بذر فلفل

بذر فلفل | ۰۵ نکته برای کاشت و برداشت انواع بذرهای الخصوص فلفل!

بذر فلفل | 05 نکته برای کاشت و برداشت انواع بذرهای الخصوص فلفل!

بذر فلفل | به توصیه ارگانیک اگری و منطقه مجاور آن را به عنوان محل اصلی کشت فلفل تند را در دانه های ارگانیک  ۱ نشان می دهند. نشانه هایی وجود دارد که قبل از کشف مجدد آنها توسط کلمب در هند مورد استفاده قرار می گرفتند. اگرچه محبوبیت و گسترش آنها در سراسر آن منطقه و اروپا در درجه اول به سفر دوم در سال ۱۴۹۳ مربوط می شود.

تاریخ۱۴۰۲.۰۱.۱۶
عنوان۰۵ نکته برای کاشت و برداشت انواع بذرهای الخصوص فلفل!
نویسندهsir vahid ebrahimi
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۱۱۸۰
زمان خوانش۰۰:۱۲:۲۰

پزشکی که کلمب را در آن سفر همراهی کرد دانه های فلفل تند را جمع آوری کرد. و آنها را پس گرفت. جایی که توسط کشیشان در پرتغال و اسپانیا پرورش داده شدند. تصور می شود که محبوبیت آنها از پرتغال به هند از طریق مسیرهای تجاری ایجاد شده در زمان بذر بادمجان گسترش یافت.

آنچه در این مقاله از نظر شما خواهد گذشت

خبره ها و آشپزهایی که قادر به پرداخت قیمت بذرفلفل نبودند

فلفل های ارثی کشت شده در پنج گونه مختلف قرار می گیرند

برای کنسرو غیر از بذربادمجان از کدام فلفل استفاده می کنند.

آشنایی با انواع بذرفلفل موروثی و نحوه کشت آنها

نتیجه چه کنید تا این نوع بذر بادمجان را بهترین روش پرورش دهید

سوالات متداول در خصوص و با مضمون پرورش بذرفلفل

گالری تصاویر

دانه های ارگانیک  ۱ | کاشت بذر

دانه های ارگانیک  ۲ | آشنایی با انواع بذر

  خبره ها و آشپزهایی که قادر به پرداخت قیمت بذر فلفل نبودند

از گرمای تند آنها لذت بردند. در واقع این ظاهر طعم بود که نام بذر فلفل ارگانیک اگری را به آن داد. استفاده از آنها در سراسر اروپا. و به ویژه در مجارستان. جایی که آنها مورد استقبال قرار گرفتند. گسترش یافت. پاپریکا به یک ماده افزودنی رایج در مواد غذایی. به ویژه گولش مجارستانی تبدیل شد.

از بولیوی در سراسر جنوب. مرکزی و همچنین مکزیک و مناطق جنوب غربی ایالات متحده پخش شدند. مردم ایالات متحده طعم خود را با آشپزی Tex-Mex. فلفل قرمز و تاکو مرتبط می دانند. آنها اغلب خشک می شوند و برای فروش در بازارهای محلی بذر بادمجان. شهرهایی مانند هچ. نیومکزیکو را روی نقشه قرار می دهند.

بذر فلفل | کاشت بذر

بذر فلفل | کاشت بذر
بهسازان کشت organic-agri

دانه های ارگانیک  ۱ | کاشت بذر

فلفل های ارثی کشت شده در پنج گونه مختلف قرار می گیرند

فلفل دلمه ای. فلفل دلمه ای یا بذر فلفل ارگانیک اگری در نظر گرفته می شوند. انواع مختلفی از هر کدام وجود دارد و اغلب آنها نیز متقابل هستند. بسیاری از کارشناسان گیاه شناسی برای دانه های ارگانیک  ۲ انتظار دارند که گونه های جدید همچنان کشف شوند. مقیاس اسکویل واحدهای گرما را اندازه گیری می کند

بین پایین ترین فلفل دلمه ای که اندازه آن صفر است در مقابل هابانروهای سطح بالا که تقریباً خارج از نمودار در مقایسه بذر بادمجان هستند. در ۳۰۰۰۰۰ متغیر است. همان کپسایسینی که گرما ایجاد می کند برای ایجاد لوسیون برای کاهش آرتروز و تهیه اسپری فلفل استفاده می شود.

برای کنسرو غیر از بذر بادمجان از کدام فلفل استفاده می کنند.

محصول حاصل از بذر فلفل موروثی organic-agri را می‌توان برای کنسرو کردن. افزودن به ژله‌ها و سالساها یا رشته‌کردن و خشک کردن استفاده کرد. رشد آنها در آب و هوای خشک و گرم نسبتا آسان است. اما در آب و هوای سرد به خوبی رشد نمی کنند. دانه های فلفل دیر جوانه می زنند و برخی از انواع آن تا ۳ هفته طول می کشد.

