بذر گوجه فرنگی

بذر گوجه | 07 نکته برای کاشت گوجه برای رشد در هر مکانی!

بذر گوجه | 07 نکته برای کاشت گوجه برای رشد در هر مکانی!

بذر گوجه | جای تعجب نیست که گوجه فرنگی بهسازان کشت یکی از رشد یافته ترین دانه های ارگانیک  1 سبزی در جهان است. گوجه فرنگی فوق العاده مفید است و در بسیاری از غذاهای مختلف یافت می شود. آنها همچنین به راحتی رشد می کنند و آنها را به گیاه اولیه ایده آل برای اکثر باغبانان تبدیل می کند. بوته های گوجه فرنگی قوی هستند و عملکرد بالایی دارند. این بدان معناست که از یک گیاه یک تن گوجه فرنگی دریافت خواهید کرد. دلایل زیادی برای پرورش گوجه فرنگی و بذر هویج وجود دارد. اما اگر فضای کافی برای پرورش گوجه فرنگی ندارید. چه کار می کنید؟

تاریخ1402.02.09
عنوان07 نکته برای کاشت گوجه برای رشد در هر مکانی!
نویسندهsir vahid ebrahimi
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات1200
زمان خوانش00:12:00

آنچه در این مقاله  بذر هویج از نظر شما خواهد گذشت

آنها را می توان در هر جایی از مزرعه یا فضا رشد دهید!

همه چیز درباره یک گونه بذرگوجه را بیشتر بدانید

فضای مورد نیاز برای کاشت گوجه فرنگی چه قدر باید باشد؟

از پروژه بذرگوجه کوتوله چه مطالبی را می دانید؟

اصلاح نباتات چه کمک به کشت گوجه فرنگی و بذر هویج خواهد کرد

این نوع از گوجه فرنگی ها چه مزیتی به دیگر گونه ها دارد؟

نتیجه برای کاشت این گوجه فرنگی به چه نکته ای باید توجه کرد؟

سوالات متداول در خصوص و با مضمون انواع بذرگوجه

گالری تصاویر

دانه های ارگانیک  1 | آنها را می توان در هر جایی کاشت

دانه های ارگانیک  2 | کاشت گوجه فرنگی

 آنها را می توان در هر جایی از مزرعه یا فضا رشد دهید!

بذر گوجه بهسازان کشت. درست مانند میوه های همه کاره آنها. در اندازه های مختلفی وجود دارند. شما می توانید گوجه فرنگی را تقریباً در هر فضا یا شرایط زندگی پرورش دهید. در واقع. من چندین گیاه گوجه فرنگی کوتوله دارم که در یک سیستم هیدروپونیک کوچک روی میز انتهایی اتاق نشیمن خود رشد می کنند. اگر فضای مورد علاقه شما با گیاهان گوجه فرنگی است. نگران نباشید. ما قصد داریم نحوه پرورش گوجه فرنگی و بذر هویج را در هر مکانی پوشش دهیم.

بذر گوجه | آنها را می توان در هر جایی کاشت

بذر گوجه | آنها را می توان در هر جایی کاشت
بهسازان کشت

دانه های ارگانیک  1 | آنها را می توان در هر جایی کاشت

همه چیز درباره یک گونه بذر گوجه را بیشتر بدانید

وقتی تصور می‌کنید که گوجه فرنگی بهسازان کشت رشد می‌کنید. احتمالاً تصور می‌کنید که به باغ خود می‌روید و گوجه‌فرنگی‌های رسیده و آبدار را برداشت می‌کنید. شما گیاهان معمولی گوجه فرنگی را دیده اید: گیاهانی که توسط یک قفس احاطه شده اند و چند فوت ارتفاع دارند. برخی از گیاهان گوجه فرنگی می توانند به راحتی چندین فوت بالا بروند. اگر به طور تصادفی گوجه‌فرنگی‌هایی را که برای کشت گلخانه‌ای تولید شده‌اند. پرورش دهید. ممکن است خودتان شاهد این موضوع باشید. این گونه ها می توانند به راحتی در یک فصل رشد به ارتفاع بیش از 30 فوت برسند.

فضای مورد نیاز برای کاشت گوجه فرنگی چه قدر باید باشد؟

قبل از نوآوری در نحوه پرورش بذر گوجه organic-agri. فضای زیاد مورد نیاز برای بوته های گوجه فرنگی یک عامل محدودکننده برای بسیاری از باغداران بود. وقتی فضای مورد نیاز برای رشد بیشتر دانه های ارگانیک  2 گوجه فرنگی را مقایسه کردید. گیاهان کوچکتر مانند کاهو. تربچه یا بذر هویج انتخاب آسان تری به نظر می رسید.

