بذر, بذر گوجه فرنگی

بذر |در رابطه بهترین دستور کاشت ۱گوجه باید بدانید.

مزرعه گوجه- بذر- ارگانیک اگری

بذر و انتخاب انواع گوجه فرنگی می تواند گیج کننده باشد زیرا تعداد بسیار زیادی وجود دارد، بنابراین از انتخابگر گوجه فرنگی ما برای کمک به انتخاب بهترین نوع برای باغ خود استفاده کنید. مقاله ما “آموزش اصطلاحات گوجه فرنگی” برخی از اصطلاحات اساسی (اما مهم)بذر  گوجه فرنگی، مانند ترکیبی، نامشخص در مقابل معین، و VFN (مقاومت به بیماری) را توضیح می دهد. کاشت طیف وسیعی از بذر گوجه، از جمله حداقل یک یا دو نوع مقاوم به بیماری، ایده خوبی است، زیرا در بین همه سبزیجات، گوجه فرنگی بیشتر مستعد ابتلا به بیماری است.

فهرست عناوین

نحوه کاشت و مراقبت از گوجه فرنگی را در مطلب پائین مطالعه کنید.

به هر گیاه فضای کافی برای رشد بدهید تا در زمان مناسب محصول دهد.

در همان زمان، ۳ تا ۴ اینچ کمپوست را مخلوط کنید

بلافاصله پس از کاشت، نهال ها را آبیاری کنید تا به استقرار خود کمک کنید.

پاسخ سوالات متداول خود را در مطلب پائین مطالعه کنید.

فهرست تصاویر

گیاه ۱ گوجه

گیاه ۲ مزرعه گوجه

نحوه کاشت و مراقبت از گوجه فرنگی را در مطلب پائین مطالعه کنید.

گوجه فرنگی روی حرارت اجرا می شود؛ در اواخر بهار و اوایل تابستان به جز در منطقه ۱۰ که محصول پاییزی و زمستانی هستند، بکارید. برای شروع کشت، به جای بذر ، گیاهان استارتر بکارید. گیاهان گوجه فرنگی جوان را از ارگانیک اگری انتخاب کنید، شرکتی که بیش از ۱۰۰ سال را صرف کمک به باغبان های خانگی کرده است تا بهترین باغ های خود را رشد دهند. یک مکان ممتاز و آفتابگیر را به کشت بذر گوجه فرنگی اختصاص دهید. گوجه فرنگی به حداقل ۶-۸ ساعت نور خورشید نیاز دارد تا بهترین طعم خود را نشان دهد. در ادامه گیاه ۱ گوجه را ببیند.

عنوانبذر
نویسندهفلاحت
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۸۵۰ کمه
مدت مطالعه۸ دقیقه

شما باید بیشتر بوته‌های گوجه‌فرنگی را روی زمین نگه دارید، داربست یا قفس کنید. قبل از کاشت گیاهان خود در مورد یک برنامه حمایتی تصمیم بگیرید، سپس آن حمایت را مستقیماً پس از کاشت اضافه کنید.

مزرعه گوجه- بذر- ارگانیک اگری

مزرعه گوجه- بذر- ارگانیک اگری

گیاه ۱ گوجه

به هر گیاه فضای کافی برای رشد بدهید تا در زمان مناسب محصول دهد.

گونه های مقاوم به فضا، دراز و نامشخص با فاصله حدود ۳ فوت از هم. گیاهان استاکتر را می توان با فاصله ۲ فوتی از هم کشت کرد. با مخلوط کردن چند اینچ از خاک باغچه با کیفیت بالا، مانند خاک باغ همه منظوره بذر غنی شده با کمپوست قدیمی، با لایه بالایی خاک موجود، منطقه کاشت را بهبود بخشید. اگر در ظروف رشد می کنید، حداقل به یک گلدان ۲۴ اینچی برای یک رقم نامشخص یا یک گلدان ۱۸ اینچی برای یک رقم معین نیاز دارید. حتماً ظروف را با خاک مخصوص گلدان پر کنید، مانند مخلوط ظروف همه منظوره بذر ، برای رشد مطلوب.

