بذر گوجه فرنگی

بذر گوجه | ۰۵ نکته در رابطه با جوانه زدن بذرها در کشت!

بذر گوجه | 05 نکته در رابطه با جوانه زدن بذرها در کشت!

بذر گوجه | چگونه می توانیم مطمئن شویم که تمام دانه های ارگانیک  ۱ که در باغ های ارگانیک بهسازان کشت خود می کاریم جوانه می زند و به ما گیاه می دهد؟ باغبانان دانا بذرهای خود را سال به سال ذخیره می کنند. مخصوصاً بذرهای ارثی کمیاب. البته صرفه جویی در بذر باعث صرفه جویی در هزینه نیز می شود. اما دانه های قدیمی اغلب ناامید می شوند.

اگر در مورد بذر قدیمی شک دارید. همیشه عاقلانه است که یک نمونه آزمایشی را از قبل جوانه بزنید. ده دانه را یک شب خیس کنید و روی کاغذ مرطوب آشپزخانه در جای گرمی در کیسه پلاستیکی قرار دهید. پس از چند روز. شمارش کنید که چند درصد نشانه های زندگی را نشان می دهند. برای انجام این کار به صورت علمی باید حداقل از ۱۰۰ بذر هویج استفاده کنید. اما این ممکن است تمام عرضه شما باشد! ده به اندازه کافی به عنوان یک راهنمای تقریبی خوب است.

تاریخ۱۴۰۲.۰۱.۲۹
عنوان۰۵ نکته در رابطه با جوانه زدن بذرها در کشت!
نویسندهsir vahid ebrahimi
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۱۱۰۰
زمان خوانش۰۰:۱۱:۰۰

آنچه در این مقاله دانه های ارگانیک از نظر شما خواهد گذشت

اگر هیچ چیزی از آزمایش بذرگوجه شما جوانه نزند

زنده ماندن بذرهویج آیا می تواند آزمون واقعی باشد

جوانه زدن بذرگوجه در محیط داخلی می تواند نتایج نامناسب داشته باشند

نتیجه جوانه زنی این گونه بذرها را در شرایط غیر بهینه آزمایش کنید.

تنوع سبزیجات میراث جدید بذرهویج را توسعه دهید!

سوالات متداول در خصوص و با مضمون انواع بذرها

گالری تصاویر

دانه های ارگانیک  ۱ | بذر شما جوانه نزند

دانه های ارگانیک  ۲ | تنوع سبزیجات میراث جدید بذر

اگر هیچ چیزی از آزمایش بذر گوجه شما جوانه نزند

بذر گوجه بهسازان کشت به وضوح مرده یا بیهوده خوابیده است. دانه باقی مانده را بخور! به عنوان مثال. در گرانولا یا به عنوان رویه نان خانگی. با توجه به نوع دانه. البته. خوردن هر دانه سبزی خوش طعم یا عاقلانه نیست. و بدیهی است که شما از بذر هویج از قبل تیمار شده تجاری اجتناب می کنید. همانطور که مرحوم جان سیمور شهرت خودکفایی خستگی ناپذیر می گوید: از آن مادر خوب پیر. عقل سلیم استفاده کن!

بذر گوجه | بذر شما جوانه نزند

بذر گوجه | بذر شما جوانه نزند
بهسازان کشت

دانه های ارگانیک  ۱ | بذر شما جوانه نزند

زنده ماندن بذر هویج آیا می تواند آزمون واقعی باشد

حدود ۷۵ درجه فارنهایت دمای جوانه زنی ایده آل برای تقریباً هر گیاه معتدل خوراکی است. بادمجان. فلفل. بذر گوجه. کدو و سایر گیاهان آب و هوای گرم ۸۵ درجه فارنهایت را ترجیح می دهند. اما آنها همچنان در دمای ۷۵ درجه فارنهایت به اندازه کافی خوب جوانه می زنند. در هر صورت. حدود هشت روز دیگر می دانیم که آیا آن دسته از دانه به ما می دهد یا خیر. ۷۵ درصد جوانه زنی یا فقط ۱۵ درصد جوانه زنی. یا هیچ کدام.

هنگامی که آن را به صورت دسته جمعی می کاریم. می توانیم مقادیر بذر هویج بهسازان کشت را مطابق با آنچه که از دانه های ارگانیک  ۲ دیدیم تنظیم کنیم. این توصیه باعث صرفه جویی در زمان تلف شده می شود. اما … محدود است. در شرایط جوانه‌زنی ایده‌آل. ممکن است مثلاً ۵۰ درصد بذر ازگیل را که به خوبی ذخیره شده اما چند سال از عمر آن می‌گذرد. داشته باشیم. کتاب‌های درسی می‌گویند اگر بذر ازگیل. گلپر. گلپر و دیگر چترها بیشتر از یک سال باشد و در دمای اتاق نگهداری شده باشد. نمی‌توانید جوانه بزنید.

