بذر خیار

بذر خیار | ۰۴ نکته درباره چرایی رشد نکردن سبزیجات ریشه ای من؟

بذر خیار | 04 نکته درباره چرایی رشد نکردن سبزیجات ریشه ای من؟

بذر خیار | شما تمام کارها را انجام داده اید. سبزیجات ریشه ای , دانه های ارگانیک  ۱ بهسازان کشت خود را با احتیاط کاشته اید و در تمام فصل به برگه های سبز و پربرگ آن ها چشم دوخته اید و منتظر زمان برداشت بوده اید.

 

تاریخ۱۴۰۲.۰۲.۰۷
عنوان۰۴ نکته درباره چرایی رشد نکردن سبزیجات ریشه ای من؟
نویسندهsir vahid ebrahimi
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۱۰۰۰
زمان خوانش۰۰:۱۰:۰۰

سپس می روید و شروع به کشیدن گیاهان ریشه دار. بیمار یا بدشکل می کنید. ناامید. تعجب می کنید که کجا اشتباه کرده اید. در اینجا برخی از مشکلات رایج مرتبط با رشد سبزیجات ریشه ای و سؤالات مهمی که باید برای بذر کدو در نظر گرفته شوند. آورده شده است.

آنچه در این مقاله از نظر شما خواهد گذشت

بذرخیار | از طرف اسیدی یا قلیایی خیلی زیاد است؟

آیا خاک شما شنی است یا خیلی فشرده برای بذرکدو ؟

آیا مواد مغذی شما برای کاشت بذرخیار نامتعادل هستند؟

بذرکدو | نتیجه می شود آیا گیاهان به اندازه کافی آفتاب و آب دریافت می کنند؟

سوالات متداول در خصوص و با مضمون بذرخیار

گالری تصاویر

دانه های ارگانیک  ۱ | اسیدی یا قلیایی

دانه های ارگانیک  ۲ | به اندازه کافی آفتاب و آب

بذر خیار | از طرف اسیدی یا قلیایی خیلی زیاد است؟

این یک مشکل بسیار رایج برای بذر خیار است که اکثر باغبان ها هنگام پرورش سبزیجات ریشه ای خود از آن آگاه نیستند. اگر قصد دارید محصولات ریشه ای “تقریبا کامل” داشته باشید. مهم است که PH خود را آزمایش کنید.

همه سبزیجات ریشه ای. به جز چغندر و ازگیل. در خاک هایی با pH 6.2-6.8 بهترین رشد را دارند. چغندر و ازگیل به pH 6.6-7.2 نیاز دارند. کیت آزمایش خاک یا متر قابل حمل به شما در تعیین سطح pH خاک برای کاشت بذر کدو بهسازان کشت کمک می کند.

بذر خیار | اسیدی یا قلیایی

بذر خیار | اسیدی یا قلیایی
بهسازان کشت

دانه های ارگانیک  ۱ | اسیدی یا قلیایی

آیا خاک شما شنی است یا خیلی فشرده برای بذر کدو ؟

خاک های خیس و فشرده می توانند باعث پوسیدگی و شکل های عجیب و غریب بذر خیار شوند. خاک سست باعث ایجاد سبزیجات ریشه صاف تر می شود. خاک های شنی ایده آل هستند. اما گیاهان ریشه شما به آبیاری مکرر نیاز دارند. اگر خاک شما شنی است.

خود را برای کاشت دانه های ارگانیک  ۲ خوش شانس بدانید. در پرورش محصولات ریشه مورد علاقه خود مشکل بسیار کمی خواهید داشت. برای موفقیت بیشتر خود با خاک شنی. مواد آلی مانند کود دامی کهنه یا کمپوست تمام شده را اضافه کنید. اطراف بذر کدو بهسازان کشت خود را مالچ پاشی کنید. که به خاک کمک می کند رطوبت را حفظ کند و خنک بماند.

