بذر کلم

بذر کلم | ۰۵ نکته برای چگونگی ذخیره دانه ها از باغ شما!

بذر کلم | 05 نکته برای چگونگی ذخیره دانه ها از باغ شما!

بذر کلم | پس انداز بذر بهسازان کشت به این صورت تعریف می شود: فرآیند سنتی ذخیره و ذخیره دانه های ارگانیک  ۱ محصولات یک ساله برای استفاده در سال (های) بعد. در این وبلاگ به شما نکاتی را در مورد صرفه جویی اولیه بذر ارائه می دهیم. یادداشت های خود را از گیاه شناسی دبیرستان بیرون بکشید و دنبال کنید! گیاهانی که خود گرده افشان هستند. مانند گوجه فرنگی. فلفل. لوبیا. نخود و گل کلم. از ساده ترین دانه ها برای نجات هستند

تاریخ۱۴۰۲.۰۲.۱۳
عنوان۰۵ نکته برای چگونگی ذخیره دانه ها از باغ شما!
نویسندهsir vahid ebrahimi
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۱۲۵۰
زمان خوانش۰۰:۱۲:۵۰

سایر سبزیجات مانند کدو حلوایی. ذرت. هویج و چغندر دشوارتر هستند. اما ذخیره آن غیرممکن نیست.هنگامی که تصمیم می گیرید روی کدام گیاهان بچرخد. در نظر داشته باشید که می خواهید گیاهان آینده شما کدام ویژگی ها را نشان دهند: پیچش آهسته. طعم. سختی سرما. مقاومت در برابر آفات و بیماری ها و غیره. به باغ خود نگاهی بیندازید و مشخص کنید کدام گیاهان ویژگی های مورد نظر را نشان می دهند و آن زیبایی ها را مشخص می کنند. شما می توانید و باید دانه ها را برای چندین صفت ذخیره کنید!

در نهایت. مطمئن شوید که بذر هندوانه را از قوی ترین گیاهان خود برداشت کنید. این محصولات قبلاً ثابت کرده اند که می توانند در آب و هوا و محیط زیست خود موفق شوند. به این ترتیب. شما به طور طبیعی برای موفقیت آینده انتخاب می کنید! اگر اندازه جمعیت به اندازه کافی بزرگ دارید. ممکن است بتوانید برخی از گیاهان ضعیف‌تر را که نمی‌خواهید. حذف کنید

آنچه در این مقاله از نظر شما خواهد گذشت

ملاحظاتی برای صرفه جویی در بذرکلم

ترکیبی در مقابل گرده افشانی باز | بذرهندوانه

بذرکلم | دانه هایی که در میوه های مرطوب و گوشتی رشد می کنند

تا چه زمانی باید برای کاشت و برداشت انتظار کشید | بذرهندوانه

نتیجه نکته داخلی در مورد کاشت بذرکلم نکته ای که باید دانست

سوالات متداول در ارتباط و با مضمون بذرهندوانه

گالری تصاویر

دانه های ارگانیک  ۱ | ملاحظاتی برای صرفه جویی در بذر

دانه های ارگانیک  ۲ | نکته داخلی در مورد کاشت بذر

ملاحظاتی برای صرفه جویی در بذر کلم

  • میزان جمعیت

با یک جمعیت بزرگتر. می توانید بذرهای بیشتری را با بسیاری از صفات مطلوب ذخیره کنید. اگر بذر کلم بهسازان کشت فقط یک گیاه را ذخیره کنید. محصولات آینده خود را به همان ماده ژنتیکی این گیاه محکوم می کنید. شما ردیف‌هایی از کاهو می‌خواهید که نه تنها طعم‌دهنده باشند. بلکه ترکیبی از مقاوم در برابر بیماری. آهسته پیچ‌خوردگی و اندازه بزرگ‌تر باشند.

بذر کلم | ملاحظاتی برای صرفه جویی در بذر

بذر کلم | ملاحظاتی برای صرفه جویی در بذر
بهسازان کشت

دانه های ارگانیک  ۱ | ملاحظاتی برای صرفه جویی در بذر

  • فاصله جداسازی

فاصله جداسازی توصیه می شود تا گیاهان بطور تصادفی گرده افشانی نکنند. به طور کلی. بذر هندوانه که خود گرده افشانی می کنند به کمترین فواصل جداسازی (مانند کاهو) و گیاهان گرده افشانی شده با باد به بیشترین فاصله جداسازی نیاز دارند (مانند ذرت).

ترکیبی در مقابل گرده افشانی باز | بذر هندوانه

گیاهان گرده افشانی باز. که اغلب به عنوان “وارث” شناخته می شوند. گزینه بهتری برای ذخیره بذر کلم نسبت به هیبریدها هستند. دانه های ارگانیک  ۲ گرده افشانی باز بذر می‌دهند و میوه می‌دهند که به گیاهانی تبدیل می‌شوند که هنوز هم برای نسل‌های آینده بسیار شبیه گیاه مادر خواهند بود. از سوی دیگر.

