کود کمپوست

فروش کود کمپوست با کیفیت | مخصوص زراعت باغ و فضای سبز

فروش کود کمپوست

فروش کود کمپوست در ایران به دلیل مزایای فراوانی که دارد به سرعت رواج یافته است. کود کمپوست بهسازان از تجزیه صحیح و اصولی مواد آلی باکیفیت، تحت شرایط خاص بدست می‌آید، کود کمپوست تولیدی فاقد هرگونه بذر علف هرز، عوامل بیماری‌زا و تخم حشرات بوده و برای اصلاح خاک‌های ضعیف، شور و قلیایی بسیار مناسب می‌باشد، با مصرف کود کمپوست بهسازان عملکرد محصول شما به طور چشمگیری افزایش می یابد.

جهت اطلاع از نحوه‌ی فروش کود کمپوست و ثبت سفارش، شما می‌توانید با همکاران ما در واحد فروش شرکت بهسازان تماس بگیرید.

تلفن تماس:    09179166018

                   09173523871

   

خرید کود کمپوست بهسازان

 

خرید کود کمپوست یکی از دغدغه‌های کشاورزان، به دلیل عدم شناخت کافی از کود کمپوست باکیفیت می‌باشد. اگر تمایل به خرید کود کمپوست دارید این مقاله را مطالعه کنید، تا علاوه بر آشنایی با مشخصات کود کمپوست باکیفیت و همچنین مزایای این کود، از نحوه فروش کود کمپوست شرکت بهسازان اطلاع کسب کنید. 

کمپوست با پایه دامی گیاهی یکی از بهترین انوع کمپوست‌ است که می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای کودهای دامی نپوسیده و کودهای شیمیایی باشد. این نوع کمپوست به دلیل اینکه ترکیبی از مواد گیاهی و کودهای دامی مختلف است، غنی از عناصر غذایی بوده که علاوه بر اصلاح خاک‌های شور،قلیایی و فقیر عناصر مورد نیاز گیاه را نیز تامین کند. محصولات تولیدی شرکت بهسازان علاوه بر قیمت مناسب، تاثیر مثبتی نیز بر افزایش کیفیت و عملکرد محصول دارد.

در خاک به طور طبیعی عمل کمپوستینگ مواد آلی انجام می‌شود، اما فرایند آن به کندی صورت می‌گیرد. موجودات میکروسکوپی فعال در کود کمپوست و خاک از مواد آلی تغذیه می‌کنند، که در اثر تغذیه میکروارگانیسم‌ها، ذرات درشت مواد آلی تجزیه شده و نیتروژن، فسفر و پتاس و دیگر عناصر مورد نیاز گیاه آزاد می‌گردد، عناصر آزاد شده، به راحتی در دسترس ریشه گیاه قرار می گیرد. زمانی که درصد مواد آلی موجود در خاک به حد استاندارد برسد، خاک دوباره فعال شده و عملکرد و کیفیت محصول را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. این فرایند باعث می‌شود نیاز گیاه تا حدود زیادی به عناصر ماکرو و میکرو پس از مصرف کود کمپوست برطرف گردد.

در صورت تمایل به خرید کود کمپوست و اطلاع از نحوه فروش کود کمپوست بهسازان با شماره‌های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس:   09179166018  –  09173523871                  

 

مزایای کود کمپوست بهسازان

کود کمپوست شرکت بهسازان به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت و همچنین فراهم کردن شرایط استاندارد در فرایند تولید، توانسته محصولی باکیفیت را جهت فروش و عرضه به بازار تولید کند.

 

