بذر کدو

بذر کدو | ۰۴ نکته برای نحوه شروع کاشت گوجه فرنگی از دانه!

بذر کدو | 04 نکته برای نحوه شروع کاشت گوجه فرنگی از دانه!

بذر کدو | اگر شرایط لازم را برای دانه های ارگانیک  ۱ فراهم کنید و از تجهیزات مناسب بهسازان کشت استفاده کنید. رشد بذرهای سبزیجات کار دشواری نیست. کاشت بذر گوجه‌ مزایای زیادی دارد و مهم‌ترین آنها تعداد بسیار زیادی از انواع گوجه‌فرنگی است که اگر مایل به رشد از بذر هستید. در دسترس خواهید بود.

تاریخ۱۴۰۲.۰۲.۰۷
عنوان۰۴ نکته برای نحوه شروع کاشت گوجه فرنگی از دانه!
نویسندهsir vahid ebrahimi
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۱۲۰۰
زمان خوانش۰۰:۱۲:۰۰

آنچه در این مقاله از نظر شما خواهد گذشت

انتخاب دانه های گوجه فرنگی برای کاشت | بذرکدو

شروع کاشت بذرگوجه چگونه و چه طور انجام خواهد شد

سفت کردن گیاهان گوجه فرنگی برای پیوند  | بذرکدو

بذرکدو | نتیجه می شود کاشت گیاه گوجه فرنگی در باغ

سوالات متداول در خصوص و با مضمون بذرگوجه

گالری تصاویر

دانه های ارگانیک  ۱ | انتخاب دانه های گوجه فرنگی

دانه های ارگانیک  ۲ | کاشت گیاه گوجه فرنگی در باغ

انتخاب دانه های گوجه فرنگی برای کاشت | بذر کدو

اولین چیزی که هنگام انتخاب . بذر گوجه باید در نظر داشته باشید محل زندگی شماست. اگر در اعماق جنوب یا منطقه ای با آب و هوای گرم با شب های مرطوب تابستانی هستید. می خواهید گونه هایی بکارید که مقاوم به گرما هستند و در برابر ریزش شکوفه ها مقاوم هستند. اگر فصل رشد شما کوتاه است. همانطور که در شمال دور است. باید یک رقم اولیه را انتخاب کنید تا بهترین برداشت را برای خود تضمین کنید.

بذر کدو | انتخاب دانه های گوجه فرنگی

بذر کدو | انتخاب دانه های گوجه فرنگی
بهسازان کشت

دانه های ارگانیک  ۱ | انتخاب دانه های گوجه فرنگی

 گوجه‌فرنگی‌های اولیه به سرعت می‌رسند و معمولاً ظرف چهار ماه پس از کاشت بذر آماده چیدن هستند. همچنین باید در نظر بگیرید که چه زمانی می خواهید برداشت کنید. یکباره یا به تدریج در طول فصل. اگر از کنسرو کردن میوه لذت می برید. یک تنوع مشخص بهترین انتخاب شماست. این گیاهان به صورت بوته ای به ارتفاع ۳ تا ۴ فوت رشد می کنند و در عرض چند هفته تمام میوه های خود را می گیرند.

اگر می‌خواهید از  بذر کدو بهسازان کشت در طول فصل از کاشت دانه های ارگانیک  ۲ لذت ببرید. یک رقم نامشخص را انتخاب کنید که به‌عنوان درخت انگور رشد می‌کند و نیاز به چنگ زدن دارد. و برای کمی از هر دو. انواع نیمه معین را در نظر بگیرید. این گیاهان به اندازه‌ای کوچک می‌مانند که در ظروف رشد کنند. اما در تمام فصول بارور می‌شوند.

شروع کاشت بذر گوجه چگونه و چه طور انجام خواهد شد

بهتر است گوجه فرنگی را پنج تا هفت هفته قبل از آخرین تاریخ یخبندان در داخل خانه شروع کنید. نهال ها را می توان از دو تا چهار هفته پس از آخرین یخبندان به باغ خود پیوند زد. ساده ترین راه برای شروع بذرهای خود استفاده از است. استارتر بذر Bio Dome از بهسازان کشت یک راه عالی برای کاشت .بذر گوجه است. زیرا هر اسفنج زیستی دارای یک سوراخ از پیش حفر شده است که فقط یک دانه را در آن می اندازید

بدون نیاز به نازک کردن نهال ها. بدون هدر رفتن بذر کدو! می توانید از گنبد اصلی ۶۰ سلولی یا گنبد جامبو بیو ۱۸ سلولی استفاده کنید نهال های تنومند بزرگی را می روید که آماده پیوند مستقیم به باغ شما هستند. در صورت تمایل می توانید دانه های خود را در گلدان های جیفی یا چهار بسته پلاستیکی شروع کنید. گوجه فرنگی ها دوست دارند گرم باشند. بنابراین Bio Dome یا گلدان های خود را در اتاقی قرار دهید که در دمای ۷۰ تا ۷۵ درجه بماند.

