کود شوک

قیمت و مزایای کود ۱۰x شوک

کود شوک 10x

کود ۱۰xشوک یک کود معروف آمریکایی با تکنولوژی نانو است که تمام نیاز گیاه برای همه محصولات کشاورزی را تامین می کند برند شوک وارداتی هستند برند شوک محصولات متنوعی دارد که براساس نیاز گیاهان مختلف تولید شده است.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد کود ۱۰x شوک این است که با تکنولوژی نانو فراوری شده است تکنولوژی نانو به گونه ای ست که ذرات تشکیل دهنده بسیار ریز هستند که می‌توانند بسیار سریع جذب گیاه شوند این موضوع باعث می شود تاثیر کود در زمان بسیار کوتاهی قابل مشاهده باشد. همین ویژگی باعث شده تا مصرف کود شوک به حداقل برسد و با کمترین میزان مصرف بهترین نتیجه به دست بیاید به همین دلیل قیمت ۱۰x شوک با توجه به میزان مصرف ارزان تر از کود های مشابه باشد. تاکنون کود ۱۰xشوک به دلیل تاثیر گذاری بالا در تناژ محصول توانسته سهم  بزرگی از بازار آمریکا و  دیگر کشورها از جمله ایران را به خود اختصاص دهد.

کود  ۱۰x شوک موثرترین و قوی‌ترین کود تقویتی آمریکایی است به سرعت پس از مصرف بر سرعت رشد ریشه و اندام هوایی تاثیر بگذارد از مهمترین ویژگی های این کود مایع بالا بودن غلظت بالای ماده موثره و خلوص بالای آن است.  کود ۱۰x شوک  برای تمام گیاهان باغی، زراعی، گیاهان زینتی آپارتمانی  و گلخانه، قابل استفاده است این کود در قوطی های  ۱ لیتری  و بسته های ۵  و ۲۰ لیتری عرضه می  شود.

این کود درصد خلوص بسیار بالایی دارد و باعث  کاهش هزینه‌های تولید کشاورزی می شود. کود ۱۰x شوک حاوی حاوی عناصر غذایی ماکرو و میکرو است است که باعث افزایش حاصلخیزی خاک شده و بستر خاک را برای رشد  گیاه فراهم می‌کند. همچنین  باعث افزایش مقاومت گیاه به انواع تنش های محیطی آفات و بیماری‌ها می شود.

کود 10 ایکس شوک

کود ۱۰x شوک  مناسب اصلاح خاک شور و قلیای

کود ده ایکس شوک دارای ۱۰ درصد اسید هیومیک اسید، ۱۰ درصد اسید فولویک  ۱۰ درصد جلبک دریایی و ۱۰ درصد آمینو اسید است  این ترکیبات باعث بهبود شرایط فیزیکی و شیمیایی خاک می گردد و شرایط را برای جذب عناصر غذایی و آزاد سازی عناصر تثبیت شده در خاک کمک می کند با مصرف این کود خاک نرم و متخلخل می گردد و شرایط تهویه را بهبود می دهد.

ترکیبات کود ده ایکس شوک

مایع شوک بیش از ده عنصر مهم و ضروری ماکرو و میکرو را تامین می کند این کود دارای نیتروژن، فسفر، پتاس، اسید هیومیک، فولیک اسید، جلبک دریایی، کلسیم آهن و آمینو اسید می باشد

اغلب کودهای  ان پی کا  دارای سه  عنصر فسفر، پتاس، نیتروژن و درصد کمی عناصر میکرو می باشد  در صورتی که  کود ده ایکس  دارای بیش از ۱۰ عنصر مهم و ضروری است با مصرف این کود مایع کامل ضمن تامین عناصر ضروری ماکرو و میکرو باعث افزایش سریع رشد گیاهان شده و بوته های سالم‌تر و قوی تری خواهید داشت

عناصر موجود در کود ده ایکس شوک

همانطور که گفتیم این کود دارای عناصر مختلفی است که هر یک نقش مهمی را در گیاه ایفا می‌کنند. در زیر به نقش برخی از این عناصر در گیاه اشاره می کنیم.

