کود شوک

کود کامل ۱۰ x شوک

کود شوک 10 x

قوی‌ترین و موثر ترین کود کامل تقویتی تولید شده در شرکت پن آمریکا است ویژگی مهم این محصول غلظت بالای ماده موثره و کیفیت بی نظیر کود مایع شوک ۱۰x است. از دیگر ویژگی های کود مایع شوک ۱۰ ایکس افزایش چشم‌گیر تناژ محصول، افزایش کیفیت محصول و کاهش هزینه های تولید است. کود شوک مناسب برای تمام گیاهان زراعی، گلخانه، انواع درختان و گیاهان زینتی است که در بسته های ۱ ، ۵ و ۲۰ لیتری عرضه می گردد

جهت ارتباط با کارشناس فروش شرکت و دریافت مشاوره تماس بگیرید

مهندس بیگی: ۰۹۱۷۳۵۲۳۸۷۱

مشخصات کود کامل ۱۰ x شوک

مایع

گالن‌های ۱ ، ۵ و ۲۰ لیتری

اوایل دوره رشد تا قبل از برداشت

پان امریکن

جدول ۱- ترکیبات کود کامل ۱۰x شوک

مقدار

نوع

ردیف

۵%

نیتروژن

۱

۲۰%

فسفر

۲

۲۰%

پتاس

۳

۱۰%

اسید فولیک

۴

۱۰%

هیومیک اسید

۵

۱۰%

اهن

۶

۵%

آمینو اسید

۷

۱۰%

جلبک دریای

۸

۵%

کلسیم

۹

ویژگی های کود کامل ۱۰ x شوک

کود کامل ۱۰ x شوک یک کود کامل مایع تقویتی است که محصول کشور امریکا می‌باشد و گزینه مناسب برای تمام محصولات باغی و زراعی است؛ این کود مایع می تواند تمام عناصر غذایی مورد نیاز برای افزایش تناژ محصول را فراهم کند.

این کود درصد خلوص بسیار بالایی دارد و باعث کاهش هزینه‌های تولید کشاورزی می شود. کود کامل ۱۰ x شوک حاوی حاوی عناصر غذایی ماکرو و میکرو است است که باعث افزایش حاصلخیزی خاک شده و بستر خاک را برای رشد گیاه فراهم می‌کند. همچنین باعث افزایش مقاومت گیاه به انواع تنش های محیطی آفات و بیماری‌ها می شود.

غلظت زیاد ماده موثره و کیفیت از دیگر مزایای کود کامل ۱۰ x شوک است که در افزایش راندمان کوددهی تاثیر گذار است به دلیل کامل بودن این کود به اغلب کود های شیمیایی بی نیاز خواهید بود کود مایع شوک دارای بیش از ۱۰ عنصر مهم مورد نیازگیاه است که افزایش عملکرد و افزایش کیفیت محصول نقش اساسی دارد.

کود - کود کامل 10x شوک

مزیت نانو کود شوک

نانو کود به کودهایی گفته می شوند که با هدف جذب سریعتر و افزایش کارایی عناصر غذای با تکنولوژی نانو تولید شده است. کود نانو به دلیل کاهش هزینه تولید و اثرگذاری بالا باعث افزایش بهره وری می گردد. کود های نانو مزیایی بسیار زیادی نسبت به کود های شیمیایی و معدنی دارد تاثیر گذاری بسیار سریع از ویژگیهای مهم نانو کود شوک است توانایی وارد شدن این کود به داخل گیاه از طریق ریشه و برگ بسیار بالا است کود شوک ده ایکس نانو به دلیل اینکه اندازه ذرات آن بسیار کوچک است به راحتی درون گیاهان انتقال پیدا می کند از دیگر ویژگی نانو کود شوک حلالیت بالای آن است این خصوصیت باعث می‌شود تا عناصر غذایی به خوبی در محیط اطراف ریشه پخش شود و میزان جذب را افزایش می دهد حلالیت در کود های معدنی و شیمیایی کمتر از کود های نانو است. کود شوک ۱۰x با تکنولوژی نانو تولید شده و ویژگی های منحصر به فردی دارد که نسبت به کود های دیگر تاثیر گذاری بسیار سریعتری دارد.