برخی از مزایای کود کمپوست بهسازان به شرح زیر می باشد

مزایای کود کمپوست بهسازان به شرح زیر می باشد

  • افزایش نفوذپذیری خاک: اضافه کردن کود کمپوست به خاک باعث بهبود تخلخل و دانه بندی خاک شده و درنتیجه نفودپذیری و تهویه خاک را خصوصاً در خاک‌های سنگین افزایش می‌دهد در حقیقت با مصرف کود کمپوست بهسازان شرایط برای رشد و توسعه بهتر ریشه فراهم می‌گردد.
  • افزایش ظرفیت نگهداری آب: استفاده از کود کمپوست به دلیل خاصیت اسفنجی که دارد ظرفیت نگهداری آب و مواد غذایی در خاکهای سبک را افزایش میدهد و باعث کاهش مصرف آب و افزایش جذب عناصر غذایی در خاک می‌گردد. کمپوست  تا 5 برابر وزن خود آب در خود ذخیره می‌کند و به این صورت از هدر روی آب جلوگیری کند.
  • افزایش خاصیت جذب عناصر غذایی: خاصیت جذب کنندگی بالای ذرات هوموس موجود در کود کمپوست، عناصر غذایی را جذب نموده و به مرور آنها را آزاد می‌کند و در اختیار یشه گیاه قرار می‌دهد.
  • بهبود ساختار خاکدانه: کود کمپوست به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی آن، به بهبود ساختمان خاک کمک می‌کند.
  • کاهش چسبندگی خاک: کود کمپوست از چسبندگی خاک‌های سنگین جلوگیری می‌کند و مقاومت خاک را در زمان آماده سازی زمین کشاورزی در مقابل ماشین آلات کاهش می دهد.
  • افزایش جذب دما: کود کمپوست بهسازان به دلیل کمپوستینگ عالی و همچنین رنگ تیره آن، باعث جذب حرارت شده و خاک را گرم نگه می‌دارد که در مناطق سرد افزایش سرعت رشد و کاهش خطر سرمازدگی را در پی خواهد داشت.
  • تامین عناصر مورد نیاز گیاه: کود کمپوست غنی از عناصر غذایی مورد نیاز گیاه بوده و این مواد را به تدریج و در زمان مناسب در اختیار ریشه گیاه قرار می‌دهد.

  • افزایش جمعیت میکروارگانیسم‌ها و موجودات زنده خاک: کود کمپوست فعالیت‌های بیولوژیکی خاک را با افزایش جمعیت میکروارگانیسم‌های مفید بهبود می‌بخشد، این امر  با مصرف هرساله کود کمپوست امکانپذیر است.
  • تعدیل PH خاک: در خاک‌های با PH  بالا جذب عناصر غذایی خصوصاً عناصر کم مصرف کاهش می‌یابد یکی از مزایای مهم کود کمپوست بهسازان کاهش  PH  خاک  است و همانند یک بافر مانع از تغییر اسیدیته خاک می‌شود.
  • افزایش عملکرد و کیفیت محصول: کود کمپوست بهسازان غنی از عناصر غذایی مورد نیاز گیاه صلاح ساختار فیزیکی و شیمیایی خاک عملکرد و کیفیت محصول را نیز افزایش می‌دهد.
  • افزایش مقاومت گیاه به بیماری: کود کمپوست به دلیل ایجاد شرایط مساعد برای رشد گیاه، مقاومت گیاه در برابر عوامل بیماری‌زا را افزایش می‌دهد.
  • افزایش مقاومت گیاه به استرس‌های محیطی: نتایج مزارع نمونه شرکت بهسازان نشان داد که مصرف کود کمپوست می‌تواند خسارت سرمازدگی را کاهش دهد.
  • تامین آنزیم‌ها و هورمون‌ها: با اضافه کردن کود کمپوست به خاک هوموس خاک نیز افزایش می‌یابد. هوموس می‌تواند بعضی از آنزیمها و هورمونهای مورد نیاز گیاه را تامین کند.
  • مانع از ایجاد سله: کود کمپوست مانع از ایجاد سله در خاک‌های سنگین شده و شرایط را برای جوانه زنی بهتر بذور فراهم می‌کند.
  • افزایش حاصلخیزی خاک: اگر بخواهیم خاکی حاصلخیز داشته باشیم، بایستی تمام معایب آن را برطرف کنیم. کمبود یا بیش بود عناصر غذایی در خاک، پایین بودن تخلخل خاک همچنین تخلخل بالای خاک، نامتعادل بود PH خاک، شکل نامناسب خاک دانه، شور یا قلیایی بودن خاک، کاهش موجودات زنده و مفید خاک و کاهش ظرفیت نگهداری آب از جمله موارد مهمی هستند که در حاصلخیزی خاک تاثیر مستقیم دارند، بهترین و کم هزینه ترین راه برای رفع این مشکلات و افزایش حاصلخیزی خاک مصرف کود کمپوست است. با خرید کود کمپوست بهسازان حاصلخیزی را دوباره به خاکهای خود برگردانید.

