بذر

بذر و ۳ نمونه از بذر های هیبریدی و #صادراتی گوناگون

هیبریدی- بذر

بذر ها یکی از بهترین محصولات ارگانیک هستند. پس چرا دانه های مخلوط را ذخیره نمی کنید

آیا تا به حال کدو تنبل را از سوپر مارکت خریداری کرده اید ، و از دانه ها کاملاً لذت بردید ، یا دانه های کمپوست را دور ریختید و میوه در فصل بعد تولید می شود و میوه متفاوت است؟احتمال بذر هیبریدی است که یک قدرت ترکیبی است که از دو نوع گرده افشانی باز (OP) بسیار متفاوت تولید می کند و بهترین ویژگی ها را از هر نوع به دست می آورد. دانه های کاشت برای کاشت کدو تنبل اولیه شما به عنوان صلیب نسل اول (F1) نامیده می شود و بذر هایی که ذخیره می کنید ، صلیب نسل دوم (F2) هستند. ارگانیک اگری همیشه در کنار شماست.

فهرست عناوین

ویژگی هر کدام از نوع دانه را بدانید و از آن استفاده کنید.

آیا کارخانه گرده افشانی باز از مزیت قدرت هیبریدی برخوردار است؟

پاسخ سوالات متداول خود را در رابطه با گیاهان خاص و سبزیجات بخوانید.

 

فهرست تصاویر

کیوی ۱ دانه هیبریدی

کیوی ۲ و کاهو

 

ویژگی هر کدام از نوع دانه را بدانید و از آن استفاده کنید.

  • صلیب F1 در ابتدا می تواند خصوصیات گیاهی مانند میوه هایی مانند مقاومت به بیماری ، کیفیت بهتر ، بلوغ یکنواخت و ماندگاری طولانی تر را پرورش دهد. بذر های ارگانیک اگری از با کیفیت ترین دانه های داخل کشور هستند. که به راحتی می‌توانید آن را دریافت کنید.
  • صلیب F2 تولید مثل دقیقی ندارد و ممکن است انواع کارها را انجام دهد. ممکن است:

 بذر مثل پدر و مادرش رشد می کنند

کاملاً با چیزی متفاوت از آنها بزرگ شوید

وفاداری گیاهان نوع ، از آن برداشت می شود

استریل است و به هیچ وجه جوانه زنی ندارد.

کاشتهای تجاری معمولاً ترجیح می دهند از بذر های ترکیبی استفاده کنند ، زیرا آنها را با اطمینان می بخشد و گیاهان رشد می کنند ، مزایای آنها را افزایش می دهد: مزایای پیشرفته ، جذابیت بصری ، مقاومت به بیماری ، میوه های متحد ، بلوغ زودرس یا اواخر و بسیاری دیگر از کیفیت دیگر. با این حال ، از طرف کاهش ، شما نمی توانید بذر را با اطمینان ذخیره کنید ، و گیاهان خود را از آن پرورش می دهد. در ادامه کیوی ۱ دانه هیبریدی را ببیند.

عنوانبذر
نویسندهفلاحت
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۸۰۰ کلمه
مدت مطالعه۸ دقیقه

در مقابل ، تنوع OP یک بذر است ، نتیجه همان میراث هیبریداسیون ، خواه عمدی یا تصادفی باشد ، نه فقط برای به اشتراک گذاشتن همان نام گیاه. به عنوان مثال ، جوانه و پرها بروکسل به عنوان گونه های کلم طبقه بندی می شوند. با این حال بذر هیبریدی ، اگر با موفقیت از آنها عبور کنید ، در نهایت ترکیبی بین این دو خواهید داشت. organic-agri.ir را در لیست سایت های پر طرفدرا خود قرار دهید.

کیوی- بذر

کیوی- بذر – ارگانیک اگری

کیوی ۱ دانه هیبریدی

آیا کارخانه گرده افشانی باز از مزیت قدرت هیبریدی برخوردار است؟

گیاهان و بذر هیبریدی معمولاً در مدت زمان طولانی تری بالغ می شوند ، تا به جای یک زمان بالغ ، یک پنجره برداشت گسترده را برای شما فراهم کند. این برای باغبانان خانواده بسیار مناسب است و نمی خواهید همه لوبیای مونگ را به طور همزمان انتخاب کنید. این ماده دارای طعم های ذاتی ، مقاومت در برابر بیماری و نشاط است. البته می توانید بذر هیبریدی را از آن نجات دهید. در ادامه کیوی ۲ و کاهو را ببیند.

در مقایسه با دانه های ترکیبی ، تولید دانه های OP اقتصادی تر است و پایه و اساس ژنتیکی را فراهم می کند که می تواند از آن پرورش یابد. organic-agri.ir عرضه انواع محصولات را بر عهده دارد.  بذر ها دارای ویژگی های گوناگونی هستند.

کاهو- بذر

کیوی- بذر – ارگانیک اگری

کیوی ۲ و کاهو

پاسخ سوالات متداول خود را در رابطه با گیاهان خاص و سبزیجات بخوانید.

  • موجودات اصلاح شده ژنتیکی چیست؟

موجودات اصلاح شده ژنتیکی مربوط به گیاه ، پرورش ترکیبی بین دو گونه است که در یکسان نیستند (از نظر جنس بذر هیبریدی).

  • آیا همه موجودات تراریخته ترکیبی نیستند؟ نه آنها نیستند.

عبور از بحران گیاهان چینی) کاملاً قابل قبول است زیرا آنها در همان جنس هستند که گونه های قابل قبولی در شاخص ایمنی بیولوژیکی نیوزیلند هستند. پس بذر هیبریدی را از ارگانیک اگری با ضمانت تهیه فرمائید.

  • دانه های صادراتی نیوزلندی چه ویژگی هایی دارند؟

خیار ایرانی و صادراتی در  و organic-agri.irتفاوت بسیاری دارند. ، حتی اگر آنها در خانواده کاری مکزیکی (و در بسیاری از جنبه ها) بودند ، آنها برای مقررات نیوزیلند غیرقابل قبول بودند زیرا اینطور نیستند همان

در حال حاضر ، علاوه بر استانداردهای پرورش ، واردات یا تجارت آگاهانه در بذر اصلاح ژن غیرقانونی است. مگر اینکه مجوز و تسهیلات ویژه ای برای جداسازی آن داشته باشید تا اهداف تحقیقاتی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.