بذر فلفل

بذر فلفل | ۰۵ نکته در ارتباط با کشت بذر در محیط متنوع!

بذر فلفل | 05 نکته در ارتباط با کشت بذر در محیط متنوع!

بذر فلفل | از اواخر زمستان یا اوایل بهار شروع کنید – اما نه تا زمانی که خاک برای دانه های ارگانیک  ۱ آماده شود. بسیاری از محصولات در هوای خنک مانند اسفناج. نخود فرنگی. آروگولا و سبزی سالاد مقاوم از کاشت هر چه زودتر سود می برند. جوانه‌زنی ممکن است کمی بیشتر از شرایط گرم‌تر طول بکشد. اما آنها زود خاموش می‌شوند

تاریخ۱۴۰۲.۰۱.۳۱
عنوان۰۵ نکته در ارتباط با کشت بذر در محیط متنوع!
نویسندهsir vahid ebrahimi
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۱۲۰۰
زمان خوانش۰۰:۱۲:۰۰

به این معنی است که گیاه حداکثر زمان را برای رشد قبل از شروع گرمای تابستان دارد. از یخبندان زمستانی بهبود یافته و به حالت شکننده و قابل کشت بازگشته است. شما به دنبال این هستید که چندین اینچ قسمت بالایی آن به اندازه‌ای خشک و شکننده باشد که هنگام اجرای ابزار روی سطح برای بذر بادمجان بهسازان کشت. خاک نچسبد.

آنچه در این مقاله از نظر شما خواهد گذشت

اما در عوض به تکه‌های کوچک بریزد یا خرد شود. | بذرفلفل

یک وجین پیشگیرانه و کامل برای بذر بادمجان انجام دهید.

خاک را برای کاشت کاملا اصلاح کنید. | بذرفلفل

شیارهایی با عمق مناسب برای بذربادمجان ایجاد کنید.

نتیجه در صورت امکان برای نازک شدن برنامه ریزی کنید.

سوالات متداول در خصوص و با مضمون بذرفلفل و بذربادمجان

گالری تصاویر

دانه های ارگانیک  ۱ | برای کشت در محیط بذر

دانه های ارگانیک  ۲ | کاشت بذر در مقیاس بزرگتر

 اما در عوض به تکه‌های کوچک بریزد یا خرد شود. | بذر فلفل

 خاک های رسی گاهی ۱ تا ۲ هفته بیشتر از خاک های شنی طول می کشد تا آماده کاشت شوند. همانطور که در طول سال ها به اضافه کردن مواد آلی به خاک خود ادامه می دهید. سبک تر و سبک تر می شود و در شروع فصل کار راحت تر می شود.

بذر فلفل | 05 نکته در ارتباط با کشت بذر در محیط متنوع!

بذر فلفل | ۰۵ نکته در ارتباط با کشت بذر در محیط متنوع!
بهسازان کشت

دانه های ارگانیک  ۱ | تکه‌های کوچک بریزد یا خرد شود

یک وجین پیشگیرانه و کامل برای بذر بادمجان انجام دهید.

محصولات کشت مستقیم بذر فلفل ریزی تولید می کنند که برای شکوفا شدن نیاز به توجه دقیق دارند. یکی از بزرگترین نیازهای آنها رهایی از ازدحام علف های هرز است. این به راحتی در گلخانه انجام می شود. جایی که می توان نهال ها را در یک خاک گلدان بدون علف های هرز شروع کرد.

اما هنگام کاشت مستقیم محصولات. باغبان باید در روزهای اولیه رشد نهال به علف های هرز توجه دقیق داشته باشند. با انجام یک وجین پیشگیرانه و کامل قبل از کاشت شروع کنید. به علف های ریشه دار و سایر علف های هرز چند ساله توجه ویژه ای داشته باشید. زیرا بعداً حذف این پرورش دهندگان تهاجمی بدون ایجاد اختلال در نهال های جوان حساس تقریباً غیرممکن خواهد شد.

اگر باغبانی دانه های ارگانیک  ۲ را در یک تکه جدید یا نادیده گرفته می‌کنید. مالچ‌پاشی ورق یا خاک‌ورزی و چنگک زدن را چندین بار برای از بین بردن علف‌های هرز در کمین برای بذر بادمجان بهسازان کشت در نظر بگیرید.

خاک را برای کاشت کاملا اصلاح کنید. | بذر فلفل

 ایجاد بستری بارور برای گیاهان قبل از کاشت بذر فلفل بهسازان کشت بسیار ساده تر از بعد از رویش آنها است. یک بستر کاشته نشده را می توان به سرعت چندین بار به طور کامل کول کرد و چنگک زد تا توده بزرگی از کمپوست را در خود جای دهد. تلاش برای انجام چنین کار کامل پس از اتمام نهال تقریبا غیرممکن است.

