کود کمپوست

فروش کود کمپوست صادراتی

کود کمپوست صادراتی

شرکت بهسازان در تولید کود کمپوست صادراتی استانداردهای جهانی را رعایت کرده و توانسته با تکیه بر دانش فنی و تجارب شرکت، محصولی باکیفیت را جهت عرضه به بازارهای بین المللی تولید نماید.

کود کمپوست صادراتی

کود کمپوست بهسازان مناسب صادرات

با توجه به نیاز کشورهای مختلف خصوصاً کشورهای عربی به کودهای ارگانیک و همچنین بالا بودن کیفیت کود کمپوست صادراتی شرکت بهسازان، با استقبال خوبی  از سوی شرکت‌های صادرکننده روبرو شد. جهت صادرات کود کمپوست نیاز به محصولی باکیفیت بوده که در صورت رعایت نکردن استانداردهای بین المللی تولید و بسته بندی، قطعاً در صادرات این محصول به مشکل بر می‌خوریم.

صادرات این محصول به دلیل احتمال آلوده بودن به بیماریها، آفات و بذور علف هرز حساسیت بسیار بالایی دارد. شرکت بهسازان برای تولید کود کمپوست صادراتی با استفاد از روشهای علمی و با یک برنامه‌ریزی بلند مدت توانسته به این مهم دست یابد. با توجه به کیفیت بالای محصولات این شرکت خوشبختانه توانسته اعتماد خریداران خارجی را نیز جلب نماید.

 

تولید محصولات صادراتی با کمپوست بهسازان

از اولویت های مهم صادرات محصولات کشاورزی ارگانیک بودن آن است. در سالهای اخیر کشورهای وارد کننده محصولات کشاورزی از ایران بر محصولات ارگانیک تاکید داشته اند. در صورتی که مصرف بی‌رویه کودهای شیمیایی ادامه داشته باشد در آینده صادرات محصولات کشاورزی با مشکل جدی مواجه خواهد شد.

تولید محصولات ارگانیک فقط با کودهای آلی امکانپذیر است کشور ما به دلیل ظرفیت بالای تولید انواع کودهای دامی توانایی بالایی در تولید کود کمپوست صادراتی دارد  اگر چشم انداز کشور بر پایه صادرات محصولات کشاورزی است بایستی دولتمردان و کشاورزان مصرف کودهای ارگانیک را در اولویت قرار دهند.

 

نمودار: صادرات و واردات کود حیوانی در جهان

آشنایی بازارهای بین‌الملل

شرکت بهسازان همچنین باشناخت بازارهای هدف و همچنین حضور در نمایشگاه های بین المللی توانسته راه خود را به بازارهای خارجی خصوصاً کشورهای حوزه خلیج فارس بازکند. زمانی که کو کمپوست به خوبی فراوری شود و آنالیز آن مطابق با استانداردهای جهانی باشد. صادرات آن به راحتی امکانپذیر است. سالیانه حدود ۱۵۰۰ تن کود کمپوست فقط به کشورهای عراق، قطر و ترکمنستان صادر می‌شود. به دلیل اهمیت تولید محصولات ارگانیک تقاضای این محصول در جهان رو به افزایش است.

شرکت بهسازان کمپوست به دلیل ظرفیت بالای تولید آمادگی دارد در زمینه تامین کود کمپوست صادراتی با صادر کنندگان کودهای آلی همکاری نماید.

ارتباط با مدیر فروش: جهت اطلاع از نحوه‌ی فروش کود کمپوست صادراتی و دریافت مشاوره با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

تلفن تماس: ۰۹۱۷۳۵۲۳۸۷۱

تلفن تماس:   ۰۹۱۷۹۱۶۶۰۱۸

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.