بذر

بذر و توصیه های کاشت #انواع بذر کشاورزی با 2بچه

طبیعت آرامش بخش-بذر

بذر ها اهمیت ویژه ای دارند. بدین سبب وقتی صحبت از پروژه های باغبانی برای بچه ها می شود، هیچ چیز بهتر از کاشت بذر نیست. روند شگفت‌انگیز کاشت بذر و تماشای تبدیل آن به گیاه شگفت‌انگیز است، به‌علاوه فرصتی که واقعاً دست به کار شوند. همیشه برای بچه‌های کوچک جذاب است. کاشت بذر همچنین یک راه عالی برای آشنایی با طبیعت و انواع بذر کشاورزی است.

قرار دادن بچه ها در پرورش و مراقبت از گیاهان خود نیز به علاقه مندی آنها به باغبانی کمک می کند. یک مزیت اضافی رشد گیاهان از بذر این است که روشی مقرون به صرفه برای باغبانی است. انواع بذر کشاورزی پتانسیل رشد تعداد زیادی گیاه را دارد، بنابراین می توانید باغ خود را با گل پر کنید یا با کسری از هزینه ارگانیک اگری برداشت کنید.

فهرست عناوین

نکاتی برای کاشت موفق با بچه ها را در مطالب پائین ببیند.

دانه های خوب برای رشد کودکان که سلامت آن ها را تضمین می‌کند.

آفتابگردان اولین پیشنهاد ارگانیک برای والدین است.

کامسو ها رشد آسان دانه های کیهان برای بچه ها که باید امتحان کنید.

پاسخ سوالات و پیشنهادات متداول خود را در قسمت پائین بخوانید.

فهرست تصاویر

کاشتن 1 پر هیجان

کاشتن 2 زندگی با طبعیت

نکاتی برای کاشت موفق با بچه ها را در مطالب پائین ببیند.

کاشت بذر یک پروژه باغبانی آسان برای کودکان است، اما نکات و ترفندهایی برای موفقیت آن وجود دارد. در صورت امکان، از ابزارهای باغبانی به اندازه بچه (مانند کیف و مجموعه ابزار باغبانی organic-agri.ir) استفاده کنید، زیرا استفاده از آنها برای کودکان آسانتر است. ماله و دستکش باغبانی بچه‌ها تمام چیزی است که برای کاشت انواع بذر کشاورزی نیاز دارید.  در ادامه کاشتن 1 را ببیند.

سعی کنید وسایل کاشت را در ارتفاعی قرار دهید که کودک در حالت ایستاده به آن برسد. این کار استفاده از ابزار و کنترل محل رفتن کمپوست و دانه ها را برای بچه ها آسان تر می کند. یک سینی گلدان قابل حمل (این سینی گلدان تمیز یا این تشک جمع شونده را امتحان کنید) در اینجا مفید است؛ می توانید آن را روی هر سطح صافی قرار دهید و همه چیز را در یک مکان نگه می دارد. اگر نمی توانید ایستاده بکارید، زانو زدن روی زمین جایگزین خوبی است.

عنوانبذر
نویسندهفلاحت
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات900 کلمه
مدت مطالعه9 دقیقه

جلسه کاشت زمان مناسبی برای کشف چگونگی رشد گیاهان با کودکان است، از جمله گرده افشانی و نقش گیاه در زنجیره غذایی.

سعی کنید زیاد دخالت نکنید. به فرزندتان بگویید چه کاری باید انجام دهد و اجازه دهید به انجام آن ادامه دهد. برای کمی آشفتگی آماده باشید – بعد از آن می توانید با هم تمیز کنید.

کشاورز نمونه- بذر

کشاورز نمونه- بذر- ارگانیک اگری

کاشتن 1 پر هیجان

دانه های خوب برای رشد کودکان که سلامت آن ها را تضمین می‌کند.

