بذر هندوانه

بذر هندوانه | ۰۷ نکته برای این که از بذر ارگانیک استفاده کنید!

بذر هندوانه | 07 نکته برای این که از بذر ارگانیک استفاده کنید!

بذر هندوانه | بذر بهسازان کشت اغلب به عنوان یک قطعه اساسی از سیستم های غذایی و دانه های ارگانیک  ۱ ما نادیده گرفته می شود. با این حال این منبع کوچک تأثیرات عظیمی بر نحوه کشاورزی و آنچه می خوریم دارد. هنگامی که کشاورزان هر بهار بذر خود را می کارند. به ژنتیک موجود در درون برای کمک به دفاع از گیاهان در برابر آفات و بیماری ها و مقاومت در برابر علف های هرز و آب و هوا تکیه می کنند.

تاریخ۱۴۰۲.۰۲.۱۳
عنوان۰۵ نکته برای چگونگی ذخیره دانه ها از باغ شما!
نویسندهsir vahid ebrahimi
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۱۲۰۰
زمان خوانش۰۰:۱۲:۰۰

در واقع. کشاورزان ارگانیک بیشتر از سایر کشاورزان به بذر سازگار با شرایط مزرعه و اقلیم خاص خود متکی هستند زیرا از آفت‌کش‌ها و کودهای مصنوعی استفاده نمی‌کنند. دانه همچنین تا حد زیادی کیفیت غذای ما را تعیین می کند – از ظاهر تا طعم گرفته تا محتوای غذایی. به این ترتیب. بذر ذرت دارای پتانسیل بی پایانی برای تغییر سیستم غذایی ما است. به خصوص زمانی که با آن همراه باشد

آنچه در این مقاله از نظر شما خواهد گذشت

اصولی که جنبش بذرهندوانه ارگانیک را ایجاد کرد

بذرذرت | انتخاب بیشتر برای کشاورزان در آب و هوای در حال تغییر

بذرهندوانه پتانسیل عمیقی برای بهبود سیستم غذایی و کشاورزی ما دارد.

افراد سالم و سیاره تاثیر مستقیمی بر بذرذرت دارد

بذرذرت معمولی معمولاً در سیستم های شیمیایی تولید می شود.

مقررات آفت کش ها اغلب همه فاکتورهای سلامتی خواهند بود

بذرذرت | یک جامعه ارگانیک پر رونق می تواند مفید باشد

سوالات متداول در ارتباط  و با مضمون بذرهندوانه

گالری تصاویر

دانه های ارگانیک  ۱ | اصول جنبش بذر ارگانیک

دانه های ارگانیک  ۲ | یک جامعه ارگانیک پر رونق

اصولی که جنبش بذر هندوانه ارگانیک را ایجاد کرد

در حال حاضر. سیستم بذر هندوانه غالب توسط تعداد انگشت شماری از شرکت های شیمیایی و بیوتکنولوژی کنترل می شود که هیچ علاقه واقعی به موفقیت کشاورزی ارگانیک ندارند. این بازیکنان از حقوق مالکیت معنوی سوء استفاده می کنند و به شدت از آنها محافظت می کنند. آنها کشاورزان را از مشارکت در تحقیقات و صرفه جویی بذر منع می کنند. و اغلب آنها منافع سهامداران را بر منافع عموم ترجیح می دهند. مزایای گسترش در دسترس بودن و تامین بذر ذرت بهسازان کشت فراتر از کمک به تولیدکنندگان ارگانیک برای برآوردن الزامات قانونی است. برخی از این مزایا عبارتند از:

بذر هندوانه | اصوله جنبش بذر ارگانیک

بذر هندوانه | اصول جنبش بذر ارگانیک بهسازان کشت

دانه های ارگانیک  ۱ | اصول جنبش بذر ارگانیک

بذر ذرت | انتخاب بیشتر برای کشاورزان در آب و هوای در حال تغییر

گیاهانی که در شرایط ارگانیک پرورش داده می شوند. پتانسیل سازگاری بهتر با این سیستم های تولید را دارند. چالش‌های کشاورزی ارگانیک می‌تواند کاملاً با سیستم‌های معمولی متفاوت باشد. جایی که مواد شیمیایی مصنوعی و منابع مغذی معمولاً برای کنترل آفات. بیماری‌ها و تغذیه بذر هندوانه استفاده می‌شوند. بذر ابزارهای ژنتیکی را برای رویارویی با این چالش‌های روزانه در مزرعه فراهم می‌کند و پرورش گیاهان در محیطی که مورد استفاده قرار می‌گیرند از این فرآیند سود می‌برد.

علاوه بر این. سازگاری برای دستیابی به انعطاف پذیری در سیستم غذایی و کشاورزی ما کلیدی است. انطباق بذر با تغییر اقلیم. در دسترس بودن منابع و شرایط محیطی یکی از راه‌های کاهش خطرات برای کشاورزان و عرضه مواد غذایی است. این انعطاف‌پذیری زمانی طولانی‌تر است که کشاورزان ارگانیک بیشتر مهارت‌های سازگاری بیشتر و بهبود ژنتیک گیاهان را از طریق ذخیره بذر ذرت بهسازان کشت و اصلاح در مزرعه داشته باشند.

