بذر پیاز

بذر پیاز | ۰۶ نکته برای کاشت اصولی پیاز از کاشت تا برداشت!

بذر پیاز | 06 نکته برای کاشت اصولی پیاز از کاشت تا برداشت!

بذر پیاز | پیازهای بهسازان کشت را می توان تقریباً در تمام طول سال از باغچه و یا از فروشگاه دانه های ارگانیک  ۱ پیاز خود به صورت تازه پرورش داد و فقط با چند کاشت دقیق زمان بندی شده برداشت کرد. هم نخود و هم لوبیا دو تا از پرفروش ترین دانه های سبزیجات هستند اما پیاز اینطور نیست. با این حال پیاز یکی از پر مصرف ترین سبزیجات آشپزخانه در جهان است.

تاریخ۱۴۰۲.۰۲.۰۱۰
عنوان۰۶ نکته برای کاشت اصولی پیاز از کاشت تا برداشت!
نویسندهsir vahid ebrahimi
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۱۳۰۰
زمان خوانش۰۰:۱۳:۰۰

 اگر پیاز در حال رشد در لیست رشد شما نیست. این را با دقت بخوانید – گونه های ژاپنی شکاف ژوئن تا ژوئیه روزهای قدیم را پر کرده اند و توصیه فاصله نزدیک باعث افزایش عملکرد می شود. دانه های پیاز تیمار شده با قارچ کش و پلت در دسترس هستند. جوانه زنی بذر فلفل و رشد گیاهچه در بهار کند و در هوای گرم نیز نامنظم است.

آنچه در این مقاله از نظر شما خواهد گذشت

چه خاکی برای رشد بذرپیاز از نظر کارشناسی بهتر است؟

بذرفلفل برنده جایزه برای انواع فستیوال های کشت

کاشت و کاشت بذرپیاز چگونه و به چه صورت خواهد بود

بذرفلفل | پیاز را می توان در تمام طول سال کشت کرد.

مراقبت از محصول بذرپیاز با تمام استانداردهای جهانی

نتیجه چگونه باید این محصول بذرفلفل را باید برداشت کرد

سوالات متداول در خصوص و با مضمون بذرپیاز

گالری تصاویر

دانه های ارگانیک  ۱ | خاک مناسب برای رشد  پیاز

دانه های ارگانیک  ۲ | چگونگی برداشت محصولات فلفل

چه خاکی برای رشد بذر پیاز از نظر کارشناسی بهتر است؟

بهتر است یک مکان باز و آفتابی با زهکشی خوب برای بذر پیاز بهسازان کشت انتخاب کنید. در پاییز به طور کامل حفاری کنید و مقدار زیادی کود یا کمپوست اضافه کنید. اگر خاک بیش از حد اسیدی باشد آهک کاری ضروری خواهد بود. قبل از کاشت یا کاشت. لازم است یک “تخت پیاز” سنتی تهیه شود.

زمانی که خاک نسبتاً خشک شد. یک کود عمومی بمالید و سطح آن را چنگک بزنید. روی آن ناحیه قدم بزنید و سپس دوباره چنگک بزنید تا شیب خوب و یکنواختی ایجاد کنید. به عبارت دیگر بذرهای مورد نیاز برای رشد پیاز بسیار کوچک هستند. بنابراین هر چه خاک ریزتر باشد زمان جوانه زدن بذر فلفل و رشد مناسب بذرها راحت تر خواهد بود.

بذر پیاز | خاک مناسب برای رشد  پیاز

بذر پیاز | خاک مناسب برای رشد  پیاز
بهسازان کشت

دانه های ارگانیک  ۱ | خاک مناسب برای رشد  پیاز

بذر فلفل برنده جایزه برای انواع فستیوال های کشت

بسیاری از غرفه داران بذر پیاز بهسازان کشت برای افزایش باروری پیازهای نمایشگاهی خود را در یک بستر دائمی پرورش می دهند. اما در طرح آشپزخانه. تغییر سالانه سایت بذر فلفل ایده بسیار بهتری است.

کاشت و کاشت بذر پیاز چگونه و به چه صورت خواهد بود

در مته هایی به عمق ۱/۲ اینچ (۱ سانتی متر) و ۹ اینچ (۲۳ سانتی متر) از هم برای بذر پیاز otganic-agri بکارید. اگر خاک خشک است خیلی آرام آبیاری کنید و با خاک بپوشانید. محصول کاشته شده در بهار را در ۲ مرحله نازک کنید – ابتدا به ۱-۲ اینچ (۲-۵ سانتی متر) زمانی که نهال ها صاف شدند و سپس به فاصله ۴ اینچ (۱۰ سانتی متر) از هم. نهال ها را با دقت بالا بیاورید – خاک باید مرطوب باشد و تمام مواد نازک برداشته شود تا از پشه پیاز جلوگیری شود.

دانه های ارگانیک  ۲ که زیر شیشه پرورش می یابند باید با فاصله ۴ اینچ (۱۰ سانتی متر) از هم پیوند شوند و ۹ اینچ (۲۳ سانتی متر) بین ردیف ها باقی بماند. ریشه ها باید به صورت عمودی در سوراخ کاشت بیفتند و پایه پیاز باید حدود ½ اینچ (۱ سانتی متر) زیر سطح باشد. محکم بکارید. پیازهای سالاد را باید در ردیف هایی بکارید که فقط ۴ اینچ (۱۰ سانتی متر) از هم فاصله دارند

در صورت لزوم. بذر فلفل  otganic-agri را به فاصله ۱ اینچ (۲.۵ سانتی متر) نازک کنید. بذرهای گونه های ژاپنی را باید در فواصل ۱ اینچ (۲.۵ سانتی متر) در ردیف هایی با فاصله ۹ اینچ (۲۳ سانتی متر) از هم بکارید. نهال های نازک را به فواصل ۴ اینچ (۱۰ سانتی متر) در بهار نازک کنید.

