بذر هندوانه

بذر هندوانه | ۰۴ نکته باغبان پارامترهای کاشت بذر ارگانیک برای محصولات پربازده!

بذر هندوانه | 04 نکته باغبان پارامترهای کاشت بذر ارگانیک برای محصولات پربازده!

بذر هندوانه | پیوند نهال هایی که از دانه های ارگانیک  ۱ بهسازان کشت رشد می کنند باید بعد از آخرین یخبندان انجام شود. مگر اینکه محصول آب و هوایی خنک باشد. اینها شامل اعضای خانواده گل کلم. کلم بروکلی و کلم هستند که همگی می توانند در هوای خنک زندگی کنند. اگرچه سرمای خفیف به احتمال زیاد آنها را از بین نمی برد. اما همه گیاهان مانند بذر ذرت در شرایط ایده آل بهترین عملکرد را خواهند داشت.

تاریخ۱۴۰۲.۰۲.۰۵
عنوان۰۴ نکته باغبان پارامترهای کاشت بذر ارگانیک برای محصولات پربازده!
نویسندهsir vahid ebrahimi
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۱۱۰۰
زمان خوانش۰۰:۱۱:۰۰

آنچه در این مقاله از نظر شما خواهد گذشت

حفظ خواص ارگانیک بذر | بذرهندوانه

چگونه بذرذرت را به محصولات سالم تبدیل کنید

محصول پرباری از بذرهندوانه هندوانه های خوشمزه بکارید

نتیجه گرایی چگونه می توان بذرهندوانه را به محصولاتی مقاوم تبدیل کرد

سوالات متداول در خصوص و با مضمون انواع بذرها مانند بذرذرت

گالری تصاویر

دانه های ارگانیک  ۱ | حفظ خواص ارگانیک بذر

دانه های ارگانیک  ۲ | محصول پرباری از بذر

حفظ خواص ارگانیک بذر | بذر هندوانه

نفی استفاده از علف کش ها و آفت کش های شیمیایی در باغ برای بذر هندوانه. این محصول سالم تر و همچنین بذرهای ارگانیک بهسازان کشت را در سال بعد فراهم می کند. قبل از کاشت. خاک را بچرخانید و یا کودهای آلی یا کمپوست اضافه کنید. منطقه باید کاملاً آبیاری شود و مخلوط حدوداً یک هفته قبل از قرار دادن گیاهان در زمین بماند. شروع به جمع آوری ظروف برای محافظت در برابر باد. کمپوست. مالچ و ابزار باغ کنید.

بذر هندوانه | حفظ خواص ارگانیک بذر

بذر هندوانه | حفظ خواص ارگانیک بذر
بهسازان کشت

دانه های ارگانیک  ۱ | حفظ خواص ارگانیک بذر

در طول این هفته گیاهان را با قرار دادن آنها در مناطق سرپوشیده در فضای باز و قرار دادن آنها در معرض دوره های طولانی تری در معرض نور مستقیم خورشید به تدریج سفت کنید. آنها در این دوره به آب بیشتری نیاز خواهند داشت زیرا در گلدان های کوچکی قرار دارند که به سرعت خشک می شوند. بذر ذرت بهسازان کشت کاشته شده را در شب به داخل خانه ببرید تا از یخبندان احتمالی محافظت کنید.

چگونه بذر ذرت را به محصولات سالم تبدیل کنید

بذر هندوانه organic-agri به گیاهان سالمی تبدیل می‌شوند که می‌توانند پس از میانگین ۶ تا ۸ اینچ و داشتن ۳ مجموعه برگ واقعی. پیوند شوند. آنها را در سوراخی قرار دهید که تقریباً سه برابر سطح ریشه است. سوراخ را با محلول چای بسیار ضعیف که با استفاده از کود آلی تهیه شده است پر کنید و خاک را به آرامی در سوراخ قرار دهید و آن را به آرامی فشرده کنید.

ناحیه را کمی مقعر بگذارید و با مالچ بپوشانید تا دانه های ارگانیک  ۲ را از خشک شدن محافظت کنید. یک قوطی بزرگ مانند قوطی قهوه را می توان برای محافظت در خاک اطراف گیاه قرار داد. برای رنگ و تنوع بیشتر. سعی کنید بذر ذرت را برای دادن محصول با کیفیت و پرورش ذرت عالی بکارید.