  • افزایش بهره‌وری تولید: استفاده مکرر از کود کمپوست شرکت بهسازان حشرات مفید و میکروارگانیسم‌های خاک را افزایش داده و هزینه های مصرف سموم و کودهای شیمیایی را کاهش می دهد همین امر باعث می شود بهره‌وری تولید محصولات کشاورزی افزایش یابد.
  • کاهش مصرف آب: کود کمپوست بستر مناسبی را برای گیاه فراهم می‌کند که به دلیل تاثیر مثبت بر ساختار فیزیکی و شیمیایی خاک بهروری بیشتری در مصرف آب خواهید داشت.
  • کاهش مصرف سموم و کودهای شیمیایی: با خرید کود کمپوست بهسازان و استفاده مداوم، خاک حاصلخیز و غنی از مواد غذایی خواهید داشت که می‌تواند نیاز گیاه به عناصر غذایی پرمصرف و کم مصرف را تا حدود زیادی تامین کند. مصرف کود کمپوست بهسازان نیاز به کودهای شیمیایی را تا حدود زیادی کاهش می‌دهد.
  • کاهش فرسایش خاک: فرسایش خاک یکی از عوامل کاهش کیفیت خاک است. خاک حاصلخیز و فعال در سطح قرار دارند با فرسایش خاک، مواد آلی و موجودات مفید شسته شده و خاک فقیر باقی می‌ماند در صورتی که مصرف کمپوست تداوم داشته باشد فرسایش خاک نیز به حداقل می رسد.
  • عاری از بذر علف هرز، تخم حشرات و عوامل بیماری زا: کود کمپوست بهسازان به دلیل اینکه تمام فرایند کمپوستینگ را به خوبی طی می‌کند عاری از بذر علف هرز، عوامل بیماریزا و تخم حشرات می‌باشد. با خرید کود کمپوست بهسازان از ورود آفات و بیماری‌های مضر جلوگیری کنید از طرفی با مصرف کود کمپوست، مصرف کودهای شیمیایی کاهش می‌یابد کاهش مصرف کودهای شیمیایی از طغیان آفات در مزرعه خود جلوگیری می شود.
  • اصلاح خاک های شور و قلیایی: با مصرف کود کمپوست بهسازان PH خاک تعدیل می شود و اثرات منفی خاک‌های شور و قلیایی را تا حدودی کاهش می دهد. کمپوست به دلیل خاصیت اسیدی خود، باعث جذب برخی از عناصر غذایی غیرمحلول شده و عناصر میکرو در خاکهای اسیدی شرایط بهتری برای جذب دارند.
  • تولید محصول ارگانیک: کود کمپوست بهسازان کاملاً ارگانیک بوده برای تولید محصولات ارگانیک بسیار مناسب است.
  • بی خطر برای انسان، گیاهان و محیط زیست: به دلیل ارگانیک بودن کمپوست این محصول هیچ خطری برای اکوسیستم زراعی، طبیعی و انسان ندارد.

  • فاقد اثرات سوء بر روی میکروارگانیسم ها و حشرات مفید: مصرف کودهای شیمیایی فعالیت موجودات میکروسکوپی را در خاک تحت تاثیر قرار می دهد و در صورت افزایش مصرف مواد شیمیایی جمعیت آنها کاهش می‌یابد این درحالی است که کودهای آلی به دلیل اثرات مثبتی که بر خاک دارند جمعیت میکروارگانیسم‌ها را افزایش می‌دهد.
  • اصلاح خاک های ضعیف و سبک: با مصرف کود کمپوست در خاک‌های سبک ظرفیت نگهداری آب و مواد غذایی، در اینگونه‌ خاک‌ها افزایش می‌یابد
  • قیمت مناسب و کیفیت تضمینی: شرکت بهسازان در تولید محصولات خود از فرایند ویژه و منحصر به‌فردی استفاده می‌کند. همچنین به دلیل قرار گرفتن در موقعیتی عالی و تامین مواد اولیه باکیفیت، تمامی محصولات این شرکت از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار است که با استقبال بالایی از سوی کشاورزان، باغداران و پیمانکاران فضای سبز روبرو گردیده است.

 

تولید و فروش کود کمپوست با کیفیت، ارزان و متنوع مطابق با نیازهای اقلیمی از اهداف این شرکت میباشد.