عنصر نیتروژن

همه گیاهان به عنصر اصلی و مهم نیتروژن برای ادامه حیات نیاز دارند. این عنصر نقش اساسی در رشد و  فتوسنتز گیاه دارد. عنصر نیتروژن با افزایش سطح سبز گیاه میزان فتوسنتز  را افزایش می دهد بدون این عنصر، رشد گیاه متوقف می شود. و به طور مستقیم در افزایش تناژ محصول  تاثیر گذار است. میزان نیتروژن در کود ۱۰x شوک ۵ درصد است این میزان از نیتروژن در کود ده ایکس شوک این امکان را فراهم می کند که مصرف در تمام طول فصل رشد برای کشاورزان امکانپذیر باشد

عنصر فسفر

فسفر یکی دیگر از عناصر پر مصرف و ضروری برای گیاهان است که علاوه بر تامین انرژی بر افزایش سطح ریشه و افزایش گلدهی نقش اساسی دارد و کمبود فسفر در گیاه باعث کاهش سطح ریشه کاهش تعداد گل و کاهش وزن دانه و میوه می گردد میزان فسفر نیر در کود شوک ۱۰X بیست درصد است این میزان فسفر باعث افزایش رشد ریشه و تبدیل گل به میوه می گردد

عنصر پتاسیم

پتاسیم همانند فسفر و نیتروژن جزء عناصر پر مصرف محسوب می شود که گیاه به مقدار بیشتری نسبت به عناصر ریزمغذی دارد پتاسیم نقش بسیار مهمی را در گیاهان ایفا می کند بدون پتاس فعالیت گیاه دچار اختلال می شود. عنصر پتاسیم  از ابتدای رشد رویشی تا زمان برداشت در گیاه مورد نیاز است امام بیشترین نقش را در زمان درشت شدن میوه و انتهای مراحل رشد دارد.

بیشترین تاثیر پتاسیم در زمان حجم گرفتن  میوه و دانه تاثیر دارد  این عنصر علاوه بر اینکه باعث افزایش عملکرد محصول می شود مقاومت گیاه در برابر افات و بیماری ها را افزایش می دهد کود ۱۰x شوک دارای ۲۰ درصد پتاسیم  است.

کلسیم (Ca)

کلسیم در توسعه و تقسیم سلولی نقش دارد مصرف کود ده ایکس در ابتدای تشکیل میوه و دانه باعث افزایش تعداد سلول شده و شرایط را برای درشت شدن میوه فراهم می کند  کلسیم همچنین باعت افزایش ضخامت دیواره سلولی می گردد که خسارت سرمازدگی آفات و بیماری ها را کاهش می دهد. کود شوک ۱۰x  حاوی ۵ درصد کلسیم  است که با مصرف به موقع آن بخش قابل توجهی از نیاز گیاه به عنصر کلسیم را فراهم می کند.

آهن

آهن از عناصر کم مصرف و ضروری مورد نیاز گیاه است که در مقایسه با سایر عناصر میکرو اغلب گیاهان به آن نیاز بیشتری دارند این عنصر در  افزایش سبزینگی گیاه بهبود طعم  و رنگ میوه  موثر است آهن همچنین در میزان فتوسنتز و کلرفیل نقش دارد. عنصر آهن در اغلب خاک های ایران به دلیل بالا بودن پی اچ خاک تثبیت می شوند کود ۱۰X شوک به دلیل اینکه داری اسید هیومیک و اسید فولیک است به جذب بهتر این عنصر کمک می کند  کود ده ایکس شوک دارای ۱۰ درصد آهن خالص است که با مصرف این کود بخش قابل توجهی از نیاز گیاه به این عنصر را تامین می کند.

