بذر ذرت

بذر ذرت و نقش آب و *خاک و ۱نور مناسب برای رشد گیاهان

مزرعه- بذر ذرت- ارگانیک اگری

بذر ذرت و هندوانه را در فاصله ۳ تا ۵ فوتی از هم در خاک غنی از مواد مغذی و با زهکشی خوب با pH 6.0 تا ۶.۸ قرار دهید. با بهبود خاک بومی با چند اینچ کمپوست قدیمی یا سایر مواد آلی غنی، به گیاهان شروع شگفت انگیزی برای فصل رشد بدهید. هندوانه اشتهای زیادی دارد. با استفاده منظم از کود آهسته رهش، آنها را با عرضه مداوم مواد مغذی تغذیه کنید. بذر هندوانه را از ارگانیک اگری تهیه کنید.

فهرست عناوین

خربزه های جوان را با یک بستر کاه از روی زمین بلند کنید.

به انگورهای هندوانه فضای زیادی برای پرسه زدن بدهید

آب نقش مهمی در حفظ سلامت درختان انگور و تولید میوه خوشمزه دارد.

هندوانه در حال رسیدن چه ویژگی منحصر به فردی دارد؟

پاسخ سوالات متداول خود را در مطلب پائین مطالعه کنید.

فهرست تصاویر

درخت ۱درخت

درخت ۲ میوه

خربزه های جوان را با یک بستر کاه از روی زمین بلند کنید.

هندوانه organic-agri.ir را زمانی برداشت کنید که از سبز روشن به سبز مات تبدیل شود. هنگامی که به آنها ضربه می زنید باید زنگ آنها توخالی باشد. پرورش هندوانه به خاک گرم نیاز دارد. تا زمانی که دمای خاک به بالای ۷۰ درجه فارنهایت نرسد، گیاهان را به باغ برگردانید

عنوانبذر ذرت
نویسندهفلاحت
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۱۰۲۰ کلمه
مدت مطالعه۱۰ دقیقه

که معمولاً در زمان شکوفه دادن گل صد تومانی در مناطق شمالی اتفاق می افتد. برای ایمن بودن، حداقل ۲ هفته پس از آخرین تاریخ یخبندان در منطقه خود صبر کنید.

قبل از کاشت، خاک را با پلاستیک سیاه بپوشانید تا گرم شدن خاک تسریع شود. از آنجایی که هندوانه ها پرخور هستند، بستر کاشت خود را با افزودن جلبک دریایی، کمپوست یا کود دامی پوسیده آماده کنید، یا خاک organic-agri.ir را با مخلوط گلدان همه منظوره بذر ذرت غنی شده با کمپوست پیر برای بهبود بافت و تغذیه خاک اصلاح کنید. برای جذب بهتر مواد مغذی، pH خاک باید بین ۶ تا ۶.۸ باشد، اگرچه گیاهان pH کمتر از ۵ را تحمل می کنند.

به انگورهای هندوانه فضای زیادی برای پرسه زدن بدهید

که معمولاً به معنای فاصله بین گیاهان ۳ تا ۵ فوتی است. پس از کاشت، نهال ها را با پوشش های شناور بپوشانید تا حشرات را از خود دور کنید و هوای گرم را در نزدیکی گیاهان بذر ذرت محبوس کنید. در ادامه درخت ۱درخت را ببینید.

انگور هندوانه دارای گلهای نر و ماده است. اگر برخی از گل های نر که ابتدا ظاهر می شوند، بلافاصله پس از باز شدن افتادند، نگران نباشید. گلهای ماده حدود یک هفته بعد به دنبال آنها می آیند. گلهای ماده که برآمدگی کوچکی در پایه گل دارند، روی تاک باقی می مانند تا میوه دهند. هنگامی که انگورها شروع به باریدن گل های نر و ماده ارگانیک اگری کردند، پوشش های ردیف بذر ذرت را بردارید.

مزرعه- بذر ذرت- ارگانیک اگری

مزرعه- بذر ذرت- ارگانیک اگری

درخت ۱درخت

قبل از اینکه انگورها شروع به دویدن کنند علف های هرز را از بین ببرید زیرا بعداً حرکت در بین انگورها بدون خرد کردن آنها دشوار خواهد بود. مالچ کردن خاک زیر انگورها به سرکوب علف های هرز و کاهش تبخیر رطوبت کمک می کند.

