بذر

بذر | در ۳ مرحله گل های زیبا را بکارید.

کشاورز- بذر - ارگانیک اگری

بذر قبل از کاشت ، خاک را بکارید. از چنگک، پنجه یا چنگال برای حفر ۶ تا ۸ اینچ (۱۵ تا ۲۰ سانتی متر) زیر خاک استفاده کنید. خاک را برگردانید تا زمانی که تمام خاک بستر گل خود را شل کنید. همچنین ممکن است بخواهید از کمپوست در خاک استفاده کنید تا رشد گل را افزایش دهید. طبق دستورالعمل، دانه ها را بپاشید یا دفن کنید. اطلاعات روی بسته بذر توضیح می دهد که آیا بذرها نیاز به جوانه زنی خاصی دارند یا خیر. بذر بن سای نرم باید به آرامی در خاک فشرده شوند، در حالی که دانه های پوست سخت باید کاملاً با خاک پوشانده شوند. دستورالعمل ارگانیک اگری بخوانید تا ببینید از کدام روش باید استفاده کنید.

فهرست عناوین

محل کاشت را مشخص کنید تا بدانید بذرها را کجا کاشته اید.

گل ها و برگ های در حال مرگ را هرس کنید.

سوالات متداول خود را در رابطه با کاشت مطالعه کنید.

فهرس تصاویر

گل ۱ زیبا

گل ۲ در باغچه

 

محل کاشت را مشخص کنید تا بدانید بذرها را کجا کاشته اید.

این در هنگام کاشت طیف گسترده ای از بذرها یا گیاهان مفید است. یادآوری بصری همچنین به شما اطلاع می‌دهد که آیا گل‌ها در حال رشد هستند یا دانه‌های شما موفق به جوانه زدن نشده‌اند.همه دانه ها گل نمی شوند. برچسب زدن همچنین از اشتباه گرفتن نهال های خود با علف های هرز جلوگیری می کند. در ادامه گل ۱ زیبا را ببیند.

عنوانبذر
نویسندهفلاحت
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۸۰۰ کلمه
مدت مطالعه۸ دقیقه

بستر بذر را مه پاش کنید تا خاک مرطوب بماند. تخت گل خود را به آرامی با آب غبارآلود کنید تا خاک مرطوب شود. تا زمانی که بذرها در حال جوانه زدن هستند، خاک باید همیشه مرطوب باشد. برای اینکه ببینید آیا خاک واقعا مرطوب است یا خیر، انگشت خود را روی تخت گل خود فشار دهید. اگر خاک در زیر سطح خشک شد، می دانید که باید بذر بن سای خود را آبیاری کنید.

صبر کنید تا گل(های) organic-agri.ir  جوانه بزند. گلها باید در عرض ۳ هفته تا یک ماه جوانه بزنند. اگر متوجه نشوید که آنها شروع به رشد کرده اند، ممکن است مجبور شوید دانه های بیشتری بگذارید.

زمین- بذر - ارگانیک اگری

زمین- بذر – ارگانیک اگری

گل ۱ زیبا

گل های خود را آبیاری کنید اگر باران می بارد، نباید به گل هایتان آب بدهید. با این حال، مهم است که خاک زیر گل ها مرطوب بماند. اگر مدتی بدون باران دارید، به بذر آبیاری کنید تا ۶ تا ۸ اینچ (۱۵ تا ۲۰ سانتی متر) بالای آن مرطوب بماند.

گل ها و برگ های در حال مرگ را هرس کنید.

هرس گلها در ارگانیک اگری پس از شکوفه دادن باعث رشد جدید می شود. از مجموعه ای از هرس های دستی استفاده کنید و گلبرگ ها یا برگ های گل قدیمی یا آسیب دیده را جدا کنید. در صورت تمایل از کود برای بذر استفاده کنید. یک کود آلی سلامت گل های شما را تقویت کرده و رنگ آنها را روشن می کند. در ادامه گل ۲ در باغچه را ببیند.

به دنبال کودی باشید که برای نوع خاص بذر بن سای شما طراحی شده است و آن را روی خاک اطراف بپاشید. برای جلوگیری از کود دهی بیش از حد organic-agri.ir ، که می تواند منجر به مرگ گل ها شود، دستورالعمل ها را قبل از آن بخوانید. یک کود متعادل ۵-۱۰-۱۰ را می توان بر روی گسترده ترین انواع گل ها استفاده کرد.

زمین- بذر - ارگانیک اگری

زمین- بذر – ارگانیک اگری

گل ۲ در باغچه

سوالات متداول خود را در رابطه با کاشت مطالعه کنید.

  • در ابتدا چه کنیم؟

ظرفی تهیه کنید که دارای سوراخ های زهکشی باشد. اگر می‌خواهید چندین گل پرورش دهید، می‌توانید یک گلدان سرپوشیده بخرید که فضایی برای بیش از یک گل دارد. مهم است که ظرف دارای سوراخ های زهکشی باشد، زیرا خاک بیش از حد اشباع از رشد بذر بن سای جلوگیری می کند.

اگر نمی‌خواهید یک گلدان بخرید، می‌توانید کف یک کارتن تخم‌مرغ را سوراخ کنید و به جای آن از آن استفاده کنید.

برای جلوگیری از نشتی یک پارچه یا پارچه زیر ظرف قرار دهید.

  • در مرحله دوم ارگانیک اگری چه کنیم؟

هر قسمت را با مخلوطی از پیت ماس، ورمیکولیت و پرلیت organic-agri.ir  پر کنید. سه نوع مختلف خاک را با هم در قسمت های مساوی ترکیب کنید تا خاکی با زهکشی خوب و با مواد آلی بالا ایجاد کنید. ظرف بذر بن سای را ¾ از راه را با این مخلوط بریزید.

  • در مرحله سوم چه کنیم؟

دانه ها را بسته به گونه آنها در بالای خاک دفن کنید یا بپاشید. دانه های سخت تر باید با مواد آلی مانند ورمیکولیت یا خزه اسفاگنوم پوشانده شوند، در حالی که دانه های نرم تر باید در بالای خاک قرار گیرند. بسته بذری را که همراه با بذر بن سای شما آمده است بخوانید تا مشخص کنید که آیا باید آنها را در زیر خاک دفن کنید یا بالای آن بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.