بذر

بذر و خواص بی نظیر آن برای مردم و 4خصوصیت بی نظیر ذرت!

بذر از نظر تغذیه، ذرت نیز در همه جا وجود دارد. شما باید از شیرین کننده های کالری اضافه شده خودداری کنید، از جمله آنچه تولیدکنندگان HFCS ترجیح می دهند آن را شکر ذرت بنامند. اما ذرت همچنین می تواند یکی از آن غلات کامل باشد که کارشناسان به شما پیشنهاد می کنند در رژیم غذایی خود بگنجانید. بذر ذرت را از ارگانیک اگری تهیه کنید.

فهرست عناوین

آیا می‌دانید ذرت شیرین در دسته سبزیجات قرار می‌گیرد.

ذرت منبع خوبی از فیبر غذایی، ویتامین C، اسید پانتوتنیک

دو آنتی اکسیدان کاروتنوئیدی که برای سلامت چشم مهم هستند.

پاسخ سوالات متداول خود را درباره محصول پرخاصیت ذرت ببیند.

فهرست تصاویر

ذرت 1 مفید

ذرت 2 خوشمزه

آیا می‌دانید ذرت شیرین در دسته سبزیجات قرار می‌گیرد.

نیکولا مک کئون، دکترا، استادیار مدرسه فریدمن، می‌گوید: وقتی صحبت از برنامه‌ریزی وعده‌های غذایی می‌شود، ذرت شیرین در دسته سبزیجات قرار می‌گیرد. ذرتی که ما در غذاهایی مانند نان ذرت، بلغور جو دوسر و پولنتا مصرف می کنیم در دسته غلات قرار می گیرد. organic-agri.ir بهترین محصولات را ارائه می‌دهد. در ادامه ذرت 1 را ببیند.

عنوانذرت
نویسندهفلاحت
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات900 کلمه
مدت مطالعه9 دقیقه

مک کیون، که مشاور علمی شورای غلات کامل نیز هست، ادامه می‌دهد: «مصرف‌کنندگان اغلب برای شناسایی محصولات غلات کامل تلاش می‌کنند، و ذرت غلات کامل نیز از این قاعده مستثنی نیست! اطمینان حاصل کنید که بسته های آرد ذرت، آرد ذرت، بلغور جو دوسر یا پولنتا روی برچسب آن ذرت کامل یا دانه کامل ذرت باشد. برای بسیاری از افراد مبتلا به عدم تحمل گلوتن، خوردن بذر غلات کامل به شکل آرد ذرت یا آرد ذرت، پختن بلغور جو دوسر یا پولنتا یکی از راه‌های کمک به توصیه غلات کامل است. همچنین می توانید تورتیلاهای ذرت سبوس دار بخرید و البته ذرت بو داده غلات کامل است.

مک کیون خاطرنشان می کند پاپ کورن با هوا یک میان وعده عالی از غلات کامل است که فیبر رژیمی را تامین می کند (حدود سه گرم در هر سه فنجان) و به شرطی که بذر را همانطور که هست سرو کنید (بدون کره یا نمک) کالری و چربی کمی دارد. و بدون قند و سدیم این در دسته غلات برای برنامه ریزی وعده های غذایی قرار organic-agri.irمی گیرد.

بذر ذرت- بذر

بذر ذرت- بذر- ارگانیک اگری

ذرت 1 مفید

ذرت منبع خوبی از فیبر غذایی، ویتامین C، اسید پانتوتنیک

مشخصات مواد مغذی: ذرت منبع خوبی از فیبر غذایی، ویتامین C، اسید پانتوتنیک (B5) و منگنز است، در حالی که کالری نسبتاً کمی دارد و 125 در هر فنجان ذرت شیرین، حداقل تا زمانی که شروع به مسواک زدن آن با کره کنید. یک فنجان بذر حاوی تقریباً 5 گرم پروتئین است که برای مثال بیشتر از یک وعده مشابه کلم بروکلی است. ذرت همچنین از نظر منیزیم، فسفر و پتاسیم، این سبزی سالم را شکست می دهد، در حالی که بروکلی ویتامین های A، C و K بیشتری دارد.

