بذر فلفل

بذر فلفل | ۰۶ فاکتور مهم برای چگونه در باغ خود فلفل بکارید!

بذر فلفل | 06 فاکتور مهم برای چگونه در باغ خود فلفل بکارید!

بذر فلفل | باغ شما بدون افزودن دانه های ارگانیک  ۱ فلفل دلمه ای شیرین و خوشمزه کامل نمی شود. فلفل بهسازان کشت یکی از مواد اصلی در آشپزخانه ها است و انواع مختلفی برای انتخاب وجود دارد. شما می توانید رنگ های قرمز. زرد. سبز و نارنجی و همچنین فلفل های تند مختلف را انتخاب کنید. پرورش فلفل آسان است و آنها بدون تلاش زیاد رشد می کنند. ناگفته نماند که فلفل چگونه طعم لذیذی را به بسیاری از بذر بادمجان وعده های غذایی شما می بخشد.

تاریخ۱۴۰۲.۰۱.۲۳
عنوان۰۶ فاکتور مهم برای چگونه در باغ خود فلفل بکارید!
نویسندهsir vahid ebrahimi
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۱۴۰۰
زمان خوانش۰۰:۱۴:۰۰

 فهرست بندی در خصوص و درباره کاشت بذر

هنگامی که بذرفلفل می کارید. به مقدار مناسبی نور خورشید نیاز دارید.

فلفل ها حرارت را دوست دارند | بذربادمجان

فلفل های شما نیاز به آبیاری منظم با حدود ۱ اینچ آب در هفته دارند

بذربادمجان | هنگامی که بذرفلفل رنگین کمانی را سفارش می دهید.

نکته در هنگام آبیاری و قرار دادن در نور مستقیم | بذربادمجان

نتیجه این که چه انتظاری در هنگام کاشت بذرفلفل را می توان داشت

سوالات متداول در خصوص و با مضمون بذربادمجان برای کاشت

فهرست بندی برای تصاویر

دانه های ارگانیک  ۱ | مقدار مناسب  نور خورشید

دانه های ارگانیک  ۲ | هنگام کاشت فلفل

هنگامی که بذر فلفل می کارید. به مقدار مناسبی نور خورشید نیاز دارید.

بنابراین مطمئن شوید که باغ شما حداقل ۸ ساعت در روز آفتاب داشته باشد. خاک شما باید با سطح pH ایده آل بین ۶.۷ و ۷ به خوبی حفر شود. برای مواد مغذی اضافی به خاک خود کمپوست ارگانیک اضافه کنید. برخی از باغبانان نمک اپسوم را در بالای خاک قرار می دهند تا منیزیم اضافی اضافه کنند که به شکوفایی فلفل شما کمک می کند. قبل از کاشت بذر بادمجان بهسازان کشت نیز کود اضافه کنید.

بذر فلفل | مقدار مناسب  نور خورشید

بذر فلفل | مقدار مناسب  نور خورشید بهسازان کشت organic-agri

دانه های ارگانیک  ۱ | مقدار مناسب  نور خورشید

فلفل ها حرارت را دوست دارند | بذر بادمجان

بنابراین قبل از کاشت بذر فلفل بهسازان کشت مطمئن شوید که خاک شما حداقل ۶۰ درجه باشد. همیشه دانه های ارگانیک  ۲ می توانید از لامپ حرارتی برای افزایش دمای خاک خود استفاده کنید. ایده خوبی است که بذرها را ۸ تا ۱۰ هفته قبل از آخرین یخبندان زمستان در داخل خانه بکارید. هنگامی که آماده پیوند نهال ها هستید.

یک سوراخ کم عمق حفر کنید و آنها را با احتیاط وارد کنید. روی آن را با خاک بپوشانید و کمی آبیاری کنید. شما می خواهید فلفل ها را به فاصله ۱۶ تا ۲۰ اینچ در ردیف هایی با فاصله تقریباً ۲۴ تا ۳۰ اینچ بکارید. افزودن یک لایه سبک از مالچ به حفظ رطوبت و کمک به نگهداری علف های هرز کمک می کند.

فلفل های شما نیاز به آبیاری منظم با حدود ۱ اینچ آب در هفته دارند.

بین ۷۰-۹۰ روز فلفل شما آماده برداشت خواهد بود. هر چه بیشتر فلفل های خود را بچینید. بیشتر تولید می کنند. به آرامی فلفل های خود را بچینید و از ثمره کار خود لذت ببرید. می توانید آنها را خام بخورید یا به بسیاری از وعده های غذایی خود اضافه کنید. به همین راحتی می توان فلفل را در خانه پرورش داد!

اگرچه من به طور معمول فلفل های تند مانند هابانرو و هالاپنو می کارم. اما فلفل های رنگین کمانی برایم جالب بود. این دانه های خاص فلفل دلمه ای (زنگ) را به رنگ های نارنجی. سیاه. قرمز. بنفش و زرد روی یک گیاه رشد می دهند. فلفل دلمه ای شیرین تر است و در بسیاری از دستور العمل ها یافت می شود. بنابراین تصمیم گرفتم بذر بادمجان organic-agri را بیشتر بررسی کنم.

بذر بادمجان | هنگامی که بذر فلفل رنگین کمانی را سفارش می دهید.

