بذر

بذر |در رابطه با خواص فلفل دلمه ای در 3رنگ مطالعه کنید!

کاشت- بذر فلفل دلمه ای- ارگانیک اگری

بذر و فلفل دلمه ای یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین سبزیجات است. آنها در رنگ های متعددی وجود دارند و می توان از آنها در غذاهای مختلف استفاده کرد. از قرمز تا سبز، زرد تا نارنجی، انواع رنگ ها و تفاوت های ظریف در طعم فلفل دلمه ای وجود دارد. اما، آیا فلفل دلمه ای برای شما مفید است؟ آیا فلفل قرمز برای شما مفید است؟ در ارگانیک اگری به حقایق تغذیه ای و فواید سلامتی بذر فلفل دلمه ای از جمله فلفل قرمز، فلفل سبز و به طور کلی فلفل می پردازیم.

فهرست عناوین

فلفل دلمه ای چیست؟ فلفل دلمه ای Capsicum annuum

فلفل دلمه ای یکی از سالم ترین غذاهایی است که می توانید بخورید.

فلفل دلمه ای قرمز و سبز فواید فلفل دلمه ای برای سلامتی دارد.

فلفل دلمه ای همچنین ویتامین B6 (پیریدوکسین) را فراهم می کند

فلفل دلمه ای همچنین حاوی مقادیر کمی ویتامین E است.

پاسخ سوالات پر تکرار خود را در مطلب پائین مطالعه فرمائید.

فهرست تصاویر

فلفل دلمه ای 1 با کیفیت

فلفل دلمه ای 2 سالم

فلفل دلمه ای چیست؟ فلفل دلمه ای Capsicum annuum

که فلفل دلمه ای یا فلفل دلمه ای نیز نامیده می شود، معمولاً سبزیجات در نظر گرفته می شوند، اما از نظر فنی میوه هستند زیرا فلفل ها از گل گیاه ایجاد می شوند. مانند فلفل های دیگر، از جمله فلفل چیلی، فلفل دلمه ای متعلق به خانواده شب بو است که شامل گوجه فرنگی، بادمجان و دیگر بذر سبزیجات رایج است. آنها بومی آمریکای مرکزی و جنوبی هستند. بیشتر مردم با فلفل دلمه‌ای سبز و قرمز آشنا هستند، اما این فلفل‌ها در طیف رنگ‌های میانی نیز از جمله زرد و قرمز در ارگانیک اگری  وجود دارند. هر رنگ فلفل دلمه ای فواید سلامتی منحصر به فردی دارد، اما همه فلفل دلمه ای بیشتر مشخصات تغذیه ای یکسانی دارند. در ادامه فلفل دلمه ای 1 با کیفیت را ببیند.

عنوانبذر
نویسندهفلاحت
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات1000 کلمه
مدت مطالعه10 دقیقه

رنگ‌های مختلف فلفل دلمه‌ای هر کدام طعم و سطح شیرینی کمی منحصر به فرد دارند. فلفل سبز اساساً نوع نارس آن است، بنابراین تلخ تر از فلفل قرمز است که قند بیشتری دارد. فلفل دلمه ای را می توان به صورت پخته یا خام مصرف کرد و همچنین می توان آن را خشک کرد و بذر به پودری به نام پاپریکا تبدیل کرد. فلفل دلمه ای زرد، نارنجی، قرمز و سبز.

کاشت- بذر فلفل دلمه ای

کاشت- بذر فلفل دلمه ای- ارگانیک اگری

فلفل دلمه ای 1 با کیفیت

فلفل دلمه ای یکی از سالم ترین غذاهایی است که می توانید بخورید.

آنها در ارگانیک اگری کالری بسیار کمی دارند و در عین حال سرشار از ویتامین C هستند. محتوای کالری پایین به این دلیل است که حجم کلی فلفل ها در درجه اول آب است (فلفل ها حدود 92 درصد آب هستند). این کمک می کند تا بذر فلفل ها به یک غذای نسبتا سیر کننده، غنی از مواد مغذی و کم کالری تبدیل شوند، بنابراین می توانند برای کاهش وزن عالی باشند.

طبق گزارش USDA، حقایق تغذیه ای برای یک فلفل دلمه ای قرمز متوسط خام (حدود 119 گرم) به شرح زیر است:

کالری: 31

آب: 92%

پروتئین: 1.2 گرم

کربوهیدرات: 7 گرم

شکر: 5 گرم

فیبر بذر: 2.5 گرم

چربی: 0.3 گرم

فلفل دلمه ای قرمز و سبز فواید فلفل دلمه ای برای سلامتی دارد.

