بذر خیار

بذر خیار | این ۱۰ نکته برای باغبانی ارگانیک را در نظر بگیرید!

بذر خیار | این 10 نکته برای باغبانی ارگانیک را در نظر بگیرید!

بذر خیار | تصور کنید غذایی را برای خانواده خود تهیه کنید که می دانید سالم است. زیرا خودتان آن را بدون کمک مواد شیمیایی پرورش داده اید. با دانه های ارگانیک  ۱ بهسازان کشت این امکان پذیر است. باغبانی ارگانیک شامل استفاده از کنترل آفات و کودهای طبیعی برای رشد گل. سبزیجات و میوه ها به جای سموم دفع آفات و کودهای خطرناک برای محیط زیست است. اگر به باغبانی بذر کدو ارگانیک علاقه دارید. این ده نکته را در نظر بگیرید.

تاریخ۱۴۰۲.۰۲.۱۶
عنواناین ۱۰ نکته برای باغبانی ارگانیک را در نظر بگیرید!
نویسندهsir vahid ebrahimi
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۱۱۰۰
زمان خوانش۰۰:۱۱:۰۰

آنچه در این مقاله از نظر شما خواهد گذشت

نکته ۱ – برای کاشت بذرخیار از کنترل آفات طبیعی استفاده کنید

نکته ۲ – گیاهان را به طور منظم برای کاشت بچرخانید

نکته ۳ – گیاهان را با دقت هرس کنید | بذرخیار

نکته ۴ – کمپوست خوب درست کنید | بذرکدو

نکته ۵ – توده کمپوست خود را هوا دهید | بذرخیار

نکته ۶ – کودهای آلی را انتخاب کنید | بذر دو

نکته ۷ – بذرخیار ارگانیک از شرکت معتبر بخرید

نکته ۸ – خاک خود را برای بذرکدو آزمایش کنید

نکته ۹ – با احتیاط آب دهید | بذرخیار

نکته ۱۰ – کشت مخلوط چیست و چه تعریفی برای آن دارد

سوالات متداول در خصوص و با مضمون انواع بذرها برای کاشت

گالری تصاویر

دانه های ارگانیک  ۱ | از کنترل آفات طبیعی استفاده کنید

دانه های ارگانیک  ۲ | چه تعریفی برای کشت مخلوط دارد

نکته ۱ – برای کاشت بذر خیار از کنترل آفات طبیعی استفاده کنید

باغ شما آفت خواهد داشت. هنگامی که آنها را شناسایی کردید. در مورد کنترل کننده های طبیعی که می توانید به بذر خیار اضافه کنید تحقیق کنید. این کنترل‌کننده‌های طبیعی می‌توانند حشرات دیگری مانند کفشدوزک برای کنترل جمعیت شته‌ها یا بذر کدو مانند سیر برای جلوگیری از کرم‌های ارتشی یا حشره‌های سیب باشند.

بذر خیار | از کنترل آفات طبیعی استفاده کنید

بذر خیار | از کنترل آفات طبیعی استفاده کنید
بهسازان کشت

دانه های ارگانیک  ۱ | از کنترل آفات طبیعی استفاده کنید

نکته ۲ – گیاهان را به طور منظم برای کاشت بچرخانید

چرخاندن مکان های بذر خیار شما آنها را سالم نگه می دارد و همچنین به کنترل برخی از جمعیت آفات کمک می کند. وقتی گیاهان خود را بچرخانید. خاک فرصتی برای جبران دارد. هر گیاه مواد مغذی مختلفی را از خاک می گیرد و حتی برخی از آنها مواد مغذی را به خاک باز می گرداند. چرخاندن صحیح بذر کدو در هر سال کل باغ شما را سالم نگه می دارد.

نکته ۳ – گیاهان را با دقت هرس کنید | بذر خیار

هر قسمت مرده ای که روی بذر خیار خود پیدا کردید را بردارید. آنها بهبود نمی یابند و باعث بیماری گیاه می شوند. آنها را روی زمین نزدیک بذر کدو نیز نگذارید. آنها را از باغ ارگانیک بهسازان کشت خارج کنید و بلافاصله آنها را نابود کنید.

نکته ۴ – کمپوست خوب درست کنید | بذر کدو

کمپوست بهترین راه برای تغذیه بذر خیار ارگانیک شماست. تهیه کمپوست سخت نیست. به سادگی دانه های ارگانیک  ۲ برگ ها. بریده های چمن و زباله های آلی آشپزخانه را در توده کمپوست خود بپوشانید. اگر نیاز دارید که کمپوست را سریع شروع کنید. می توانید یک استارتر کمپوست به مخلوط اضافه کنید. به خاطر داشته باشید که ترکیب خوب در پایین شمع است. بنابراین باید راهی برای چرخاندن آن یا دسترسی به شمع از پایین داشته باشید. هنگامی که مقدار خوبی کمپوست دارید. آن را در خاک خود کار کنید تا خاک بذر کدو ارگانیک بهسازان کشت غنی ایجاد کنید.