هنگام انتخاب بذرها برای رشد همراه با بچه‌هایتان، انواعی را می‌خواهید که کار با آنها آسان باشد، در مورد نحوه رشد آنها زیاد سختگیر نباشند و نیاز به نگهداری کمی داشته باشند. این هفت گزینه یک مکان عالی برای شروع هستند. با انوع بذر کشاورزی در organic-agri.ir آشنا شوید. در ادامه کاشتن 2 را ببیند.

آفتابگردان اولین پیشنهاد ارگانیک اگری برای والدین است.

تخمه های آفتابگردان خوب و بزرگ هستند و برای دست های کوچک مناسب هستند. آفتابگردان ها با خوشحالی در گلدان رشد می کنند یا می توانید آنها را در باغ پرورش دهید. انواع زیادی برای انتخاب وجود دارد. «زرد غول‌پیکر» را برای شکوفه‌های جذاب و «خرس عروسکی» را برای یک گیاه کرکی و فشرده امتحان کنید. ارگانیک اگری در کنار شماست.

در بهار انواع بذر کشاورزی را بکارید، در تابستان شکوفا کنید. شما می توانید آنها را زودتر بکارید، اما باید آنها را در گلخانه، روی یک قاب سرد یا داخل خانه روی طاقچه شروع کنید تا از آنها در برابر دمای پایین محافظت کنید. همانطور که گیاه رشد می کند، ممکن است لازم باشد ساقه ها را با چوب های باغچه  نگه دارید.

کاشت آفتابگردان برای همه اعضای خانواده سرگرم کننده است، بنابراین می توانید یک مسابقه قد داشته باشید – به یاد داشته باشید که گلدان های خود را نام ببرید!

گیاه-بذر

گیاه-بذر- ارگانیک اگری

کاشتن 2 زندگی با طبعیت

 کامسو ها رشد آسان دانه های کیهان برای بچه ها که باید امتحان کنید.

کاسموها یکی از انواع بذر کشاورزی  به راحتی رشد می کنند و باغ شما را با شکوفه های دیزی مانند با تلاش بسیار کم پر می کنند. همچنین یک گیاه عالی برای زنبورها و سایر حشرات گرده افشان است و یک گل بریده دوست داشتنی در داخل خانه ایجاد می کند.

بذرها را در بهار بکارید و به صورت نازک در گلدان بکارید. هنگامی که نهال ها به خوبی جا افتادند، به جز قوی ترین گیاهان و انواع بذر کشاورزی را از هر گلدان جدا کنید. هنگامی که آنها حدود 15 سانتی متر ارتفاع دارند، می توانید گیاهان را به یک ظرف بزرگتر یا حاشیه باغ منتقل کنید. ممکن است لازم باشد گیاه را با چوب های باغبانی حمایت کنید تا آن را صاف نگه دارید. organic-agri.ir برای شما گزینه های زیادی از محصولات با کیفیت را فراهم دیده است. پس از هر جهت خیالتان راحت باشد.

پاسخ سوالات و پیشنهادات متداول خود را در قسمت پائین بخوانید.

  • کاشت آسان دانه های نستورتیوم برای کودکان آیا مناسب است؟

اگر در کاشت کمی عقب مانده اید، نسترنج برای کاشت تابستانی ایده آل است. آنها به راحتی جوانه می زنند، به سرعت رشد می کنند و می توانند خاک ضعیف و کمی بی توجهی را تحمل کنند.

  • از ثمره این گیاه می‌توان به عنوان خوراکی استفاده کرد؟

گلهای نارنجی روشن نیز خوراکی هستند و آنها را به گیاهانی سرگرم کننده برای رشد بچه ها تبدیل می کند.

  • نستورتیوم را در کجا بکاریم؟

نستورتیوم ها تاک هستند، بنابراین در گلدان ها و سبدهای آویزان به خوبی عمل می کنند. می توانید بذرها را در گلدان های کوچک شروع کنید، گیاهان را در حین رشد به محل نهایی خود منتقل کنید یا مستقیماً در خاک بکارید. اگر گزینه دوم را انتخاب کردید، حتماً از بچه ها بخواهید که برچسب گیاهان را یادداشت کرده و محل قرارگیری آنها را علامت بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.