جهت ارتباط با ما و اطلاع از نحوه فروش کود کمپوست شرکت بهسازان با ما تماس بگیرید

تلفن تماس:  09179166018 – 09173523871

 

کیفیت کود کمپوست بهسازان

عوامل مختلی در کیفیت کودهای کمپوست تاثیر دارند، می‌توان گفت مهمترین عامل موثر، مواد بکار رفته در تولید کمپوست است، البته نحوه فرایند هم در کیفیت کمپوست موثر است. یکی از بهترین کودهای کمپوستی تولید شده در کشور از پایه دامی گیاهی است. این نوع کمپوست می‌تواند جایگزین مناسبی برای کودها دامی و کودهای شیمیایی باشد. یکی از محصولات تولید شده در شرکت بهسازان از این نوع کمپوست بوده که به دلیل استفاده از کودهای دامی مختلف و همچنین بهترین مواد گیاهی، غنی از عناصر غذایی بوده و می‌تواند نیاز گیاه به عناصر غذایی را به خوبی تامین کند، کود کمپوست بهسازان به دلیل پایین بودن EC و PH آن به اصلاح خاکهای شور نیز کمک کند. کمپوست بهسازان علاوه بر قیمت مناسب کیفیت بالایی نیز دارد، مصرف این نوع کمپوست می‌تواند باعث افزایش بهروری در تولید شود.

فروش کود کمپوست

 

تولید محصولات ارگانیک با کود کمپوست بهسازان

زمانی که تلاش کنیم خاک را با کودهای آلی حاصلخیزتر کنیم، مصرف کودها و سموم شیمیایی به حداقل می‌رسد، در پی آن از تجمع نیترات و دیگر عناصر مضر در محصولات کشاورزی جلوگیری می‌شود. مصرف مداوم کودهای آلی می‌تواند کشاورزی پایدار را توسعه دهد و سلامت زمین‌های کشاورزی را به نسلهای بعد هدیه دهد این بزرگترین مزیت مصرف کودهای آلی است که از تخریب زمین‌های کشاورزی جلوگیری می‌کند و  سلامت خاک، گیاه، محصولات کشاورزی و در نهایت سلامت انسان را به ارمغان خواهد آورد.

 

مشخصات کود کمپوست باکیفیت

 

با دیدن و لمس کردن کود کمپوست می‌توانید کیفیت کود کمپوست را تشخیص دهید. کود کمپوست با کیفیت، غنی از مواد مغذی قابل دسترس برای گیاه است که ساختاری شبیه به خرده چوب دارد و رنگ آن سیاه یا قهوه ای تیره است و به راحتی رطوبت را در خود نگه می دارد ، یعنی آب در آن می ماند و سریع خشک نمی شود. بوی خوبی همانند خاک جنگل دارد. بوهای مشمئز کننده مانند “تخم مرغ گندیده” یا اسید بوتیریک نشان دهند این است که به خوبی عمل کمپوستینگ صورت نگرفته است. رطوبت استاندارد برای کمپوست 30 درصد است رطوبت کمتر از این فعالیت میکروارگانیسم های مفید را محدود می‌کند. کمپوست بالغ و باکیفیت به گونه ای است که مواد اولیه بکاررفته در آن قابل تشخیص نیست. فروش کود کمپوست بهسازان به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب در سالهای اخیر افزایش داشته وتوانسته رضایت مشتریان را به خوبی جلب نماید.

 

کود کمپوست غنی شده مخصوص زراعت باغ و گلخانه

کود کمپوست غنی شده بهسازان از پایه دامی و گیاهی تشکیل شده و بر روی آن عمل کمپوستینگ به خوبی انجام شده است. این کود فاقد بذر علف هرز، عوامل بیماری زا و تخم حشرات است و در فرایند تولید آن با عناصر غذایی میکرو نظیر آهن و عناصر غذایی ازت، فسفر و پتاس غنی شده است. شرکت بهسازان به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت و همچنین فراهم کردن شرایط استاندارد در فرایند تولید، توانسته محصولاتی باکیفیت را به بازار عرضه کند.

 

کود کمپوست مخصوص چمن، فضای سبز و گیاهان زینتی

کود کمپوست مخصوص چمن یکی دیگر از محصولات شرکت بهسازان است از خصوصیات مهم این محصول عاری بودن از بذر علف هرز، عوامل بیماریزا، تخم حشرات و بی بو بودن آن است، به همین دلیل این محصول برای احیا و توسعه فضای سبز شهری، ویلاها و همچنین تکثیر و پرورش گیاهان زینتی بسیار مناسب است. کود کمپوست مخصوص چمن بر خلاف کودهای شیمیایی و دامی هیچ گونه اثر منفی بر رو خاک و گیاه ندارد.