بذر هندوانه پتانسیل عمیقی برای بهبود سیستم غذایی و کشاورزی ما دارد.

ژنتیک گیاهی موجود در یک بذر هندوانه می تواند تعیین کند که آیا کنترل های شیمیایی برای مقابله با چالش های تولید دانه های ارگانیک  ۲ ضروری است ما می توانیم بذر را برای مقاومت طبیعی در برابر بیماری ها تطبیق دهیم. ژنتیک همچنین می‌تواند امنیت عرضه مواد غذایی بذر ذرت را تعیین کند

افراد سالم و سیاره تاثیر مستقیمی بر بذر ذرت دارد

بذر هندوانه ارگانیک برای محیط زیست ما نیز مفید است. کشاورزی ارتباط متقابل سیستم های طبیعی و فعالیت های انسانی را تسکین می دهد. روشی که ما کشاورزی می کنیم تأثیر زیادی بر محیط زیست و سلامت انسان دارد. بیشتر کشاورزی ایالات متحده به شدت به آفت کش های مصنوعی متکی است که تقریباً به طور کامل از نفت خام یا محصولات گاز طبیعی تولید می شوند و اثرات مضری بر سلامت بذر ذرت organic-agri وانسان و محیط زیست دارند.

بذر ذرت معمولی معمولاً در سیستم های شیمیایی تولید می شود.

بسیاری از کشاورزان. چه رسد به مصرف کنندگان. به “ردپای بذر هندوانه” خود فکر نمی کنند – که محصولات جانبی منفی وجود دارد که حتی قبل از کاشت بذر باید در نظر گرفت. محصولاتی که برای مصرف مستقیم رشد می کنند. مانند سبزیجات. معمولاً قبل از اینکه به دانه بروند. برداشت می شوند. محصولات کشت شده برای بذر برای تکمیل چرخه تولیدمثلی مدت بیشتری در زمین باقی می مانند. این رشد طولانی به این معنی است که فرصت های بیشتری برای آفات و بیماری ها برای آسیب رساندن به محصولات بذر ذرت وجود دارد.

مقررات آفت کش ها اغلب همه فاکتورهای سلامتی خواهند بود

کاربردهای بیشتر مواد شیمیایی در محصولات غیرخوراکی. از جمله محصولات تولید شده برای بذر هندوانه. بنابراین. وقتی کشاورزان بذر ارگانیک را انتخاب می‌کنند. ترجیح می‌دهند که در این آلودگی بالادستی ناشی از تولید بذر ذرت organic-agri مرسوم نقش نداشته باشند.

بذر ذرت | یک جامعه ارگانیک پر رونق می تواند مفید باشد

گسترش سیستم های بذر هندوانه آلی با تنوع فزاینده ای از ذینفعان درگیر در توسعه آنها همراه شده است. به عنوان مثال. سرآشپزها. خرده فروشان و شرکت های مواد غذایی بیشتری در چشیدن و ارزیابی انواع مختلف. شناسایی شکاف های بازار بذر و مواد غذایی ارگانیک و حتی در پروژه های اصلاح گیاهان ارگانیک مشارکت دارند. این تنوع تصمیم گیرندگان ماهیتی مشارکتی و غیرمتمرکز را برای سیستم های بذر ذرت organic-agri پرورش می دهد که منجر به انواع با کیفیت های زیبایی شناختی و آشپزی مورد نظر مصرف کنندگان می شود و در عین حال به چالش های زراعی کشاورزان ارگانیک نیز می پردازد.

بذر هندوانه | یک جامعه ارگانیک پر رونق

بذر هندوانه | یک جامعه ارگانیک پر رونق بهسازان کشت

دانه های ارگانیک  ۲ | یک جامعه ارگانیک پر رونق

سوالات متداول در ارتباط  و با مضمون بذر هندوانه

۰۱ آیا رشد دانه های هندوانه سخت است؟

بذر هندوانه به راحتی و به سرعت جوانه می زند و نهال ها معمولاً به خوبی پیوند نمی زنند. بنابراین نیازی به شروع آنها در گلدان یا سینی بذر نیست. وقتی هوا به اندازه کافی گرم شد. مکانی را انتخاب کنید که آفتاب کامل داشته باشد تا بذر هندوانه خود را بکارید

۰۲ تخمه هندوانه چقدر طول می کشد تا رشد کند؟

۸۰-۹۰ روز

هندوانه به ۸۰-۹۰ روز از زمان کاشت بذر نیاز دارد تا یک هندوانه با اندازه کامل رشد کند. برخی از هندوانه‌های کوچک‌تر (مانند Sugar Baby) می‌توانند در عرض ۷۰ روز به بلوغ برسند.

۰۳ چرا می گویند تخمه هندوانه نخورید؟

آیا می توانید تخمه هندوانه را با خیال راحت بخورید؟ پاسخ کوتاه این است که بله. و حتی لازم نیست نگران باشید که هندوانه در معده شما شروع به رشد کند. می توانید دانه های هندوانه را به صورت خام و مستقیم از میوه میل کنید. آنها غیر سمی هستند و دانه ها نمی توانند در اسید معده شما رشد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.