از پروژه بذر گوجه کوتوله چه مطالبی را می دانید؟

اما در سال 2006. پروژه گوجه فرنگی کوتوله آغاز شد. این پروژه ای بود که توسط پرورش دهنده و علاقه مندان به گوجه فرنگی کارولینای شمالی. کریگ لی هولیر و باغبان استرالیایی پاترینا نوسک اسمال به آن خیره شد. آنها این پروژه را شروع کردند زیرا هر دو درخواست های مکرر باغبانانی را شنیده بودند که می خواستند گوجه فرنگی پرورش دهند اما فضای کافی نداشتند. پروژه آنها یک سال به طول انجامید و منجر به تولید بیش از 67 نوع گوجه فرنگی کوتوله شد. در اینجا می توانید درباره پروژه گوجه فرنگی کوتوله اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اصلاح نباتات چه کمک به کشت گوجه فرنگی و بذر هویج خواهد کرد

اصلاح نباتات به شرکت های  بذر گوجه اجازه می دهد تا بوته های گوجه فرنگی کوچکتری را توسعه دهند که برای رشد در فضاهای کوچکتر مناسب است. و در حالی که آنها به فضای کمتری برای رشد نیاز دارند. هنوز مقدار زیادی گوجه فرنگی تولید می کنند. این گیاهان گوجه فرنگی اغلب به عنوان گوجه فرنگی “کوتوله” یا گوجه فرنگی “پاسیو” نامیده می شوند. آنها برای رسیدن به ارتفاع کمتر از 5 فوت در زمان بلوغ توسعه یافته اند و برخی از آنها در ارتفاعات تنها چند فوتی به حداکثر می رسند.

این نوع از گوجه فرنگی ها چه مزیتی به دیگر گونه ها دارد؟

اندازه کوچکتر این بوته های گوجه فرنگی رشد آنها را در فضاهای کوچکتر بسیار آسان می کند. آنها به فضای کمتری برای ریشه ها و فضای کمتری برای قسمت بالای گیاه نیز نیاز دارند. افرادی که قبلاً به دلیل آپارتمان نشینی یا فضای کوچک حیاط خلوت قادر به پرورش گیاه گوجه فرنگی نبودند. می توانند از این گونه های کوچک برای پرورش گوجه فرنگی استفاده کنند.

اگر به دنبال پرورش یک گیاه گوجه فرنگی بسیار کوچک هستید. ممکن است بخواهید انواع گوجه فرنگی را در نظر بگیرید. اکثر اینها گوجه فرنگی گیلاسی تولید می کنند. بنابراین شما نمی توانید گوجه فرنگی های بزرگ را با این گیاهان برش دهید. اما طعم کامل یک گوجه فرنگی و بذر هویج تازه را در یک گیاه کوچک خواهید داشت.

نتیجه برای کاشت این گوجه فرنگی به چه نکته ای باید توجه کرد؟

 ارتفاع بوته های  بذر گوجه میکرو کوتوله کمتر از دو فوت است. بسیاری از آنها بسیار کوتاهتر از آن هستند و به ارتفاعات نزدیکتر به یک پا می رسند. اندازه کوچک آنها به این معنی است که می توانید آنها را در یک گلدان 6 اینچی روی میز یا طاقچه خود پرورش دهید. اینها گوجه فرنگی هایی هستند که من روی میز انتهایی اتاق نشیمنم می کارم. اجازه ندهید اندازه کوچک این گیاهان گوجه فرنگی و بذر هویج شما را فریب دهد. بوته های کوچولوی گوجه گیلاسی من پر از گوجه فرنگی است!

بذر گوجه | کاشت گوجه فرنگی

بذر گوجه | کاشت گوجه فرنگی
بهسازان کشت

دانه های ارگانیک  2 | کاشت گوجه فرنگی

سوالات متداول در خصوص و با مضمون انواع بذر گوجه

01 حقایق در مورد گوجه فرنگی چیست؟

هر دانه گوجه فرنگی حاوی یک گیاه ریز گوجه فرنگی است که زنده است اما خوابیده است. این به این معنی است که رشد نمی کند. فقط منتظر است. هنگامی که شرایط محیطی مناسب باشد. بذر جوانه می زند. این زمانی است که گیاه کوچک از دانه جوانه می زند و شروع به رشد می کند.

02 بهترین شرایط برای گوجه فرنگی چیست؟

محدوده دمایی مطلوب برای گوجه فرنگی 65 درجه تا 85 درجه فارنهایت است. در این محدوده. تقریباً 6 تا 8 روز طول می کشد تا بذرها جوانه بزنند. گوجه فرنگی ممکن است هنوز در دمای 50 درجه فارنهایت جوانه بزند. اما بیش از 40 روز طول می کشد و اگر دمای خاک 104 درجه فارنهایت باشد. احتمالاً جوانه زنی وجود نخواهد داشت.

03 هنگام ذخیره گوجه فرنگی چه چیزهایی مهم است؟

دانه های گوجه فرنگی برای سال ها زنده می مانند. حتی در دمای اتاق ذخیره می شوند. برای محافظت بیشتر. می‌توانید آن‌ها را در یخچال یا فریزر نگهداری کنید. اما اجازه دهید قبل از باز کردن شیشه به دمای اتاق برسند تا رطوبت ناشی از تراکم وارد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.