بذر کلم

بذر کلم | ۰۶ نکته برای کاشت انواع بذرهایی مانند کلم و هندوانه!

بذر کلم | 06 نکته برای کاشت انواع بذرهایی مانند کلم و هندوانه!

بذر کلم | تقریبا بوی کلم دانه های ارگانیک  ۱ شکم پر که در آشپزخانه مادرم پخته می شود را حس می کنم. این یکی از بهترین غذاهای او بود. من زیاد سرآشپز نیستم. بنابراین به جزئیات دستور غذا نمی پردازم. اما مخلوط گوشتی بود که با یک برگ کلم بهسازان کشت پیچیده شده بود و طعم فوق العاده ای داشت. چیزی که غذا را حتی بهتر کرد استفاده از کلم های خانگی بود که پدرم در باغ بیرون داشت. زمان بذر هندوانه شکم پر شده است؟ مشکلی نیست. پدر بیرون رفت و مقداری کلم را قطع کرد

تاریخ۱۴۰۲.۰۱.۲۴
عنوان۰۶ نکته برای کاشت انواع بذرهایی مانند کلم و هندوانه!
نویسندهsir vahid ebrahimi
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۱۱۰۰
زمان خوانش۰۰:۱۱:۰۰

فهرست بندی در خصوص و درباره کاشت بذر

درباره کشت بذرکلم چه متدی را باید به کار برد؟

کلم سبزی عالی برای شروع کاری در داخل خانه است.

بذرهندوانه | نکته هنگام کاشت بذرکلم که باید رعایت کرد

برای کاشت کلم در فضای باز چه فاکتوری لازم است

بذرکلم در مکانی آفتابی و سعی کنید هر سال آنها را در یک نقطه کاشت نکنید

نتیجه چگونه کلم و بذرهندوانه را با بهترین متد کشت دهید

سوالات متداول در خصوص و با مضنون کاشت بذر

فهرست بندی برای تصاویر

دانه های ارگانیک  ۱ | کلم سبزی عالی برای شروع کار

دانه های ارگانیک  ۲ | با بهترین متد کشت دهید

درباره کشت بذر کلم چه متدی را باید به کار برد؟

پدرم کلم خود را از دانه پرورش داد و همیشه بیشتر به سمت واریته طلایی آکر متمایل بود. من هرگز از او دلیلش را نپرسیدم. اما مطمئن هستم که دلایل خود را دارد. بعدها در زندگی که شروع به کشت کلم کردم. دریافتم که شروع آن از بذر و برداشت محصول بسیار آسان است. در اینجا چند نکته برای شروع کلم از دانه وجود دارد.

درست مانند رشد هر چیز دیگری از بذر. همه چیز با کار آماده سازی شروع می شود. آماده کردن خاک خود در طول فصل غیرفعال و شروع در داخل خانه برای نام بردن از یک زوج. کلم در دماهای سردتر خوب عمل می کند و اگر انواع بذر هندوانه بهسازان کشت را مخلوط کنید. می توانید برای چندین هفته کلم تازه داشته باشید.

بذر کلم | کلم سبزی عالی برای شروع کار

بذر کلم | کلم سبزی عالی برای شروع کار
بهسازان کشت

دانه های ارگانیک  ۱ | کلم سبزی عالی برای شروع کار

کلم سبزی عالی برای شروع کاری در داخل خانه است.

برای انتقال آسان از فضای داخلی به بیرون. بذر کلم و دانه های ارگانیک  ۲ خود را حدود پنج هفته قبل از آخرین تاریخ یخبندان در منطقه خود شروع کنید. شروع بذرهای خود در یک ساختار گنبدی رطوبتی ساده یا ساختار گلخانه ای آستانه پنجره به جوانه زنی کمک می کند. همانطور که گیاهان بزرگتر می شوند. مطمئن شوید که اگر سرما همچنان عاملی برای بذر هندوانه  بهسازان کشت در منطقه شما است. به گلدان های بزرگتر بروید.