هیبریدها تلاقی بین دو واریته مختلف هستند و گیاهان حاصل از دانه های هیبریدی با والدین هیبرید یکسان نیستند. برای محصولات میوه خشک. این کار می تواند به سادگی بیرون رفتن به باغ و چیدن چند غلاف بالغ باشد. می‌توانید از روش‌های برداشت مانند کوبیدن و کوبیدن استفاده کنید تا مطمئن شوید که تکه‌ای از غلاف و کاه بذر هندوانه بهسازان کشت از دانه جدا شده است.

بذر کلم | دانه هایی که در میوه های مرطوب و گوشتی رشد می کنند

نیاز به یک مرحله اضافی دارند. بهترین راه برای استخراج بذر در اینجا این است که محصول خود را در یک شیشه یا سطل با کمی آب قرار دهید و بگذارید کمی خیس بخورد. تخمیر گوشت مرطوب را می خورد و همچنین سرعت جوانه زنی بذر کلم را بهبود می بخشد. ۳ تا ۴ روز به آن فرصت دهید تا خودش را عملی کند در حالی که هنوز معجون را زیر نظر دارید تا مطمئن شوید که شروع به پوسیدگی نمی کند. پس از آماده شدن می توانید بذر هندوانه را از مایع صاف کنید. قبل از انتقال به انبار. بگذارید ۱ تا ۲ هفته دانه های شما خشک شوند.

تا چه زمانی باید برای کاشت و برداشت انتظار کشید | بذر هندوانه

برای اینکه بسیاری از گیاهان بذر کلم organic-agri تولید کنند. باید منتظر بمانید تا گیاه بچرخد (همچنین به عنوان “بذر رفتن/رفتن به دانه” شناخته می شود.) تا این زمان. بسیاری از محصولات زرد. چروکیده و تلخ می شوند و اساسا آنها را غیرقابل خوردن می کند. شما نمی توانید “کیک خود را بخورید و آن را هم بخورید”

افسوس که باید بین خوردن محصول خود یا ذخیره دانه یکی را انتخاب کنید. محصولات میوه خشک مانند غلات. کاهو و لوبیا را می توان پس از خشک شدن و سفت شدن دانه ها از گیاه خارج کرد. دانه های برخی از سبزیجات مانند خیار و بادمجان تا زمانی که بیش از حد رسیده و شروع به چروک شدن و پوسیدگی نکنند برای چیدن آماده نیستند. نرخ بلوغ بذر هر گیاه متفاوت خواهد بود. برای تعیین بازه زمانی مناسب برای هر یک از دانه های خود. به صورت آنلاین بررسی کنید یا کتاب ذخیره بذر هندوانه organic-agri را مرور کنید.

نتیجه نکته داخلی در مورد کاشت بذر کلم نکته ای که باید دانست

اگر در پیش بینی کاشت بذر کلم باران وجود دارد و دانه های شما تقریباً آماده هستند. ممکن است به فکر برداشت زودهنگام باشید. اگر خیس شوند فقط باید مدتی دیگر خشک شوند.

کلمه کلیدی بذر کلم در اینجا خشک است. بسیار مهم است که دانه های شما قبل از نگهداری کاملا خشک شوند. ترک کردن آنها را در نظر بگیرید تا یک هفته قبل از بسته بندی آنها خشک شوند. پس از آماده شدن. آنها را در ظرفی بدون رطوبت بیندازید و در مکانی خشک. خنک و تاریک (بله. حدس زدید) نگهداری کنید. فراموش نکنید که روی ظرف خود برچسب تاریخ و نوع بذر هندوانه organic-agri بزنید!

نکته داخلی در مورد کاشت بذر

نکته داخلی در مورد کاشت بذر بهسازان کشت

دانه های ارگانیک  ۲ | نکته داخلی در مورد کاشت بذر

سوالات متداول در ارتباط و با مضمون بذر هندوانه

۰۱ چه زمانی تخمه هندوانه نخورید؟

بزرگسالان بداخلاق ممکن است از خفه شدن در دانه ها عصبی شوند. بچه ها می ترسند که یک دانه سرکش باعث رشد هندوانه در شکم آنها شود. با این حال نیازی به نگرانی نیست! کارشناسان می گویند که شما نباید ترس داشته باشید – دانه های هندوانه برای خوردن کاملا بی خطر هستند.

۰۲ چه تخمه هندوانه ای را نمی توان خورد؟

جویدن دانه های نرم و سفید آن بسیار راحت تر است و خوردن آن از دانه های سفت و سیاه لذت بیشتری دارد. شیمز می‌گوید: «اگرچه خوردن هر دو بی‌خطر است. اما بیشتر مردم دانه‌های سیاه را تف می‌دهند. زیرا جویدن آن‌ها سخت است و خوردن گوشت هندوانه را سخت‌تر می‌کند».

۰۳ آیا باید دانه های هندوانه را حذف کرد؟

دانه‌های هندوانه از دیرباز به عنوان چیزی در نظر گرفته می‌شد که پس از خوردن میوه باید دور انداخته شود. مردم به طور منظم آنها را از میوه اصلی جدا کرده و سپس مصرف می کنند. اما. خیلی ها نمی دانند که تخمه هندوانه نیز می تواند خوراکی باشد. و نه. باعث رشد گیاه در داخل شکم شما نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.