بور

بور  از عناصر ضروری در متابولسیم گیاه محسوب می شود این عنصر در افزایش گلدهی و تبدیل گل به میوه و دانه نقش دارید برخی از گیاهان مثل چغندر صیفی جات انگور به کمبود بور حساس هستند و بایستی این عنصر در ابتدای فصل رشد برای گیاه تامین شود مصرف بور در انتهای فصل رشد برای درختان به ذخیره این عنصر برای گلدهی فصل بعد کمک می کند. میزان  بور کود ۱۰x شوک ۵ درصد است

هیومیک اسید

اسید هیومیک موجود در کود شوک باعث  بهبود بافت و ساختار شیمیایی خاک می گردد و با افزایش تخلخل خاک باعث بهبود رشد ریشه می گردد هیومیک اسید همچنین باعث افزایش ظرفیت نگهداری آب در خاک می شود. هیومیک اسید برای گیاهان زراعی مثل گندم که ریشه کمی دارند باعث بهبود جذب  عناصر غذایی می شود میزان هیومیک اسید کود ده ایکس شوک ۱۰ درصد است.

آمینو اسید

گیاهان برای تولید آمینو اسید انرژی زیادی را صرف می کنند برای همین تولید کود های آمینو اسید باعث شده که گیاه انرژی کمتری را هدر دهد و بخشی از انرژی صرف شده در تولید امینو اسید صرف تولید میوه دانه و رشد گیاه می کند آمینو اسید یکی از مولکول‌های مهم و حیاتی در گیاهان به شمار می رود که در ساخت پروتئین‌ها به کار می رود. میزان آمینو اسید موجود در کود شوک ۱۰X پنج درصد است.

آمینو اسیدها  می تواند اثر تنش های محیطی مثل سرما، گرما و تنش خشکی را کاهش دهد برای همین مصرف این کود قبل و پس از سرمازدگی محصولات توصیه می شود

جلبک دریایی

یکی  از ترکیبات مهم کود ده ایکس شوک جلبک دریایی است. جلبک دریایی کود شوک از نوع آسکوفیلوم است این جلبک قادر به  تولید پروتئین گیاهی است  با استفاده از عصاره این جلبک در تولید کود ۱۰X شوک به  آن به تامین ویتامین ها، پروتئین ها و هورمون‌های گیاهیکمک می کند میزان جلبک دریایی کود ده ایکس شوک ده درصد است

فولویک اسید

در گیاهان پیش ساز عنصر آهن فولیک اسید است که در فرایند تولید آهن نقش ایفا می کند.  این ترکیب همچنین به عنوان یک کاتالیزور قوی  عمل می کند که سبب بهبود جذب عناصر غذایی می‌شود. میزان فولیک اسید کود شوک ۱۰ درصد می باشد.

 

جدول آنالیز کود ۱۰x شوک

ردیفنوع ترکیبمقدار (درصد)
۱نیتروژن۵
۲پتاس۲۰
۳فسفر۲۰
۴هیومیک اسید۱۰
۵فولیک اسید۱۰
۶جلبک دریایی۱۰
۷آمینو اسید۵
۸آهن۱۰
۹کلسیم۵
۱۰نیتروژن۵

 

مزایای کود x10 شوک

  •  کود x10 شوک  برای انواع محصولات زراعی و باغی قابل استفاده است
  • آزاد سازی و جذب عناصر غذایی در خاک را افزایش می دهد
  • به دلیل وجود هیومیک اسید و فولیک اسید در کود ۱۰x شوک  باعث حاصلخیزی خاک می شود
  • اغلب عناصر غذایی مورد نیاز گیاه را تامین می کند
  • باعث بهبود خاک های قلیایی و شور می گردد
  •  ظرفیت نگهداری آب در خاک را افزایش می دهد
  •   جوانه زنی و درصد سبز شدن بذر را افزایش می دهد
  •  به دلیل  بالا بودن میزان NPK موجود در کود ده ایکس شوک رشد رویشی گیاه به سرعت افزایش پیدا می کند
  • میزان بالای پتاس این کود در افزایش کیفیت  دانه و میوه تاثیر گذار است
  • سرعت جوانه زنی بذر افزایش می یابد
  •  باعث بهبود کیفیت طعم و رنگ میوه می شود
  • با تاثیر بر ضخامت دیواره سلولی و افزایش غلظت شیره سلولی باعث افزایش مقاومت گیاه را در برابر تنش  دمایی می شود.
  • بالا بودن میزان آهن کود x10 شوک  بر میزان فتوسنتز و سبزینگی گیاه تاثیر مثبت دارد
  • باعث افزایش غلظت شیره گیاهی و افزایش ضخامت دیواره باعث افزایش سیستم ایمنی گیاه و افزایش مقاومت به تنش سرمایی می شود
  •  با توجه به کیفیت و خلوص بالای دارد و به روش نانو تولید شده قیمت کود ۱۰x شوک بسیار مناسب می باشد