بذر هندوانه | نکته هنگام کاشت بذر کلم که باید رعایت کرد

 صرف نظر از اینکه آنها را در داخل خانه یا خارج از خانه شروع می کنید. مطمئن شوید که عمق آن از نیم اینچ بیشتر نشود. آنها بذرهای نسبتاً کوچکی هستند و اگر آنها را خیلی عمیق بکارید هرگز انرژی کافی برای فشار دادن به خاک بالایی تولید نمی کنند. عمق یک چهارم اینچ ایده آل است.

برای کاشت کلم در فضای باز چه فاکتوری لازم است

اگر بذر کلم organic-agri خود را مستقیماً در فضای باز می کارید. مطمئن شوید که آنها را حداقل چهار اینچ از هم جدا کرده اید. کاشت چند دانه در یک منطقه به صرفه جویی در فضا کمک می کند و سپس می توانید بعداً آنها را نازک کنید. اگر از داخل خانه به بیرون می روید یا آنها را نازک می کنید. مطمئن شوید که حداقل هجده اینچ در بین گیاهان و بذر هندوانه   organic-agri برای رشد قرار می دهید.

بذر کلم در مکانی آفتابی و سعی کنید هر سال آنها را در یک نقطه کاشت نکنید

در معرض آسیب حشرات و بیماری قرار می گیرند. به یاد داشته باشید که خاکی را که بذر هندوانه خود را در آن می کارید سفت کنید و آنها را مرطوب اما نه اشباع نگه دارید. انتظار داشته باشید که کلم شما ظرف شصت تا صد روز به بلوغ برسد. مقدار زمان بر اساس تعدادی از عوامل متفاوت خواهد بود. وقتی سر کلم سفت شد زمان برداشت فرا می رسد. به سادگی سر کلم را درست از پایین ترین برگ های گیاه جدا کنید.

نتیجه چگونه کلم و بذر هندوانه را با بهترین متد کشت دهید

 بذر کلم organic-agri منبع عالی ویتامین C است. همانطور که من متوجه شده ام. خواهید دید که پرورش کلم تازه در حیاط خود از دانه. بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. امروز از کلم برای درست کردن کلم استفاده می کنم. چه می توانم بگویم. درست کردنش راحته و من عاشق طعمش هستم.

بذر کلم | با بهترین متد کشت دهید

بذر کلم | با بهترین متد کشت دهید
بهسازان کشت

دانه های ارگانیک  ۲ | با بهترین متد کشت دهید

سوالات متداول در خصوص و با مضنون کاشت بذر

۰۱ هر چند وقت یک بار نیاز به آب دادن دارم؟

شمعدانی ها خاک مرطوب را دوست دارند. بنابراین اغلب بررسی کنید و زمانی که خشک شدند به طور کامل آبیاری کنید. آنها می توانند مدتی خیلی مرطوب یا خیلی خشک باشند. اما آن را دوست ندارند! وقتی آب می‌دهید. به جای ریختن روی آن. آب را داخل گلدان زیر برگ‌های زیرین بریزید. شکوفه های شما طولانی تر و زیباتر خواهند بود.

۰۲ آیا باید به شمعدانی هایم غذا بدهم؟

شما شرط می بندید که باید شمعدانی ها را تغذیه کنید. هفته ای یکبار با محلول MiracleGro یا سایر کودهای استاندارد آبیاری کنید. دستورالعمل های برچسب را دنبال کنید تا مقدار مناسب را دریافت کنید.

۰۳ چرا برگهای پایین زرد می شوند؟

شما یا کم آبیاری می کنید یا زیاد. خاک و گلدان را بررسی کنید. مطمئن شوید که به درستی تخلیه می شود. شمعدانی ها گیاهانی هستند که آفتاب کامل دارند. اما در روزهای گرم تابستان نباید خشک شوند. فقط کافی است برگ های زرد را بچینید و بذر هندوانه خود را به دقت زیر نظر داشته باشید. خوب خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.