فلفل سبز مشخصات تغذیه ای مشابهی دارد، اما حاوی قند کمتر و کالری کمتری است (حدود 24 در مقابل 31) زیرا نارس هستند.فلفل دلمه ای علاوه بر تامین فیبر و آب، سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. به عنوان مثال، فلفل دلمه ای سرشار از پتاسیم است. همه بذر فلفل دلمه ای سرشار از ویتامین C هستند، اما فلفل قرمز بهترین منبع آن است. در واقع، فلفل قرمز organic-agri.ir  در هر وعده حاوی ویتامین C بیشتری نسبت به پرتقال است. در ادامه فلفل دلمه ای 2 سالم را ببیند.

فلفل دلمه ای قرمز متوسط 169 درصد از نیاز روزانه مرجع (RDI) ویتامین C را تامین می کند. فلفل دلمه ای قرمز، به ویژه، سرشار از بتاکاروتن است که بدن می تواند آن را به ویتامین A تبدیل کند. ویتامین A برای حمایت از بینایی سالم و بذر فلفل دلمه ای همچنین حمایت از سلامت کلی و ایمنی ضروری است.

فلفل دلمه ای همچنین ویتامین B6 (پیریدوکسین) را فراهم می کند

که به تشکیل گلبول های قرمز خون کمک می کند، و همچنین ویتامین K1، معروف به فیلوکینون، که نقش کلیدی در سلامت استخوان و لخته شدن خون دارد. همچنین ویتامین B9 (فولات) وجود دارد که در دوران بارداری برای رشد جنین بسیار بذر فلفل دلمه ای مهم است.

کاشت- بذر فلفل دلمه ای- ارگانیک اگری

کاشت- بذر فلفل دلمه ای- ارگانیک اگری

فلفل دلمه ای 2 سالم

فلفل دلمه ای همچنین حاوی مقادیر کمی ویتامین E است.

فلفل دلمه ای سبز. ما آخرین راهنمای متخصص خود را با 26 قانون طلایی که برای هر سطح از دونده اعمال می شود، به علاوه دسترسی به کل پایگاه داده برنامه های آموزشی رایگان و ارسال نامه های هفتگی نکات دویدن برای شما ارسال می کنیم! این نیروگاه های سالم علاوه بر مشخصات تغذیه ای پایه فلفل دلمه ای، سرشار از آنتی اکسیدان هستند. هر چه بذر فلفل دلمه ای رسیده تر باشد (فلفل قرمز در مقابل سبز)، محتوای آنتی اکسیدان، به ویژه کاروتنوئیدهای مفید،organic-agri.ir   بیشتر است.

پاسخ سوالات پر تکرار خود را در مطلب پائین مطالعه فرمائید.

  • آنتی اکسیدان های اولیه در فلفل دلمه ای تا حدودی به رنگ فلفل بستگی دارد شمال چه موردی است؟

در موارد پائین خواص آن ها را بخونید.

  • کپسانتین و کوئرستین بذر فلفل دلمه ای چیست؟

یک آنتی اکسیدان قوی که عمدتا در فلفل دلمه ای قرمز یافت می شود و مسئول رنگ قرمز روشن است. یک آنتی اکسیدان کاروتنوئیدی مفید با خواص ضد التهابی و ضد سرطانی است که عمدتا در فلفل دلمه ای زرد یافت می شود.

کوئرستین: این یک آنتی اکسیدان قوی پلی فنلی است که در تمام فلفل دلمه ای وجود دارد. شواهد نشان می دهد که کورستین می تواند به کاهش فشار خون کمک کند و ممکن است به پیشگیری از بیماری قلبی، سرطان و سایر بیماری های مزمن کمک کند.

  • لوتئین در بذر فلفل دلمه ای چیست؟

اگرچه در فلفل دلمه ای رسیده (قرمز) یافت نمی شود، فلفل دلمه ای سبز (نارس) و پاپریکا سیاه دارای لوتئین بسیار بالایی هستند که یک آنتی اکسیدان مفید برای بینایی و سلامت چشم است.

لوتئولین: مشابه کوئرستین، لوتئولین یک آنتی اکسیدان پلی فنلی است که می تواند مقدار زیادی را organic-agri.ir  ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.