آب نقش مهمی در حفظ سلامت درختان انگور و تولید میوه خوشمزه دارد.

انگورها در فاصله زمانی کاشت تا شروع تشکیل میوه بیشترین حساسیت را به خشکی دارند. از آبیاری بذر ذرت بالای سر خودداری کنید. شیلنگ خیساندن یا آبیاری قطره ای آب را مستقیماً به زمین می رساند و به جلوگیری از انتشار احتمالی بیماری های قارچی در بین شاخ و برگ مرطوب کمک می کند.

خاک را همیشه مرطوب نگه دارید، اما غرق در آب نباشید، که باعث مرگ گیاهان می شود. پژمرده شدن برگها در آفتاب ظهر معمول است، اما نباید در عصر پژمرده بمانند. انگورها را صبح زود آبیاری کنید تا برگها قبل از غروب آفتاب خشک شوند، که بیشتر بذر هندوانه به جلوگیری از بیماری های قارچی کمک می کند.

بلوغ هندوانه به زمان زیادی نیاز دارد، بنابراین مطمئن شوید که گیاهان شما در طول فصل رشد منبع تغذیه ثابتی دارند. شروع با خاک غنی از مواد مغذی اولین گام است، اما شما همچنین می‌خواهید که آنها را به طور منظم با کود ممتاز و پیوسته مانند گرانول‌های organic-agri.ir تغذیه گیاهی بذر هندوانه تغذیه کنید که دستورالعمل‌های برچسب را می‌دهد. در ادامه درخت ۲ میوه را ببینید.

هندوانه در حال رسیدن چه ویژگی منحصر به فردی دارد؟

هندوانه در حال رسیدن را از تماس مستقیم با زمین برای جلوگیری از پوسیدگی و محافظت از میوه در برابر آفات و جوندگان نگهداری کنید. وقتی میوه به اندازه یک سافت گلوله شد، آن را روی یک تخت از نی یا مقوا قرار دهید. اگر مخلوقات بزرگی مانند گرازهای خاکی، خربزه های شما ارگانیک اگری را کشف کردند، با پوشاندن آنها با سبدهای لباسشویی که با چند آجر وزن دارند، از بذر هندوانه در حال رسیدن محافظت کنید.

مزرعه- بذر ذرت- ارگانیک اگری

مزرعه- بذر ذرت- ارگانیک اگری

درخت ۲ میوه

پاسخ سوالات متداول خود را در مطلب پائین مطالعه کنید.

  • کود چه نقشی در رشد دارد؟برخی از باغبانان دوست دارند کودهای خود را در طول فصل رشد تغییر دهند. برای این کار از کود با نیتروژن بیشتر از فسفر و پتاسیم در فاصله زمانی بین کاشت تا باز شدن اولین گل ها استفاده کنید.پس از شروع گلدهی، از کودهایی با نیتروژن کمتر و فسفر و پتاسیم بیشتر، مانند بنفشه آفریقایی یا جلبک دریایی مایع استفاده کنید.
  • چگونه بفهمیم گیاه بذر هندوانه رسیده است؟

برخی بر این باورند که نیشگون گرفتن شاخه های درخت انگور زمانی که هندوانه شروع به رسیدن می کند باعث می شود که گیاه تمام انرژی خود را به سمت رسیدن میوه سوق دهد. تحقیقات اخیر نشان داده است که این نادرست است. این برگ‌های انگور هستند که قندهایی را تولید می‌کنند که میوه را شیرین می‌کنند، بنابراین هر چیزی که تعداد کل برگ‌های موجود برای تولید شکر را کاهش دهد، در واقع شیرینی بذر هندوانه را کاهش می‌دهد.

  • هندوانه مانند چه گیاهانی دارد؟

هندوانه از خانواده گیاهان مشابه کدو و خیار است، اما گرده افشانی آنها با موفقیت انجام نمی شود. باغ شما برای گرده افشانی گلها به زنبورها وابسته است، بنابراین هوای خنک و ابری در آن وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.