بذر

بذر و شاید بدانید ۹۲درصد هندوانه از *آب تشکیل شده است

مزرعه - بذر- ارگانیک اگری

بذر میوه تاک بسیار بزرگی است که روی زمین می روید. دارای پوست سخت و راه راه سبز است که غیرقابل خوردن است. داخل آن گوشتی لطیف و صورتی مایل به قرمز روشن با دانه های سیاه است که هر دوی آنها قابل خوردن هستند.هندوانه در بسیاری از کشورها از جمله چین، ترکیه، ایران، برزیل و ایالات متحده کشت می شود. یک وعده ۸۰ گرمی به عنوان یکی از پنج وعده غذایی در روز محسوب می شود. بذر هندوانه را از ارگانیک اگری تهیه کنید.

فهرست عناوین

هندوانه شیرین در فصل تابستان هیدراتاسیون را افزایش می دهد

از مدیریت وزن پشتیبانی کند و شما را به وزن ایده آل برساند.

لیکوپن یکی دیگر از کاروتنوئیدهای موجود در هندوانه است.

بدانید که هندوانه از ۹۲ درصد آب تشکیل شده است

سوالات متداول کاربران در این قسمت آمده است، مطالعه کنید.

فهرست تصاویر

هندوانه ۱ شیرین

هندوانه ۲ قرمز

هندوانه شیرین در فصل تابستان هیدراتاسیون را افزایش می دهد

حفظ آب بدن برای سلامتی ضروری است، زیرا حتی سطح متوسطی از کم آبی بدن می تواند خود را به صورت خستگی، سردرد، گرفتگی عضلات و مشکلات احتمالی فشار خون نشان دهد. هندوانه تا حد زیادی از آب تشکیل شده است (۹۲%)، ۲۰% از آب مورد نیاز ما از طریق غذا تامین می شود، هندوانه organic-agri.ir می تواند کمک مفیدی باشد، مخصوصا برای افراد مسن که حساسیت کمتری نسبت به احساس تشنگی دارند.

عنوانبذر
نویسندهفلاحت
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۱۰۰۰ کلمه
مدت مطالعه۱۰ دقیقه

 از مدیریت وزن پشتیبانی کند و شما را به وزن ایده آل برساند.

هندوانه به دلیل محتوای بالای آب خود دارای چگالی کالری کمی است، به این معنی که یک تکه بزرگ هندوانه کالری نسبتاً کمی دارد. به نظر می رسد خوردن چنین غذاهایی که هم سیر کننده و هم کم کالری هستند باعث سیری و کاهش اشتها می شود. در ادامه هندوانه ۱ شیرین را ببینید.

گوشت صورتی-قرمز هندوانه به ما می گوید که سرشار از ترکیباتی به نام کاروتنوئیدها از جمله بتاکاروتن است که ما آن را به ویتامین A تبدیل می کنیم. بتاکاروتن که اغلب به عنوان پرو ویتامین A شناخته می شود بذر به سلامت چشم کمک می کند.

لیکوپن یکی دیگر از کاروتنوئیدهای موجود در هندوانه است.

در واقع، نوع لیکوپن موجود در هندوانه به راحتی در دسترس ما است و هندوانه را به یک منبع مفید تبدیل می کند. لیکوپن بسیار مورد توجه قرار گرفته است و تصور می شود در کاهش خطر برخی سرطان ها، حمایت از سلامت قلب و چشم و کاهش خطر بیماری های مزمن مانند دیابت نوع ۲ موثر باشد. ارگانیک اگری هندوانه برای اکثر مردم بی خطر است، اما تعداد کمی از افراد ممکن است آلرژی بذر داشته باشند، اگرچه این اتفاق نادر است.

