بذر ذرت

بذر ذرت را بکارید و با آن را ۱بلالی خوشمزه درست کنید!

باغبان- بذر ذرت- ارگانیک اگری

بذر ذرت و خربزه آسان ترین میوه برای رشد در بریتانیا نیست، به خصوص در فضای باز، زیرا این گیاهان حساس به گرما، رطوبت و رطوبت ثابت نیاز دارند. رشد در گلخانه یا پلی تونل بهترین گزینه است و اگر به خوبی از آنها مراقبت کنید، ممکن است تا شش خربزه آبدار شیرین در هر بوته داشته باشید. رشد آنها در فضای باز بسیار خطرناک تر است، حتی در یک مکان واقعاً گرم و سرپناه، اگرچه کلوچه های بذر خربزه محافظ باید کمک کنند. محصولات ارگانیک اگری بهترین کیفیتت را دارد.

فهرست عناوین

دو نوع اصلی خربزه شیرین را می‌توان در بریتانیا کشت کرد:

بوته ‌های خربزه پیوندی اخیراً در دسترس قرار گرفته‌اند

باید بدانید که بذر خربزه باید در داخل خانه کاشته شود

در اوایل تابستان، هنگامی که بوته های خربزه جوان رشد کند.

پاسخ سوالات متداول خود را در مطلب پائین مطالعه بفرمائید.

فهرست تصاویر

باغبان ۱ کشت

باغبان ۲ مزرعه

دو نوع اصلی خربزه شیرین را می‌توان در بریتانیا کشت کرد:

خربزه طالبی، با گوشت نارنجی معطر – اینها بهترین انتخاب برای رشد در فضای باز هستند و حتی در گلخانه بهتر عمل می کنند. خربزه عسلک، با پوست صاف، با گوشت زرد سفت – بهتر است در گلخانه کشت شود. با شرایط رشد خوب و مراقبت منظم، یک بوته بذر ذرت باید تا اواخر تابستان چندین میوه شیرین، آبدار و معطر organic-agri.ir تولید کند که نه تنها پاداش های خوشمزه را به شما می دهد، بلکه حس موفقیت زیادی نیز به شما می دهد.

مهم است که تنوعی را انتخاب کنید که با شرایط رشد شما مناسب باشد. اگر می خواهید خربزه را در فضای باز و زیر کلوچه یا در یک قاب سرد پرورش دهید

عنوانبذر ذرت
نویسندهفلاحت
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۱۰۰۰ کلمه
مدت مطالعه۱۰ دقیقه

بهتر است نوع طالبی را انتخاب کنید، اگرچه فقط تعداد کمی از آنها مناسب هستند، بنابراین به دقت بررسی کنید. اگر گلخانه یا پلی تونل دارید، انتخاب گسترده تری از انواع طالبی و عسلی organic-agri.ir خواهید داشت. گونه های هیبریدی F1 عموماً قوی تر و پربارتر هستند، اما دانه ها گران تر هستند. همچنین می‌توانید محصولات زیادی از جمله خربزه را مشاهده کنید که در مزارع سبزیجات و گلخانه‌های باغ‌های بذر ذرت رشد می‌کنند، بنابراین برای مشاهده نحوه رشد آن‌ها، مقایسه انواع و دریافت نکات مفید، بازدید کنید.

بوته ‌های خربزه پیوندی اخیراً در دسترس قرار گرفته‌اند

این گیاهان انعطاف‌پذیرتر هستند و در شرایط کمتر مساعد باید با اطمینان بیشتری کشت کنند. آنها نسبت به آفات و بیماری های خاکی مقاوم تر هستند، بنابراین سال به سال برای رشد در همان زمین (مانند مرز گلخانه) مفید هستند. با این حال، بذر ذرت گیاهان پیوندی گران‌تر هستند و فقط انواع محدودی از آن‌ها وجود دارد. بذر خربزه به طور گسترده در مراکز باغ و از تامین کنندگان بذر آنلاین موجود است. در ادامه باغبان ۱ کشت را ببینید.

