بذر خربزه

بذر خربزه | ۰۸ نکته برای پارامترهای مهم درباره کاشت بذر در خانه!

بذر خربزه | 08 نکته برای پارامترهای مهم درباره کاشت بذر در خانه!

بذر خربزه | ممکن است هنوز در بخش‌هایی از کشور برف روی زمین باشد. اما با رسیدن آن دانه های ارگانیک  ۱ مورد انتظار بهسازان کشت برای فصل جدید. افکار باغبانان مشتاق و ذخیره‌کنندگان بذر در همه جا ناگزیر به سمت بهار و مراسم سالانه می‌رود. شروع بذر در داخل خانه در حالی که ممکن است مدتی طول بکشد تا بتوانید بذرها را در بسیاری از مناطق سختی گیاهی USDA هدایت کنید. زمان شروع بذر در داخل خانه. در بسیاری از مکان‌ها. دقیقاً نزدیک است.

تاریخ۱۴۰۲.۰۲.۱۱
عنوان۰۸ نکته برای پارامترهای مهم درباره کاشت بذر در خانه!
نویسندهsir vahid ebrahimi
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۱۵۰۰
زمان خوانش۰۰:۱۵:۰۰

پس ادامه دهید و لذت پاره کردن بسته‌های دانه‌ها. کثیف شدن دست‌هایتان با مخلوط گلدانی. و مشاهده اولین شاخه‌های نوزادی که به طور آزمایشی از دانه‌هایی که در داخل خانه شروع کرده‌اید بیرون می‌آیند را تصور کنید. حتی زمانی که زمین بیرون شروع به فکر کردن برای بیدار شدن بذر کلم از خواب زمستانی خود می‌کند.

آنچه در این مقاله از نظر شما خواهد گذشت

دلایل قانع کننده زیادی برای کاشت بذرخربزه در داخل خانه وجود دارد

زمان سنجی پارامتر مهم در کاشت بذرکلم و برداشت محصول

در انتخاب کانتینر برای کاشت بذر توجه زیادی باید کرد

هر محصول و بذرخربزه نیازمند خاک مناسب برای کشت خواهد بود

آیا می دانید عمق بذرکلم در اصطلاح زراعت چیست؟

اهمیت دادن مقدار مناسب آب به دانه ها را نمی توان نادیده گرفت.

گرما و نور از پارامترهای مهم برای کشت انواع بذر خربزه

نتیجه که می توان گرفت از این مقاله کاشت بذرکلم

سوالات متداول در خصوص و با مضمون انواع بذرها

گالری تصاویر

دانه های ارگانیک  ۱ | خاک مناسب برای رشد  پیاز

دانه های ارگانیک  ۲ | چگونگی برداشت محصولات فلفل

دلایل قانع کننده زیادی برای کاشت بذر خربزه در داخل خانه وجود دارد

 اما تعدادی از آنها تا بالای آن جوانه می زنند. این یک راه عالی برای رشد بذر خربزه بهسازان کشت فصل طولانی در آب و هوای سرد است. فرصتی برای برداشت زودتر میوه ها ایجاد می کند. و آیا اشاره کردیم که سرگرم کننده است؟ بله. خیلی هیجان انگیز است که صبح از خواب بیدار شوید – یا شب از سر کار به خانه بیایید – ببینید کدام نهال از محیط گلدان خود بیرون آمده و منتظر مراقبت مهربانانه شما باشید.

بذر خربزه | دلایل قانع کننده زیادی برای کاشت بذر

بذر خربزه | دلایل قانع کننده زیادی برای کاشت بذر
بهسازان کشت

دانه های ارگانیک  ۱ | دلایل قانع کننده زیادی برای کاشت بذر

برای روشن شدن. برخی از محصولات از جمله چغندر. هویج. سیر. پیاز. نخود و تربچه بهتر است مستقیماً در زمین کاشته شوند. دیگران. مانند خشخاش و کیهان. یکساله خود بذر هستند که همه کار را خودشان انجام می دهند. این آخرین مجموعه از محصولات است – مانند گوجه فرنگی. فلفل. کلم بروکلی. کرفس. کلم. گل کلم. پیاز و بادمجان – که به فصل رشد طولانی تری نیاز دارند و ممکن است از شروع در داخل خانه و سپس پیوند به باغ شما پس از کاشت خاک سود ببرند. مناسب گرم شد در زیر چند نکته برای تبدیل شدن سال ۲۰۲۲ به بهترین سال برای شروع بذر کلم بهسازان کشت وجود دارد.