مزرعه - بذر- ارگانیک اگری

مزرعه – بذر- ارگانیک اگری

هندوانه ۱ شیرین

این آلرژی می تواند ناشی از واکنش متقاطع باشد، به این معنی که فردی که به گرده های خاصی مانند ابروسیا یا علف آلرژی دارد، می تواند به هندوانه organic-agri.ir نیز واکنش نشان دهد. برخی از واکنش های آلرژیک می توانند خفیف باشند، اما می توانند تهدید کننده زندگی نیز باشند. بنابراین، اگر علائم آلرژی جدی ظاهر شد، مانند مشکل در تنفس، مشکل در بلع یا صحبت کردن، یا احساس سرگیجه و غش، باید به دنبال مراقبت های پزشکی اورژانسی بذر بود.

هندوانه که بیش از ۹۰ درصد از آب تشکیل شده است، میوه ستاره تابستان است! در اسموتی، سالاد یا ساده، حتی در هوای گرم هم شما را سرحال می کند! اما هندوانه به عملکرد خوب بدن ما نیز کمک می کند. با برخی از فواید هندوانه آشنا شوید.

بدانید که هندوانه از ۹۲ درصد آب تشکیل شده است

و میوه ایده آلی برای جلوگیری از کم آبی بدن است. پالپ قرمز آن باعث طراوت و پاکسازی بدن می شود. خیلی شیرین نیست، همچنین بذر کالری بسیار کمی دارد و بنابراین می توان آن را در تمام تابستان بدون ترس برای اندام خود مصرف کرد. در ادامه هندوانه ۲ قرمز را ببینید.

کاهش قابل توجه سدیم و پتاسیم به دلیل تعریق می تواند منجر به حالت تهوع، کم آبی بدن، گرفتگی عضلات یا حتی سرگیجه شود. بنابراین مصرف هندوانه در دوره های گرمای زیاد این تلفات را جبران کرده و خطرات مربوطه را کاهش می دهد. بذر هندوانه منبع ویتامین C، هندوانه برای سیستم ایمنی بدن مفید است. organic-agri.ir همچنین به سلامت دندان ها و لثه ها کمک می کند و از آسیب سلولی جلوگیری می کند.

محتوای ویتامین B6 آن در متابولیسم انرژی نقش دارد و در تشکیل بافت شرکت می کند. در نهایت، هندوانه ارگانیک اگری به چشم ها نیز کمک می کند: منبع عالی ویتامین A است، رنگدانه های مهمی در شبکیه چشم تولید می کند. این یک دفاع قوی در برابر دژنراسیون ماکولا ناشی از افزایش سن بذر هندوانه ایجاد می کند.

مزرعه - بذر- ارگانیک اگری

مزرعه – بذر- ارگانیک اگری

هندوانه ۲ قرمز

سوالات متداول کاربران در این قسمت آمده است، مطالعه کنید.

  • آیا هنداونه محرک جنسی است؟

تا به امروز، هندوانه شناخته شده ترین منبع سیترولین است. در تگزاس، محققان نشان داده اند که این اسید آمینه باعث گشاد شدن رگ های خونی می شود. هندوانه در مقادیر زیاد مصرف شود بنابراین به عملکرد نعوظ کمک می کند.

  • چگونه بذر هندوانه ادرار آور طبیعی است؟

هندوانه ادرارآورترین میوه است و به مبارزه با احتباس آب کمک می کند. در صورت ادم موثر است. مصرف زیاد آن می تواند یک ملین قوی باشد و می تواند به تنظیم فلور روده کمک کند.

  • چرا فضیلت های پوستی دارد؟

لیکوپن، یک آنتی اکسیدان موجود در هندوانه، توانایی سلول های پوست را برای محافظت از خود در برابر اشعه ماوراء بنفش بهبود می بخشد و بنابراین خطر آفتاب سوختگی را کاهش می دهد. بذر هندوانه همچنین پوست را عمیقا آبرسانی می کند. هندوانه سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین های A، C و B6، تولید کلاژن را تحریک می کند و از پوست ما در برابر پیری زودرس محافظت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.