کود کمپوست

فروش کود کمپوست در اصفهان با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب

فروش کود کمپوست کشاورزی در اصفهان  مورد تائید موسسه خاک و آب کشور با قیمت مناسب و کیفیت عالی. شرکت بهسازان آمادگی دارد کود کمپوست کشاورزی گلخانه داران، صیفی کاران، پیمانکاران فضای سبز و باغداران در هر تناژ و با قیمت مناسب تامین کند.

 

کود کمپوست

اثر مصرف کود کمپوست در مزارع، باغات و فضای سبز

استان اصفهان یکی از استانهای پیشرو در زمینه تولید محصولات کشاورزی در کشور است به طوری که در سال 98 رتبه اول تولید پیاز، رتبه دوم تولید محصولات جالیزی، رتبه سوم درسطح و تولید سیب زمینی را به خو اختصاص داده است. و با داشتن 78 هزار هکتار انواع محصولات باغی و همچنین حدود 1900 هکتار گلخانه نقش مهمی را در تولید محصولات کشاورزی ایفا می کند.

در سال های اخیر به دلیل مصرفه بی رویه کودها و سموم شیمیایی، علاوه بر آلودگی منابع زیر زمینی  فرسایش خاک را نیز در پی داشته است و از طرفی به دنبال بهره‌برداری غیر اصولی آب‌های زیر زمینی و پایین بودن راندمان مصرف آب در بخش کشاورزی این استان دچار کمبود شدید منابع آبی شده به طوریکه سفره های زیرزمینی استان در شرایط بحرانی قرار دارد.

یکی از راههای کاهش آلودگی آب های زیر زمینی کاهش مصرف سموم و کود های شیمیایی است. استفاده از کودهای آلی خصوصاٌ کود کمپوست می تواند آلودگی آب های زیرزمینی را تا حدود زیادی کاهش دهد، با مصرف کود کمپوست ساختار خاک اصلاح می گردد و ظرفیت نگهداری رطوبت خاک افزایش می یابد این امر در کاهش مصرف آب در بخش کشاورزی می تواند موثر باشد. به همین دلیل در سالهای اخیر خرید کود کمپوست در اصفهان با استقبال کشاورزان همراه بوده است.

شرکت بهسازان کمپوست جهت کمک به حل بخشی از مشکلات کشاورزی و کاهش مصرف کود های شیمیایی و دامی آلوده تولید کود کمپوست خود را افزایش داده است.

کیفیت کمپوست تولید شده در اصفهان

علاوه بر مواد اولیه با درجه یک شرایط آب و هوایی نیز در تولید کود کمپوست با کیفیت بسیار موثر است، استان اصفهان به دلیل داشتن آب و هوایی مناسب جهت تولید کود کمپوست و همچنین وجود مواد اولیه با کیفیت،  نسبت به برخی استان ها شرایط مناسبتری برای تولید کود کمپوست دارد.

کود کمپوست تولید شده در شرکت بهسازان بنا به تایید آزمایشات فاقد هرگونه عوامل بیماریزا، بذر علف هرز و تخم حشرات می باشد استفاده از کمپوست بهسازان در کشاورزی علاوه بر افزایش عملکرد محصول بر بهبود کیفیت انواع محصولات کشاورزی و گیاهان زینتی تاثیر مثبت دارد. کود کمپوست همچنین باعث افزایش سایز و خوش فرم شدن محصولات غده ای و ریشه ای از قبیل سیب زمینی، هویج، تربچه، شلغم و ……. می گردد.

 

قیمت فروش کود کمپوست در اصفهان

قیمت فروش کود کمپوست در اصفهان بستگی به هزینه تامین مواد اولیه و نحوه فراوری دارد واحدهای تولیدی کود کمپوست بهسازان در اصفهان و شیراز به دلیل قرار گرفتن در موقعیت بسیار مناسب توانسته مواد اولیه ارزان و با کیفیت تامین نماید، از طرفی به دلیل استفاده از روش ویژه برای فراوری کود کمپوست محصول تولید شده با قیمت پایین تر و کبفیت بهتری به بازار عرضه می شود.

موسسه تحقیقات  آب و خاک و وزارت جهاد کشاورزی جهت تولید محصولات با کیفیت بر فرایند تولید نهاده های کشاورزی نظارت دارد همه واحدهای تولیدی مجاز بایستی از این موسسه تائیدیه خاک و آب را دریافت نمایند. شرکت بهسازان کمپوست نیز با رعایت استاندارد های موجود تاییدیه خاک و آب کشور را از این موسسه دریافت نموده است.

جهت اطلاع از فروش کود کمپوست در اصفهان و همچنین قیمت کود کمپوست با مدیر فروش شرکت در ارتباط باشید.

تلفن تماس: 09173523871

مشاوره:   09179166018

ایمیل:organicbeh@gmail.com

شرکت بهسازان در نظر دارد به واجدین شرایط، عاملیت فروش کود کمپوست در اصفهان اعطاء نماید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “فروش کود کمپوست در اصفهان با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب

  1. مجتبی گفت:

    با سلام
    قیمت کمپوست ؟

  2. محمد مهدی گفت:

    با سلام
    لطفاً قیمت کمپوست رو برام ایمیل کنید. ممنون

    1. مدیریت گفت:

      لطفا جهت اطلاع از قیمت کود کمپوست با کارشناسان ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.