نکته ۵ – توده کمپوست خود را هوا دهید | بذر خیار

کمپوست بذر خیار برای تجزیه مناسب به هوا نیاز دارد. می توانید با چرخاندن منظم توده کمپوست هوا اضافه کنید. همچنین می توانید با قرار دادن یک لوله PVC در مرکز شمع. هوا را برای شمع تامین کنید. همچنین. شمع را روی لایه ای از شاخه ها و چوب ها بسازید تا مقداری هوا بذر کدو از پایین تامین شود.

نکته ۶ – کودهای آلی را انتخاب کنید | بذر کدو

کودهای آلی به رشد بذر خیار شما کمک می کند تا بزرگتر و سالم تر شوند. اگر در حال پرورش غذا هستید. این امر به ویژه مهم است. با این حال. یک کود با دوز کم انتخاب کنید. زیرا آنها ریشه بذر کدو شما را نمی سوزانند یا مقدار زیادی از مواد مغذی خاصی را تامین نمی کنند.

نکته ۷ – بذر خیار ارگانیک از شرکت معتبر بخرید

از آنجایی که بذر خیار از گیاهان می آیند. تنها راه برای داشتن یک باغ واقعا ارگانیک. خرید دانه های ارگانیک است. اگر از دانه های ارگانیک استفاده نکنید. نمی توانید محصول خود را به عنوان ارگانیک ORGANIC-AGRI دارای گواهی بفروشید. دانه های ارگانیک باید از گیاهان گرده افشانی باز یا هیبرید حاصل شوند. بذر کدو غیر ارگانیک در معرض آفت کش ها و سایر مواد شیمیایی قرار گرفته اند. بنابراین ممکن است به درستی رشد نکنند.

نکته ۸ – خاک خود را برای بذر کدو آزمایش کنید

خاک شما قرار نیست حاوی تمام مواد مغذی مورد نیاز بذر خیار باشد. آن را آزمایش کنید تا مشخص کنید چه مواد مغذی ORGANIC-AGRI از دست رفته است. سپس. کود و مواد کمپوست خود را تغییر دهید تا مواد مغذی از دست رفته را برای خاک بذر کدو فراهم کنید.

نکته ۹ – با احتیاط آب دهید | بذر خیار

خاک بذر خیار شما باید مرطوب باشد. اما آبیاری بیش از حد می تواند منجر به بیماری شود و مواد مغذی را از خاک خارج کند. به طور معمول. گیاهان در هفته به یک اینچ آب نیاز دارند. می توانید یک باران سنج در باغ نگه دارید تا به شما در تعیین میزان آب مورد نیاز بذر کدو کمک کند.

نکته ۱۰ – کشت مخلوط چیست و چه تعریفی برای آن دارد

کشت مخلوط. که به رشد یک محصول در بین ردیف های محصول دیگر اشاره دارد. یک تکنیک باغبانی بذر خیار ارگانیک ORGANIC-AGRI مهم است. کاشت گیاهان و گل هایی مانند نعناع یا گل همیشه بهار. در بین سبزیجات. برخی از آفات را از خود دور می کند. همچنین کشت بذر کدو  مخلوط باعث بهبود سطح عناصر غذایی خاک می شود.

بذر خیار | چه تعریفی برای کشت مخلوط دارد

بذر خیار | چه تعریفی برای کشت مخلوط دارد
بهسازان کشت

دانه های ارگانیک  ۲ | چه تعریفی برای کشت مخلوط دارد

سوالات متداول در خصوص و با مضمون انواع بذرها برای کاشت

۰۱ چه چیزی یک دانه را ارگانیک می کند؟

برای برچسب گذاری “ارگانیک”. بذر باید مطابق با برنامه ملی ارگانیک بذر خیار (استانداردهای ارگانیک) رشد کند. بذر ارگانیک تایید شده نمی تواند حاوی صفات مهندسی ژنتیکی باشد. باید در خاک ارگانیک تایید شده فقط با استفاده از نهاده ها (مانند کود و کنترل آفات) مجاز در کشاورزی ارگانیک و بسته بندی در یک مرکز تایید شده رشد داده شود.

۰۲ از کجا می توانم بذر ارگانیک بخرم؟

از بهسازان کشت

۰۳ آیا می توانید به من کمک کنید بذر ارگانیک را پیدا کنم؟

پرورش دهندگان علاقه مند به تهیه بذر ارگانیک باید به ما مراجعه کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.