرات کمی نسبت به والدین خود نشان می دهند. یا می توانید با تلاقی خارق العاده ای بین ستاره های برزیلی و هابانروها در تخت کناری روبرو شوید. اما این بخشی از سرگرمی کاشت بذر بادمجان است!

اندازه جمعیت را برای بذر فلفل در نظر بگیرید

شما می توانید دانه های زنده را از یک بوته بذر فلفل بهسازان کشت بدست آورید. با این حال. برای حفظ تنوع ژنتیکی و تنوع در سال‌های آینده. باید دانه های ارگانیک  ۲ ۵ تا ۲۰ گیاه را در سال ذخیره کنید.

بذر فلفل را زمانی که کاملا بالغ شدند برداشت کنید

برداشت برای ذخیره بذر فلفل مانند برداشت برای خوردن یا نگهداری نیست. شما می‌خواهید فلفل‌هایتان کاملاً بالغ شوند. که ممکن است حدود دو هفته پس از برداشت آن‌ها باشد. رنگ آنها باید کاملا رسیده باشد. قرمز. بنفش یا زرد. بسته به تنوع. و شروع به نرم شدن کنند.

اگر یخبندان قبل از اینکه فلفل ها کاملاً بالغ به نظر برسند. تهدید می شود. کل گیاه را بکشید. خاک را از ریشه تکان دهید و گیاه خود را وارونه در مکانی خشک و خنک آویزان کنید. یک گاراژ یا ساختمان بیرونی ممکن است برای کاشت بذر بادمجان organic-agri مناسب باشد. اکثر فلفل ها به بلوغ می رسند.

بذر بادمجان | در روند کاشت در مکانی با تهویه خوب کار کنید.

به خصوص اگر با انواع بسیار داغ سروکار دارید. بهتر است برای پردازش بذر فلفل از دستکش استفاده کنید و از دست زدن به دست ها و صورت خود اجتناب کنید. اگر مقدار زیادی فلفل مصرف می کنید. ممکن است لازم باشد در ماسک گرد و غبار یا ماسک تنفسی نیز کار کنید.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای دسترسی به دانه‌های فلفل این است که اطراف آن را برش دهید و آن را بیرون بکشید و از ساقه آن به عنوان دسته استفاده کنید. سپس می توانید به آرامی دانه ها را با چاقو یا انگشتان خود بتراشید. بذر بادمجان organic-agri خود را بشویید و مواد ناخواسته را بردارید. اگر با دست برهنه کار می کنید. با صابون و آب گرم خوب بشویید.

بذر بادمجان | خشک شدن بذر را چگونه می توان توجیح کرد

سپس بذر فلفل خود را روی کاغذ. حوله کاغذی. فیلتر قهوه یا صفحه آبگیر خشک کنید (آنها را در آبگیر قرار ندهید). آنها باید چندین روز در برابر نور مستقیم خورشید خشک شوند. وقتی کاملاً خشک شدند. باید بتوانید با انگشتان خود یکی از وسط را بشکنید. اگر خشک نباشد به جای اینکه به راحتی چفت شود خم می شود.

بذر بادمجان | به درستی انواع دانه ها را ذخیره کنید

پس از خشک شدن کامل. بذر فلفل را در یک ظرف در بسته و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید. اگر به درستی ذخیره شوند. باید به راحتی سه سال دوام بیاورند و در آینده تعداد زیادی برداشت فلفل به شما بدهند! صرفه جویی در دانه فلفل آسان است! این مراحل را دنبال کنید و بذرهای با کیفیت و قابل دوام داشته باشید تا بهار آینده بذر بادمجان organic-agri خود را شروع کنید.

بذر فلفل | به درستی انواع دانه ها را ذخیره کنید

بذر فلفل | به درستی انواع دانه ها را ذخیره کنید
بهسازان کشت

دانه های ارگانیک  ۲ | به درستی انواع دانه ها را ذخیره کنید

سوالات متداول در خصوص و با مضمون انواع کاشت بذر

۰۱ عوارض جانبی پروبیوتیک های بذر چیست؟

ایمنی بذر و عوارض جانبی

مانند سایر پروبیوتیک ها. ممکن است با شروع مصرف آنها متوجه عوارض جانبی ناخوشایندی شوید. بسیاری از افراد در چند روز اول نفخ. افزایش تولید گاز. یبوست و سایر مشکلات گوارشی را تجربه می کنند.

۰۲ مصرف پروبیوتیک بذر در شب بهتر است یا صبح؟

تحقیقات نشان می دهد که بهترین زمان برای مصرف پروبیوتیک اول صبح قبل از خوردن صبحانه یا قبل از خواب شب است. پروبیوتیک ها زمانی موثر هستند که

۰۳ چه مدت می توانید دانه ها را نگه دارید؟

برای خنک نگه داشتن دانه ها (در حالت ایده آل. زیر ۵۰ درجه). برخی از افراد آن ها را در یک شیشه در یخچال یا فریزر خود نگهداری می کنند. بذرها در شرایط خوب و نگهداری مناسب حداقل یک سال دوام خواهند داشت و بسته به گیاه ممکن است دو تا پنج سال دوام بیاورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.