 آنها باید تقریباً ¼ اینچ عمق داشته باشند و فقط یک پوشش سبک از خاک سطحی به آرامی در بالای آن قرار گیرد. مواد مغذی را برای بذر بادمجان می توان به خاک اضافه کرد. مانند جلبک دریایی برای تهیه اسید جیبرلیک که برای این گیاهان ایده آل است.

آشنایی با انواع بذر فلفل موروثی و نحوه کشت آنها

کاشت انواع بذر فلفل موروثی برای باغی که در حال انفجار با طعم و گزینه های استفاده است. برخی از انتخاب های محبوب عبارتند از:

  • California Wonder 300

این تنوع اغلب در سوپرمارکت ها و غرفه های organic-agri دیده می شود. گیاهان تولیدکنندگان بزرگ و پرباری هستند. این برای پخت و پز ایده آل است. به خصوص در جایی که شکل یکنواخت بزرگ برجسته است. مانند فلفل شکم پر.

  • دانه های فلفل Cascabella –

 این دانه ها دارای یک آبشار رنگ. از زرد تا قرمز هستند و کاملاً ترشی هستند.

  • فلفل نازک قرمز بلند کاین

این یک نوع ارثیه محبوب است که قدمت آن به دوران پیش از کلمبیا می رسد. معمولا برای خشک کردن استفاده می شود. پیچک های بلند و نازک هنگام کنسرو کردن. طعم و رنگ بیشتری می بخشد.

  • دانه های آلما پاپریکا Heirlooms –

این فلفل گیلاس با طعم شیرین را می توان به صورت تازه یا خشک خورده و در پاپریکا آسیاب کرد تا طعم تازه ای به گولاش و دیگر وعده های غذایی اضافه کند.

  • دانه فلفل نارنجی هابانرو

 این نوع گرمای مربوط به فلفل تند را ایجاد می کند. منشأ آن در دریای کارائیب است و به دلیل کمیاب بودن به سختی می توان به دست آورد. بذر بادمجان اضافی بکارید و بذرها را برای آینده و همچنین اشتراک گذاری با دوستان ذخیره کنید.

اکثر باغبانان بذر بادمجان قادر خواهند بود محصولات پرباری را با استفاده از دانه های فلفل موروثی پرورش دهند. به استثنای کسانی که در مناطقی زندگی می کنند که در طول فصل رشد هرگز آفتاب زیادی دریافت نمی کنند یا گرم نمی شوند. ممکن است هنوز هم تولید کنند. اما ممکن است کوتاه مدت و فاقد طعم باشند. نکات کاشت و رشد را مطالعه کنید تا مشخص کنید کدام بذر فلفل موروثی organic-agri با شرایط رشد در منطقه ای که در آن کاشته می شود سازگاری دارد.

بذر فلفل | آشنایی با انواع بذر

بذر فلفل | آشنایی با انواع بذر بهسازان کشت organic-agri

دانه های ارگانیک  ۲ | آشنایی با انواع بذر

سوالات متداول در خصوص و با مضمون پرورش بذر فلفل

۰۱ چگونه حقوق مالکیت معنوی بر روی محصولات گیاهی ساخته شده با روش های ویرایش ژنی بر توانایی کشاورزان برای ذخیره دانه تأثیر می گذارد؟

حقوق مالکیت معنوی همچنین در مورد انواعی که با استفاده از روش های مرسوم توسعه یافته اند یا برای نوآوری های اصلاح نباتات مانند ویرایش ژن اعمال می شود. بنابراین. اینکه آیا کشاورزان می توانند دانه یک رقم را نجات دهند یا خیر. به وضعیت حمایت از مالکیت معنوی رقم و چارچوب قانونی ملی بستگی دارد.

۰۲ اگر شرکت‌ها بتوانند گونه‌های ویرایش‌شده ژنی خود را برای اهداف مالکیت معنوی (مانند ثبت اختراع یا حفاظت از گونه‌های گیاهی) شناسایی کنند. چه تفاوتی با شناسایی برای اهداف بازاریابی دارد؟

اساس شناسایی واریته برای حفاظت از گونه های گیاهی. ویژگی های فنوتیپی است. بنابراین اطلاعات توالی ژنتیکی یا نشانگرهای مولکولی ممکن است به طور خودکار به دست نیاید یا برای حفاظت از واریته استفاده نشود. علاوه بر این. اطلاعات ژنتیکی مورد استفاده برای حمایت از حفاظت از گونه های گیاهی لزوماً با تغییرات توالی خاصی که ممکن است از طریق ویرایش ژن معرفی شوند یا نباشند. مرتبط نیست.

۰۳ آیا دولت نظارتی بر حفاظت از مالکیت معنوی برای نوآوری های اصلاح نباتات تأثیر می گذارد؟

نه وضعیت نظارتی گیاهان حاصل از آخرین روش‌های اصلاحی به این سؤال که آیا می‌توان آنها را با حقوق مالکیت معنوی مانند حق ثبت اختراع محافظت کرد. بی‌ربط است. اینها موضوعات نامرتبط هستند که توسط چارچوب های قانونی متفاوتی اداره می شوند و هر کدام اهداف متفاوتی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.