بذر بادمجان

بذر بادمجان | ۰۶ نکته در رابطه با کاشت بذر به طوراستاندارد!

بذر بادمجان | 06 نکته در رابطه با کاشت بذر به طوراستاندارد!

بذر بادمجان | برای بسیاری از باغبان‌های خانگی دانه های ارگانیک  ۱. خربزه مرکز باغ آنهاست و به درستی هم همینطور است. این میوه خوش طعم تابستانی باعث خوشحالی کشاورزان و خانواده‌های خوش‌شانس و دوستانشان می‌شود تا در این فضل سهیم شوند. هنگام پرورش. باید مطمئن شوید که تمام بادمجان های ممکن را از گیاهانی که دارید دریافت می کنید. در این مقاله. ما چند راه ساده برای افزایش تولید بذر خربزه بهسازان کشت را پوشش می‌دهیم تا چیزهای زیادی برای به اشتراک گذاشتن داشته باشید.

تاریخ۱۴۰۲.۰۲.۰۴
عنوان۰۶ نکته در رابطه با کاشت بذر به طوراستاندارد!
نویسندهsir vahid ebrahimi
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۱۳۵۰
زمان خوانش۰۰:۱۳:۵۰

آنچه در این مقاله از نظر شما خواهد گذشت

خاک بذربادمجان را آماده کنید | بذرخربزه

هنگام کاشت پوسته تخم مرغ را اضافه کنید

بذربادمجان و بذرخربزه را در زمین عمیق بکارید

گیاهان بذرخربزه برای رشد به فضا نیاز دارند

از وظایف آبیاری خود برای بذربادمجان غافل نشوید

مالچ را در اطراف بذرخربزه خود اضافه کنید

سوالات متداول در خصوص و با مضمون بذربادمجان

گالری تصاویر

دانه های ارگانیک  ۱ | خاک بذر را آماده کنید

دانه های ارگانیک  ۲ | مالچ در اطراف بذر

خاک بذر بادمجان را آماده کنید | بذر خربزه

هنگامی که سعی می کنید بفهمید چگونه می توانید عملکرد بادمجان را افزایش دهید. نمی خواهید صبر کنید تا گیاهان در زمین باشند. اگر گیاهان در حال حاضر هستند. مطمئن شوید که از این نکته برای سال آینده استفاده کنید. بادمجان به خاک عمیق. غنی و با زهکشی خوب نیاز دارد. بنابراین آماده سازی بستر باغ مهم است.

بذر بادمجان | خاک بذر را آماده کنید

بذر بادمجان | خاک بذر را آماده کنید
بهسازان کشت

دانه های ارگانیک  ۱ | خاک بذر را آماده کنید

خاک خود را آزمایش کنید تا بدانید چه مواد مغذی را باید قبل از کاشت به آن اضافه کنید. همچنین. مطمئن شوید که PH خاک را بررسی کرده و آن را تنظیم کنید تا در نهایت به خاک کمی اسیدی برسید که بادمجان های بهسازان کشت دوست دارند. مطمئن شوید که خاک تا عمق حداقل یک فوتی چرخانده شده و اصلاح شده است – حتی بهتر از آن دو فوت است تا بتوانند ریشه های خود را دراز کنند و به تمام آن مواد مغذی خوشمزه در خاک برسند.

هنگام کاشت پوسته تخم مرغ را اضافه کنید

بادمجان عاشق کلسیم است و احتمالاً منبع آماده ای دارید که دور ریخته اید. پوسته های تخم مرغ را بشویید و روی دستمال کاغذی بگذارید تا خشک شوند. وقتی نهال‌های بذر خربزه بهسازان کشت خود را در باغ می‌چینید. آن‌ها را خرد کنید و مقداری به هر سوراخ اضافه کنید. پوسیدگی انتهای شکوفه یکی از بزرگترین مشکلات در هنگام پرورش بذر بادمجان است.

هیچ چیز مانند درد دلی از تماشای شروع پوسیدگی بادمجان های تقریبا رسیده شما روی درخت انگور نیست. کمبود کلسیم مقصر است. اگر قبلاً پوست تخم‌مرغ را اضافه نکرده‌اید و پوسیدگی انتهای شکوفه‌ها ظاهر می‌شود. با مقداری شیرخشک آبیاری کنید و به سرعت تمام میوه‌های آسیب دیده را بردارید.

بذر بادمجان و بذر خربزه را در زمین عمیق بکارید

وقتی خربزه‌های خود را از بذر organic-agri رشد دادید و آماده کاشت آن دانه های ارگانیک  ۲ در خاک هستید. مطمئن شوید که برخی از برگ‌های پایین ساقه را جدا کرده و آن‌ها را عمیق بکارید. آن موهای کوچک روی ساقه‌ها در واقع می‌خواهند ریشه باشند و زمانی که در خاک قرار می‌گیرند. رشد کرده و شبکه ریشه‌ای بزرگ‌تری برای گیاه شما ایجاد می‌کنند.

فقط چند ساقه را در بالای گیاه بگذارید و تا جایی که می توانید ساقه را دفن کنید و در عین حال از تماس برگ ها با خاک جلوگیری کنید. همیشه به یاد داشته باشید که در چند روز اول پیوندهای جدید را به خوبی آبیاری کنید تا به آنها کمک کنید تا شوک را پشت سر بگذارند.