گیاهان جوان نیز ممکن است در بهار و اوایل تابستان، از همان منابع در دسترس باشند، اگرچه انتخاب گونه ها محدود خواهد بود. اگر فقط یک یا دو گیاه می خواهید، یا فضا، زمان یا شرایط به اندازه کافی گرم (۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد / ۶۴ تا ۷۰ درجه فارنهایت) برای جوانه زدن بذر ذرت و پرورش گیاهان جوان ندارید، خرید گیاهان جوان گزینه خوبی است.

باغبان- بذر ذرت- ارگانیک اگری

باغبان- بذر ذرت- ارگانیک اگری

باغبان ۱ کشت

باید بدانید که بذر خربزه باید در داخل خانه کاشته شود

به طور ایده آل در یک تکثیر گرم شده، تا گرمای لازم برای جوانه زدن به آنها بدهد. نهال ها باید در عرض یک هفته ظاهر شوند و اگر گرم، در نور مناسب و آبیاری منظم نگهداری شوند، به سرعت رشد می کنند. خربزه ها گیاهان لطیفی هستند و برای جوانه زدن و بذر خربزه رشد به گرما نیاز دارند. بذرها را از اواسط تا اواخر آوریل ارگانیک اگری شروع کنید و در هر گلدان کوچک دو عدد در عمق ۱.۵ سانتی متری بکارید.

برای جوانه زدن، آنها باید در دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد (۶۴ تا ۷۰ درجه فارنهایت) نگهداری شوند، بنابراین انتشار گرم شده توصیه می شود. یک طاقچه همیشه گرم و آفتابی نیز ممکن است بذر خربزه کافی باشد. اگر هر دو بذر جوانه زدند، ضعیف ترین دانه را بردارید تا در هر گلدان فقط یک بذر باقی بماند. در ادامه باغبان ۲ مزرعه را ببینید.

در اوایل تابستان، هنگامی که بوته های خربزه جوان رشد کند.

(چه از دانه رشد کرده یا خریداری شده باشند) سه یا چهار برگ داشته باشند، می توانید آنها را در موقعیت نهایی خود بکارید. مراقب باشید که انتقالی نرم و بدون افت شدید دما به آنها بدهید، زیرا این امر می تواند مانع رشد آنها شود یا حتی گیاه را بکشد.

می‌توانید از اواخر ماه مه به بعد بذر خربزه را در حاشیه گلخانه، کیسه رشد یا ظرف بزرگ بکارید، زمانی که دما به طور قابل اعتماد بالای ۱۲ تا ۱۵ درجه سانتی گراد (۵۳ تا ۵۹ درجه فارنهایت) باقی بماند.

باغبان- بذر ذرت- ارگانیک اگری

باغبان ۲ مزرعه

پاسخ سوالات متداول خود را در مطلب پائین مطالعه بفرمائید.

  • چه مقدار عمق برای کاشت نیاز است؟

ظروف باید حداقل ۴۵ سانتی متر (۱۸ اینچ) عرض و عمق داشته باشند و با کمپوست گلدانی چند منظوره بدون ذغال سنگ نارس پر شده باشند. یک گیاه را در مرکز قرار دهید، آن را به آرامی محکم کنید و سپس به مقدار زیاد آبیاری کنید

  • قبل از کاشت بذر خربزه چه کنیم؟

قبل از کاشت در مرز گلخانه، به ازای هر یارد/متر مربع تا دو سطل مواد آلی مانند کمپوست باغی یا کود دامی که به خوبی پوسیده شده است، به اضافه یک پانسمان متوسط از کودهای عمومی مانند ارگانیک اگری یا ماهی، خون و استخوان اضافه کنید. گیاهان فضایی را به فاصله ۴۵ سانتی متر (۱۸ اینچ) در پایه تکیه گاه ها organic-agri.ir قرار دهید.

  • چگونه از گیاهان مراقبت کنیم؟

قبل از کاشت، خاک را برای چند هفته با پوشاندن آن با کلوش یا غشای زیست تخریب پذیر گرم کنید. از گیاهان جوان مطالب دیگر  در برابر راب ها و حلزون ها بذر خربزه محافظت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.