 

کود بیوکمپوست سوپر مخصوص زراعت باغ و گلخانه

کود بیوکمپوست سوپر جایگزین مناسبی برای انواع کودها دامی و شیمیایی است. در تولید این محصول از بهترین مواد گیاهی و کودهای مختلف دامی استفاده شده که غنی از عناصر غذایی می‌باشد. این محصول نیاز گیاه به مواد غذایی را تا حدود زیادی تامین کند، در فرایند تولید کود بیوکمپوست سوپر EM  به کار رفته، به همین دلیل غنی از انواع میکروارگانیسم‌های مفید بوده و  فعالیت‌های بیولوژیکی خاک را به سرعت بهبود می‌بخشد از طرفی به دلیل پایین بودن EC و PH آن به اصلاح خاکهای شور نیز کمک کند. کود بیوکمپوست سوپر بهسازان علاوه بر قیمت مناسب کیفیت بالایی نیز دارد، مصرف این نوع کمپوست در افزایش بهروری در تولید بسیار موثر است.

جهت مشاوره و خرید کود کمپوست شرکت بهسازان با شمارهای زیر تماس بگیرید

تلفن تماس:  09179166018 – 09173523871

 

شرکت بهسازان کمپوست

شرکت بهسازان بیش از یک دهه است که در عرصه تولید کودهای آلی فعالیت می‌کند. کارخانه این شرکت در شیراز واقع شده و دارای دو خط تولید کودهای آلی پودری و مایع است. محصولات این شرکت با مجوز وزارت جهاد کشاورزی و با برند آبنوس عرضه می‌گردد. مجموعه گروه تولیدی بهسازان با هدف تولید کودهای آلی و همچنین اشتغال زایی، امید دارد با ترویج کودهای ارگانیک گام مهمی در زمینه تولید محصولات ارگانیک و توسعه کشاورزی پایدار و همچنین کاهش هزینه های تولید بردارد.

کلیه فعالیت‌ها و محصولات تولید شده در این شرکت با نظارت و بهره‌گیری از تجارب متخصصین و مشاورین موسسه تحقیقات خاک و آب، در راستای خدمات رسانی و افزایش توان تولیدی کلیه محصولات کشاورزی و فضای سبز شهری کشور عزیزمان پایه‌ریزی گردیده است. امید است با توجه به ظرفیت‌های موجود تحول عظیمی در کاهش مصرف کودهای شیمیای و احیای خاک‌های ضعیف، همچنین تولید محصول ارگانیک در مهین عزیزمان گردیم.

شرکت بهسازان با ظرفیت تولید سالیانه بیش از 20 هزار تن یکی از بزرگترین عدرضه کننده کودهای آلی در ایران می‌باشد. در تولید محصولات این شرکت از فرایند ویژه و منحصر به فردی استفاده شده، همچنین به دلیل قرار گرفتن در موقعیتی عالی و تامین مواد اولیه باکیفیت، تمامی محصولات این شرکت از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار است به همین دلیل با استقبال بالایی از سوی کشاورزان،  باغداران و پیمانکاران فضای سبز روبرو گردیده است.

این مجموعه توانسته با ارتباط موثر با کشاورزان مناطق مختلف کشور و همچنین همکاری با مراکز تحقیقاتی، نیازهای واقعی کشاورزان را متناسب با هر منطقه شناسایی کرده و با ارزیابی دقیق از نیاز خاک و همچنین گیاهان مختلف در هر منطقه، نیاز کشاورزان و رضایت آنها را مد نظر قرار داده و به لطف خدا توانسته توفیقات زیادی را در این زمینه کسب نماید.

 

خرید کود کمپوست

در حال حاضر شرکت بهسازان کمپوست به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کودهای آلی در کشور، محصولات متنوعی از کودهای آلی را در اختیار کشاورزان و پیمانکاران فضای سبز قرار می دهد. جهت ارتباط با ما و خریدکود کمپوست می‌توانید با تماس بگیرید.

 

فروش کود کمپوست

جهت اطلاع از نحوه‌ی فروش و قیمت این محصول و ثبت سفارش می‌توانید با همکاران ما در واحد فروش شرکت بهسازان کمپوست در ارتباط باشید.

 تلفن تماس: 09173523871

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.