دسته‌بندی نشده

بذر |۵ ایده مختلف از گوجه فرنگی گیلاسی برای لذت بردن

گوجه فرنگی- بذر- ارگانیک اگری

بذر و انواع مختلفی از گوجه فرنگی گیلاسی برای لذت بردن وجود دارد. اما تعداد کمی از آنها به اندازه گوجه‌فرنگی گیلاسی شکلاتی چشم نواز و از نظر طعم فراموش نشدنی هستند! این گوجه‌فرنگی کوچک هر سال به سرعت محبوبیت پیدا می‌کند… بنابراین اکنون زمان مناسبی برای رشد خود است. برای یادگیری همه چیز در مورد بذر گوجه چری شکلاتی، نحوه پرورش آنها، نحوه لذت بردن از آنها و موارد دیگر، ادامه مطلب ارگانیک اگری را بخوانید.

فهرست عناوین

ویژگی های گوجه فرنگی گیلاسی شکلاتی را مطالعه کنید.

ویژگی های گوجه فرنگی گیلاسی شکلاتی و آن ها را بخور

این گوجه فرنگی ها نیز کاندیدای عالی برای کنسرو کردن هستند.

با این حال، آنتوسیانین نادرترین آنتی اکسیدان در بین انواع گوجه فرنگی است.

پاسخ سوالات متداول خود را در این رابطه ببیند.

فهرست تصاویر

خواص ۱

خواص ۲ چری

ویژگی های گوجه فرنگی گیلاسی شکلاتی را مطالعه کنید.

مانند بسیاری از انواع گوجه فرنگی گیلاسی، گوجه گیلاسی شکلاتی نیز گوجه فرنگی کوچکتری است که برای میان وعده یا سالاد مناسب است. بذر وزن آن فقط چند اونس است و شکل کروی یکنواختی دارد و در هنگام رسیدن کمی شانه نزدیک بخار دارد. گوجه‌فرنگی گیلاسی شکلاتی نام خود را از قرمزی قهوه‌ای عمیق روی پوست در هنگام رسیدن و بالغ شدن گرفته است. اگرچه در غیر این صورت قرمز آجری غنی است، اما این سایه رنگ شکلاتی ویژگی است که این گوجه گیلاسی را از بین جمعیت متمایز می کند. در ادامه خواص ۱ را ببیند

عنوانبذر
نویسندهفلاحت
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۹۰۰ کلمه
مدت مطالعه۹ دقیقه

گوجه‌فرنگی گیلاسی شکلاتی یک نوع خوشمزه است که در برابر ترک خوردن مقاوم است، اما به سرما حساس است. با مراقبت مناسب، یک محصول ضربه گیر را مشاهده خواهید کرد که می توان به طرق مختلف از آن لذت برد یا برای استفاده در آینده در جایی بذر ذخیره کرد.

ویژگی های گوجه فرنگی گیلاسی شکلاتی و آن ها را بخور

به عنوان عضوی از خانواده ارگانیک اگری، گوجه‌فرنگی گیلاسی شکلاتی در میان وعده‌ها یا سایر مصرف‌های خام به بهترین وجه می‌درخشد. این یک گوجه فرنگی فوق العاده برای سالاد است، به طور کامل، نصف یا یک چهارم شده است. همچنین می توان بذر را به عنوان بخشی از بشقاب میوه یا سبزیجات میل کرد، جایی که مطمئناً رنگ منحصر به فرد آن را خوشایند می کند. نصف و چهارم گوجه گیلاسی شکلاتی نیز به غذاهای ماکارونی ظرافت می بخشد. همچنین می‌توانید آن‌ها را در سالاد کاپرز، در لعاب بالزامیک همراه با مروارید موزارلا و ریحان تازه بذر بریزید.

گوجه فرنگی- بذر- ارگانیک اگری

گوجه فرنگی- بذر- ارگانیک اگری

خواص ۱ گوجه

این گوجه فرنگی ها نیز کاندیدای عالی برای کنسرو کردن هستند.

organic-agri.ir را به دلیل اندازه کوچک می توان به طور کامل کنسرو کرد یا می توانید قبل از کنسرو در سس گوجه فرنگی خانگی بپزید. هر سسی که با گوجه‌فرنگی گیلاسی شکلاتی درست می‌شود، مطمئناً خوشایند است، نه تنها به دلیل طعم قوی‌اش، بلکه همچنین رنگ منحصربه‌فرد آن به دلیل رنگدانه‌های بذر گوجه فرنگی.

گوجه فرنگی گیلاسی شکلاتی فواید سلامتی مشابهی با انواع دیگر گوجه فرنگی دارد، با دو مزیت قابل توجه که فراتر از آن چیزی است که حتی در بیشتر انواع گوجه فرنگی می بینید! این مواد مغذی قابل توجه ارگانیک اگری یک جفت آنتی اکسیدان به نام لیکوپن و آنتوسیانین بذر گوجه چری هستند. در ادامه خواص۲ چری را ببیند.

لیکوپن در اکثر توت ها نسبتاً استاندارد است و در گوجه فرنگی کاملاً فراوان است. این همان چیزی است که به آنها رنگ سرمه ای عمیق آنها را می دهد. مطالعات نشان می دهد که اکثر لیکوپن مصرف شده توسط متوسط ​​بزرگسالان در جهان امروز از محصولات بذر گوجه چری تامین می شود.

خواص ۲ چری

با این حال، آنتوسیانین نادرترین آنتی اکسیدان در بین انواع گوجه فرنگی است.

در حالی که معمولاً در توت‌های با پوست تیره رایج‌تر است، رژگونه قهوه‌ای روی گوجه‌فرنگی گیلاسی شکلاتی شما یک نیروگاه مغذی پر از آنتوسیانین است. این آنتی اکسیدان ها با هم به محافظت از سلول های شما در برابر رادیکال های آزاد در سراسر بدن کمک می کنند. بذر گوجه چری به طور کلی التهاب را کاهش می دهند، که می تواند به کاهش علائم ناخواسته مانند درد مفاصل، ناراحتی های قاعدگی و حتی برخی علائم ذهنی کمک کند.

پاسخ سوالات متداول خود را در این رابطه ببیند.

  • بذر گوجه چری چه خواصی دارد؟

گوجه‌فرنگی گیلاسی شکلاتی همراه با سطوح بالای آنتی‌اکسیدان‌ها، فواید سلامتی بیشتری را به سفره می‌برد! اینها شامل دوز زیادی از ویتامین C و A است که به کاهش التهاب، عملکرد سیستم ایمنی و عملکردهای حیاتی مانند بینایی کمک می کند.

  • در خانه رشد کنید و لذت ببرید؟

گوجه‌فرنگی گیلاسی شکلاتی یک تنوع ایده‌آل organic-agri.ir برای رشد در باغ شماست… به شرطی که در آب و هوای خیلی سرد زندگی نکنید! این گونه گوجه فرنگی به هیچ وجه نمی تواند سرما را تحمل کند، بنابراین باید مطمئن شوید که آن را در زمان مناسب بذر گوجه چری بکارید تا واقعاً رشد کند.

  • آماده سازی و کاشت را از امروز ببیند.

ابتدا، شما می خواهید لکه مناسبی را در باغ خود برای کاشت گیاهان گوجه فرنگی خود انتخاب کنید. مانند بسیاری از انواع گوجه فرنگی، گیلاس شکلاتی حداقل به مدت ۶ ساعت در روز به آفتاب کامل نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.