 تعدادی برای کاشت در گلدان های استارتر مهد کودک دریافت می کنید. بذر فلفل برای عبور از خاک به نور نیاز ندارند (جوانه می زنند). اما به آب کافی برای مرطوب نگه داشتن خاک نیاز دارند. همچنین در این مرحله نیازی به کود ندارید. هنگامی که دانه ها به گیاهان کوچک تبدیل می شوند. نورپردازی مهم است. یک نقطه آفتابی خوب در داخل خانه تا زمانی کار می کند که خورشید بیش از هشت ساعت بتابد. اگر این را ندارید. سعی کنید یک چراغ فلورسنت را بیش از ۴ اینچ بالاتر از نهال قرار دهید و فلفل ها از آنجا شروع به رشد کنند.

نکته در هنگام آبیاری و قرار دادن در نور مستقیم | بذر بادمجان

همانطور که به آبیاری گیاهان خود ادامه می دهید و به آنها نور زیادی می دهید. متوجه شکوفایی گل های کوچک خواهید شد. شما می توانید با پیروی از دستورالعمل های روی ظرف خود. کود متعادلی با رتبه نیتروژن-فسفر-پتاسیم (NPK) 5-10-10 به بلل خود بدهید. یک احتیاط: به فلفل های خود بیش از دوز توصیه شده ندهید و مطمئن شوید که کود شما نیتروژن بیشتری نسبت به سایر مواد ندارد زیرا در غیر این صورت تمام برگ ها و بدون زنگوله ها را خواهید داشت.

در این مرحله. متوجه خواهید شد که زنگ های رنگی مختلف در مراحل مختلف ظاهر می شوند. هر رنگ طعم خاص خود را دارد. بنابراین سعی کنید رنگ های مختلف بذر بادمجان organic-agri را انتخاب کنید و هر یک از آنها را بچشید تا ببینید چه چیزی را ترجیح می دهید. فلفل های رنگین کمانی تا ۳۰ فلفل دلمه ای در هر بوته رشد می کنند. بنابراین می توانید از فلفل ها در حین رشد لذت ببرید. یا اینکه از این گیاه چشمگیر به عنوان یک ویژگی زینتی در خانه یا باغ خود استفاده کنید.

نتیجه این که چه انتظاری در هنگام کاشت بذر فلفل را می توان داشت

می توانید انتظار داشته باشید که بذر فلفل های رنگی شما در شش تا هشت هفته رشد کنند و بین ۲ فوت تا ۳ فوت رشد کنند. این برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا می خواهید از پیشنهاد فلفل های رنگین کمانی برای خرید سه بوته فلفل رنگین کمانی و تهیه یک بوته فلفل برتا بزرگ. که نوعی فلفل است

که فلفل دلمه ای سبز بسیار بزرگ تولید می کند. استفاده کنید. مفید است. هر گیاه فلفل وقتی به بلوغ می رسد در ظرف گالن خوب عمل می کند. من دریافتم که فلفل رنگین کمانی خرید خوبی برای مقدار فلفلی است که در هر بوته دریافت می کنید. و این گیاهان یکی از گونه های فلفل organic-agri راحت تر برای رشد هستند.

بذر فلفل | هنگام کاشت فلفل

بذر فلفل | هنگام کاشت فلفل
بهسازان کشت organic-agri

دانه های ارگانیک  ۲ | هنگام کاشت فلفل

سوالات متداول در خصوص و با مضمون بذر بادمجان برای کاشت

۰۱ چگونه حقوق مالکیت معنوی بر روی محصولات گیاهی ساخته شده با روش های ویرایش ژنی بر توانایی کشاورزان برای ذخیره دانه تأثیر می گذارد؟

حقوق مالکیت معنوی همچنین در مورد انواعی که با استفاده از روش های مرسوم توسعه یافته اند یا برای نوآوری های اصلاح نباتات مانند ویرایش ژن اعمال می شود. بنابراین. اینکه آیا کشاورزان می توانند دانه یک رقم را نجات دهند یا خیر. به وضعیت حمایت از مالکیت معنوی رقم و چارچوب قانونی ملی بستگی دارد.

۰۲ اگر شرکت‌ بذر فلفل بتوانند گونه‌های ویرایش‌شده ژنی خود را برای اهداف مالکیت معنوی شناسایی کنند. چه تفاوتی با شناسایی برای اهداف بازاریابی دارد؟

اساس شناسایی واریته برای حفاظت از گونه های گیاهی. ویژگی های فنوتیپی است. بنابراین اطلاعات توالی ژنتیکی یا نشانگرهای مولکولی ممکن است به طور خودکار به دست نیاید یا برای حفاظت از واریته استفاده نشود. علاوه بر این. اطلاعات ژنتیکی مورد استفاده برای حمایت از حفاظت از گونه های گیاهی لزوماً با تغییرات توالی خاصی که ممکن است از طریق ویرایش ژن معرفی شوند یا نباشند. مرتبط نیست.

۰۳ آیا دولت نظارتی بر حفاظت از مالکیت معنوی برای نوآوری های اصلاح نباتات تأثیر می گذارد؟

نه وضعیت نظارتی گیاهان حاصل از آخرین روش‌های اصلاحی به این سؤال که آیا می‌توان آنها را با حقوق مالکیت معنوی مانند حق ثبت اختراع محافظت کرد. بی‌ربط است. اینها موضوعات نامرتبط هستند که توسط چارچوب های قانونی متفاوتی اداره می شوند و هر کدام اهداف متفاوتی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.