کود کمپوست

مشخصات و قیمت فروش کود کمپوست در تهران با کیفیت بالا

ورمی کمپوست در تهران

فروش کود کمپوست در تهران با قیمت مناسب و کیفیت بالا همراه با آنالیز و تائیدیه خاک و آب. ارسال به سراسر ایران. کود کمپوست بهسازان مناسب انواع گیاهان زراعی، باغی، گلخانه، سبزی و صیفی، فضای سبز و  گیاهان آپارتمانی

 

کود کمپوست، مخصوص گیاهان زینتی و فضای سبز

کود کمپوست گیاهی تولید شده در شرکت بهسازان مناسب انواع گیاهان زینتی و فضای سبز است. این محصول فاقد بذر علف هرز، عامل بیماریزا و تخم حشرات است. ذرات آن ریز و فاقد بو می باشد. کمپوست گیاهی بهسازان مناسب انواع گیاهان زینتی و آپارتمانی است. این محصول جایگزین مناسبی برای انواع کود های دامی و مرغی است. کود کمپوست گیاهی همچنیین به دلیل ویژگیهایی که دارد برای کاشت و احیای چمن نیز بسیار مناسب است.

کمپوست مخصوص فضای سبز

کود بیو کمپوست،  مناسب انواع درختان سردسیری و گرمسیری

استفاده از کود های دامی و مرغی مشکلاتی را برای درختان ایجاد می کند مصرف کود های دامی به دلیل  وجود عامل بیماریزا، بذر علف هرز و نماتد، خساراتی به باغات وارد می کند. علاوه بر این کودهای دامی EC بالاتری نسبت به کود کمپوست دارند. با افزودن آن به خاک ساختار شیمیایی خاک را تغییر می دهد. به همین دلیل استفاده مداوم از کود های دامی باعث افزایش شوری خاک می شود همه این موارد نشان دهنده این است که کود کمپوست می تواند چایگزین مناسبی برای کود های دامی باشد.

درختان به دلیل اینکه ریشه عمیقی دارند نیاز به بستر مناسبی برای رشد ریشه دارند. ایجاد بستر مناسب قبل از کاشت نهال، میتواند شرایط ایده آلی را برای رشد ریشه و اندام هوایی فراهم فراهم کند. درختان سالها بایستی از این بستر تغذیه کنند وجود خاک ضعیف در محیط ریشه بر رشد و عملکرد درخت تاثیر منفی دارد. بنابرین لازم است قبل از کاشت نهال خاک حاصلخیز شود.

 

آماده سازی بستر نهال با کود کمپوست

افزودن کود کمپوست به خاک در زمان کاشت نهال می تواند کیفیت خاک بستر را افزایش دهد. کود کمپوست علاوه بر تامین عناصر غذایی ماکرو( ازت، فسفر، و پتاس) و میکرو( روی، بر، منگنز، منیزیم، و…) میتواند ساختار شیمیایی و فیزیکی خاک را بهبود دهد. افزایش ماده آلی خاک همچنین می تواند ظرفیت نگهداری رطوبت خاک را افزایش دهد. در کل  با بالا بردن ماده آلی محیط اطراف ریشه حاصلخیزی خاک افزایش می یابد.

نحوه مصرف کود کمپوست در زمان کاشت نهال

مقدار مصرف کود کمپوست یا ورمی کمپوست بسته به اندازه گودال و کیفیت خاک دارد به طور متوسط برای گوده هایی در اندازه های ۱*۱*۱  حداقل ۵۰ کیلو کمپوست نیاز است. در گودال های کوچکتر مقدار یک سوم کمپوست دو سوم خاک توصیه می شود. بعد از قرار دادن ترکیب خاک و کمپوست در داخل گودال، نهال را بکارید و اطراف ریشه را خاک زراعی بریزید.  همچنین در زمانی که درخت در خواب است کود کمپوست را می توان به صورت چالکود استفاده کرد مقدار مصرف هم بسته بسته به سن درخت متغییر است  به طور متوسط به ازای هر سال سن درخت ۲ کیلو کمپوست مورد نیاز است.

کمپوست کاشت نهال

قیمت فروش کود کمپوست در تهران

درصد ماده آلی کود کمپوست تولید شده در شرکت بهسازن بالاتر از حد استاندارد است و از نظر عناصر غذایی غنی می باشد. به دلیل پایین بود قیمت کمپوست تولید شده در شرکت بهسازان  علاوه بر تامین کود کمپوست استان تهران امکان ارسال کمپوست به البرز، مازندران، سمنان، قم، مرکزی و قزوین را داریم

جهت اطلاع از قیمت و نحوه فروش کود کمپوست در تهران با ما تماس بگیرید.

 

ارتباط با ما

۰۹۱۷۹۱۶۶۰۱۸

۰۹۱۷۳۵۲۳۸۷۱

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.