دسته‌بندی نشده

بذر هویج | چه گیاهان با ۳نوع خاک رایج کشت می‌شوند؟

کشاورز- بذر هویج - ارگانیک اگری

بذر هویج و وقتی چندین گیاه را در یک گلدان پرورش می دهیم، معمولا آنها را همراه می نامیم. گاهی اوقات دو یا چند گیاه مکمل یکدیگر هستند و بهتر از زمانی که آنها را به تنهایی رشد می دهیم رشد می کنند. چگونه چندین گیاه را در یک گلدان پرورش دهیم؟ شما می توانید بسیاری از سبزیجات و گیاهان مختلف را در یک مکان پرورش دهید. اگر چندین گیاه در یک گلدان کاشته شوند، گیاهان سازگار باید با توجه به شرایط رشد بذر پیاز انتخاب شوند. ارگانیک اگری در خدمات رسانی همیشه حاضر است.

فهرست عناوین

چه گیاهانی را می توان در گلدان قرار داد؟

آیا چند گیاه در گلدان به آب بیشتری نیاز دارند؟

کرفس و فلفل. اینجا عکس میذارم ولی زمستونه و کرفسم خوابه.

پاسخ سوالات متداول خود را در قسمت پائین مطالعه فرمائید.

فهرست تصاویر

پیاز ۱ سالم

پیاز ۲ارگانیک

چه گیاهانی را می توان در گلدان قرار داد؟

گیاهان اغلب به راحتی با هم در گیاهان مختلط رشد می کنند. اگر قبلا هرگز آن را امتحان نکرده اید، گیاهان زیادی وجود دارد که به راحتی در گلدان رشد می کنند، مانند رزماری، مریم گلی، آویشن و ریحان. همچنین می توانید ساکولنت های مخلوط را در گلدان پرورش دهید. ساکولنت ها بسیار آهسته رشد می کنند و ساختار برگ های جالبی دارند. مخلوط کردن کاشت ها برای نمایش ساختارهای مختلف برگ می تواند بسیار جذاب باشد. درادامه پیاز ۱ سالم را ببیند.

عنوانبذر هویج
نویسندهفلاحت
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۸۰۰ کلمه
مدت مطالعه۸ دقیقه

در برخی موارد، اگر یک گیاه organic-agri.ir بزرگ دارید، می توانید گیاه دیگری را در زیر درختان پرورش دهید. زیبا به نظر می آید. من در باغبانی سرپوشیده خوش شانس بوده ام.

کشاورز- بذر هویج - ارگانیک اگری

کشاورز- بذر هویج – ارگانیک اگری

پیاز ۱ سالم

آیا چند گیاه در گلدان به آب بیشتری نیاز دارند؟

این به گیاه بستگی دارد. اگر دو گیاه را در یک گلدان بکارید، یکی بلند و دیگری یک پوشش زمین، اساساً ردپای آب کل هر دو گیاه را دریافت می کنید که آب بیشتری از هر کدام به تنهایی مصرف می کنند. این فقط یک منطق محض است. در بسیاری از موارد، رشد دو یا چند گیاه در کنار هم می تواند به سلامت گیاهان بذر هویج کمک کند. من متوجه شده ام که به نظر می رسد رشد گیاه ریحان در کنار گوجه فرنگی هر دو را سالم تر می کند. ممکن است متوجه شوید که ترپن های تولید شده توسط گیاه به دفع آفات کمک می کند. ارگانیک اگری من همچنین دریافته ام که به نظر می رسد پرورش ریحان با فلفل دلمه ای یا فلفل ترکیبی بذر هویج برنده است. جعفری با پونه کوهی به خوبی رشد می کند. اگر جعفری ایتالیایی بلند بکارید، سرپناهی برای پونه کوهی فراهم می کند و هر دو رشد خواهند کرد.

کرفس و فلفل. اینجا عکس میذارم ولی زمستونه و کرفسم خوابه.

در تابستان زیباترین گیاه گلدانی است. فلفل دلمه‌ای بزرگ با توت‌های قرمز پوشیده شده است و زیر کرفس، رنگ سبز وهم‌آوری دارد. شما می توانید منطق را ببینید – گیاهانی را رشد دهید که با هم کار کنند و سیستم بهتری به دست آورید.
من تقریباً هرگز فقط یک بذر هویج در گلدان ندارم – این اتلاف فضا است. از آزمایش کردن لذت ببرید و ترکیبی را پیدا خواهید کرد که برای باغ شما مناسب است. در ادامه پیاز ۲ارگانیک را ببیند.

شما می توانید از پرورش این گونه ها بذر پیاز لذت زیادی ببرید. توصیه من همیشه این است – گلدان بزرگ! هرچه گلدان بزرگتر باشد، فعالیت ریشه و قارچ organic-agri.ir در خاک بیشتر می شود. همچنین متوجه شده ام که شیشه های بزرگتر را می توان برای مدت طولانی تری بدون مراقبت رها کرد. گلدان های کوچک بذر هویج به سرعت خشک می شوند و نیاز به مدیریت زیادی دارند.

کشاورز- بذر هویج - ارگانیک اگری

کشاورز- بذر هویج – ارگانیک اگری

پیاز ۲ارگانیک

پاسخ سوالات متداول خود را در قسمت پائین مطالعه فرمائید.

  • چند گیاه می توانید در یک گلدان قرار دهید
    مقاله ما در مورد بهترین اندازه کیسه رشد برای گوجه فرنگی چیست؟
  • چند گیاه بذر پیاز را می توان در یک گلدان قرار داد؟
    این واقعاً به اندازه گلدان و گیاهانی که در حال رشد هستید بستگی دارد. مادر من یک گلدان بزرگ با حداقل ۵۰ ساکولنت مختلف در آن دارد. این یک مثال افراطی است، اما او احتمالاً بیش از ۴۰ سال از کوزه بذر پیاز مراقبت کرد و فهمید که چه چیزی مؤثر است. توصیه می کنم با دو گیاه در گلدان organic-agri.ir شروع کنید و به تدریج مهارت های خود را تقویت کنید.
  • اگر گیاهان زیادی را در گلدان ارگانیک اگری قرار دهید چه اتفاقی می افتد؟
    اگر این کار را انجام دهید، ممکن است متوجه شوید که برخی از گیاهان بذر پیاز ازدحام خارج می شوند. سپس می توانید به سادگی نازک کنید و برخی از گیاهان را حذف کنید تا زمانی که به ظاهر دلخواه خود برسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.