زمان سنجی پارامتر مهم در کاشت بذر کلم و برداشت محصول

اول از همه. باید بدانید چه زمانی بذر خربزه خود را در داخل خانه شروع کنید. قانون کلی این است که بذرهای خود را حدود شش تا هشت هفته قبل از آخرین یخبندان در منطقه خود در داخل خانه بکارید. شما به دنبال شروع بذر برای برخی محصولات در ماه مارس در دکورا هستید. شما می خواهید از همین فرمول برای سایر مناطق کشور استفاده کنید. به عنوان مثال. تاریخ شروع بذر کلم در داخل خانه برای مردم در لس آنجلس بسیار گرمتر در ژانویه است.

در انتخاب کانتینر برای کاشت بذر توجه زیادی باید کرد

در انتخاب ظرفی که دانه های ارگانیک  ۲ و بذر خربزه  organic-agri در آن شروع کنید. واقعاً تنها یک قانون وجود دارد – مطمئن شوید که سوراخ هایی در کف آن برای تسهیل زهکشی وجود دارد. خلاق باشید – کارتن های تخم مرغ نیز مانند پوسته های تمشک کار می کنند. این فقط ظرفی است که گیاهان را نگه می دارد و ساختاری به آنها می دهد تا ریشه های آنها رشد کنند تا زمانی که آنها را به باغ بیاورید. یک نکته اضافی؟ هنگام تنظیم منطقه شروع بذر خود. ظروف خود را در یک سینی کم عمق قرار دهید زیرا ممکن است بخواهید پس از اینکه بذر کلم ریشه دادند. آنها را آب دهید.

هر محصول و بذر خربزه نیازمند خاک مناسب برای کشت خواهد بود

خاک برای اطمینان از سرعت جوانه زنی بالا بذر خربزه و نهال های قوی چقدر مهم است؟ خیلی ریشه ها به اکسیژن و همچنین آب نیاز دارند. بنابراین محیط گلدان باید نسبتاً شل باشد و همچنین بتواند رطوبت را حفظ کند و تخلیه کند. با این حال. این خاک نباید یک ترکیب خاص برای شروع بذر باشد.

زیرا دانه ها حاوی همه چیزهایی هستند که برای جوانه زدن نیاز دارند. بنابراین نیازی به خاک متراکم با تغذیه ندارند. وقتی آن نهال ها جوانه زدند و زمان “گلدان” (یا پیوند) آنها فرا می رسد. در آن زمان است که می خواهید کود اضافه کنید. اگر بذر کلم شما تغذیه کافی نداشته باشند. بیشتر مستعد ابتلا به بیماری ها و هجوم آفات می شوند.

آیا می دانید عمق بذر کلم در اصطلاح زراعت چیست؟

وقتی صحبت از عمق کاشت بذر خربزه organic-agri می شود. این کار را آسان می کند: حتماً توصیه های پشت بسته بذر را دنبال کنید و دانه های خود را در خاک اضافی دفن نکنید. به خصوص اگر دانه کوچکتری باشد. برای رسیدن به سطح باید خیلی بیشتر تلاش کند. بیشتر بذر کلم باید فقط به همان اندازه که دراز هستند کاشته شوند.

اهمیت دادن مقدار مناسب آب به دانه ها را نمی توان نادیده گرفت.

بذر خربزه خود را زیاد بدهید غرق می شوند یا می پوسند. خیلی کم به آنها بدهید. و آنها یا موفق به جوانه زدن نمی شوند یا پس از جوانه زدن خواهند مرد. پس مقدار مناسب چقدر است؟ تعیین آن می تواند دشوار باشد زیرا به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله اینکه آن دانه ها کجا جوانه می زنند.

