بذر بادمجان

بذر بادمجان و خربزه ۲طیف متفاوت از صیفیجات که نقاط مشترکی دارند!

کاشت -بذر بادمجان - ارگانیک اگری

بذر بادمجان و گفته می شود خربزه از آفریقا سرچشمه می گیرد. قبل از دوران ما توسط مصریان و سپس یونانیان و رومی ها از قرن اول کشت می شد. در آن زمان، میوه بسیار کوچکتر و کمتر شیرین بود. خربزه در سال ۱۴۹۵ به فرانسه رسید و توسط شاه چارلز هشتم از سفری به ارگانیک اگری ، شهری در نزدیکی ناپل، به فرانسه آمد. این شهر مطمئناً منشا نام خربزه طالبی است. خربزه گیاهی علفی است که ساقه‌های خزنده و کرکدار بلندی با پیچک تشکیل می‌دهد. بذر خربزه را زا ارانیک اگری تهیه کنید.

فهرست عناوین

نزدیک به ۱۰۰۰ گونه خربزه در کاتالوگ گونه ها و گونه های اروپایی

کاشت و کاشت خربزه کجا و چه زمانی کاشته شود؟

کاشت خربزه آبدار را در مطلب پائین مطالعه فرمائید.

از قرار دادن خربزه در نزدیکی خیار خودداری کنید

پاسخ سوالات متداول خود را در رابطه با مسائل زیر مطالعه فرمائید.

فهرست تصاویر

خربزه ۱ شیرین

خربزه ۲ ملون

نزدیک به ۱۰۰۰ گونه خربزه در کاتالوگ گونه ها و گونه های اروپایی

و حدود ۲۵۰ گونه در کاتالوگ فرانسوی فهرست شده است. شکل آنها کم و بیش گرد یا بیضی است، میوه کم و بیش بزرگ است. گوشت آن رنگ های متنوعی دارد و طعم هایی را نشان می دهد که گاهی شیرین، گاهی معطر یا آبدار است. ارگانیک اگری با توجه به این معیارها، خربزه ها به چندین دسته تقسیم می شوند، که در اینجا انتخابی در فرانسه مورد قدردانی قرار گرفته است.

عنوانبذر بادمجان
نویسندهفلاحت
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۱۰۰۰ کلمه
مدت مطالعه۱۰ دقیقه

خربزه Charenteis: پرمصرف ترین نوع در فرانسه است که میوه های ۲ کیلوگرمی را ارائه می دهد. گوشت آن نارنجی، شیرین و معطر است.

خربزه Noir des Carmes: این گونه با پوست سبز تیره، تقریبا سیاه و گوشت نارنجی و شیرین آن مشخص می شود.

خربزه “Petit gris de Rennes”: پوست سبز تیره خالدار و سبز روشن با بافتی صاف. گوشت نارنجی و بسیار شیرین است.

خربزه “Vert climbing”: پوست سبز تیره با دنده های مشخص، گوشت سبز آبدار و شیرین. بذر بادمجان این واریته را می توان با کوهنوردی به لطف میوه های سبک تر از اکثر میوه های دیگر رشد داد: بین ۵۰۰ گرم تا ۸۰۰ گرم.

خربزه “آناناس آمریکایی با گوشت قرمز”: همانطور که از نامش پیداست، این رقم میوه هایی با گوشت قرمز، سفت و معطر ارائه می دهد. پوست آن سبز تیره و صاف است. وزن میوه ها بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ گرم است.

خربزه سبز organic-agri.ir از اسپانیا “Pinonet”: میوه های بیضی شکل با پوست سبز خالدار. بذر بادمجان گوشت میوه ها سفید و شیرین است. این تنوع زودرس است، در اسپانیا بیشترین طعم را دارد.

خربزه “قناری زرد”: نوع اولیه با میوه های بیضی شکل، آجدار و زرد رنگ. با وزن حدود ۱.۵ کیلوگرم، میوه ها گوشت سفید شیرین و معطری را ارائه می دهند. در ادامه خربزه ۱ شیرین را ببینید.

