بذر

بذر- 3 نکته در ارتباط با خاک مناسب برای گیاهان باغچه شما!

گیاه- بذر- ارگانیک اگری

بذر و خاک انواع و بافت های مختلفی دارد. بهترین خاک برای نیازهای شما بستگی به نوع گیاهان باغ شما و خواص خاص خاک دارد. بسیاری از گیاهان از خاک غنی و لومی بهره می برند. اما برخی خاک های شنی را ترجیح می دهند و ترجیحات pH نیز متفاوت است. مخلوط‌های گلدانی «در سطح زمین» حاوی همه چیزهایی هستند که فروش بذر گلدانی شما به آن نیاز دارند و به همان روش استفاده می‌شوند.

درک انواع و خواص مخلوط خاک می تواند به شما در انتخاب خاک مناسب برای باغچه های ظروف ارگانیک اگری کمک کند.

فهرست عناوین

از آنجایی که بیشتر خاک‌های گلدانی در ظروف استفاده می‌شوند

محل گیاه نیز بر انتخاب خاک تأثیر می گذارد.

کلید انتخاب بهترین خاک گلدان، درک مواد تشکیل دهنده آن است.

ارگانیک در مقابل غیر ارگانیک چه مزیت و ضرری دارند.

پاسخ پرسش های پر تکرار خاک برای مصارف خاص

فهرست تصاویر

خاک 1 مناسب

خاک 2 مخصوص

از آنجایی که بیشتر خاک‌های گلدانی در ظروف استفاده می‌شوند

organic-agri.ir زهکشی از اهمیت بیشتری برخوردار است. برخی از گیاهان ریشه های مرطوب را ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر خاک خشک را ترجیح می دهند. بیشتر مخلوط‌های گلدانی از پرلیت، شیل منبسط شده یا تخته سنگ برای ایجاد حفره‌های هوا و منافذ در خاک استفاده می‌کنند که زهکشی را بهبود می‌بخشد. برای بذر گیاهانی که به خاک های غنی از مواد مغذی نیاز دارند.

قالب های کرم، پوسته برنج و افزودنی های کمپوست شده انتخاب خوبی هستند. در برخی از خاک های گلدان، کود برای افزایش سطح مواد مغذی اضافه می شود. مواد آلی مانند ریخته گری کرم و کمپوست نیز اسیدیته خاک را افزایش می دهند.

عنوانبذر
نویسندهفلاحت
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات850 کلمه
مدت مطالعه8 دقیقه

یک ترکیب خوب خاک نشان می دهد که آیا PH آن برای گیاهان اسید دوست متعادل است یا خنثی یا قلیایی است. هنگام انتخاب خاک گلدان، باید این خواص را با نیاز گیاهان مطابقت دهید. در ادامه خاک 1 مناسب را ببیند.

محل گیاه نیز بر انتخاب خاک تأثیر می گذارد.

گیاهانی که در نور غیرمستقیم یا سایه قرار دارند به سرعت گیاهان در آفتاب کامل آب از دست نمی دهند. خاک سبک تر گلدان برای این گیاهان مفید است، در حالی که گیاهان در آفتاب کامل به خاکی با وزن متوسط ​​نیاز دارند که آب را به خوبی نگه دارد. اگر بذر برای مدت طولانی دور هستید و همیشه نمی‌توانید گیاهان را به طور منظم آبیاری کنید، مخلوط گلدانی با دانه های ژل جاذب آب در صورت نیاز آب را نگه می دارد و آزاد می کند.

گیاه- بذر- ارگانیک اگری

گیاه- بذر- ارگانیک اگری

خاک 1 مناسب

کلید انتخاب بهترین خاک گلدان، درک مواد تشکیل دهنده آن است.

مواد اصلی بیشتر خاک های گلدانی پیت ماس ​​یا خاک رس کلسینه شده برای جذب آب در خاک، مواد آلی کمپوست شده برای تامین مواد مغذی و ورمیکولیت یا پرلیت برای بهبود زهکشی هستند. بذر ورمیکولیت آب بیشتری نسبت به پرلیت نگه می دارد و در مخلوط های گلدانی متوسط ​​تا سنگین استفاده می شود. برخی از مخلوط ها همچنین شامل آهک برای متعادل کردن pH در زمانی که به خاک قلیایی بیشتری نیاز است، می‌باشد. شن و ماسه در برخی از مخلوط های تخصصی یافت می شود، اما ماسه آب ارگانیک اگری یا مواد مغذی را به خوبی در خود نگه نمی دارد و می تواند در زهکشی اختلال ایجاد کند.

بذر کودهای محلول در آب یا کودهای آهسته رهش در برخی از ترکیبات ممتاز گنجانده شده است. فروش بذر برای بسیاری از باغبانان ناشناخته، عوامل مرطوب کننده اغلب در مخلوط سبدهای آویزان استفاده می شوند تا از خشک شدن سریع خاک جلوگیری کنند. در ادامه خاک 2 مخصوص را ببیند.

ارگانیک در مقابل غیر ارگانیک چه مزیت و ضرری دارند.

هر دو مخلوط آلی و معدنی برای باغبانی ظروف مناسب هستند. تفاوت اصلی این است که مخلوط های معدنی از کود برای تامین مواد مغذی برای یک فصل استفاده می کنند. فروش بذر برای استفاده طولانی مدت، خاک گلدان ارگانیک اگری حاوی مواد آلی غنی از مواد مغذی در مراحل مختلف تجزیه است. از آنجایی که این مواد آلی در طی چندین فصل تجزیه می شوند، به بارورسازی خاک organic-agri.ir برای استفاده مداوم ادامه می دهند.

گیاه- بذر- ارگانیک اگری

خاک 2 مخصوص

پاسخ پرسش های پر تکرار خاک برای مصارف خاص

  • خاک مخصوص هرگیاه چیست؟

خاک های مخصوص گیاه برای رفع نیازهای خاص گیاه مخلوط می شوند.

  • خاک مخصوص چه کاربردی دارد؟

organic-agri.ir  برای کاکتوس ها و سایر ساکولنت ها، بنفشه آفریقایی، ارکیده یا گل رز، خاک گلدان مخصوص گیاهان، شرایط خاکی دقیقی را که این گیاهان برای بهترین رشد ترجیح می‌دهند، فروش بذر فراهم می کند. خاک گلدان همه منظوره برای اکثر گیاهان آپارتمانی و برای گلدانی انواع گیاهان مختلف استفاده می شود.

  • مخلوط های آغازگر بذر چیست؟

برای جوانه زنی بذر و رشد اولیه فرموله می شوند. دانه‌هایی که در این مخلوط‌ها شروع شده‌اند باید زمانی که گیاه چندین برگ واقعی دارد، در یک مخلوط فروش بذر همه منظوره گلدان شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.