گیاهان بذر خربزه برای رشد به فضا نیاز دارند

هنگام کاشت نهال کوچک خود. فاصله روی بسته بذر ممکن است بیش از حد به نظر برسد. اما به یاد داشته باشید که یک بوته بذر خربزه چقدر می تواند رشد کند! حتی خربزه‌های گیلاسی هم به فضای بیشتری از آنچه تصور می‌کنید نیاز دارند. حتما بررسی کنید که آیا خربزه‌های شما قطعی هستند (خربزه بوته‌ای) یا نامشخص (خربزه انگور) زیرا خربزه‌های نامشخص به فضای بیشتری نیاز دارند در حالی که به رشد خود ادامه می‌دهند و در طول فصل میوه می‌دهند.

به طور متوسط. بادمجان ها باید حدود دو فوت از هم فاصله داشته باشند. و برخی از آنها به حدود سه فوت نیاز دارند. به یاد داشته باشید که شما می خواهید بتوانید در اطراف گیاهان organic-agri برای برداشت حرکت کنید و نمی خواهید آنها خیلی شلوغ باشند. در غیر این صورت ممکن است خیلی مرطوب بمانند و از قارچ و سوختگی رنج ببرند.

از وظایف آبیاری خود برای بذر بادمجان غافل نشوید

بادمجان برای رشد و باردهی نیاز به آبیاری عمیق منظم دارد. آبیاری نامنظم به گیاهان استرس وارد می کند. اگر آنها خیلی خشک شوند و در حین میوه دادن آب زیادی دریافت کنند. می توانید به بذر بادمجان هایی برسید که باز می شوند.آب و هوا و گیاهان خود را از نزدیک تماشا کنید.

شما هرگز نمی خواهید اجازه دهید خاک کاملا خشک شود. وقتی بذر خربزه آبیاری می کنید. باید مطمئن شوید که آبیاری عمیقی انجام می دهید تا عمیق ترین ریشه ها بتوانند مواد مغذی را از خاک دریافت کنند. سعی کنید مطمئن شوید که برگها می توانند خشک بمانند تا از قارچ و بیماری جلوگیری شود. بنابراین تا آنجا که ممکن است از ریشه ها آبیاری کنید. آن آبپاش را برای چمنزار ذخیره کنید.

مالچ را در اطراف بذر خربزه خود اضافه کنید

مالچ پاشی اطراف گیاهان به قدری مفید است که اگر فقط یکی از این نکات  بذر بادمجان organic-agri را انجام دهید. ممکن است این یکی باشد. افزودن مالچ با کاهش سرعت تبخیر به حفظ آب در خاک کمک می‌کند. به حفظ دمای خاک برای گیاهان شما کمک می‌کند. از پخش شدن باکتری‌ها و بیماری‌ها از خاک و آلودگی گیاهان شما جلوگیری می‌کند. همچنین علف‌های هرز را از بین می‌برد و ظاهری زیبا دارد.

بذر بادمجان | مالچ در اطراف بذر

بذر بادمجان | مالچ در اطراف بذر
بهسازان کشت

دانه های ارگانیک  ۲ | مالچ در اطراف بذر

سوالات متداول در خصوص و با مضمون بذر بادمجان

۰۱ دانه های پلت شده چیست؟ چگونه آنها را اداره کنم / بکارم؟ و چرا پلت شده؟

بذرهای بسیار کوچک مانند گل اطلسی و پنتا به عنوان دانه پلت شده ارسال می شوند تا کار و کاشت آنها آسان تر شود. دانه های پلت شده با یک ماده خاک رس بی اثر پوشانده می شوند تا اندازه آنها بزرگتر شود. دانه های پلت شده در ویال هایی که در داخل بسته های دانه قرار داده شده اند حمل می شوند که از خرد شدن آنها محافظت می کند. پس از کاشت. پوشش آب را جذب می کند و بذر جوانه می زند و در لایه نرم می ترکد.

 ۰۲ زدن بیشتر بذرها چقدر است؟

دمای ایده آل برای جوانه زدن بیشتر بذرها تقریباً ۷۰ درجه فارنهایت است. در هر صورت ۱-۲ درجه بدهید یا بگیرید. این دمای جوانه زنی مناسبی برای اکثر بذرهای گل و سبزیجات خواهد بود و عملی ترین و عملی ترین دما برای باغبانانی خواهد بود که بذر را در خانه شروع می کنند.

متوجه خواهید شد که برای برخی از بذرها توصیه می شود از دماهای متناوب روز (گرمتر). شب (سردتر) استفاده کنید که اگر بتوان چنین شرایطی را فراهم کرد خوب است. اما اکثر مردم قادر به تامین این دماها در محیط خانه نیستند. بنابراین فقط از توصیه کلی ۷۰ درجه فارنهایت استفاده کنید و بذرها باید به خوبی جوانه بزنند.

۰۳ چه مدت باید چراغ های رشد را در روز روشن نگه داشت و چقدر باید نور را به گیاهان نزدیک کرد؟

برای جوانه زنی و رشد نهال/گیاه. می خواهید چرخه های طبیعی روز-شب را شبیه سازی کنید. و به عنوان یک قاعده کلی. چراغ های رشد باید ۸-۱۲ ساعت در روز روشن و در شب خاموش باشند. شما می توانید این زمان را تغییر دهید. زیرا برخی از دانه ها مانند گوجه فرنگی. فلفل. گل اطلسی. ایمپاتیانس و دیگران از ۱۴ تا ۱۷ ساعت نور در روز (و باقیمانده دوره ۲۴ ساعته در تاریکی) بهره می برند. رایج ترین چراغ های رشد مورد استفاده فلورسنت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.