روش دیگر. برای گرم نگه داشتن گوجه‌فرنگی‌های در حال رشد خود از تشک گرمایی نهال استفاده کنید. به محض دیدن اولین جوانه ها. معمولاً در سه تا هشت روز. نهال را به یک پنجره آفتابی منتقل کنید یا از نور رشد استفاده کنید. بذر گوجه organic-agri شما برای سریع ترین رشد به ۱۴ تا ۱۶ ساعت نور در روز نیاز دارند. اگر آنها را از پیش نویس های خنک محافظت کنید. در یک پنجره آفتابی خوب عمل می کنند.

سفت کردن گیاهان گوجه فرنگی برای پیوند  | بذر کدو

ده روز قبل از پیوند. باید شروع به “سخت کردن” گیاهان جوان خود کنید و آنها را در فضای باز در یک منطقه با سایه ملایم برای یک یا دو ساعت قرار دهید. روز بعد. آنها را به مدت طولانی تری در خارج از منزل ملاقات کنید تا زمانی که یک شب مانند  بذر کدو در بیرون از خانه بمانند.

هنوز در گلدان های خود. اگر طلسم سرما خورد. آنها را دوباره به داخل خانه بیاورید تا صبر کنید تا دما افزایش یابد. با افزودن مقدار زیادی کمپوست و حتی مقداری کود برای گوجه فرنگی. محل کاشت را در باغ آماده کنید. گوجه فرنگی ها تغذیه کننده های سنگینی هستند. بنابراین آنها را با مواد مغذی فراوان شروع کنید. روی خاک را با برزنت بپوشانید تا علف های هرز رشد نکنند تا زمانی که بذر گوجه organic-agri آماده کاشت شوید.

بذر کدو | نتیجه می شود کاشت گیاه گوجه فرنگی در باغ

هنگام کاشت بذر گوجه. ساقه را تقریبا تا پایین ترین مجموعه برگ ها دفن کنید. حتی اگر این به معنای پوشاندن چندین اینچ اضافی باشد. اگر گیاهان شما دارای ساقه بلند. بلند و دوکی شکل با برگ‌ها با فاصله زیاد هستند. می‌توانید آن‌ها را تا اولین مجموعه برگ‌ها به صورت افقی در زمین بکارید – گیاه در تمام طول ساقه‌اش ریشه خواهد داشت. یک گودال طولانی چند اینچ زیر خاک حفر کنید. گیاه را با احتیاط داخل آن قرار دهید.

 طوری که انگار در حال دفن آن هستید. و سپس به آرامی ساقه را به سمت بالا زاویه دهید. تنها قسمتی که نشان داده می شود باید قسمت بالایی باشد. حداقل چهار تا شش برگ در بالای سطح زمین باشد. برگ های زیرزمینی گیاه را جدا کنید و تمام طول ساقه “پاچه” را بپوشانید. مراقب باشید که ساقه را آنقدر خم نکنید که بشکند و سپس آن را با خاک بپوشانید

زمین را محکم دور آن بکشید. به محض اینکه گوجه‌فرنگی‌ها در زمین قرار گرفتند. اطراف  بذر کدو organic-agri را به شدت مالچ کنید تا علف‌های هرز و رطوبت در خاک حفظ شود. اگر گیاهان را در ردیف های مستقیم می روید. مالچ پلاستیکی بسیار آسان تر و موثرتر از مالچ شل (مانند کاه یا پوست درخت کاج) است.

بذر کدو | کاشت گیاه گوجه فرنگی در باغ

بذر کدو | کاشت گیاه گوجه فرنگی در باغ
بهسازان کشت

دانه های ارگانیک  ۲ | کاشت گیاه گوجه فرنگی در باغ

سوالات متداول در خصوص و با مضمون بذر گوجه

۰۱ پس از کاشت گوجه فرنگی چه باید کرد؟

گوجه‌ فرنگی که در دمای اتاق گرم نگهداری می‌شوند و دو بار در روز با آب اسپری می‌شوند باید در عرض یک هفته جوانه بزنند. به محض اینکه نهال ها سطح را شکستند. آنها را به نور روشن منتقل کنید. نور با طیف کامل رشد ایده‌آل است. اما یک پنجره آفتابی به شرطی که نهال‌ها را از نزدیک تماشا کنید تا خشک نشوند.

۰۲ رشد گوجه فرنگی از بذر تا برداشت چقدر طول می کشد؟

۶۵-۸۰ روز

گوجه فرنگی ها وقتی به رنگ مناسب رسیده اند – قرمز برای گوجه فرنگی قرمز. زرد برای گوجه فرنگی زرد و غیره – و وقتی فشرده می شوند کمی نرم می شوند. این معمولاً ۶۵-۸۰ روز پس از کاشت است.

۰۳ آیا هنگام کاشت گوجه فرنگی را می پوشانید؟

گوجه فرنگی خود را بکارید بذرها را به عمق ۱/۸ اینچ بکارید و کمی روی خاک فشار دهید تا مطمئن شوید که بذرها تماس کافی با خاک دارند. برای حفظ رطوبت. روی آن را با پوشش پلاستیکی بپوشانید و دانه های خود را در مکانی تاریک و گرم. ترجیحاً بین ۷۰ درجه فارنهایت تا ۸۰ درجه فارنهایت قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.