پس تفنگ را نپرید: قبل از کاشت کمپوست. آهک. کنجاله سویا یا یونجه. سنگ فسفات. کلپ. یا هر کود آلی کاملی را اضافه کنید. بسیاری از گیاهان از پانسمان های جانبی بعدی نیز سود می برند. اما آنها برای اولین بار افزایش بزرگ باروری اولیه را که با ترکیب کامل اصلاحات بذر بادمجان organic-agri انجام می شود. جبران نمی کنند.

شیارهایی با عمق مناسب برای بذر بادمجان ایجاد کنید.

بیشتر بذر فلفل organic-agriوقتی در عمق تقریباً ۲-۳ برابر عرض آنها کاشته می شوند. جوانه می زنند و بهتر ریشه می دهند. (برای کاشت مستقیم اواسط تابستان. اگر خشک و گرم است. می توانید مقدار آن را کمی افزایش دهید. زیرا رطوبت در خاک کمتر باقی می ماند.) فاصله مناسب برای گونه ای که می کارید را مشخص کنید.

 سپس از یک چوب. یک دسته ابزار استفاده کنید. یا یک تکه الوار برای فشار دادن شیارهای تمیز به یک تخت باغچه که به خوبی آماده شده (و در نتیجه شل و شکننده است). این شیارها را در فاصله ای که برای گونه ای که می کارید توصیه می شود از یکدیگر جدا کنید.

ابزار را به داخل خاک فشار دهید تا به عمق مناسب برای کاشت بذر بادمجان برسد: برای دانه های کوچک مانند آروگولا و کاهو. این یک شیار بسیار کم عمق (۱/۴ اینچ یا بیشتر) خواهد بود. در حالی که برای لوبیا یا نخود فرنگی شیار خوب ۳/ عمق ۴ تا ۱ اینچ

نتیجه در صورت امکان برای نازک شدن برنامه ریزی کنید.

قبل از کاشت بذر فلفل organic-agri. در نظر بگیرید که آیا محصولی که می کارید را می توان جوان برای استفاده روی میز برداشت کرد. اگر چنین است. کاشت را با ضخامت بیشتری نسبت به گیاهانی که در نهایت نیاز به فاصله دارند. در نظر بگیرید تا بتوانید زودتر رقیق‌های جوان را برداشت کنید.

این برای هر محصولی که برای برگ‌هایش برداشت می‌شود. مانند اسفناج. کاهو. آروگولا. جعفری. گشنیز و سبزی‌های آسیایی به خوبی کار می‌کند. فقط به یاد داشته باشید که گیاهان را به سرعت در مرحله ارتفاع ۳-۴ اینچی نازک کنید تا گیاهانی که برای بلوغ کامل رشد می کنید تحت فشار ازدحام بیش از حد در  بذر بادمجان هنگام رشد قرار نگیرند.

بذر فلفل | برای نازک شدن برنامه ریزی کنید

بذر فلفل | برای نازک شدن برنامه ریزی کنید
بهسازان کشت

دانه های ارگانیک  ۲ | برای نازک شدن برنامه ریزی کنید

سوالات متداول در خصوص و با مضمون بذر فلفل و بذر بادمجان

۰۱ بذر یا قلمه؟

گیاهان یک ساله مانند پونه کوهی و مرزنجوش بهتر است از دانه ها رشد کنند. زیرا می توان آنها را در سینی کاشت و تا زمانی که فصل گرما در راه است در داخل خانه نگهداری کرد. قلمه ها را باید از گیاهان چند ساله – مانند رزماری – که سالم و فراوان هستند گرفته شود تا گیاه جدید کیفیت گیاه اصلی را به خود بگیرد.

۰۲ خورشید یا سایه؟

بیشتر گیاهان در یک موقعیت آفتابی رشد می کنند در حالی که برخی از گیاهان با برگ نرم مانند جعفری و نعناع مقداری نیمه سایه را ترجیح می دهند و اگر در باغی با نور شرقی کاشته شوند. عملکرد خوبی دارند.

۰۳ آیا خاک برای گیاهان در گلدان وجود دارد؟

خاک عمومی باغ تا زمانی که خاک قوام سبکی داشته باشد خوب است. باید به راحتی بین انگشتان خرد شود و هنگام آبیاری مقداری رطوبت را حفظ کند. دو فنجان آب را در یک گلدان ۶ اینچی پر از خاک بریزید و تماشا کنید. اگر آب از ته گلدان خارج نشود. این نشان دهنده فشرده بودن خاک است. اگر از طرف دیگر آب به سرعت به بیرون سرازیر شود. از ظرف. مواد معدنی را خارج کرده و در درازمدت مواد مغذی گیاه را از بین می‌برد.در هر دو مورد. درمان ساده و مؤثر. مخلوط کردن دو مشت ماده آلی یا کمپوست قارچ در خاک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.