کود x10 شوک  بی خطر برای گیاه و محیط زیست

کود x10 شوک بر خلاف اغلب کودهای شیمیایی فاقد عناصر مضر کلر و سدیم است  و به همین دلیل مصرف این کود باعث‌ افزایش شوری خاک نمی گردد از طرفی به دلیل اینکه به روش نانو تولید می شود محلول پاشی این کود هیچ گونه سوختگی پس از مصرف در گیاه ایجاد نمی کند

کود ده ایکس شوک فاقد عناصر مضر و سنگین کادمیوم، سرب و آرسنیک است. عناصر سنگین برای انسان جانوران و محیط زیست بسیار مخرب است و مصرف کود های دارای این عناصر آب و خاک را به شدت آلوده می کند  این کود نه تنها برای محیط زیست و خاک مضر نیست بلکه به دلیل داشتن هیومیک اسید، جلبک دریایی و آمینو اسید باعث بهبود و اصلاح خاک می شود.

کود 10xشوک

کود شوک ۱۰ ایکس

قیمت کود ۱۰X شوک

کود ۱۰ ایکس شوک به اذعان کشاورزانی که استفاده کرده اند یکی از با قوترین و با کیفیت ترین کود های مایعی است که تا کنون تولید شده است  بهترین روش برای تعیین میزان کیفیت کود ها بررسی نتایج حاصل از مصرف کود می باشد بایستی قبل از مصرف از کشاورزانی که قبلا استفاده کرده اند میزان رضایت مندی و تاثیر گذاری کود را جویا شد درصورتی که یک کود با کیفیتو خالص باشد چند روز پس از مصرف نتیجه آن بر روی گیاه قابل مشاهد ه است  ما با اطمینان کیفیت کود  ۱۰ ایکس شوک را تضمین می کنیم استقبال کشاورزان عزیز از این کود نیز بیانگر کیفیت محصولات شوک است

میزان کیفیت، تاثیر گذاری و خلوص  در قیمت کود  ده ایکس شوک تاثیر گذار است هر چه کود تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد طبیعی است که قیمت آن نیز بالاتر است  قیمت کود ۱۰X شوک نسبت به کود های مشابه به دلیل تاثیر گذاری بالای آن مناسب تر است فروشگاه اینترنتی بهسازان تمامی محصولات شرکت گوهر سبز مشرق زمین  را با قیمت مناسب به بازار عرضه کند جهت اطلاع از قیمت  کود ده ایکس شوک این محصول با کارشناسان بهسازان کشت تماس بگیرید.

حجم سفارش خرید کود ۱۰X شوک  درصورتی که بیش از ۵۰ لیتر باشد در کمترین زمان به صورت رایگان به نقاط مختلف کشور از جمله فارس، یزد اصفهان، کرج، تهران، شیراز،  مشهد، مازندران، گیلان، یاسوج، خوزستان، قم، اراک، همدان البرز ایلام لرستان بوشهر خراسان زنجان قزوین یاسوج و… برای مشتریان عزیز ارسال خواهد شد.

جهت ارتباط با کارشناس فروش شرکت و اطلاع از قیمت کود  کود ۱۰X شوک تماس بگیرید

                  مهندس بیگی: ۰۹۱۷۳۵۲۳۸۷۱

 

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “قیمت و مزایای کود ۱۰x شوک

  1. ناشناس گفت:

    سلام، بعد از باز کردن در قوطی، چقدر مهلت داریم استفاده کنیم؟ مثلا دوره مصرف یک سال و بیشتر قابل قبوله؟

    1. MR_HASANBAYGI گفت:

      سلام بهتره بعد از باز شدن درب گالن ها مصرف گردد کود ها تا سه سال بعد از تاریخ تولید قابل استفاده هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.