درشت شدن میوه و دانه با کود ۱۰x شوک

کود شوک ۱۰x درصد کلسیم، فسفر و پتاسیم بالایی دارد. این کود دارای ۲۰% فسفر، ۲۰% پتاس و ۵ % کلسیم دارد کلسیم در تقسیم سلولی نقش دارد و باعث افزایش تعداد سلول در میوه و دانه می شود با مصرف این کود در مراحل اولیه تشکیل میوه و دانه ظرفیت افزایش حجم را در میوه و دانه ایجاد می کند که پس از آن با تکرار یک مرحله محلول پاشی ده ایکس شوک ۱۰ روز پس از مرحله اول سایز دانه و میوه به خوبی افزایش می یابد پتاسیم موجود در این کود باعث افزایش مواد قندی درگیاه می شود و به تبع آن آب بیشتری جذب میوه و دانه می گردد بنابراین مصرف کود پتاس بالای شوک یا کود ده ایکس شوک در زمان خمیری شدن دانه وزن و حجم را افزایش می دهد از دیگر مزایای مصرف کود های پتاس بالا بهبود طعم میوه و و کیفیت دانه می شود. فسفر نیز با تامین انرژی برای فعالیت های متابولیسمی گیاه و همچنین تامین انرژی برای تولید قند می تواند به طور غیر مستقیم به افزایش سایز میوه و دانه کمک کند.

مزایای کود کامل ۱۰ x شوک

  • یک کود کامل مایع ارگانیک است
  • برای تقویت انواع محصولات کشاورزی قابل استفاده است
  • جذب عناصر غذایی از طریق ریشه چند برابر می شود
  • با مصرف این کود به دلیل بالا بودن ماده آلی باعث افزایش حاصلحیزی خاک می شود
  • کود مایع شوک همه عناصر غذایی مورد نیاز گیاه را دارد
  • به اصلاح خاک های شور و قلیایی کمک می کند
  • باعث افزایش ظرفیت نگهداری خاک می شود
  • تاثیر زیادی در افزایش جوانه زنی و درصد سبز شدن بذر دارد
  • ترکیبات غذایی این کود متعادل است و تاثیر زیادی روی رشدگیاه دارد
  • در افزایش کیفیت میوه و دانه موثر است
  • جوانه زنی بذر را افزایش می دهد
  • طعم و رنگ میوه را افزایش می دهد
  • مقا.مت گیاه را در برابر تنش های محیطی افزایش می دهد
  • عناصر تثبیت شده در خاک را آزاد می کند و در دسترس گیاه قرار می دهد
  • به دلیل وجود عنصر نیتروژن و آهن در افزایش فتوسنتز بسیار موثر است
  • باعث افزایش غلظت شیره گیاهی و افزایش ضخامت دیواره باعث افزایش سیستم ایمنی گیاه و افزایش مقاومت به تنش سرمایی می شود
  • قیمت کود کامل شوک با توجه به کیفیت بالایی که دارد نسبت به بسیاری از محصولات مشایه دیگر قیمت مناسب تری دارد
کود - کود کامل 10x شوک

دیگر محصولات برند شوک

شرکت پن آمریکا علاوه بر کود ۱۰x a شوک محصولات متنوع دیگری از جمله کود سه بیست، پتاس بالا شوک ۶۰% شوک، فسفر بالا ۸۰% شوک، جلبک دریایی شوک، مولتی پلکس شوک، فسفیت پتاسیم شوک، گوگرد مایع۸۰% شوک، فولیک اسید شوک، کود کلسیم مایع شوک، کود آهن شوک، ازت مایع شوک و ... را سبد محصولات خود دارد

۱-اسید هیومیک شوک ۹۵ % آمریکایی

اسید هیومیک ۹۵% یکی دیگر از محصولات شرکت پن می باشد که از لیگنیت اکسید شده بسیار مرغوب تولید شده است این محصول کاملا ارگانیک و با کیفیت است است که در شرکت پن آمریکا تولیدو به بازار عرضه شده این محصول نیز همانند کود شوک ۱۰x کاملاً وارداتی است. اسید هیومیک آمریکایی شوک از مواد آلی بسیار مرغوب تولید شده و غلظت ماده موثره یسیار بالایی دارد. هیومیک اسید مایع آمریکایی شوک علاوه بر اصلاح خاک باعث افزایش جذب عناصر غذایی می گردد. هیومیک اسید ساختار شیمیایی و فیزیکی خاک را نیز بهبود می بخشد.

