بذر

بذر و 3 پیشنهاد دیگر برای کاشت گیاهان مورد نظر با %کودکان

بذر و کاشت انواع دانه با بچه ها یکی از لذت بخش ترین حس های دنیاست. ارگانیک اگری طی سال ها تجربه آدم های مختلفی را می‌شاسد. از این افراد عده ای برای وقت گذرانی با بچه های خود از ما دانه تهیه می‌کنند.

با کاشت دانه و گیاهان بطوریکه مناسب محل باشند طروارت و سرزندگی به خود هدیه دهید. قیمت بذر و گیاهان مختلف را ارزیابی و از مراکز معتبر و خوشنام خریداری کنید.

فهرست عناوین

سالاد؛ بچه ها آسان برای رشد دانه های سالاد

دانه های ساده برای بچه ها برای کاشت باغ گل های وحشی

دانه های ساده برای بچه ها برای پرورش توت شلغم و میکروگرن آفتابگردان

پاسخ سوالات متداول و گیاه پیشنهادی شما در قسمت پائین است.

فهرست تصاویر

لذت طبیعت 1کاشتن

لذت طبیعت 2 باغبانی

سالاد؛ بچه ها آسان برای رشد دانه های سالاد

پرورش گیاهان خوراکی راهی عالی برای تشویق بچه ها به امتحان طعم های جدید است. کاشت بذر سالاد در تابستان برای باغبان کوچولوی مشتاق بسیار مناسب است زیرا آنها خیلی سریع رشد می کنند. شما می توانید ظرف چند هفته شروع به برداشت کنید. بسته ای از دانه های مخلوط، امتحان کردن چندین گونه مختلف را آسان می کند.

عنوانبذر
نویسندهفلاحت
دپارتماناوج شید
مدت مطالعه8 دقیقه
تعداد کلمات850 کلمه

دانه‌های سالاد معمولاً کوچک هستند، بنابراین ایده خوبی است که با گذاشتن چند دانه در کف دست شروع کنید و قبل از شروع به پخش کردن آنها روی توده‌ی کمپوست و بعد از پرداخت قیمت بذر ، فشار دادن یک مشت دانه را تمرین کنید. پرورش سالاد در گلدان یا سینی، محافظت از شاخ و برگ در برابر راب ها و حلزون های گرسنه را آسان تر می کند.

شما می توانید بذر سالاد را هر هفته یا بیشتر در طول تابستان بکارید تا منبع ثابتی از برگ ها را فراهم کنید. ارگانیک اگری به شما مشاوره رایگان می‌دهد. در ادامه لذت طبیعت 1کاشتن را ببیند.

دانه های ساده برای بچه ها برای کاشت باغ گل های وحشی

برای کاشت بذر واقعا کم نگهداری، گل های وحشی را انتخاب کنید. شما فقط آنها را روی خاک لخت بیندازید، آنها را به آرامی فشار دهید، به آنها آبیاری کنید و اجازه دهید کار خود را انجام دهند. قیمت بذر را در ارگانیک اگری مشاهده فرمائید.

بسته ای از دانه های گل وحشی مخلوط یک اثر چمن طبیعی دوست داشتنی ایجاد می کند. یک نقطه آفتابی را انتخاب کنید و قبل از شروع همه علف های هرز را حذف کنید. می‌توانید بذر گل‌های وحشی را در بهار بکارید، اما پاییز بهترین زمان برای کاشت آن‌ها است، زیرا به آن‌ها زمان می‌دهد تا در زمستان ریشه بدهند و در تابستان بعد جلوه‌ای چشمگیرتر ایجاد کنند.

باغبان - بذر

باغبان – بذر- ارگانیک اگری

لذت طبیعت 1کاشتن

گل های وحشی غذا و پناهگاهی غنی برای حشرات گرده افشان، پرندگان وحشی و پستانداران کوچک هستند. پس قیمت بذرهای organic-agri.ir برای شما مناسب است.

دانه های ساده برای بچه ها برای پرورش توت شلغم و میکروگرن آفتابگردان

با شروع کاهش دمای پاییز و ساعات آفتابی، اکنون زمان بسیار خوبی برای کاشت بذر در داخل خانه است. باغ گیاهی طاقچه یک پروژه کوچک عالی برای بچه هاست؛ آنها به سرعت نتایج را خواهند دید و شما حتی برای انجام آن نیازی به باغ ندارید. قیمت بذر را در organic-agri.ir مشاهده کنید. در ادامه لذت طبیعت 2 باغبانی را ببیند.

انواع مختلفی از گیاهان وجود دارد که می توانید در داخل خانه پرورش دهید. گشنیز، ریحان، نعناع، ​​پیازچه، جعفری، مریم گلی و ترخون همگی انتخاب های خوبی هستند. در هر گلدان یک رقم بکارید، دانه ها را بسیار نازک پخش کنید و کمی کمپوست بپاشید.

روی هر گلدان برچسب بزنید، سپس آب دهید و روی طاقچه آفتابگیر قرار دهید. با توجه به قیمت بذر سعی کنید تعداد کمی از انواع گیاه را بگیرد و در مورد هر کدام مهرت لازم را کسب کنید.

گیاه مورد نظر -بذر

گیاه مورد نظر -بذر- ارگانیک اگری

لذت طبیعت 2 باغبانی

آنها به سرعت خشک می شوند، بنابراین خاک را به طور منظم بررسی کنید و در صورت لزوم آبیاری کنید. شما باید حدود یک هفته پس از کاشت نهال ها را مشاهده کنید و می توانید ظرف چند هفته انتظار برداشت را داشته باشید.

پاسخ سوالات متداول و گیاه پیشنهادی شما در قسمت پائین است.

  • کشت آسان دانه های نخود شیرین توسط کودکان انجام می‌شود؟

بلی زیرا کاشت بسیار راحت دارد. همچنین به ما و فرزندتان آسیب نمی‌زند. دانه‌های نخود شیرین بزرگ هستند، بنابراین بچه‌ها باید بتوانند به راحتی آن‌ها را نگهداری کرده و رشد دهند. از گلدان ها یا سینی ها شروع کنید و با پرورش آنها در گلخانه یا قاب سرد از آنها در برابر هوای سرد محافظت کنید. آنها را در بهار بکارید؛ آنها در ظروف یا حاشیه ها خوشحال خواهند شد.

  • ویژگی این گیاه چیست؟

نخود شیرین در اواخر بهار و تابستان شکوفا می شود، اما اگر کمی از آنها محافظت کنید، می توانید آنها را در زمستان شروع کنید. انجام این کار به شما گیاهان بزرگتر و قوی تری در اوایل سال می دهد و می توانید زمانی که چیزهای زیادی در باغ اتفاق نمی افتد به کاشت ادامه دهید. organic-agri.ir قیمت بذر را بسیار مناسب ارائه می‌دهد.

  • در کاشت این محصول چه کنیم؟

نخودهای شیرین کوهنورد هستند، بنابراین باید آنها را با یک تیرک باغچه نگه دارید یا آنها را در مقابل یک داربست بکارید. آنها گلهای شاخه بریده فوق العاده ای می سازند و اگر چند ساقه را قطع کنید، در تمام تابستان شکوفا می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.