زمانی که PH خاک بین ۶.۲ تا ۶.۸ باشد، گوجه‌فرنگی مواد مغذی را به بهترین نحو جذب می‌کند و به منبع ثابتی از مواد مغذی اصلی و جزئی گیاه organic-agri.ir نیاز دارد. برای تامین مواد مغذی مورد نیاز، در حین آماده سازی سوراخ های کاشت، یک کود با زمان رهاسازی را با کلسیم، مانند گرانول های تغذیه گیاهی خوراکی بذر مخلوط کنید. تغذیه را در طول فصل رشد طبق دستورالعمل برچسب ادامه دهید. این به محافظت از میوه در برابر پوسیدگی انتهای شکوفه کمک می کند، مشکلی که ممکن است زمانی رخ دهد که گیاه کلسیم کافی دریافت نکند. در ادامه گیاه ۲ مزرعه گوجه ببیند.

در همان زمان، ۳ تا ۴ اینچ کمپوست را مخلوط کنید

که مواد مغذی جزئی را فراهم می کند و به حفظ رطوبت و کود در خاک کمک می کند تا زمانی که گیاهان به آن نیاز داشته باشند. برای رشد یک بذر گوجه واقعا قوی، توصیه می کنیم هنگام کاشت، دو سوم ساقه را دفن کنید. این مرحله مهم به گیاه اجازه می دهد تا در امتداد ساقه مدفون ریشه کند، بنابراین گیاه شما قوی تر خواهد بود و بهتر می تواند در مواقع خشکسالی آب پیدا کند. لطفا توجه داشته باشید که این روش کاشت organic-agri.ir عمیق فقط با گوجه فرنگی (بذر گوجه) کار می کند، نه با سایر سبزیجات.

مزرعه گوجه- بذر- ارگانیک اگری

مزرعه گوجه- بذر- ارگانیک اگری

گیاه ۲ مزرعه گوجه

بلافاصله پس از کاشت، نهال ها را آبیاری کنید تا به استقرار خود کمک کنید.

می‌توانید انواع سریع بلوغ را با تکنیک‌های کشش فصلی خاص ترکیب کنید تا محصولی زودرس رشد کنید، اما برای کاشت گوجه‌فرنگی فصل اصلی تا پایان آخرین یخبندان صبر کنید. خاک  ارگانیک اگری را با ۲ تا ۴ اینچ مالچ بپوشانید تا علف های هرز را به حداقل برسانید و به مرطوب نگه داشتن خاک کمک کنید. کاه و برگ های خرد شده مالچ های عالی برای بذر گوجه می سازند.

پاسخ سوالات متداول خود را در مطلب پائین مطالعه کنید.

  • چرا به طور منظم آبیاری کنید؟

با هدف حداقل یک اینچ رطوبت در هفته (از طریق باران یا آبیاری)، بیشتر در تابستان. بوی زمین؛ اگر اینچ بالایی خشک است، زمان آب دادن است.

  • چگونه مشکلات بذر گوجه را برطرف کنیم؟

با گرم شدن تابستان، برخی از گوجه‌فرنگی‌ها به سختی میوه می‌دهند. صبور باشید و زمانی که شب ها شروع به سرد شدن کرد، دوباره شروع به دیدن گوجه های سبز کوچک خواهید کرد. در همین حال، گوجه فرنگی های رسیده را به سرعت برداشت کنید تا گیاهان organic-agri.ir تحت استرس را از بار سنگین خود رها کنید.

  • مردم مناطق گرم چگونه از گیاه خود مراقبت کنند؟

اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که دمای تابستان معمولاً در دهه ۹۰ است، حتماً انواع گوجه‌فرنگی مقاوم به گرما را انتخاب کنید که به دلیل توانایی آنها در تولید بذر گوجه در دماهای بالا پرورش داده می‌شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.