مشخصات هیومیک اسید شوک ۹۵%

هیومیک اسید مایع

شرکت پن آمریکا

برای درختان مثمر و غیر مثمر، سبزی و صیفی، گلخانه و گیاهان آپارتمانی

بهبود شرایط جذب عناصر غذایی تثبیت شده در خاک، اصلاح خاک ها، افزایش حاصلخیزی خاک

 ۹۵ درصد هیومیک اسید

۲-کود آهن شوک

کود آهن شوک یکی دیگر از محصول شرکت پن آمریکا است. به دلیل غلظت بالای ماده موثره کود آهن شوک اثربخشی بسیار بالایی داشته و با یک بار مصرف کمبود آهن به خوبی در گیاه بر طرف می گردد این کودبرای تمام گیاهان زراعی، باغی، گلخانه و گیاهان آپارتمانی مناسب است. استفاده از کود آهن شوک بعد از مصرف کود شوک ۱۰x (ده ایکس) به جذب بهتر کود آهن کمک می کند

کود - کود کامل 10x شوک

مشخصات کود آهن شوک

مایع

شرکت پن آمریکا

قوطی یک لیتری، گالن ۵  و ۲۰ لیتری

انواع گیاهان زراعی باغی سبزی و صیفی، گیاهان زینتی

افزایش سبزینگی و رفع کمبود آهن

۳-کود سه بیست شوک

کود سه بیست شوک همانند کود شوک ۱۰x دارای عناصر غذایی ماکرو و میکرو است با این تفاوت که کود شوک سه بیست یک کود متعادل با درصد مساوی از سه عنصر نیتروژن پتاس و فسفر است که برای افزایش رشد رویشی مناسب است کود شوک سه بیست تا قبل مرحله گلدهی گیاهان زراعی و قبل از درشت شدن میوه در درختان قابل استفاده است مصرف کود سه بیست برای همه گیاهان زراعی گلخانه سبزی و صیفی و باغات قابل استفاده است کود ۲۰-۲۰-۲۰ علاوه بر عناصر ماکرو حاوی عناصر ریز مغذی نیز می باشد مصرف این کود همراه با کود شوک ۱۰x بخش زیادی از عناصر غذایی گیاه را تامین می کند

مشخصات کود سه بیست شوک

  • یک کود کامل با نسبت مساوی از عناصر نیتروژن، فسفر و پتاس
  • دارای عناصر غذایی ماکرو ومیکرو
  • مناسب انواع گیاهان زراعی و باغی
  • تاثیر در افزایش رشد و تناژ محصول
  • قابل استفاده به صورت محلول پاشی و کود آبیاری
  • درصد خلوص بالا

۴-کود فسفیت پتاسیم شوک

کود فسفیت پتاسیم آمریکایی شوک به دلیل کیفیت بالای این محصول، اثربخشی خیلی سریع دارد و مناسب تمام گیاهان زراعی ، باغی و گیاهان آپارتمانی است.کود فسفیت پتاسیم به عنوان سم کود مورد استفاده قرار می گیرد این کود شوک علاوه بر تامین عنصر فسفر و پتاسیم در افزایش مقاومت گیاه به آفات و بیماری ها موثر است و باعث می شود خسارت آفات و بیماری ها به حداقل برسد.

گیاهانی که به بیماری های ریشه ای آلوده شده اند. کود شوک فسفیت پتاسیم با ترمیم ریشه و افزایش سطح ریشه مانع از خشک شدن گیاه می شود کود فسفیت پتاسیم شوک می تواند به عنوان یک قارچ کش نیز عمل کند و جهت پیش گیری و درمان بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد کود فسفیت پتاسیم حاوی ۳۶درصد پتاس و ۵۲ درصد فسفر است.

۵-کود فروت ست شوک مایع آمریکایی

تغذیه پس از برداشت درختان میوه کی از مهترین مراحل تغذیه باغات است تقویت جوانه های زایشی مقاومت گل ها را در برابر سرمای بهاره افزایش می دهد. فروت ست مایع شوک آمریکایی یکی از کامل ترین و با کیفیت ترین فروت ست های وارداتی است که برای انواع محصولات باغی، گیاهان زراعی، و گیاهان زینتی قابل استفاده است. کود فروت ست شوک باعث افزایش گل انگیزی درختان میوه شده و مقاومت گلها را به سرمای بهاره افزایش می دهد. این کود همانند کود ده ایکس شوک قدرت جذب بسیار بالایی دارد و نیاز درختان به برخی از عناصر غذایی روی بور فسفر آهن نیتروژن و کلسیمدر اوایل فصل بهار تامین می کند.