محصول پرباری از بذر هندوانه هندوانه های خوشمزه بکارید

می توانید در داخل خانه از گونه های مورد علاقه خود مانند بذر هندوانه organic-agri شروع کنید. آنها همچنین می توانند ۳-۶ دانه را به طور مستقیم در باغ قرار دهند. برگ‌ها و انگورهای این‌ها لکه‌های خالی را پر می‌کنند. بنابراین هنگام کاشت از فضای کافی اطمینان حاصل کنید. دانه هایی که در گلدان های ذغال سنگ نارس شروع می شوند را می توان مستقیماً در زمین قرار داد تا به ریشه ها آسیب نرساند. قبل از کاشت گلدان های بذر ذرت را کاملا خیس کنید و در صورت تمایل به آرامی آن ها را جدا کنید.

نتیجه گرایی چگونه می توان بذر هندوانه را به محصولاتی مقاوم تبدیل کرد

بذر هندوانه ارگانیک organic-agri به نهال ها و گیاهان مقاومی تبدیل می شوند که به راحتی می توان آنها را به باغ پیوند زد. همیشه ریشه ها را تا حد امکان کمتر مزاحم کنید. مگر اینکه تبدیل به یک توپ ریشه خراشیده شده باشند. در این حالت می توان آنها را به آرامی از هم جدا کرد و در زمین قرار داد.

آنها را به طور کامل آبیاری کنید تا از هوای اطراف ریشه جلوگیری شود. در صورت تهدید یخبندان دیررس. گیاهان را بپوشانید. از روش‌های رشد ارگانیک همراه با دانه‌های ارگانیک برای ایجاد یک منبع غذایی سالم استفاده کنید که می‌توان آن را کنسرو و ذخیره کرد. بذر ذرت را سال به سال ذخیره کنید تا باغی پایدار ایجاد کنید.

بذر هندوانه | محصول پرباری از بذر

بذر هندوانه | محصول پرباری از بذر
بهسازان کشت

دانه های ارگانیک  ۲ | محصول پرباری از بذر

سوالات متداول در خصوص و با مضمون انواع بذرها مانند بذر ذرت

۰۱ برای دفع حشرات کدام گیاهان را بکارم؟

بسیاری از گیاهان حشرات را دفع می کنند. Pennyroyal کک و سایر حشرات را دفع می کند. پیرتروم شب پره ها. مگس ها. مورچه ها. پشه ها. سوسک ها. کنه ها و ساس ها را دفع می کند. نعناع مگس. کک و مورچه را دفع می کند. اسطوخودوس مگس. ماهی نقره ای و کک را دفع می کند. ماهی گربه می تواند پشه ها را دفع کند.

آویشن حشرات را دفع می کند. علف لیمو پشه ها را دفع می کند. ریحان مگس ها و پشه ها را دفع می کند. مریم گلی انواع حشرات را دفع می کند. گل داودی که به دلیل گل های زیبای خود و استخراج پیرترین (یک حشره کش آلی) رشد می کند. مگس ها. سوسک ها. پشه ها. سوسک ها. شپش ها و کک ها را دفع می کند.

۰۲ کدام گیاهان را برای دفع خرگوش و آهو پرورش دهم؟

کاشت سیر. پیاز. پیازچه. اسطوخودوس. رزماری و مریم گلی در اطراف گیاهان حساس به خرگوش باعث دفع خرگوش ها می شود. گیاهان دافع گوزن عبارتند از: اسطوخودوس. پیاز. گربه گربه. مریم گلی. پیازچه. سیر. نعناع و آویشن.

مطمئن شوید که این گیاهان دافع را به صورت استراتژیک در اطراف و بین گیاهان حساس به خرگوش و آهو قرار دهید. همچنین. مقداری را در امتداد خط ملک و به خصوص در نقاط کلیدی که خرگوش ها و گوزن ها از آنها به عنوان راه ورودی استفاده می کنند. قرار دهید. که حتی می تواند آنها را از ورود به ملک شما باز دارد.

۰۳ چند سال قبل از تولید اولین محصول گیاهان بارده چه باید کرد؟

برای گیاهان مثمر مانند زغال اخته. تمشک. شاه توت. انجیر. انگور. زغال اخته و بذر ذرت. ۲ سال طول می کشد تا اولین محصول را تولید کنند. این بدان معنا نیست که ممکن است قبل از آن میوه نخورید.

بسته به اندازه و بلوغ گیاه ارسالی. ممکن است حداقل چند قطعه میوه یا مقدار کمی تولید شده در سال اول دریافت کنید. اما. تا سال دوم. شما باید اولین محصول واقعی میوه خود را برای لذت بردن داشته باشید و تولید میوه هر سال پس از آن افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.