بذر

بذر و ۵ راهنمای اشت محصولو مراقبت از گیاه* گوجه فرنگی

باغبان - بذر

بذر تازه یکی از لذت های بزرگ تابستان است. اما تکنیک باغبانی گوجه‌فرنگی شما می‌تواند مانع از برداشت محصول شود. دریابید که چگونه اشتباهات پرورش گوجه فرنگی خود را برطرف کنید. ارگانیک اگری شما را راهنمایی می‌کند. ندانستن تفاوت بین گوجه فرنگی معین و نامعین:شاید بزرگترین تصمیمی که در مورد باغ گوجه فرنگی خود می گیرید این باشد که آیا می خواهید بوته های گوجه فرنگی معین یا نامشخص بکارید. بذر گوجه ‌فرنگی مشخص تا ارتفاع خاصی رشد می‌کنند و تمایل دارند در تابستان تمام میوه‌های خود را در مدت کوتاهی (حدود سه هفته) تولید کنند.

اینها برای افرادی که می خواهند گوجه فرنگی زیادی را به طور همزمان برای پروژه هایی مانند کنسرو کردن و تهیه سس گوجه فرنگی برداشت کنند، خوب است. بذر گیاه در باغ برای زندگی روزمره نیز بسیار کاربردی است.

فهرست عناوین

فکر می کنم همه گوجه فرنگی های موروثی یکسان هستند

کاشت گوجه فرنگی خیلی زود انجام می‌شود و به ثمر می‌رسد.

کاشت خیلی نزدیک به هم باعث می‌شود محصول با کیفیت نشود.

از شیشه های کوچک و گلدان مناسب استفاده کنید

بارها کود دهی کنید تا اثر تقویت کیفیت محصول را ببیند.

پاسخ سوالات متداول خود را در زمینه مراقبت بذر گوجه بپرسید.

فهرست تصاویر

گوجه فرنگی ۱ محصول

گوجه فرنگی ۲ با کیفیت و مرغوب

فکر می کنم همه گوجه فرنگی های موروثی یکسان هستند

اصطلاح «گوجه‌فرنگی موروثی» تصاویری از گوجه‌فرنگی‌های کاملاً ناقص را در انواع رنگ‌ها برای بذر تداعی می‌کند. اما فکر نکنید که همه گوجه فرنگی های موروثی یکسان هستند یک اصطلاح فراگیر در ارگانیک اگری برای گونه های خاص گوجه فرنگی است که از طریق بذر در طول نسل ها منتقل شده اند. انواع ارثی با شکل ها، رنگ ها و طعم های مختلف وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چه چیزی آن سویه خاص را خاص می کند، در مورد بسته یا سهام بذر بپرسید.

کاشت گوجه فرنگی خیلی زود انجام می‌شود و به ثمر می‌رسد.

گیاهان گوجه فرنگی گرما را دوست دارند، بنابراین در ثانیه ای که برف آب می شود، برای قرار دادن گیاهان در زمین عجله نکنید. در عوض، صبر کنید تا دمای انجماد مدت‌ها گذشته باشد. گیاهان گوجه فرنگی در برابر یخبندان دوام نمی آورند، بنابراین مطمئن شوید که شب ها خیلی سرد و روزها گرم و آفتابی هستند تا به رشد آنها کمک کند. در اینجا یک تقویم کاشت برای کمک به شما وجود دارد. در ادامه گوجه فرنگی ۱ محصول را ببیند.

عنوانبذر
نویسندهفلاحت
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۸۷۰ کلمه
مدت مطالعه۸ دقیقه

کاشت خیلی نزدیک به هم باعث می‌شود محصول با کیفیت نشود.

ارگانیک اگری می‌داند که به چه چیزی فکر می کنید: گیاهان بیشتر = گوجه فرنگی بیشتر برای همه دستور العمل های مورد علاقه شما. با این حال این همیشه درست نیست. گوجه فرنگی به فضای خود در یک باغ یا ظرف نیاز دارد. اگر باغ گوجه فرنگی را بیش از حد شلوغ کنید، نور خورشید و جریان هوایی که برگها می توانند دریافت کنند را محدود می کنید.

اگر بذر تمام هوای تازه و نور خورشید مورد نیاز خود را دریافت نکنند، میوه کمتری تولید خواهند کرد و حتی ممکن است دچار بیماری شوند. بنابراین به گیاهان گوجه فرنگی خود فضای زیادی برای رشد برای بهترین نتایج بدهید – حدود سه فوت بین هر بوته.

کاشت گوجه فرنگی- بذر

کاشت گوجه فرنگی- بذر – ارگانیک اگری

گوجه فرنگی ۱ محصول

از شیشه های کوچک و گلدان مناسب استفاده کنید

وقتی صحبت از کاشت گوجه فرنگی در ظروف باغی می شود، به یاد داشته باشید که در اینجا بزرگتر بهتر است. شما می خواهید گیاه فضای زیادی برای ریشه زدن داشته باشد و بذر خاک غنی از مواد مغذی زیادی داشته باشد. همچنین گلدان های بزرگتر و کثیفی بیشتر می توانند رطوبت را برای مدت طولانی تری حفظ کنند، بنابراین نیازی به آبیاری زیاد ندارید. organic-agri.ir بذر گوجه با کیفیتی را ارائه می‌دهد. در ادامه گوجه فرنگی ۲ با کیفیت و مرغوب را ببیند.

بارها کود دهی کنید تا اثر تقویت کیفیت محصول را ببیند.

کودها می توانند برای تقویت رشد گیاه و دادن خاک سالمی که برای رشد نیاز دارند شگفت انگیز باشند، با این حال، هنگام کود دادن organic-agri.ir به گوجه فرنگی مراقب باشید. کوددهی زودهنگام برای گیاهان کوچک گوجه فرنگی ایده آل است، با این حال، هنگامی که فصل در نوسان کامل است، از تغذیه خودداری کنید. کود دادن به بذر گوجه در زمان رشد بهینه، گیاهان را تشویق می کند تا برگ های بیشتری جوانه بزنند، نه میوه های بیشتری (و بله، گوجه فرنگی میوه است!).

کیفیت- بذر

کیفیت- بذر – ارگانیک اگری

گوجه فرنگی ۲ با کیفیت و مرغوب

پاسخ سوالات متداول خود را در زمینه مراقبت بذر گوجه بپرسید.

  • برای دفع آفات چه کنیم؟

اگرچه گیاهان همراه برای رشد و شکوفایی گوجه فرنگی ضروری نیستند، اما می توانند مفید باشند. برخی از گیاهان مانند گل همیشه بهار، گل تاج خروس، گل گاوزبان، نارنج، سیر و ریحان به دفع آفات کمک می کنند.

  • گوجه را درکدام از وعده غذایی خود جا دهیم؟

از برداشت گوجه فرنگی و ریحان خود برای تهیه دستور العمل های خوشمزه مانند فوکاچیا گوجه فرنگی گیلاسی و این دستور العمل های الهام گرفته از سالاد کاپرز استفاده کنید.

  • چگونه این گیاه را به کاریم؟

به کانال ها و ویدیو های داخل اینترنت مراجعه کنید. امروزه باغبان ها از فعالیت خودو چگونگی آن کلیپ های خوبی تهیه می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.