جوانه زدن بذر گوجه در محیط داخلی می تواند نتایج نامناسب داشته باشند

اگر بذر گوجه organic-agri چترها و چندین گونه گیاهی دیگر را در داخل خانه جوانه بزنید. نتایج می تواند گمراه کننده باشد. از آنجایی که ازگیل با نشاء کاری مهربانی نمی کند. آنها باید در محل و در فضای باز کاشته شوند. بنابراین چگونه می توانیم عملکرد احتمالی آنها را در فضای باز بدون هدر دادن مقدار زیادی بذر هویج آزمایش کنیم؟

نتیجه جوانه زنی این گونه بذرها را در شرایط غیر بهینه آزمایش کنید.

نوعی که آنها در واقع ملاقات خواهند کرد – در فضای باز. بذر گوجه خود را روی کاغذ مرطوب آشپزخانه بپاشید. اما آن را به مدت هشت روز در مکانی خنک و تاریک با دمای بسیار متغیر. مثلاً از دمای بالای صفر تا ۲۸ درجه سانتیگراد. قرار دهید. یا هر چیزی که بیانگر شرایط واقعی در باغ شما باشد. به عنوان مثال. گاراژ شما در بهار؟ هر نهالی که ظاهر شود به شما شاخصی برای درصد زنده بودن واقعی آن بذر هویج organic-agri می دهد! اکنون می توانید تعادل بذر را در فضای باز با اطمینان بکارید.

تنوع سبزیجات میراث جدید بذر هویج را توسعه دهید!

در اینجا یکی دیگر از مزایای آزمایش بذر گوجه در شرایط چالش برانگیز است. اگر در آن شرایط بذر را از قبل جوانه بزنید و فقط نهال هایی را که زنده مانده اند بکارید. واقعاً گیاهان بسیار محکمی خواهید داشت. وقتی رشد کردند. دانه را از آنها نجات دهید. به شرطی که گرده افشانی باز داشته باشند (یعنی نه F1 یا هیبریدهای دیگر). و بذر را سال به سال از آنها نجات دهید. و آن را رشد دهید. ممکن است به توسعه – و تثبیت – تنوع منحصر به فرد بذر هویج organic-agri خود ادامه دهید. یکی که فقط با اقلیم میکرو شما سازگار است.

بذر گوجه | تنوع سبزیجات میراث جدید بذر

بذر گوجه | تنوع سبزیجات میراث جدید بذر
بهسازان کشت

دانه های ارگانیک  ۲ | تنوع سبزیجات میراث جدید بذر

سوالات متداول در خصوص و با مضمون انواع بذرها

۰۱ آیا می توانم سیر را از دانه رشد دهم؟

سیر معمولاً از پیازها رشد می‌کند (زمانی که با آنها آشپزی می‌کنیم به آنها میخک می‌گوییم) و در پاییز. حتی در مناطق سردسیر. کاشته می‌شود. تابستان بعد برداشت می شود. سپس ذخیره می شود و بزرگترین و بهترین میخک برای استفاده به عنوان “دانه” برای شروع کشت بعدی در پاییز ذخیره می شود. در اینجا توصیه های تخصصی یک کشاورز سیر ارگانیک و داستان من در مورد پرورش یک سال ذخیره سیر است.

۰۲ آیا می توانم سیب زمینی را از دانه پرورش دهم؟

سیب زمینی چهارمین محصول غذایی پرمصرف در جهان (فقط پس از گندم. ذرت و برنج) نخواهد بود اگر رشد نسبتاً آسانی نداشت. به جای اینکه از دانه شروع کنیم. از «سیب زمینی بذر». یک سیب زمینی کوچک. یا تکه ای از یک سیب زمینی بزرگتر استفاده می کنیم که برش داده شده است تا روی هر تکه مقداری چشم قرار گیرد. سپس چند روز قبل از کاشت در هوا بماند. بیشتر در مورد رشد و نگهداری سیب زمینی. و مصاحبه با یک کشاورز متخصص سیب زمینی ارگانیک در مورد چگونگی دستیابی به بهترین

۰۳ آیا می توانم مارچوبه را از دانه پرورش دهم؟

مارچوبه. یک گیاه چند ساله با عمر طولانی. معمولاً از طوقه ها رشد می کند. نه از دانه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.