بذر

بذر و ۲ راه حل مهم برای کاشت انواع مختلف گل در باغچه

بذر- شمعدانی- ارگانیک اگری

بذر و گلهایی که باید در باغچه سبزی خود بکارید. پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. برای خواندن افشاگری کلیک کنید برای خواندن سیاست حفظ حریم خصوصی کلیک کنید. اگر به دنبال جذب گرده افشان ها، دفع آفات و زیباسازی باغ سبزیجات خود هستید، این گل هایی را که باید در باغ سبزی خود پرورش دهید، بذر گل را بررسی کنید. آیا سبزیجات خود را جدا از گیاهان زینتی در باغ خود می کارید؟ خوب، من برای شما یک خبر دارم! وقت آن رسیده است که در همان زمینی که سبزیجات خود گلها ارگنیک اگری را پرورش دهید.

فهرست عناوین

گل هایی که باید در باغچه سبزی خود بکارید

چرا در باغچه های سبزی گل می روید و رشد می‌کند؟

علاوه بر این، اگر گل ها را در اطراف سبزیجات خود قرار دهید.

بیایید با بهترین گلها برای کاشت در تکه سبزیجات این مقاله آشنا شویم:

پرسش هی متداول در مطالب پائین است برای پاسخ مراجعه کنید.

فهرست تصاویر

باغبانی ۱ جذاب

باغبانی ۲ گل کاری

گل هایی که باید در باغچه سبزی خود بکارید

کشت محصولات مختلف organic-agri.ir  با هم، که به آن کاشت همراه نیز می گویند، از دیرباز وجود داشته است. کشاورزان و باغداران بذر به دلایل مختلفی از جمله کنترل آفات، گرده افشانی، ایجاد زیستگاه برای حشرات مفید، حداکثر استفاده از فضا، و افزایش بهره وری گیاهان زراعی از این شکل از چند کشت استفاده می کنند. گل ها افزودنی عالی برای هر تکه سبزی هستند و نقش های مفید متعددی را برای هر باغ ایفا می کنند.

عنوانبذر
نویسندهفلاحت
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۹۰۰ کلمه
مدت مطالعه۹ دقیقه

امروز قصد داریم در مورد برخی از بهترین گل هایی که باید در کنار محصولات خوراکی خود در باغ پرورش دهید صحبت کنیم. بیا شروع کنیم. همچنین ممکن است دوست داشته باشید: دوسالانه، چندساله و سایر شرایط باغبانی توضیح داده شده است.

چرا در باغچه های سبزی گل می روید و رشد می‌کند؟

سه دلیل اصلی برای همراهی کاشت گل با سبزیجات وجود دارد: ۱) جذب گرده افشان ها، ۲) جلوگیری از حمله آفات به محصولات و ۳) زیبایی بیشتر باغ.

این بذر را که باید در باغ سبزی خود بکارید، در هنگام کاشت تخت گل ارگانیک اگری در نظر داشته باشید. در حالی که برخی از محصولات مانند گوجه فرنگی گیاهان خود گرده افشانی هستند، محصولاتی مانند سیر، پیاز، سیب زمینی و کلم organic-agri.ir وجود دارند که به کمک موجوداتی مانند زنبورها، پروانه ها و مرغ مگس خوار نیاز دارند. در ادامه باغبانی ۱ جذاب را ببیند.

بذر گل ها تمایل دارند این گرده افشان ها را جذب کنند، که می تواند با افزایش محصول باغ شما به محصولات وابسته به گرده افشان در باغ شما کمک کند.

علاوه بر گرده افشان ها، گل های باغچه می توانند حشراتی مانند کفشدوزک، عنکبوت، سوسک های زمینی و زنبورهای شکارچی را نیز جذب کنند که می توانند حشراتی مانند شته ها را بذر از بین ببرند.

بذر- شمعدانی

بذر- شمعدانی- ارگانیک اگری

باغبانی ۱ جذاب

علاوه بر این، اگر گل ها را در اطراف سبزیجات خود قرار دهید.

می توانند به عنوان یک مانع عمل کنند تا محصولات خوراکی شما بدون آفت باقی بمانند. برای دافع حشرات خانگی برای گیاهان و گل ها، به -> اسپری های خانگی حشرات organic-agri.ir  برای شادابی و سلامت گیاهان خود مراجعه کنید. در نهایت بذر گل به باغچه سبزی شما زیبایی می بخشند. گل های ظریف آنها می تواند درخشش و حتی عطری جذاب به پچ سبزیجات شما اضافه کند. در ادامه باغبانی ۲ گل کاری را ببیند.

بیایید با بهترین گلها برای کاشت در تکه سبزیجات این مقاله آشنا شویم:

بهترین گل ها برای کاشت در بستر سبزیجات: آیا در باغ خود گوجه فرنگی دارید؟ اگر چنین است، گل همیشه بهار به خوبی با آنها جفت می‌شود. هنگام بحث در مورد اینکه کدام گل را باید در باغچه سبزی خود بکارید، بذر گل همیشه بهار یا گل همیشه بهار یک گزینه رایج برای باغبانان سبزیجات است که به دنبال قرار دادن گل در تخت گل خود هستند.

این شکوفه های درخشان نه تنها رنگ و زیبایی به لکه سبزی شما می بخشد، بلکه گرده افشان هایی مانند زنبورها را نیز جذب می کند. بنابراین اگر نگران هستید اینها گلهایی هستند که بذر گل زنبورها را دفع می کنند، خوش شانس هستید که اینطور نیستند. که آن را به یکی از بهترین گل ها برای کاشت با سبزیجات تبدیل می کند.

بذر- شمعدانی- ارگانیک اگری

بذر- شمعدانی- ارگانیک اگری

باغبانی ۲ گل کاری

پرسش هی متداول در مطالب پائین است برای پاسخ مراجعه کنید.

  • در کنار گوجه چه بکاریم؟

اگر گوجه فرنگی زیادی می کارید، گل همیشه بهار برای شما عالی است زیرا نماتدها، راب ها، کرم های شاخ و سایر آفات باغ را که تمایل به شکار قرمزهای آبدار شما دارند را دفع می کند. از آنجایی که گل همیشه بهار بوی قوی دارد، بوی سبزیجات شما را نیز می پوشاند که می تواند آنها را گیج کند و از حمله آفات بر گل به آنها جلوگیری کند.

  • در کنار آفتاب گردان چه شغلی انتخاب کنیم؟

اگر به دنبال جذب زنبورها و سایر گرده افشان ها هستید، آفتابگردان بهترین انتخاب برای شماست. این غول های آفتاب دوست، نیروگاهی برای محافظت از باغ سبزیجات شما ایجاد می کنند. آنها گرده افشانی میوه ها و سبزیجات را با ارائه منبع سالم شهد و گرده برای زنبورها بذر گل بهبود می بخشند.

  • در کنار آفتاب گردان چه چیزی بکاریم؟

آنها همچنین شریک بسیار خوبی برای بالا رفتن از محصولاتی مانند خیار، لوبیا، نخود و کدو ارگانیک اگری هستند. شما می توانید این انگورها را برای بالا رفتن از ساقه های محکم آفتابگردان آموزش دهید. بذر گل  وآفتابگردان علاوه بر اینکه به عنوان یک پرده زنده استفاده می شود، می تواند سایه بسیار مورد نیاز را برای اسفناج و کاهو نیز فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.