کاشت و کاشت خربزه کجا و چه زمانی کاشته شود؟

خربزه ارگانیک اگری سرد است. ما یک موقعیت گرم و آفتابی را ترجیح می دهیم که از باد در امان باشد. بذر بادمجان خاک تازه، غنی و زهکشی شده را ارج می نهد و سنگ آهک organic-agri.ir را به خوبی تحمل می کند. از ماه مارس زیر پوشش کاشته می شود و گیاهان در بین فروردین تا اواسط خرداد در زمین کاشته می شوند. در هر صورت در روز باید حداقل ۲۵ درجه سانتیگراد و در شب کمتر از ۱۵ درجه سانتیگراد باشد.

گلخانه- بذر بادمجان - ارگانیک اگری

گلخانه- بذر بادمجان – ارگانیک اگری

خربزه ۱ شیرین

کاشت خربزه آبدار را در مطلب پائین مطالعه فرمائید.

سطل ها را با مخلوطی از خاک گلدان و ماسه پر کنید.

بذر بادمجان در هر گلدان ۲ تا ۳ بذر بکارید، به سمت پایین بروید.

در باران ریز آبیاری کنید و تا ظهور مرطوب نگه دارید.

سطل های خود را در آفتاب قرار دهید.

هنگامی که نهال ها ۲-۳ برگ دارند، قوی ترین برگ را در هر سطل نگه دارید.

در اردیبهشت ماه، زمانی که خطر سرمازدگی برطرف شد و خاک گرم شد، پیوند را انجام دهید.

بذر خربزه خاک خود را با حذف علف های هرز، سنگ و اضافه کردن کمپوست آماده کنید.

گیاهان را با فاصله ۱ متر بین هر کدام نصب کنید.

در مناطق خنک، با یک زنگ محافظت کنید یا یک تونل در حال رشد نصب کنید، در روز باز بگذارید و در شب بسته شود. در ادامه خربزه ۲ ملون را ببینید.

از قرار دادن خربزه در نزدیکی خیار خودداری کنید

زیرا خیار مانع رشد آن می شود. در ارگانیک اگری خربزه را در نزدیکی هندوانه و لوبیا می کارند، انجمنی برای آزمایش در باغ! راه دیگری برای کاوش بذر خربزه: نزدیکی کاهو و ریحان و همچنین ذرت که به عنوان بادگیر عمل می کند. از نظر تناوب زراعی دو سال متوالی از کاشت کدو پرهیز می کنیم.

کاشت -بذر بادمجان - ارگانیک اگری

کاشت -بذر بادمجان – ارگانیک اگری

خربزه ۲ ملون

پاسخ سوالات متداول خود را در رابطه با مسائل زیر مطالعه فرمائید.

  • چه مقدار آبیاری لازم است؟

خربزه قدردان گرما و خاک خنک است که نیاز به آبیاری منظم دارد. برای این کار، به یاد داشته باشید که آب اضافه کنید تا خاک خنک بماند، اما خیس نباشد. هنگام آبیاری از خیس کردن شاخ و برگ خودداری کنید و مالچ پاشی بذر خربزه را در نظر بگیرید.

این امر رشد علف های هرز را محدود کرده و از تبخیر آب جلوگیری می کند. توصیه می شود خربزه را در پایان فصل با استفاده از تخته های چوبی از زمین جدا کنید. این تکنیک آن را گرم می کند و از تماس آن با زمین مرطوب جلوگیری می کند.

  • چگونه خربزه را هرس کنیم؟

بذر خربزه را نیشگون می گیریم تا شاخه شود و تولید میوه organic-agri.ir افزایش یابد. به محض اینکه خربزه دارای چهار برگ شد، آن را بالای برگ دوم خرد کنید. این اجازه می دهد تا ساقه های ثانویه ظاهر شوند. سپس ساقه‌های بدون میوه را در بالای برگ دوم و ساقه‌هایی که میوه دو برگی بالای میوه دارند، بچینید. مقاله دیگر را بخوانید.

  • چگونه بفهمم که خربزه من رسیده است؟

رنگ پوست رنگ پریده است، این اولین نشانه است. همچنین می توانید قسمت مقابل پدونک بذر خربزه را احساس کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.