خرید کود کامل ۱۰ x شوک

کود کامل ۱۰ ایکس شوک توسط فروشگاه‌های زیادی در کشور عرضه می شود و به دلیل استقبال زیاد کشاورزان برخی از افراد سودجو از این فرصت استفاده کرده و برخی کود های بی کیفیت که در کارگاه های زیر زمینی تولید می شود را با قیمت پایین تر به عنوان کود شوک آمریکایی در بازار عرضه می کنند قبل از خرید از معتبر بودن فروشگاه های عرضه برند شوک اطمینان حاصل کنید

اختلاط کود ها و سموم با کود شوک

کود کامل شوک آمریکایی برای گیاه هیچ گونه اثر منفی ندارد و قابلیت اختلاط با اغلب کود های شیمیایی را دارد برای اختلاط با سموم حتماً قبل از اختلاط تست اختلاط را انجام دهید و در صورت انحلال کامل و رسوب نکردن محلول تست محلول پاشی را در سطح کم انجام دهید در صورت عدم سوزندگی می توانید محلول را استفاده کنید قبل از اختلاط حتما از کارشناسان با تجربه کشاورزی مشاوره بگیرید.

قیمت کود کامل ۱۰X شوک

کود ده ایکس شوک به اذعان کشاورزان عزیز یکی از با کیفیت ترین کود های کامل مایعی است که تا کنون به کشور وارد شده است آنالیز گرفتن از کود شاید یکی از راهها برای بررسی کیفیت کود باشد اما بهترین و مطمئن ترین روش برای تعیین کیفیت کود بررسی نتیجه حاصل از مصرف کود می باشد کود با کیفیت پس از مصرف بایستی نتیجه آن در رشد و عملکرد قابل مشاهده باشد ما با اطمینان این موضوع را تضمین می کنیم البته استقبال کشاورزان از این کود بیانگر این موضوع نیز هست

میزان کیفیت کود در قیمت آن تاثیر گذار است هر چه کود کیفیت بالاتری داشته باشد طبیعی است که قیمت بالاتری داشته باشد قیمت کود کامل شوک ۱۰ X شوک نسبت به تاثیر گذاری که دارد قیمت مناسبی دارد فروشگاه بهسازان تلاش دارد این تمامی محصولات شوک را با قیمت مناسبی عرضه کند جهت اطلاع از قیمت این محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید بیش از ۱۰۰ لیتر از محصولات شوک به صورت رایگان و در کمترین زمان ممکن به نقاط مختلف کشور از جمله فارس، اصفهان، یزد، کرمان، تهران، مشهد، گیلان، گلستان، مازندران، هرمزگان، یاسوج، قم، اراک، خوزستان، تبریز و... برای مشتریان عزیز ارسال خواهد شد

جهت ارتباط با کارشناس فروش شرکت و دریافت مشاوره تماس بگیرید

مهندس بیگی: ۰۹۱۷۳۵۲۳۸۷۱

پس از خرید تا پایان برداشت نیز در کنار شما خواهیم بود

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “کود کامل ۱۰ x شوک

  1. کریمی گفت:

    سلام مهندس قیمت چنده و اینکه قابلیت محلول پاشی هم داره ؟

    1. مدیریت گفت:

      سلام وقت بخیر کود شوک ۱۰ x قابلیت محلول پاشی هم داره جهت اطلاع از قیمت لطفا با کارشناسان شرکت تماس بگیرید

  2. زارع گفت:

    سلام مهندس قیمت شوک ۱۰ x چنده چطور ارسال میشه

    1. مدیریت گفت:

      سلام وقت بخیر جهت اطلاع از قیمت و نحوه ارسال با کارشناسان شرکت تماس بگیرید

  3. احسان گفت:

    سلام قبلا کود شوک ۱۰x رو استفاده کردم خیلی خوب بود دوباره میخواستم سفارش بدم چند روزه دستم میرسه

    1. مدیریت گفت:

      سلام وقت بخیر خوشحالیم که از محصول ما راضی هستید دو تا سه روز پس از سفارش کود شوک به دستتون میرسه

  4. monire گفت:

    سلام شبتون بخیر کود ۱0xچند قیمته?

