بذر گوجه فرنگی

بذر گوجه ۱شروع عالی برای اینکه شما *کشاورزی را شروع کنید.

کاشت- بذر گوجه فرنگی- ارگانیک اگری

بذر گوجه و تصمیم بگیرید که چرا به کشاورزی علاقه دارید. انگیزه شما برای رفتن به کشاورزی و/یا حیوانات و نقل مکان به خارج از منطقه شهری که معمولاً می‌توانید بدون اینکه برای آن سخت کار کنید، درآمد بیشتری کسب کنید، چیست؟ هر نوع کشاورزی مستلزم کار سخت زیادی است، مسئولیت زیادی می طلبد، و این از آن نوع کسب و کاری نیست که در آن سریع ثروتمند شوید. کشاورزی یک روش زندگی است و همچنین کسب و کاری  بذر کدو است که برای تمام تلاش های سختی که باید در طول سال انجام دهید، «پاداش» مالی کمتری به شما می دهد. اما، ارگانیک اگری  که دریافت می کنید می تواند بیشتر از چک حقوقی باشد که در پایان سال دریافت می کنید.

فهرست عناوین

این صنعت، در بیشتر موارد، غرق در سنت است.

انتخاب کنید که کدام کسب و کار کشاورزی را می خواهید شروع کنید.

اکثر مزارع، اگر نگوییم همه، صرف نظر از طبقه بندی اقتصادی آنها

سوالات متداول خود را در مطلب پائین مطالعه فرمائید.

فهرست تصاویر

کشاورز ۱ نمونه

کشاورز ۲ مزرعه

این صنعت، در بیشتر موارد، غرق در سنت است.

اگر هرگز در زندگی خود کشاورز نبوده اید و تجربه کشاورزی ندارید و هنوز هم می خواهید کشاورز شوید، ممکن است با افرادی ملاقات کنید که بیش از آنچه می خواهید در مورد آینده بذر گوجه شک دارند. اما اجازه ندهید این شما را ناامید کند، زیرا بسیاری از افراد اهداف شما را می‌پذیرند و می خواهند تا حد امکان به شما کمک کنند. تعجب خواهید کرد که چگونه بسیاری از کشاورزان ارگاینک اگری  می‌توانند به کشاورزان جدیدی که می خواهند تا حد امکان یاد بگیرند کمک کنند! در ادامه کشاورز ۱ نمونه را ببینید.

عنوانبذر گوجه
نویسندهفلاحت
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۹۰۰ کلمه
مدت مطالعه۹ دقیقه

به یاد داشته باشید که هیچ سوال احمقانه ای وجود ندارد. با این حال، اگر کسی با برخی از توصیه‌ها و/یا انتقادات خود نسبت به کاری که قصد انجام آن را دارید و نحوه انجام آن بیش از آنچه که امیدوارید، رک و راست‌تر و مستقیم‌تر باشد، دلسرد نشوید یا احساس ناراحتی ملایمی نکنید.

این کشاورزانی که ده‌ها سال در این کار بوده‌اند، آنجا بوده‌اند و این کار را انجام داده‌اند، و هر چقدر که بخواهید به بذر گوجه توصیه می‌کنند، و حتی چند داستان اینجا و آنجا. نسبت به احتمالات باز باشید، خوب گوش کنید، و سعی نکنید در مورد چیزی که می‌دانستند در چند سال گذشته برایشان کار کرده است بحث کنید. مهمتر از همه، با کشاورزان مختلف organic-agri.ir صحبت کنید تا بهتر بفهمید که با کاری که انجام می دهید و منطقه ای که در آن قصد راه اندازی یک مزرعه  بذر گوجه  را دارید چه انتظاری دارید.

کاشت- بذر گوجه فرنگی- ارگانیک اگری

کاشت- بذر گوجه فرنگی- ارگانیک اگری

کشاورز ۱ نمونه

انتخاب کنید که کدام کسب و کار کشاورزی را می خواهید شروع کنید.

در بیشتر موارد، دو دسته کلی از تولیدات کشاورزی برای انتخاب وجود دارد: محصولات زراعی، تولید دانه یا غلات (دانه‌های روغنی، غلات و حبوبات)، باغ‌های مرکبات و سیب، مزارع توت، تاکستان‌ها، سبزیجات، یونجه و تولید سیلو. و دام شامل پرورش گاو و/یا گاو شیری، خوک، طیور (اردک، غاز، بوقلمون، مرغ)، اسب، گوسفند، بز، زنبورداری یا حیوانات عجیب و غریب (شترمرغ، گوزن، گاومیش کوهان دار، گاومیش، گاومیش، گاو مشک، گوزن، بذر گوجه و غیره). کشاورزی ارگانیک، پایدار و حتی احیاکننده یکی دیگر از بخش‌های کشاورزی است که تمام تولیدات گیاهی و حیوانی را پوشش می‌دهد، اما به روش‌های غیر متعارف تولید این محصولات مربوط می‌شود. در ادامه کشاورز ۲ مزرعه را ببینید.

اکثر مزارع، اگر نگوییم همه، صرف نظر از طبقه بندی اقتصادی آنها

(یعنی مزرعه تجاری/صنعتی در مقابل مزرعه کوچک، ارگانیک، پایدار یا خانوادگی)، به بیش از یک کسب و کار برای حفظ یک مزرعه قابل استفاده وابسته هستند و از organic-agri.ir استفاده می کنند. به عنوان مثال، یک مزرعه لبنی بدون داشتن مشاغل سیلو، بذر کدو و غلات برای تغذیه گله گاوهای خود نمی تواند سودآور باشد. مزرعه فقط زراعی اغلب دارای یک سیستم تناوب زراعی است که ممکن است شامل رشد و برداشت حداقل دو محصول ارگانیک اگری در هر فصل، چرخش محصولات غلات، دانه‌های روغنی و/یا حبوبات در هر سال به منظور متعادل کردن حاصلخیزی و کیفیت خاک و پاسخگویی به بازار آینده باشد. طرح ها.

کاشت- بذر گوجه فرنگی- ارگانیک اگری

کاشت- بذر گوجه فرنگی- ارگانیک اگری

کشاورز ۲ مزرعه

به طور کلی در نظر گرفته می شود که هر چه مزرعه بزرگتر باشد، شرکت خاص تر است. با این حال، همانطور که در بذر کدو ذکر شد، همیشه اینطور نیست.

سوالات متداول خود را در مطلب پائین مطالعه فرمائید.

  • چرا کشاورزی یک ریسک است؟

شما نباید نگران این موضوع باشید، اگرچه بهتر است قبل از شروع به بررسی گزینه های متنوع سازی، ابتدا فقط به چند شرکت نگاه کنید.

  • چگونه استرس اولویه را کنترل کنیم؟

این به این دلیل است که وقتی شروع به کار می کنید خود را خیلی لاغر نکنید زیرا بسیار آسان است که پول زیادی را برای چیزهای زیادی خرج کنید و سپس متوجه شوید که ممکن است پول زیادی را برای بذر کدو هدر داده باشید. برای شما بد باشد

  • چرا با چند کشاورز باتجربه organic-agri.ir بازدید کنید؟

اکیداً توصیه می شود کسانی را بیابید که به روشی مشابه آنچه شما قصد انجام آن را دارید، تزکیه می کنند. همچنین توصیه می‌شود از آنها بخواهید تا عملیات خود را به شما نشان دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برخی رویدادهای بذر کدو یک جستجوی اینترنتی انجام دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.