در چه محیطی قرار دارند و مرحله رشد آنها در چه مرحله ای است. به طور کلی. با این حال. شما می خواهید مطمئن شوید که خاک مرطوب (نه مرطوب) باقی می ماند و خشک نمی شود. پس از بیرون آمدن نهال های شما. اگر تعداد کمی بذر کلم دارید. آنها را از پایین آبیاری کنید – یا اجازه دهید خاک از سوراخ های ته ظرف های شما آب را جذب کند.

بذر خربزه | دادن مقدار مناسب آب به دانه ها

بذر خربزه | دادن مقدار مناسب آب به دانه ها
بهسازان کشت

دانه های ارگانیک  ۲ | دادن مقدار مناسب آب به دانه ها

گرما و نور از پارامترهای مهم برای کشت انواع بذر خربزه

در حالی که بیشتر بذر خربزه برای جوانه زنی به نور نیاز ندارند. گرم نگه داشتن خاک شما (راهنماهای رشد را برای محدوده دمایی توصیه شده برای محصول(هایی) که شروع می کنید بررسی کنید) با حرارت پایین تا زمانی که نهال ها ظاهر شوند. مهم است. گرمای پایین یک راه کارآمد برای قرار دادن گرما در خاکی است که آن بذر کلم در حال جوانه زدن هستند.

نتیجه که می توان گرفت از این مقاله کاشت بذر کلم

ترفند این است که خاک را به طور یکنواخت مرطوب و گرم برای بذر خربزه نگه دارید تا زمانی که نهال ها ظاهر می شوند. به همین دلیل است که اکثر کیت های شروع بذر شامل یک گنبد پلاستیکی است که در بالا قرار می گیرد. کیت شروع بذر ندارید؟ پوشاندن ظروف خود در بسته بندی پلاستیکی به همان اندازه کار خواهد کرد. البته مطمئن شوید که به محض بیرون آمدن نهال ها از خاک. پلاستیک یا گنبد را بردارید

نهال های خود را به منبع نور خوب منتقل کنید. اگر یک پنجره جنوبی دارید. ممکن است نور کافی را فراهم کند. در غیر این صورت. از چراغ‌های رشد استفاده کنید – اما این چراغ‌ها باید تقریباً روی نهال‌ها قرار داشته باشند و تقریباً آنها را لمس کنند. به یاد داشته باشید که با رشد بذر کلم organic-agri چراغ ها را روشن کنید و حتماً آنها را به مدت شش تا هشت ساعت در روز خاموش کنید تا گیاهان نیز “شب” داشته باشند.

سوالات متداول در خصوص و با مضمون انواع بذرها

۰۱ هنگام مصرف پروبیوتیک از چه غذاهایی باید اجتناب کرد؟

غذاهایی که باید هنگام مصرف مکمل پروبیوتیک از مصرف آنها اجتناب کنید نوشیدنی های گازدار. قندها و شیرین کننده های مصنوعی مانند سوکرالوز. ساخارین و آسپارتام در نوشابه های گازدار موجود در نوشابه های معمولی یا رژیمی می توانند باکتری های خوب روده را از بین ببرند. …

  • غذاهای فراوری شده. …
  • گوشت قرمز. …
  • غذاهای غنی از گلوتن. …
  • روغن های تصفیه شده …
  • غذاهای روزانه. …
  • آب شیر.

۰۲ آیا خوردن ماست در حین مصرف پروبیوتیک اشکالی ندارد؟

این باکتری‌های پروبیوتیک «دوست» می‌توانند با بازگرداندن تعادل بین باکتری‌های «خوب» و «بد» در روده (که در مجموع به عنوان میکروبیوم روده شناخته می‌شوند) سلامت روده را ارتقا دهند. خوردن ماست همراه با پروبیوتیک به جای مکمل مزایایی دارد.

۰۳ چقدر طول می کشد تا پروبیوتیک ها دوباره روده شما را پر کنند؟

بسته به اینکه برای چه چیزی پروبیوتیک مصرف می کنید. ممکن است بین چند روز تا چند ماه شاهد بهبود علائم باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.