    1. مدیریت گفت:

      سلام وقت بخیر جهت اطلاع از قیمت کود ۱۰x شوک لطفا تماس بگیرید

  5. mehrad گفت:

    سلام مهندس چه طوری ارسال میکنین؟

    1. مدیریت گفت:

      سلام وقت بخیر جهت اطلاع از نحوه ارسال کود شوک ۱۰x لطفا با کارشناسان شرکت تماس بگیرید

    2. ن.. گفت:

      مهندس برای اینکه برنج من زودتر به برداشت برسه قبل از اینکه سردی تشه برنج خشک کنه پوکه نباشه دانه پر کنه چه چیزی باید استفاده کنم

  6. کشاورز گفت:

    سلام وقت به خیر
    قیمت کود شوک ۱۰x چنده و نحوه ارسال به چه صورت است؟

    1. مدیریت گفت:

      سلام وقت بخیر نحوه ارسال بستگی به میزان سفارش شما داره لطفا جهت اطلاع از قیمت کود شوک و نحوه ارسال با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید

  7. Reza گفت:

    سلام لطفاً قیمت هر لیتر از کود ۱۰ایکس شوک رو بفرمایین

    1. مدیریت گفت:

      سلام وقت بخیر لطفا با کارشناسان فروش تماس بگیرید قیمت کود شوک ۱۰ ایکس براساس حجم خرید و نوع بسته بندی متغییر می باشد

  8. علی گفت:

    خوب است فقط کمی بیشترتوضیح بدهید که شما فقط یک نمونه کود دارید یا نه همه نوع دارید.مثلا سلیکات پتاسیم یا فسفربالا پتاس یا نیتروژن بالا.لطف کنید قیمتها رو هم دریک جدول مشخص کنید . شهرتون رو اگه با ادرس بگین عالی میشه خدا رو چه دیدی شاید هزوری خدمت رسیدیم

    1. مدیریت گفت:

      سلام سبد محصولات کامل هست جهت اطلاع از قیمت محصولات شوک و لیست محصولات باکارشناس فروش تماس بگیرید

  9. ممنون از مقاله خوبتون

  10. ن.. گفت:

    سلام مهندس برنج من خوشه زده اما هنوز کامل پر نکرده کو د ۱۰ایکی شوک چه تاثیری براش داره آیا زمان برداشت محصول را عقب نمنداره..

  11. ن.. گفت:

    مهندس برای اینکه برنج من زودتر به برداشت برسه قبل از اینکه سردی تشه برنج خشک کنه پوکه نباشه دانه پر کنه چه چیزی باید استفاده کنم

  12. ن .. گفت:

    سلام مهندس برنج من خوشه زده داره خوشه پر میکنهه بنظر شما چه تاثیری برای برنج من داره ۱۰ایکس شوک

  13. پارسا گفت:

    سلام من نمیدونم چرا بعضی عزیزان سوال تکرار می‌پرسند اول نظرات را بخوانید شاید جواب سوال تان داده شده باشد.

  14. پوریا گفت:

    سلام مهندس.
    من یه گلخونه دارم..
    ولی امسال اندازه ی گل هام نسبت به پارسال کوچیک تر و ضعیف تر شده.
    الان درحال گلدهی هستن.
    میخواستم بدونم که باید کود پتاس بالا k60 بهشون بدم یا کود X10 ؟

  15. پوریا گفت:

    میخوام اندازه ی گل ها مثل قبلا درشت و خوش فرم و خوش رنگ بشه.
    چون وقتی تو گلدهی هستن وقت عرضه به بازاره و مشتری خوب داره،بدون گل یا اینطوری ضعیف میخوره تو ذوق مشتری و …

    1. MR_HASANBAYGI گفت:

      سلام چه محصولی کشت کردید

  16. قباد کرمی گفت:

    قیمت ۱۰ ایکس ۲۰ لیتر چند است برای انگور خوب است

    1. MR_HASANBAYGI گفت:

      بله برای انگور قابل استفاد هست جهت اطلاع از قیمت تماس بگیرید

      1. ابراهیم کرامتی گفت:

        سلام خداقوت مهندس وکود ۱۰ایکس شوک زمان استفاده درخت سیب میشه بفرماید

        1. MR_HASANBAYGI گفت:

          سلام در باغات سیب طی دو تا سه مرحله قابل استفاده است. بهترین زمان مصرف زمان تورم جوانه ها به صورت محلول پاشی یا کود ابیاری و بعد از ریزش گلبرگ ها زمان تشکیل میوه است در کل کود ده ایکس شوک کود کاملی هست و در طول فصل رشد تا بیست روز قبل از برداشت قابل استفاده است

  17. سیاوش گفت:

    سلام از کدام محصولاتتون میشه واسه نخود دیم استفاده نمود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.