organic-agri.irمی‌گوید که بر اساس گرم به گرم، ذرت سبوس‌دار آسیاب شده حاوی ویتامین A و کاروتنوئیدها و مقدار کمی فیبر غذایی کمتری نسبت به سایر غلات کامل مانند بذر دارد. اما او هشدار می دهد که ویتامین A و کاروتنوئیدهای موجود در ذرت در مقایسه با سایر غذاها مانند سبزیجات برگ دار هنوز بسیار کم است. در ادامه ذرت 2 را ببیند.

دو آنتی اکسیدان کاروتنوئیدی که برای سلامت چشم مهم هستند.

ذرت زرد حاوی لوتئین و زآگزانتین است، دو آنتی اکسیدان کاروتنوئیدی که برای سلامت چشم مهم هستند. مواد مغذی گیاهی آنتی اکسیدانی ذرت بر اساس رنگ متفاوت است، ذرت آبی حاوی آنتوسیانین (مشابه زغال اخته) و ذرت بنفش غنی از اسید پروتوکاتچوئیک (مربوط به ترکیبات موجود در چای سبز) است.  بذرذرت سفید که فاقد این ترکیبات رنگدانه است، آنتی اکسیدان کمتری دارد.

فیبر و کربوهیدرات ها: فیبر ذرت – حدود 3 گرم در یک فنجان ذرت تازه – نشان داده شده است، حداقل زمانی که به مقدار زیاد مصرف شود، باعث رشد باکتری های خوب در روده بزرگ می شود. این باکتری ها به نوبه خود بذر ذرت را به اسیدهای چرب با زنجیره کوتاه (SCFAs) تبدیل می کنند که ممکن است خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را کاهش دهد.

خوشمزه- بذر-

خوشمزه- بذر- ارگانیک اگری

ذرت 2 خوشمزه

اگرچه ذرت یک سبزی نشاسته ای، سرشار از کربوهیدرات و قند طبیعی است (9 گرم در هر فنجان)، اما قند را به طور ثابت و نه به صورت ناگهانی در جریان خون آزاد می کند. بذر ذرت در مقادیر معمولی با کنترل بهتر قند خون مرتبط است و انجمن دیابت آمریکا آن را به عنوان بهترین انتخاب در میان سبزیجات نشاسته ای و همچنین غلات کامل در نظر گرفته است.

پس ادامه دهید و از ذرت خود هم به عنوان غلات و هم به عنوان سبزی لذت ببرید. کره و نمک را به راحتی مصرف کنید و از محصولات فرآوری شده و بسته بندی شده خودداری کنید. بذر ذرت را از ارگانیک اگری تهیه کنید.

پاسخ سوالات متداول خود را درباره محصول پرخاصیت ذرت ببیند.

  • چرا ذرت میوه است

آماده اید که ذهنتان منفجر شود؟ بر اساس دایره المعارف بریتانیکا، “میوه، در معنای دقیق گیاه شناسی آن، تخمدان گوشتی یا خشک یک گیاه است که دانه یا دانه ها را در بر می گیرد.”اگر به یک میوه معمولی مانند سیب فکر می کنید، منطقی است. گوشت سیب یک هسته حاوی هسته را احاطه کرده است.

  • بذر ذرت چه ویژگی دارد؟

اما در مورد بذر ذرت، هر دانه آن چیزی است که به آن کاریوپسیس گفته می شود، در اصل نوعی میوه خشک است که در آن دیواره تخمدان و پوشش دانه در یک لایه با هم ترکیب می شوند.

  • ذرت چه موادی در خود دارد؟

در فروشگاه مواد غذایی به دنبال ذرت بگردید و آن را در بخش سبزیجات پیدا خواهید کرد. جدیدترین دستورالعمل های غذایی USDA برای آمریکایی ها ذرت را هم به عنوان یک سبزی نشاسته ای و هم به عنوان غلات ذکر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.