آیا مواد مغذی شما برای کاشت بذر خیار نامتعادل هستند؟

محصولات ریشه ای به حدود ۱⁄۳ پوند نیتروژن واقعی. ۱⁄۴ پوند فسفر و ۱⁄۳ تا ۱⁄۲ پوند پتاس در هر ۱۰۰ فوت مربع نیاز دارند. آنها را در همان منطقه ای بکارید که سبزی های برگ دار خود را که معمولاً به همان نوع مواد مغذی نیاز دارد. بکارید. این کار کوددهی و اصلاح خاک را برای بذر خیار و بذر کدوorganic-agri  بسیار آسان تر می کند.

بذر کدو | نتیجه می شود آیا گیاهان به اندازه کافی آفتاب و آب دریافت می کنند؟

سبزیجات مانند بذر کدو .هویج. تربچه. چغندر و ازگیل. حداقل به نیم روز آفتاب نیاز دارند. آنها همچنین به حداقل ۱ اینچ آب از بارندگی یا آبیاری دستی هر هفته در طول فصل رشد نیاز دارند.

اگر خاک شما شنی است و زهکشی می کند یا به سرعت خشک می شود. ممکن است برای بذر خیار organic-agri نیاز به افزایش باشد.

بذر خیار | به اندازه کافی آفتاب و آب

بذر خیار | به اندازه کافی آفتاب و آب
بهسازان کشت

دانه های ارگانیک  ۲ | به اندازه کافی آفتاب و آب

سوالات متداول در خصوص و با مضمون بذر خیار

۰۱ برای دفع حشرات کدام گیاهان را بکارم؟

بسیاری از گیاهان حشرات را دفع می کنند. Pennyroyal کک و سایر حشرات را دفع می کند. پیرتروم شب پره ها. مگس ها. مورچه ها. پشه ها. سوسک ها. کنه ها و ساس ها را دفع می کند. نعناع مگس.

کک و مورچه را دفع می کند. اسطوخودوس مگس. ماهی نقره ای و کک را دفع می کند. ماهی گربه می تواند پشه ها را دفع کند. آویشن حشرات را دفع می کند.

علف لیمو پشه ها را دفع می کند. ریحان مگس ها و پشه ها را دفع می کند. مریم گلی انواع حشرات را دفع می کند. گل داودی که به دلیل گل های زیبای خود و استخراج پیرترین (یک حشره کش آلی) رشد می کند. مگس ها. سوسک ها. پشه ها. سوسک ها. شپش ها و کک ها را دفع می کند.

۰۲ کدام گیاهان را برای دفع خرگوش و آهو پرورش دهم؟

کاشت سیر. پیاز. پیازچه. اسطوخودوس. رزماری و مریم گلی در اطراف گیاهان حساس به خرگوش باعث دفع خرگوش ها می شود. گیاهان دافع گوزن عبارتند از: اسطوخودوس. پیاز. گربه گربه.

مریم گلی. پیازچه. سیر. نعناع و آویشن. مطمئن شوید که این گیاهان دافع را به صورت استراتژیک در اطراف و بین گیاهان حساس به خرگوش و آهو قرار دهید.

همچنین. مقداری را در امتداد خط ملک و به خصوص در نقاط کلیدی که خرگوش ها و گوزن ها از آنها به عنوان راه ورودی استفاده می کنند. قرار دهید. که حتی می تواند آنها را از ورود به ملک شما باز دارد.

۰۳ چند سال قبل از تولید اولین محصول گیاهان بارده چه باید کرد؟

برای گیاهان مثمر مانند زغال اخته. تمشک. شاه توت. انجیر. انگور. زغال اخته و بذر کدوorganic-agri . ۲ سال طول می کشد تا اولین محصول را تولید کنند. این بدان معنا نیست که ممکن است قبل از آن میوه نخورید.

بسته به اندازه و بلوغ گیاه ارسالی. ممکن است حداقل چند قطعه میوه یا مقدار کمی تولید شده در سال اول دریافت کنید. اما. تا سال دوم. شما باید اولین محصول واقعی میوه خود را برای لذت بردن داشته باشید و تولید میوه هر سال پس از آن افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.