بذر فلفل | پیاز را می توان در تمام طول سال کشت کرد.

برای یک محصول بذر پیاز آگوست یا سپتامبر به محض اینکه زمین قابل کار است در بهار (اواخر فوریه تا اوایل آوریل بسته به موقعیت باغ شما) بکارید. در اواسط آگوست برای محصول زودتر بکارید – گونه های ژاپنی در اواخر ژوئن بالغ می شوند – واریته های استاندارد مانند Reliance و Ailsa Craig مقاومت کمتری دارند. کمتر قابل اطمینان هستند و دیرتر کشت می شوند

 (اواخر جولای به بعد). اما می توان آنها را ذخیره کرد. در مناطق سردسیر و برای نمایشگاه پیازها را در ژانویه زیر شیشه بکارید. در ماه مارس سفت شده و در آوریل در فضای باز کاشت کنید. پیاز سالاد باید در ماه مارس-ژوئیه برای محصول ژوئن-اکتبر کاشته شود. در ماه اوت برای بذر فلفل در ماه مارس-مه بکارید.

مراقبت از محصول بذر پیاز با تمام استانداردهای جهانی

بیل زدن بذر پیاز را با احتیاط انجام دهید یا با دست علف هرز کنید – رشد متراکم علف های هرز به طور جدی بر عملکرد تأثیر می گذارد. اگر هوا خشک است آبیاری کنید (نه در غیر این صورت) و هر از گاهی غذا دهید. در ماه مارس. محصولی را که در پاییز کشت می‌شود. با Instant Bio تغذیه کنید. ساقه های گلی را که ظاهر می شوند جدا کنید. مالچ پاشی برای کاهش نیاز به آب و برای سرکوب علف های هرز مفید است. پس از متورم شدن پیازها آبیاری را متوقف کنید و زمین پوشاننده یا مالچ را عقب بکشید تا سطح بذر فلفل در معرض نور خورشید قرار گیرد.

نتیجه چگونه باید این محصول بذر فلفل را باید برداشت کرد

هنگامی که بذر پیاز بالغ می شود. شاخ و برگ زرد می شود و واژگون می شود. بگذارید حدود ۲ هفته بماند و سپس در یک روز خشک با احتیاط با چنگال بلند کنید. پیازهایی که برای استفاده فوری نیستند باید خشک شوند. لامپ ها را روی گونی ها یا سینی ها پخش کنید – اگر هوا گرم و آفتابی است

در خارج از منزل یا اگر هوا بارانی است در داخل خانه.بسته به اندازه لامپ ها و دمای هوا. خشک شدن ۷ تا ۲۱ روز طول می کشد. بذر فلفل otganic-agri لامپ ها را به دقت بررسی کنید – همه پیازهای آسیب دیده. نرم. خالدار و گردن کلفت باید برای استفاده در آشپزخانه یا انجماد کنار گذاشته شوند. بقیه را می توان ذخیره کرد

بذر پیاز | چگونگی برداشت محصولات فلفل

بذر پیاز | چگونگی برداشت محصولات فلفل
بهسازان کشت

دانه های ارگانیک  ۲ | چگونگی برداشت محصولات فلفل

سوالات متداول در خصوص و با مضمون بذر پیاز

۰۱ چگونه از دانه های پیاز مراقبت می کنید؟

ده نکته برتر برای پرورش پیاز از دانه

  • با دانه های تازه و مخلوط شروع بذر شروع کنید. …
  • گرمای پایین را فراهم کنید. …
  • پوسته بذر را جدا کنید. …
  • زیر چراغ ها نگه دارید و پشت را اصلاح کنید. …
  • زمانی که برگ سوم ظاهر شد پیوند بزنید. …
  • برگ های بذر را کوتاه کنید. …
  • حداکثر نور را فراهم کنید. …
  • سفت شوید. اما از سرما محافظت کنید.

۰۲ آیا برای جوانه زدن بذرها باید پوشانده شوند؟

قبل از شروع. نکات آماده سازی خاک و انتخاب محل را در زیر بخوانید. سپس بذرهای پیاز را به عمق تقریبی ۱/۴ تا ۱/۲ اینچ و با فاصله حدود ۴ اینچ از هم بکارید. بذرها را به آرامی با خاک بپوشانید و رطوبت را حفظ کنید تا جوانه زنی افزایش یابد. هنگامی که آنها جوانه زدند. برای جلوگیری از شلوغی. به یک نهال پیاز در هر ۴ اینچ نازک کنید.

۰۳ ضرر پیاز چیست؟

یکی دیگر از مضرات شروع پیاز از دانه این است که باید خاک سطحی یا خاک گلدان را تهیه کنید و مکانی را در داخل خانه پیدا کنید که نور خورشید زیاد باشد. برخی از باغبانان فضای داخلی برای شروع پیاز را از دانه ندارند. دیگران فقط نمی خواهند زمان یا تلاش خود را سرمایه گذاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.