بذر

بذر و ۲راه سفر به دنیای گوجه زیتونی برای #علاقه مندان

بذر و گوجه فرنگی، گوجه فرنگی، گوجه فرنگی ما در حال جشن گرفتن گوجه فرنگی هستیم. ما در ارگانیک اگری در حال رشد ۵۰ نوع گوجه فرنگی هستیم. کوچولوها، بزرگها، سبزها، زردها و قرمزها. بذر گوجه زیتونی دو گونه از منحصربفردترین گونه های باغ های مزرعه ما هستند. “سیب عشق” در فرانسه، که در ایتالیا و در اصل از قاره آمریکا نگهداری می شود.

فهرست عناوین

روغن زیتون و گوجه فرنگی یک جفت عالی برای سالاد تابستانی هستند.

گوجه فرنگی زیتونی یکی از ارائه های غذایی آنها بود.

پرورش گوجه فرنگی یک سرگرمی عالی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ما در حال حاضر همه چیز را برای فصل آسیاب آماده می کنیم

سوالات متداول خود را از بهترین فروشگاه بذر از ما بپرسید.

 

فهرست تصاویر

گوجه گیلاسی ۱

گوجه گیلاسی ۲ خوشمزه

 

روغن زیتون و گوجه فرنگی یک جفت عالی برای سالاد تابستانی هستند.

اما مورد علاقه شخصی من راه رفتن به باغ، چیدن یک گوجه فرنگی گرم و ریختن آن در دهانم است و اجازه می دهم آب آن از چانه ام بریزد. بذر باغ ها جایی هستند که سبزیجات و مردم رشد می کنند. در باغ گوش کنید و یاد بگیرید. مزرعه ما ارگانیک و بسیار متنوع است. علاوه بر ۳۰۰۰ زیتون و ۵۰ درخت مرکبات و انجیر، ۵ باغ سبزی داریم. امسال ۷ کندوی عسل اضافه کردیم. مدیر مزرعه ما مشغول organic-agri.ir  بوده است.

عنوانبذر
نویسندهفلاحت
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۹۰۰ کلمه
مدت مطالعه۹ دقیقه

اگرچه به نظر می رسد آفتابگردان های داوطلب باغ های سبزی را در مقابل کارخانه زیتون ما تسخیر کرده اند. زیبا. دیدنی و جذاب – تماشایی. و دانه های خوشمزه برای پرندگان. نماد واقعی خورشید تابستانی کالیفرنیا. ممکن است سعی کنیم سر دانه ها را مانند خوشه برشته کنیم. در سال ۱۹۲۶، هتلی در کاپری میزبان کنفرانسی در مورد آینده پژوهی بذر بود. در ادامه گوجه گیلاسی ۱ را ببیند.

 گوجه فرنگی زیتونی یکی از ارائه های غذایی آنها بود.

ارگانیک اگری  برای جزیره ایتالیایی کاپری. گوجه قرمز، موزارلای سفید، ریحان سبز، نم نم روغن زیتون و کمی نمک دریا و این همان کاپرسه معروف اینسالاتا است. رنگ های پرچم ایتالیا و نه یک قطره بالزامیکو که رنگ های خالص را رقیق کند. در اصل با موزارلای بوفالو، اما اکنون با موزارلای دست ساز دوست داشتنی.

سالاد کاپرز را قبل از غذا یا به عنوان میان وعده بعد از ظهر سرو کنید. بذر ساده، خوشمزه و عالی. روغن زیتون فوق بکر گواهی شده ما، بدون فیلتر، کاملاً بهترین جفت، نرمی در دهان، اسیدیته و احساس لذیذ در دهان است. طعم های سالم و قوی با تمام گنجینه یک روز تابستانی.

گوجه گیلاسی- بذر

گوجه گیلاسی- بذر – ارگانیک اگری

گوجه گیلاسی ۱

پرورش گوجه فرنگی یک سرگرمی عالی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آنها به آفتاب خوب، بدون پاهای مرطوب و کمی کود آلی نیاز دارند. در ماه اوت از مزایای کار خود بهره می برید. یعنی اگر آهو تمام برگ ها و شکوفه ها را نخورد یا از بستر گوجه فرنگی برای چرت بعدازظهر خود استفاده نکند. همانطور که می بینید من بذر پرورش می دادم نه گوجه فرنگی. سپس این گوزن با حنایی های دوقلو برگشت و تمام گل های رز و هر چیز دیگری را که پیدا می کردند، نیش زد. او از حصار ۶ فوتی پرید و از بوفه لذت برد. در ادامه گوجه گیلاسی ۲ خوشمزه را ببیند.

دانه های بذر گوجه زیتونی دارای تنوع شگفت انگیزی از دانه های گوجه فرنگی است. در بهار، مزرعه ارگانیک اگری گوجه‌فرنگی کمی دارد که در انتظار شماست تا در خاک آماده شده خود بکارید. باغبانی کانتینری organic-agri.ir یک راه فوق العاده برای پاسیوها و عرشه های کوچک است، اما مراقب باشید از گلدان های سفالی استفاده کنید زیرا آنها گرم می شوند و ریشه گیاهان را می پزند. بذر گوجه زیتونی نیاز به آفتاب و گرما دارد، اما ریشه ها نیاز به محافظت دارند.

شکوفه گوجه فرنگی خوراکی است و ما اغلب از آن به عنوان چاشنی سالاد کاپرز استفاده می کنیم. زیبا و خوراکی. هیچ چیز بهتر نیست. شکوفه های گوجه فرنگی یخ زده در آب یخ به جین مارتینی برگ زیتون زیبایی بذر گوجه زیتونی می بخشد.

گوجه گیلاسی- بذر - ارگانیک اگری

گوجه گیلاسی- بذر – ارگانیک اگری

گوجه گیلاسی ۲ خوشمزه

ما در حال حاضر همه چیز را برای فصل آسیاب آماده می کنیم

یک نوشیدنی خاص در کارخانه زیتون، ما در حال حاضر همه چیز را برای فصل آسیاب آماده می کنیم. ما دوباره آسیاب را تمیز می کنیم و لیستی برای تجهیزات و لوازم پشتیبان تهیه می کنیم.

امسال برای جلوگیری از تاخیرهای طولانی سیستم که به نظر می رسد همه را تحت تاثیر قرار می دهد، زودتر سفارش می دهیم. در حال حاضر تولید کنندگان بذر گوجه زیتونی برای کسب اطلاعات در مورد خدمات آسیاب با ما تماس می گیرند. organic-agri.ir برای فصل آسیاب آماده و آماده خواهیم شد.

سوالات متداول خود را از بهترین فروشگاه بذر از ما بپرسید.

  • چه چیزی روند را سریع تر می‌کند؟

سانتریفیوژ جدید بسیار کارآمد است و ما معتقدیم که می‌توانیم روغن بهتری بسازیم و نرخ استخراج بهتری برای خود و مشتریانمان داشته باشیم. برای رزرو تاریخ آسیاب خود زودتر تماس بگیرید. از اوایل اکتبر شروع می کنیم.

  • وبلاگ بعدی چیست؟

من در وبلاگ بعدی در مورد نحوه برداشت زیتون، انتخاب میوه عالی و روش های آسیاب خود خواهم نوشت.

  • بذر گوجه زیتونی را از کجا تهیه کنیم؟

در راه آسیاب از گوجه فرنگی های خود لذت ببرید

گوجه گیلاسی- بذر

گوجه گیلاسی- بذر – ارگانیک اگری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.