بذر ذرت

بذر ذرت و تجهیزات کشاورزی ۲اصول مهم در *کشت استاندارد

مزرعه- بذر ذرت- ارگانیک اگری

بذر ذرت و تجهیزات کشاورزی برای تسهیل کار و بهبود تکنیک های کشت به منظور بهینه سازی عملکرد ساخته شده است. به لطف نوآوری های تکنولوژیکی در مکانیزاسیون و ماشین آلات کشاورزی، بسیاری از تجهیزات با کارایی بالا در بازار موجود است. شما باید تجهیزات کشاورزی مناسب را برای تضمین بهره وری بهتر انتخاب کنید. بذر یونجه را در ارگانیک اگری ببینید.

فهرست عناوین

تجهیزات کشاورزی مختلف چیست؟ کدام برای کشاورز لازم است؟

تراکتور به جای گاو می آید تا هارو، گاوآهن، چنگال، بذرپاش

گاوآهن بدون شک یکی از قدیمی ترین ادوات کشاورزی در جهان است.

تیلر به عنوان یک ماشین کشاورزی همه کاره شناخته می شود.

پاسخ سوالات متداول خود را در این قسمت مطالعه فرمائید.

فهرست تصاویر

ابزار ۱ کشاورزی

ابزار ۲ کوددهی

تجهیزات کشاورزی مختلف چیست؟ کدام برای کشاورز لازم است؟

تجهیزات کشاورزی به ۳ دسته تجهیزات، ماشین آلات و ابزار تقسیم می شوند. تجهیزات کشاورزی به شخم زدن یا کارکردن خاک، وجین، سمپاشی و اصلاح یا کود دهی اختصاص داده می شود. از ماشین های کشاورزی برای چرخاندن زمین یا پاکسازی آن، کاشت و پاکسازی استفاده می شود.  در ادامه ابزار ۱ کشاورزی را ببینید.

عنوانبذر ذرت
نویسندهفلاحت
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۸۵۰ کلمه
مدت مطالعه۸ دقیقه

در مورد ابزارها، آنها برای کارهای دستی مانند استخراج ریشه، حفر چاله های کاشت و بسیاری موارد دیگر استفاده می شوند. در زبان روزمره، تجهیزات کشاورزی و ماشین آلات کشاورزی اغلب با هم اشتباه گرفته می شوند. بنابراین تمام ماشین‌های ذکر شده در این مقاله با نام عمومی تجهیزات کشاورزی، ماشین به عنوان تجهیزات کشاورزی organic-agri.ir مرتبط هستند.

تراکتور به جای گاو می آید تا هارو، گاوآهن، چنگال، بذرپاش

و سایر ادوات کشاورزی بذر ذرت را بکشد. برای کشاورزان، تراکتور همچنین برای حمل و نقل محصولات اختصاص یافته به درمان مزارع مانند سمپاش های دنباله دار، پخش کننده های خاک و تجهیزات برداشت استفاده می شود.

مزرعه- بذر ذرت- ارگانیک اگری

مزرعه- بذر ذرت- ارگانیک اگری

ابزار ۱ کشاورزی

شما می توانید بین تراکتور چرخ دار و تراکتور خزنده یکی را انتخاب کنید. تراکتور خزنده یا زنجیری به دلیل قدرت و پایداری خود مشهور است. در واقع، انجام کارهای کشاورزی در مقیاس بزرگ را حتی در زمین های گل آلود ممکن می کند. تراکتور چرخ دار بذر ذرت به دلیل سرعت آن مورد قدردانی قرار می گیرد و برای حرکت در جاده مناسب است.

گاوآهن بدون شک یکی از قدیمی ترین ادوات کشاورزی در جهان است.

این تجهیزات خاکورزی از یک تیغه، یک سهم، یک قالب، یک پاشنه، یک تخت، یک سکان و یک دسته تشکیل شده است. این گاوآهن که برای باز کردن شیارها در خاک طراحی شده است، اجازه می دهد تا خاک سطحی به صورت سطحی برگردانده شود تا بذر ذرت خاک قبل از کاشت آماده شود. معیارهای انتخاب گاوآهن organic-agri.ir به ماهیت خاک و محصول قبلی، نوع شخم مورد نظر و قدرت تراکتور مربوط می شود.

هارو کلاسیک از قلاب ها، یک قاب فلزی یا چوبی و یک گیره برای تراکتور ساخته شده است. از آن برای خردکردن کلوخه ها و سست کردن خاک برگردانده شده توسط گاوآهن استفاده می شود. چندین مدل هارو بذر ذرت وجود دارد: تین، دیسک و زنجیره انرژی. هارو دیسکی برای پر زحمت ترین کارها مناسب ترین است. مقاله های دیگر را بخوانید. در ادامه ابزار ۲ کوددهی را ببینید.

تیلر به عنوان یک ماشین کشاورزی همه کاره شناخته می شود.

این اجازه می دهد تا چندین کار کشاورزی در یک گذر انجام شود، مانند وجین، بیل زدن، شخم زدن و شکستن خاک. این برای یک هلدینگ کوچک ارگانیک اگری مناسب است، اما می توان از آن در زمین های بزرگ استفاده کرد. همچنین کولتیواتورهای موتور اختصاص داده شده به حرفه ای ها، به ویژه مدل های حرارتی بذر یونجه وجود دارد.

مزرعه- بذر ذرت- ارگانیک اگری

ابزار ۲ کوددهی

تیلرهای برقی بیشتر برای افراد مناسب هستند.این ۲ دستگاه کشاورزی امکان کاشت سریع و توزیع organic-agri.ir بهتر کود و همچنین کود را فراهم می کند. هر مدل مته بذر به یک محصول برای توزیع بهینه بذر اختصاص داده شده است.

پاسخ سوالات متداول خود را در این قسمت مطالعه فرمائید.

  • سمپاش چه کاربردی دارد؟

سمپاش تجهیزات کشاورزی ضروری برای درمان های گیاهی است. بذر یونجه چه حمل شده، چه دنباله دار یا خودکششی، سمپاش را می توان برای به دست آوردن دوز مناسب حشره کش، قارچ کش یا علف کش تعدیل کرد. برخی از مدل های پیشرفته تر گزینه های اضافی برای بهینه سازی اسپری برای پوشش کامل بدون هدر رفتن دارند.

  • کمباین ارگانیک اگری چیست؟

این دستگاه برداشت به لطف شانه برش و چنگک چرخشی خود امکان برداشت و خرمنکوبی بذر یونجه را به طور همزمان فراهم می کند. پیشرفته ترین مدل های اخیر به کابین های تهویه مطبوع، سیستم های کنترل و سیستم های هدایت مجهز شده اند. کمباین در ۳ نسخه موجود است:

معمولی با شیکرها،

محوری با روتور به جای شیکر و کوبنده،

هیبرید با روتور و کوبنده.

  • کمباین را چه موقع خریداری کنیم؟

از آنجایی که خرید کمباین یکی از گران‌ترین سرمایه‌گذاری‌های یک کشاورز است، انتخاب مدل آن را نباید ساده گرفت. بذر یونجه باید در نظر داشته باشید که باید معقول ترین هزینه ممکن را بدست آورید. نسبت توان به سطح برداشت را در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.